۴۱۵۲۰۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

مارکینیوش: از ماندن در پاریسن‌ژرمن خوشحالم

مدافع برزیلی پاریسی ها اعلام کرد پس از به دست آوردن اعتماد اونای امری، از تصمیم خود مبنی بر ماند در پاریس احساس رضایت می‌کند.

وبسایت نود: مدافع برزیلی پاریسن‌ژرمن پس از بازگشت از مسابقات المپیک در تمامی دیدارهای این تیم به میدان رفته است و از اینکه توانسته است اعتماد مربی جدید پاریسی‌ها را به دست آورد ابراز خوشحالی کرد. در چند فصل گذشته همواره صحبت‌هایی مبنی بر مذاکره مدیر برنامه های مارکینیوش با دیگر باشگاه‌های اروپایی به گوش می‌رسید و در این بین نام بارسلونا بیش از سایر باشگاه ها برده می شد، اما این مدافع برزیلی اعلام کرد که پس از اینکه داوید لوییز این تیم را به مقصد چلسی ترک کرده است، با تمام توان به کمک کردن به خط دفاع پاریسن ژرمن فکر می‌کند، او در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار مقابل بازل اعلام کرد:

هر بازیکنی نیاز به اعتماد و فرصت بازی دارد، در این فصل اعتماد مربی را کسب کرده ام و بیشتر به میدان می‌روم.در حال حاضر همه چیز به خوبی پیش می‌رود و از اینکه در پاریس حضور دارم بسیار خوشحالم.

پاریسی‌ها در این فصل نتایج پر نوسانی را کسب کرده اند و با ۶ امتیاز اختلاف نسبت به نیس در جدول لیگ ۱ فرانسه در رتبه دوم قرار دارند، هرچند که در صورت پیروزی مقابل بازل و عدم شکست آرسنال مقابل لودوگورتس این تیم صعودش را به مرحله بعد لیگ قهرمانان قطعی خواهد کرد. مارکینیوش با اشاره به این موضوع که اگر لیگ ۱ فرانسه قدرتمندتر شود پاریسن‌ژرمن آمادگی بهتری برای حضور در لیگ قهرمانان پیدا خواهد کرد افزود:

در حال پیشرفت شیوه بازیمان هستیم، باید با تعادل بیشتری در زمین حاضر شویم، احساس می‌کنم در مسیر درستی قرار داریم. رقابت در لیگ ۱ فرانسه تاثیر خوبی روی حضور ما در لیگ قهرمانان دارد. با این حال باید همچنان پیشرفت کنیم، بازل تیم خوبی دارد و در بازی رفت مارا تحت فشار گذاشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج