۴۱۵۴۴۵
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

اولین دفترکار سیار برقی در جهان

توانایی کار از هرنقطه به افراد عاشق سفر این شانس را داده که مثل یک عشایر دیجیتالی زندگی کنند. اگر شما هم یکی از این افراد هستید، به نظر می رسد همه دنیا دفترکار شماست.

برترین ها: توانایی کار از هرنقطه به افراد عاشق سفر این شانس را داده که مثل یک عشایر دیجیتالی زندگی کنند. اگر شما هم یکی از این افراد هستید، به نظر می رسد همه دنیا دفترکار شماست، با این انعطاف که می توانید چند روز یا چند هفته را در یک محل بگذرانید قبل از اینکه به جای دیگری بروید.
نیسان نسخه قابل حملی از یک دفترکار را با نام «e-NV۲۰۰ WORKSPAC» تولید کرده است، اولین ون برقی دنیا که هرچیزی که برای انجام کارتان در جاده نیاز دارید را برای شما فراهم کرده است. در همکاری با کارگاه طراحی بریتانیایی «استودیو هاردی» این اتومبیل امکانات رفاهی که در یک دفترکار معمولی می بینید را برایتان آماده کرده است. این دفتر یک میزتاشو، کامپیوتر تاچ اسکرین، اینترنت وایرلس، سیستم صوتی بلوتوثی، چراغ هایی که به صورت هوشمند کنترل می شوند و یک یخچال کوچک دارد. برای حفظ فضا، بسیاری از عناصر طراحی داخلی پنهان شده اند و تنها در هنگام نیاز ظاهر می شوند. به عنوان مثال قهوه ساز وقتی به آن نیاز دارید از یک محفظه مخفی بالا می آید و روی پیشخوان قرار می گیرد، یک دوچرخه برامپتون تاشو روی درعقب قرار دارد که به شما اجازه می دهد هروقت خسته شدید استراحت کوتاهی در شهری که هستید داشته باشید. سقف شیشه ای و چراغ های LED فضای این دفترسیار را روشن می کنند. در هوای خوب، درها، دو در کشویی در اطراف و در عقب، می توانند باز شده و فضا را گسترش دهند. همچنین یک سکوی تاشو وجود دارد که می تواند برای لذت بردن از محیط اطراف استفاده شود. از آنجا که این اتومبیل الکتریکی است می تواند یک دفترکار ارزان به حساب بیاید. شارژ آن برای رسیدن به ۸۰% تنها ۳۰ دقیقه زمان می برد.
اولین دفترکار سیار برقی در جهان
اولین دفترکار سیار برقی در جهان
اولین دفترکار سیار برقی در جهان
اولین دفترکار سیار برقی در جهان
اولین دفترکار سیار برقی در جهان
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج