جاباما
۴۱۴۵۲
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

دکتر رامبد صمیمی

لیپولیز لیزری (لیزر لیپولیز) توسط اسمارت لایپو MPX

لیپولیز لیزری چیست؟ به تخريب و ذوب كردن بافت چربي به كمك ليزر، ليپوليز ليزري يا ليزرلیپولیز(laserlipolysis) گفته مي‌شود كه جديدترين، مدرن‌ترين و كم‌عارضه‌ترين روش درمان چاقي‌هاي موضعي (مثل بازو، شكم، پهلو، ران و...) است و تنها روشي است كه باعث افتادگي بيشتر پوست نمي‌شود بلكه به سفت‌تر شدن آن كمك هم مي‌كند به این روش ليپوليز ليزري (ليزر ليپوليز) می‌گویند.دکتر رامبد صمیمی شما را با این روش بیشتر آشنا می‌کند.

لیپولیز لیزری (لیزر لیپولیز) توسط اسمارت لایپو MPX

دکتر رامبد صمیمی

لیپولیز لیزری (لیزر لیپولیز) توسط اسمارت لایپو MPX

دکتر رامبد صمیمی، درباره ‌روش جدیدی به شما توضیح می‌دهد:

لیپولیز لیزری (لیزر لیپولیز) توسط اسمارت لایپو MPX لیزر لیپواسکالپچر: پیکرتراشی لیزری با اسمارت لیپو MPX

لیپولیز لیزری چیست؟

به تخریب و ذوب كردن بافت چربی به كمك لیزر، لیپولیز لیزری یا لیزرلیپولیز( laser lipo lysis ) گفته می ‌ شود كه جدیدترین، مدرن ‌ ترین و كم ‌ عارضه ‌ ترین روش درمان چاقی ‌ های موضعی (مثل بازو، شكم، پهلو، ران و...) است و تنها روشی است كه باعث افتادگی بیشتر پوست نمی ‌ شود بلكه به سفت ‌ تر شدن آن كمك هم می ‌ كند به این روش لیپولیز لیزری (لیزر لیپولیز) می ‌ گویند. دکتر رامبد صمیمی شما را با این روش بیشتر آشنا می ‌ کند.

لیزر لیپواسکالپچر چیست؟

اگر بخواهیم این كلمه را معنی كنیم به معنی پیكرتراشی با لیزر است كه هرچند برای لیپوساكشن هم از كلمه لیپواسكالپچر استفاده می ‌ شد اما ظرافت لیپوساكشن درحدی نبود كه بتوان آن را پیكرتراشی نامید.

در عین حال لیزرهای قبل از اسمارت لایپو 46 mpx وات ضعیف ‌ تر از آن بودند كه بتوانند با دقت كافی و در زمان مناسب بافت چربی را فرم دهند.

تنها پس از پیدایش اسمارت لایپو ۴۶ mpx وات بود كه كلمه لیزر لیپواسكالپچر به شكل متداول در منابع پزشكی مورد استفاده قرار گرفت زیرا قدرت و دقت این دستگاه فوق پیشرفته امكاناتی را فراهم كرد كه قبلا وجود نداشت.

چه فرقی بین لیپولیز با لیپولیز لیزری وجود دارد؟

لیپولیز را می ‌ توان برای هر روشی كه سبب تخریب بافت چربی می ‌ شود به ‌ كار برد، به ‌ عنوان مثال روش مزوتراپی كه در آن موادی داخل بافت چربی تزریق می ‌ شود می ‌ توان یك نوع لیپولیز شیمیایی تلقی كرد یا حتی لیپوساكشن اولتراسونیك را كه در آن به ‌ وسیله امواج مافوق صوت (اولتراسوند) بافت چربی ذوب می ‌ شود را هم می ‌ توان لیپولیز اولتراسونیك نامید اما به طور معمول وقتی صحبت از لیپولیز می ‌ شود منظور لیپولیز لیزری است نه سایر روش ‌ ها.

چرا لیپولیز لیزری به ‌ وجود آمد؟

۱- برای به دست آوردن نتایج بهتر جهت یکدستی نتیجه و کاهش عوارضی چون پستی و بلندی ‌ های سطح پوست و کاهش دوران نقاهت از جمله کاهش دوران تورم و دفع خونابه از محل زخم، درد و کبودی کمتر.

۲- برای جلوگیری از افتادگی پوست پس از خالی شدن چربی زیر آن که این مشکل به خصوص در بیمارانی که از قبل هم دچار شلی پوست بوده اند، ممکن است به نتیجه ‌ ای بدتر از دوران قبل از عمل منجر شود (به سایت www. rambodsamimi.com مراجعه کنید).

لیزر لیپواسکالپچر چه مزایایی نسبت به لیپوساکشن دارد؟

درد کمتر

خونریزی كمتر : چون لیزر سبب بسته شدن عروق خونی كوچك می ‌ شود.

كبودی كمتر

تورم كمتر : به ‌ طور متوسط تورم در لیپوساكشن حدود ۶ ماه و در لیپولیزلیزری حدود ۳ ماه طول می ‌ كشد.

نقاهت سریع ‌ تر : به علت درد و تورم كمتر بیمار خیلی سریع به زندگی روزانه بازمی ‌ گردد.

سرعت بیشتر : قدرت بیشتر باعث می ‌ شود که این عمل یك ساعت تا یك ‌ ونیم ساعت سریع ‌ تر از سایر روش ‌ ها لیزرلیپولیز اتفاق بیفتد.

قطع سریع ترشحات : سرعت قطع ترشحات در اسمارت لایپو mpx ۳ تا ۵ روز و در لیپو ساکشن ۷ تا ۱۰ روز است.

جلوگیری از افتادگی پوست : در لیپوساكشن یكی از مشكلات شایع افتادگی پوست است اما در لیپولیز لیزری مخصوصا در دستگاه اسمارت لایپو mpx به دلایلی که ذکر شد، نادر است.

كمك به سفتی پوست که تنها در لیپولیز لیزری به ‌ خصوص در اسمارت لایپو mpx مطرح است.

سوراخ ورودی كوچك ‌ تر که در اسمارت لایپو حدود ۲میلی ‌ متر است.

عدم تشدید سلولیت (برجستگی و فرورفتگی سطح پوست) که یکی از عوارض شایع سایر روش ‌ هاست.


لیپولیز لیزری (لیزر لیپولیز) توسط اسمارت لایپو MPX

اسمارت ‌ لیپو MPX سایناشور

بهترین روش لیپولیز لیزری چیست؟

بهترین روش لیزر لیپواسکالپچر است که با کمک معتبرترین و مشهورترین دستگاه لیزر لیپولیز دنیا دستگاه اسمارت لایپو smart lipo mpx انجام می ‌ شود که ساخت کارخانه معظم سایناشور ( cynosure ) ایالات ‌ متحده است.

این دستگاه قوی ‌ ترین و اولین لیزرلیپولیز با دو طول موج است که توسط سازمان دارویی ایالات ‌ متحده ( FDA ) مورد تایید قرار گرفت در عین حال این دستگاه تنها لیپولیز لیزری است که برای جلوگیری از صدمه به بافت به وسیله دو سیستم به نام ‌ های ترماگاید ( Thermaguide ) و اسمارت سنس( Smart sens )درجه حرارت بافت را مرتب اندازه ‌ گیری می ‌ کند و سرعت دست جراح را کنترل کرده و انرژی خروجی را متناسب با آن تنظیم می ‌ کند، به همین علت است که اکثریت مطالعات معتبر در مورد لیزر لیپولیز به وسیله اسمارت لایپو mpx انجام شده است (به سایت WWW.CYNOSURE.COM مراجعه کنید).

در عین حال برای اولین ‌ بار داشتن دو طول موج۱۰۶۴ نانومتر و ۱۳۲۰ نانومتر باعث شده است که علاوه بر ذوب چربی ‌ ها به طور موثر بتوان از لیزر سطح زیری پوست برای کمک به سفت ‌ تر کردن آن استفاده کرد.

در مورد سایر دستگاه ‌ ها همیشه جراح به علت ترس از سوزاندن پوست از نزدیک شدن به سطح خودداری می ‌ کند چون امکان اندازه ‌ گیری درجه حرارت محل وجود ندارد.

اما در اسمارت لیپو mpx اولا طول موج۱۳۲۰نانومتر عمدتا برای سفت ‌ تر کردن پوست به کار رفته است و ثانیا وجود ترماگاید که به طور مرتب درجه حرارت محل را اندازه ‌ گیری می ‌ کند و در صورت لزوم لیزر را قطع می ‌ کند باعث شده است که جراح مطمئن و بدون ترس از سوختگی برخلاف سایر دستگاه ‌ های لیزرلیپولیز عمل خود را به ‌ راحتی و با کنترل و اطمینان انجام دهد.

در حال حاضر اسمارت لایپو 46 mpx وات قوی ‌ ترین دستگاه لیزرلیپولیز کشور و یکی از 2 دستگاه موجود در خاورمیانه است که با نزدیک ‌ ترین رقیب خود بیش از دوبرابر فاصله قدرتی دارد.

متاسفانه قیمت بالای این دستگاه فوق ‌ پیشرفته امکان گسترش آن را محدود کرده است.

اسمارت لیپو mpx چه مزایایی کلی نسبت به رقبای خود دارد؟

۱- قدرت بیشتر: ۴۶ وات كه امكان ذوب سریع چربی ‌ ها را فراهم می ‌ كند. باید بدانیم كه در دستگاه ‌ های ضعیف ‌ تر روند ذوب چربی كند و وقت ‌ گیر است.

۲-دقت و ظرافت بیشتر: وجود دو طول موج و امكان اندازه ‌ گیری حرارت باعث دقت بیشتر در اسمارت لایپو mpx شده است که باعث شده به آن لفظ پیکر تراشی با لیزر را اطلاق کنند.

3-سرعت بیشتر: قدرت بیشتر و اندازه فیبر نوری این دستگاه كه 1000میكرون است باعث آن می ‌ شود كه بتوان سریع ‌ تر به نتیجه رسید.

4.عوارض کمتر: به علت وجود سیستم ‌ های کنترل حرارت Thermaguid و اندازه ‌ گیری سرعت دست جراح برای تنظیم انرژی اسمارت سنس ( Smart sense ) عوارضی چون سوختگی که در سایر دستگاه ‌ های لیپولیز لیزری و لیپوساکشن اولتراسونیک دیده می ‌ شود در این دستگاه نادر است.

چه بیمارانی مناسب انجام لیزرلیپو اسکالپچر با اسمارت لیپو mpx هستند؟

فردی كه از عدم تناسب اندام رنج می ‌ برد و به وسیله رژیم و ورزش هم نمی ‌ تواند آن را تصحیح كند به ‌ طور مثال فردی كه علی ‌ رغم آنكه چاقی قابل توجهی ندارد بازو، شكم، پهلو یا ران نامتناسب با بقیه بدن دارد.

چنین فردی مجبور است مثلا به علت آنكه نسبت به سایر قسمت ‌ های بدنش ران بزرگی دارد همیشه شلوارهایی بزرگ ‌ تر از سایز كمر خود بخرد كه نیازمند تنگ كردن كمر است یا روپوش با سایز بزرگ ‌ تر از معمول استفاده می ‌ كند چون بازوهایی بزرگ ‌ تر از معمول دارد.

به ‌ طور معمول لیپولیز لیزری در مورد افرادی كه شاخص جرم بدن BMI ( Bodymass (index زیر ۳۰ دارند توصیه می شود( BMI از فرمول قد × قد(متر)/ وزن(كیلوگرم)به ‌ دست می ‌ آید (برای محاسبه BMI به ستون سمت راست سایت www.rambodsamimi.com مراجعه کنید) و اگر فرد BMI بین ۲۵-۱۸ داشته باشد در محدوده ایده ‌ آل است، اگر بین ۳۰-۲۵ باشد دچار اضافه ‌ وزن است و اگر بالای ۳۰ باشد چاق تلقی می ‌ شود.

می ‌ بینید كه عملا لیپولیز لیزری در مورد افراد چاق توصیه نمی ‌ شود زیرا ریسك عوارض قلبی، ریوی، در این بیماران بیشتر است. (برای اطلاعات بیشتر به سایت www.rambodsamimi.com بخش مقالات مراجعه کنید).

باید توجه کنید در فردی که BMI زیر 30 دارد، معمولا با رژیم و ورزش نمی ‌ توان به ‌ طور مناسب چربی ‌ های موضعی را از بین ‌ برد.

مثلا فردی كه بغل ران دارد سعی می ‌ كند با ورزش و رژیم این ناحیه را كوچك كند اما با كاهش وزن بیشتر از آنكه بغل ران از بین برود، صورت و سینه ‌ اش تحلیل می ‌ رود و عدم تناسب او بیشتر هم می ‌ شود یعنی نواحی متناسبش بدتر شده و ناحیه نامتناسبش تغییر چندانی نمی ‌ كند.

همین مسئله در مورد چاقی موضعی شكم، پهلو و بازو هم صدق می ‌ كند اینجاست كه روش ‌ های درمان چاقی موضعی و در راس آنها لیپولیزلیزری (لیزرلیپو اسکالپچر) به ‌ كار می ‌ آیند.


لیپولیز لیزری (لیزر لیپولیز) توسط اسمارت لایپو MPX

نحوه تاثیر لیزر بر بافت چربی و پوست


لیپولیز لیزری (لیزر لیپولیز) توسط اسمارت لایپو MPX

مكانیسم تخریب بافت چربی با لیزر


اما لیزرلیپولیز با اسمارت لیپو mpx چه کاربردهایی دارد؟

لیپولیز لیزری (لیزر لیپولیز) توسط اسمارت لایپو MPX صورت

لیپولیز لیزری (لیزر لیپولیز) توسط اسمارت لایپو MPX گردن

لیپولیز لیزری (لیزر لیپولیز) توسط اسمارت لایپو MPX پشت

لیپولیز لیزری (لیزر لیپولیز) توسط اسمارت لایپو MPX بازوها

لیپولیز لیزری (لیزر لیپولیز) توسط اسمارت لایپو MPX شكم

لیپولیز لیزری (لیزر لیپولیز) توسط اسمارت لایپو MPX پهلو

لیپولیز لیزری (لیزر لیپولیز) توسط اسمارت لایپو MPX ران ‌ ها

لیپولیز لیزری (لیزر لیپولیز) توسط اسمارت لایپو MPX زانو

لیپولیز لیزری (لیزر لیپولیز) توسط اسمارت لایپو MPX باسن

لیپولیز لیزری (لیزر لیپولیز) توسط اسمارت لایپو MPX ساق پا

نحوه انجام لیزر لیپولیز با اسمارت لیپو mpx چگونه است؟

تحت بی ‌ حسی موضعی با یا بدون خواب آلودگی ابتدا ماده بی ‌ حسی به مقدار فراوان داخل چربی زیر پوست تزریق می ‌ شود و پس از بی ‌ حس شدن از طریق سوراخ ‌ های کوچک ۳-۲میلی ‌ متری میله حاوی فیبر نوری وارد بافت چربی زیر پوست شده و آن را ذوب می ‌ کند، به طور کاملا اختصاصی و منحصربه ‌ فرد در اسمارت لیپو mpx در تمام طول مرحله ذوب کردن دستگاه درجه حرارت بافت را به کمک ترماگاید اندازه ‌ گیری و کنترل می ‌ کند و به کمک اسمارت سنس انرژی خود را متناسب با سرعت و شدت دست جراح تنظیم می ‌ کند.

سپس چربی ذوب شده خارج شده و پوست از عمق تحت لیزر قرار می ‌ گیرد تا به جلوگیری از افتادگی آن و کمک به سفت ‌ تر شدنش کمک کند.

بیمار مدت کوتاهی بعد از عمل شروع به راه رفتن می ‌ کند و درد عمده ‌ ای ندارد و ظرف چند ساعت مرخص می ‌ شود. ترشحات پس از 5-3 روز قطع می ‌ شود. عملا در اسمارت لیپو mpx بیمار ظرف مدت کوتاهی می ‌ تواند فعالیت روزمره زندگی را شروع کند.

آیا لیپولیز لیزر برگشت دارد؟

خیر، اصولا هیچ کدام از روش ‌ های درمان چاقی موضعی به شرط آنکه سبب تخریب بافت چربی شوند در صورت حفظ وزن بازگشتی ندارند، زیرا سلول چربی به طور معمول در فرد بالغ قادر به تکثیر نیست، پس در صورتی که چاق نشوید بازگشتی هم وجود ندارد. البته حتی در صورت چاق شدن هم مقدار بازگشت ناحیه تحت درمان کمتر از سایر نواحی است و هیچگاه به حالت قبل برگشت نخواهد داشت.

در لیپوساكشن بافت چربی یكنواخت تخریب نمی ‌ شود بلكه به ‌ صورت تونل ‌ هایی بیرون كشیده می ‌ شود كه درنهایت سبب موج ‌ دار ‌ شدن پوست می ‌ شود

آیا نوع دستگاه لیزر در نتیجه لیپولیز لیزری مهم است؟

بدون شک بله، زیرا آنچه مهم است، دادن انرژی و حرارت کافی به بافت بدون ترس از صدمه حرارتی به پوست است به جز mpx درسایر دستگاه ‌ ها، جراح از ترس صدمه به پوست (چون لیزر لیپولیز بدون کنترل انجام می ‌ شود) مجبور است انرژی کمی به بافت بدهد و این خود در نتیجه لیزرلیپولیز موثر است، درست مثل آنکه در لیزر مو از ترس سوختگی درجه حرارت را کمتر از مقدار مورد نیاز بگیریم.

لیپولیز لیزری (لیزر لیپولیز) توسط اسمارت لایپو MPX

دسته مجهز به اسمارت سنس

می ‌ توان لیزر لیپولیز را روشی برای اتو کردن پوست تشبیه کرد که اگر حرارت کمتر از مقدار مورد نیاز باشد چین ‌ ها باز نمی ‌ شود و اگر بیشتر باشد پوست می ‌ سوزد و ترماگاید و اسمارت سنس، مکانیسم ‌ های کنترل دما هستند که در سایر دستگاه ‌ ها وجود ندارد و در این دستگاه طراحی شده است.



لیپولیز لیزری (لیزر لیپولیز) توسط اسمارت لایپو MPX

خیابان آفریقا ، بعد از چهار راه جهان کودک ، جنب پارک خشایار ، برج افرا طبفه 10 ، واحد 1060

تلفن : 7-88209455 موبایل : 09122968403

لیپولیز لیزری (لیزر لیپولیز) توسط اسمارت لایپو MPX
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی کرمانشاه

      انسان چقدر بیچاره است و چه بلاهایی که به سر خو ش نمی اورد بقول یکی از دوستان که می گفت بکش خوشگلم کن خداوند مهربان بدون هیچ هزینه ای و دردی جمال و کمال زیبا به بنده اش میبخشد و این خود بشر خود خواه است که آن را ضایع میکند و بعد با کلی هزینه و وقت و تحمل درد به ترمیم آن میپردازد آنهم تازه اگر عفونت نکند سازگارباشد تازه مثل اول که نمیشود آیا اگر انسان از اول مقداری جلو خود خواهی و شکم پرستی را بگیرد و مقداری برای سلامتی خودش ورزش بکند بهتر و راحتتر نیست و زیر تیغ رفتن حماقت نیست وقتی آدم در شبکه های تلویزیونی میبیند که از طریق دادگاه طرح شکایت میکننو که کلی خسارت به جسم آنها وارد شده و دچار نقس عضو میشوند با کلی هزینه تازه در مسیر دادگاه تازه نتیجه هم بگیرند نقص آنها که خوب نمیشود عقل سالم در بدن سالم پس اگر انسان رعایت کند بصورت طبیعی زیبا و خوش تیپ می ماند و نیاز به تحمل این همه سرگردانی و هزینه نیست امدوارم که خداوند ما را به خودمان رها نکند این بهترین دعا و درخواست است
      موفق باشید/.

    • شکوفه رزاقی

      سلام لطفا درمورد هایفو تراپی مطلب بگذارید .ایا این روش پیوند پوست وعضلات را قطع میکند ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج