۴۱۶۶۵۴
۷۵ نظر
۵۰۱۸
۷۵ نظر
۵۰۱۸
پ

ماجرای خواستگاری از گلزار با تی وی!

سید مصطفی صابری در روزنامه خراسان نوشت: شما هم کلیپ دختری که از محمدرضا گلزار خواستگاری می کند را دیده اید؟ کلیپ اول را دیده اید یا دومی؟ در کلیپ اول دختر عاشق پیشه صرفاً از علاقه اش به گلزار می گوید و در دومی ماجرا تا خواستگاری رودررو پیش می رود. اما ماجرا به این سادگی نیست.

سید مصطفی صابری در روزنامه خراسان نوشت: شما هم کلیپ دختری که از محمدرضا گلزار خواستگاری می کند را دیده اید؟ کلیپ اول را دیده اید یا دومی؟ در کلیپ اول دختر عاشق پیشه صرفاً از علاقه اش به گلزار می گوید و در دومی ماجرا تا خواستگاری رودررو پیش می رود. اما ماجرا به این سادگی نیست.

برگردیم به عقب تا ماجرا را دقیق تر بررسی کنیم. عادت سوپراستارهای سینما این است که همراه یکی دو محافظ بلند قامت برای افتتاح گالری ها، رستوران ها یا مزون های لوکس بالاشهر پایتخت در ازای گرفتن مبلغ کلانی حاضر شوند. سوپراستار یک پولی می گیرد، هواداران موفق می شوند چند نفری را پس بزنند و یک سلفی بگیرند، صاحب رستوران و... هم که توجه عمومی را به کسب و کارش جلب می کند. این وسط تلویزیون های اینترنتی هم موفق می شوند با پخش ویدئوی این برنامه ها، بیننده جذب کنند تا راحت تر تبلیغات و اسپانسر جذب کنند. دعای خیر شرکت های فروش اینترنت هم پشت سر همه عوامل این نوع ماجراهاست، چون ترافیک مردم خرج ماجراهایی می شود که تاثیر مستقیمی روی زندگی و معیشتشان ندارد، خلاصه اگر برای مردم آب نداشته باشد برای خیلی ها نان دارد که یک مجری یا گزارشگر یا هر چیز دیگری که اسمش را بگذاریم بتواند از زیر زبان یک دختر این جمله را بکشد که به گلزار علاقه دارد و بعد با ترفندی حتی در دهانش بگذارد که یعنی از او خواستگاری می کنی؟ خب دختر هم که منتظر چنین موقعیتی است تا حرفش را به ستاره مورد علاقه اش برساند یا حتی معروف شود از این حرف گزارشگر استقبال می کند.

خب کلیپ ابراز علاقه دختر جوان به گلزار حسابی مورد توجه قرار گرفت، پس چه دلیلی دارد که یک رسانه بازاری که اسم تلویزیون اینترنتی را روی خودش گذاشته و توسط مجری معروف شبکه سه اداره می شود و هدفش چیزی جز جلب مخاطب به هر بهانه ای نیست از این نمد برای خودش کلاه تازه ای نبافد؟ پس تی وی پلاس برای برنامه بعدی گلزار دست به کار می شود. دختر عاشق پیشه را همراه مادرش به رستورانی می برد که گلزار باز هم در آن حضور دارد. در گلوگاه خاصی که حتماً گلزار مجبور به توقف خواهد شد دوربین را می کارند، گلزار سر می رسد و دختر شکلاتی به او هدیه می دهد و این بار رودر رو و خیلی جدی از سوپر استار خواستگاری می کند، گلزار که انگار عصبی و متعجب است بابت شکلات تشکر می کند و بدون این که پاسخی به خواستگاری دختر بدهد از او می خواهد کناری بایستد تا او به بقیه میهمانان برنامه سر بزند!! دختر هم می گوید احساس کرده گلزار می خواهد فکر کند! کلیپ دوباره پربازدید می شود و غیر از آن تلویزیون اینترنتی، سر از انواع و اقسام کانال های تلگرامی و ... در می آورد. موج ماجرا طی یک روز چنان فراگیر شده که حتی کانال هایی که اهل اینجور رفتارهای غیر حرفه ای هم نیستند ناچار می شوند برای آن که از دیگران عقب نمانند کلیپ را منتشر کنند. خب آدم های زیادی به هم علاقه مند می شوند، اشکال کار در کجاست؟

* بله زمانه فرق کرده، ماجرای ابن سینا را شنیده اید که بر بالین جوانکی بیمار رفت و چون علائمش را بررسی کرد فهمید درد او جسمی نیست برای همین نبضش را گرفت و در کوچه کوچه شهر با او قدم زد و با بررسی نبض و حالات جوانک تا خانه معشوقه طرف هم رسید و فهمید او عاشق شوریده ای بوده که در بیان عشقش خجالت و ملاحظه داشته! حالا نگفتن ها حسرت های زیادی به بار می آورد اما در چه حالتی؟ آیا همیشه می شود حرف دلمان را بزنیم؟
* گاهی گفتن یک احساس اگر در زمان و مکان درستش نباشد گره کار را بیشتر می کند. این که صریحاً نشان دهیم هر کسی می تواند بدون توجه به جایگاه خودش و طرف مقابلش حرف دلش را بزند گره از کار آن رسانه عوام پسند باز می کند یا گره از احساس آن دختر جوان؟

* قرار هستی بر این منوال است که زن دلبر باشد، دوست داشته شود و به سراغش بیایند تا جایگاهش حفظ شود. نمی توان نسخه صددرصدی صادر کرد که اگر روزی خانمی مردی را دوست داشت باید احساسش را نادیده بگیرد اما آیا بیان آن به شیوه مستقیم و در رسانه پسندیده است و باعث کاهش جایگاهش نمی شود؟ بله درباره موارد ساده می توان از بزرگترها، مشاوران و افراد امینی کمک گرفت که با حفظ حرمت و جایگاه یک خانم، بتوانند راه هایی برای رسیدن دو جوان پیش پای آن ها بگذارند. اما این که یک دختر جوان با خواستگاری مستقیم و بدون آن که بخواهد درباره ویژگی های خودش بگوید و یک نفر را نه براساس ویژگی های شخصیتی بلکه بازی سینمایی و احتمال زیاد ظاهر بپسندد هم باعث می شود زندگی آینده آن دختر تحت الشعاع ماجرا قرار بگیرد هم این که به دیگران با این نوع برنامه سازی می گوییم همین که احساس کردی طرف مقابلت را دوست داری کفایت می کند، مابقی جزئیات را در نظر نگیر و حرف دلت را بزن!

* یک موضوع مهم که در مواجهه با چنین برنامه هایی به ما کمک می کند این است که آن رسانه، اهداف و شیوه تولید برنامه اش را بشناسیم تا تاثیرپذیری مان از آن دقیق تر و مبتنی بر شناختی باشد که از آن رسانه داریم، رسانه ای که شخصیت یک دختر را فدای تولید یک برنامه جنجالی می کند چه قدر می تواند قابل تامل باشد؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کاربر

      ممنون . جالب بود از منظری دیگر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ابراز علاقه دختر به پسر از نظر من مشکلی نداره ولی به شرطی که بین خودشون باشه نه جلوی چشم این همه آدم
        این خانم باید بدونه که تو جامعه ما با این همه دیدگاه ضد دختر و ضد زن عاقبت خوشی در انتظارش نیست

    • یه بنده خدا

      چقدر مادر و دختر ساده لوح
      خدا به داد دختره برسه که اگر به هدف و عشقش نرسه احتمال یاس ناامیدی و نابودی خودش میشه و در نهایت چه کسی پاسخگوی این امر گفته شده میشود

    • سجاد

      فکر میکنم همه این کلیپ رو دیده باشن.
      به نظرم هر دختری با کمترین درصد بهره هوشی هم میتونه حدس بزنه که بعد از خواستگاری اون هم به این شیوه از یک بازیگر یا هر شخصی که به دلایلی درجامعه معروف و مورد توجهه چه اتفاقی براش خواهد افتاد.
      نظرم اینه که این دختر خانم ریسک کرد و باید توقع نتایج و تبعات این عملش هم باشه؛هرچند که شخصاً فکر میکنم به راحتی قابل حدس بود که چه جوابی خواهد شنید!

    • بدون نام

      والا اگه گلزار و امثالهم بیان به دست وپام بیفتن هم هرگز قبولشون ندارم اخه مگه کیه ان؟! بنده خدا دختره....

      پاسخ ها

      • داود

        باش تابیان خخخخخ

    • مسیحا

      کار گزارشگر خیلی زشت بود،همش هم ریشخند می زد و چهره اش حالت تمسخر داشت.واقعأ خجالت آوره.

    • بدون نام

      متاسفانه این دختر خانم و مادرش ... این گزارشگر و عوامل برنامه از ایشان در جهت منافع خود سو استفاده کردند.

    • بدون نام

      واقعا چی بگم.

    • صبا

      کسی دیگه تز این دختر خواستگاری نمیکنه با این کاری که کرد.گلزار هم که هیچ وقت محلش نمیزاره . در نتیجه من واسه اون مادر بی عقل تر از دختر متاسفم که دخترشو راهنمایی نکرد که داره چه اشتباهی میکنه. حالا انگار چه تحفه ای هم هست این گلزار.

    • lili

      چرا دخترا رو دارن سوژه میکنن?همش با قصد و نیته که عزت دخترامونو پایین بیارن. یه کلیپ هم واسه فرزاد فرزین هست که طرفدارش به گریه میوفته. اون پسرهایی که طرفدارای دوآتیشه خانمهای معروفمون هستن چرا هیچ کلیپی ازشون نیست

    • سحر

      گزارشگرا چه شون شده ؟؟،،
      این از کاری که با گلزارو این مادرودختر بیچاره کردن
      ازنم از کاری که با بهزادفراهانی کردن
      اینم از سرک کشیدن توی رندگی پاکدل وطباطبایی
      ملت از بی شوژه گی دارن چه کارایی میکنن

    • مزرعاوی

      هر کسی عاشق شخصیتی میشه،ولی در ایران این چیزها جا نیفتاده و متاسفم برای اقای گلزار که عکس العمل خوبی نشان نداد میخوام بگم اقای گلزار این کاری که دختر خانم محترم انجام داد عیب و گناه نبود اقای گلزار پارتهایی که با دخترهای مردم رفتی در اینترنت موجود هستن لزومی نداره که جنابعالی لبت رو با دندونهات فشار بدی یعنی تو ادم پاکی هستی من از همینجا به میگویم وظیفه جنابعالی هستش که نه برای ازدواج بلکه برای معذرت خواهی به منزل خانواده ان دختر محترم بروی شعور را در همینجا میسنجند

    • شاخص

      آدمهایی مثله گلزار به ازدواج اصلا فکر نمیکنن والا چه کارییه خودشونو گرفتار قیدوبند کنن حال میکنن با شهرت و پول

    • بدون نام

      خاک بر سر مادره اگر جاش باشم به امیر ارسلان نامی هم با هزار خواهش و تمنا دختر نمی دم چه برسه به یه بازیگری که از مردانگی فقط چهرهشو داره دختر عزت داره مادر بی عقل

    • maryam

      سلام.
      در اینکه این رسانه اینترنتی به هر طریقی به دنبال سوژه برای جذب مخاطب بیشتر هست شکی نیست و واقعا متاسفم براشون
      اما می خواهم بگویم در کشور ما دختران و زنان بیشتر در معرض صدمات روحی قرار می گیرند متاسفانه..و دلیلش را هم می توان در خانواده ها جست و جو کرد..خانواده هایی که به امر محبت ورزی و توجه به فرزندانشان بی توجهی می کنند و در نهایت نتیجه اش هم این میشود که فرزندان خانواده به دنبال محبت گمشده و دریافت نشده ی خودشون در بیرون از خانه می گردن
      اگر آنقدر به فرزندان خودمون محبت کنیم که خانواده دوست بار بیایند و کوچک ترین احساس نیازی به آدم های دیگر پیدا نکنند ، در این صورت هم عزت نفس لازم را در آنها به وجود آورده و هم آینده آنها را تا حد قابل توجهی ایمن ساخته ایم!

    • سارا

      من فکر کنم همش یک فیلم بود.... عین فیلم های عاشقانه هندی.... شاید دختره پول گرفته و اومده جلوی دوربین گفته میخوام تا آخر عمر باهات باشم ..کدوم مادری قبول میکنه دخترش همچین حرفهایی جلوی دوربین بزنه ؟ مگر پول گرفته باشن و نقش بازی کرده باشن واسه شهرت هر چه بیشتر گلزار......دخترای ساده هم می بینن از فردا صف میکشن واسه خواستگاری از جناب گلزار.....

    • بدون نام

      به نظر من خواستگاری دختر از پسر در هر شرایطی فوق‌العاده اشتباه هست

    • یوسف

      چرا کسی از من خواستگاری نمیکنه کارمندم و 45 سالمه

    • بدون نام

      متاسفم که همه دارید راهی رو طی می کنید که دشمن میخواد ... آخه هنرپیشه ها شدن الگوی تام و تمام مملکت ؟ یعنی ملت در رفاه هستن و ما باید ادای هالیوود رو در بیاریم ... درد دیگه ای نداریم ؟ واقعا متاسفم ...

    • حسن

      به نظرم ک طبق گفته خودتون فقط برای تبلیغات تی وی پلاس این خواستگاری رو برنامه ریزی کردن . به نظرم از قبل برنامه ریزی شده بوده حتی فکر کنم کار اسراییلم میتونه باشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخخخخخخخخخخخخ اسرائیلو خوب اومدی :-)

    • بدون نام

      این دختر چه اعتماد به نفسی داشته جلوی دوربین و در میان این همه آدم بگه من شما را خیلی دوست دارم میخوام باهاتون ازدواج کنم والله من که پسرم روم نمیشه یک همچین حرفایی را در حضور ده بیست نفر آدم به یک دختر بزنم جدی چه فکری کرده بود یعنی فکر میکرد گلزار میگه بیا بریم ازدواج کنیم?

    • مونا

      اخه دختره قیافه خوب داره بابای مولتی میلیاردر داره رو چه حسابی همچین ریسکی کرده.
      من اگه اعتماد به نفس این دختره رو داشتم ....

    • ماهان

      دختره نه قیافه داره نه حیا داره و....
      میخواد با کی !اونم گلزار ازدواج کنه !!!!
      عمرا

      پاسخ ها

      • فاطمه

        همچین میگه گلزار انگار کی هست ولی خاک برسر دختره که غرور خودشوخورد کرد

    • المیرا

      اعتماد به نفس این دختر خانومو سوریه داشت الان امریکا رو گرفته بود فک کرده محمد رضا میگه اره منم عاشقتم

    • بدون نام

      دخترا بی حیا شدن دگ

    • ساناز بهادری

      خاک تو سر اون مادری که اینه دخترش ...
      تو خودشون چی دیدن که فک کردن اقای گلزار اوکی میده
      نکنه فک کرده چون خاستگاری کرده دختره کار شاخی کرده
      گلزار امر کنه که میخواد ازدواج کنه صد برابر گنده تر و بهتر از این میان خاستگاریش

      پاسخ ها

      • شیما

        چیزیم هست گلزار روزی با صد نفره

    • حمید

      واقعا مسخره ست که.خیلی ساده وبی عقله.نمیدونم شاید پول گرفته .یا....

    • بدون نام

      وا چه اعتماد به نفسی
      آقای گلزار اگه میخواست ازدواج کنه تا الان کرده بود با این سنشون
      همش تقصیر این خبرنگاره هست

    • علی

      مادرودختربه نظرم واقعا بی عقلن ....

    • سلام

      میگم این گلزار چند سالشه ؟ تا یادم مییاد این بازی میکرده از دبستان من فک کنم اگه سر موقش ازدواج کرده بود الان دو تا بچه داشت اینا زن میخوان چیکار مگه دیونن

    • صابری

      هم اینجور ادما گلزار و امثال اون رو پر رو کردن

    • بدون نام

      این ها همش از روی بیکاری هستش!
      وگرنه اگر کار درست حسابی باشه که وقت آدم را پر کنه
      مگه آدم خله به این مزخرفات توجه کنه!
      دختره اگر عاشق بود هیچوقت حاضر نمی شد این تحقیر را تحمل کنه
      اون عوامل برنامه تی وی پلاس ویا غیره...... اگر انسان بودن برای پر کردن برنامه و پیدا کردن سوژه از احساسات یک دختر و یک خانواده و از همه بد تر مردم سوء استفاده نمی کردند
      این ها همش از بدبختی ماست

    • علی

      متاسفانه جامعه ما بطرف اینجور مسائل بدجورسوق پیدا میکنه
      الان ارزش ها زیر پا گذاشته میشه تخیلات و کم هوشی یک دختر بوسیله یک رسانه بر ملا میشه. چرا باید یک رسانه تا این حد آزاد باشه،،مساله عموم رو ب تمسخر بگیره؟؟؟چرا ملت ما راهشون چاهشون رو گم کردن؟!

    • بدون نام

      از این دختره بی عقل تر مادرشه ...

    • رامین

      از گلزار خوشتیپ تر هستم تازه با نمک تر خوستگاری هر کس میرم میگه نه جواب منفی از لحاظ کاری ماه سه ونیم میلیون حقوق دارم سی سه سال سن دارم تا حالا ازدواج نکردم خانواده خوبی دارم فقط یه مشکل دارم باید تا آخر عمر مجرد باشم خوش بحال گلزار واسه شانسش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خوب بیا خواستگاری من اکه واقعا سالمی و کار داری و خوش تیپی حاضرم زنت بشم

    • رامین

      ببخشید نشدمشکلم بنویسم دست روی ارسال رفت مشکل از کار بنده هست که من به کارم علاقه دارم وبه خاطر ثوابش نمیتونم قیدشو بزنم به خاطر همینه جوابشون منفی بنده باغ فردوس مرده شور هستم و

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ببین اون جا کار هس دست منم بند کن >

      • شاهین

        ..................لایک داری داداش

      • بدون نام

        نه دیگه زنت نمیشم

    • آرین

      کارکارانگلیسیهای پدرسوختست ببینیدکی گفتم البته یه مقدارهم آمریکا

    • علی کرمانشاه

      اینگونه برنامه ها هیچوقت توی ایران و با ایرانی بصورت ناخود آگاه اجرا و ضبط نمیشود چون اینگونه حرکات و گفتارها بصورت رک و بی حیا غیر قابل اجرا توسط دختر ایرانی و برخورد بدتراز آن در پسر قابل قبول و منطقی نیست و تنها دلیل آن میتواند سناریو از قبل نوشته و توسطکارگردان برنامه ریزی و تک تک نفرات در سوژه هنرپیشه هستند و بابت اعمالی که جلو دوربین بازی میکنند تهیه کننده به آنها مزد پرداخت میکند و طی قرار داد از پیش گذاشته شده با شبکه های ویدئویی و مجازی تکلگرمی و اینترنتی به آنها فروخته شده و آنها هر کدام با سلیقه کارگردانان خود تصویر را رسانه ای میکنند و با اجازه شما صدها هزار نفر نگاه میکنند و نظر میگذارند و برای دوستانشان ارصال میکنند و اله آخر هر کدام بنا به جذب مخاطب پول پارو میکنند و حتی شماره تلفن برای ارصال نظر هم میدهند و اونم با مخابرات قرارداد اشتراک میگذارند با هم درصدی تقسیم میکنند.امروز راه های در آوردن پول با گذشته فرق کرده .جدی نگیرید همه واسه پول دارن میدوند و بازی میکنند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اصلا این حرفا نیست.این دختره همکلاسی ما بود.کلا یه تختش کمه.کلا میگفت من نامزد گلزارم

    • بدون نام

      چه مسخره باورش سخته .شایدم به دختر قول بازیگری و ...دادان وگرنه احمقش این کار رو نمیکنه چه برسه به این

    • بی نام

      واقعا ما داریم کجا میریم؟ چرا با شخصیت ادم ها بازی میشه ؟ چرا ترویج فرهنگی که شاید ۱درصد جامعه شاملش می شن؟ چرا جوانهای امروز به سخره گرفته می شوند؟ چرا انقدر پوچ ذهن چند تا نوجوان مشغول میکنن؟

    • بدون نام

      من يه بار عاشق شدم خيلي عميق
      از چشم هام و اضطرابم فهميد
      طرفم هم باهام هم سطح بود و خيلي موقعيت خاصي نداشت و معمولي بود مثل خودم
      مشاور رفتم گفت برو حرفت رو بزن
      اينقدر بي جنبه و مغرور از اب دراودمد و ضايع و تحقيرم كرد كه كارم به روانپزشك و دارو كشيد
      ما دخترا بايد خيلي حواسمون رو جمع كنيم كه احساسمون رو براي چه كسي خرج مي كنيم
      تجربه خيلي بدي بود

      به جاش الان همسرم خيلي عاطفي و مهربونه و براي اين موضوع واقعا خدا رو شكر مي كنم

    • بی نام

      درد این آقای منتقد فقط اینه که چرا یه دختر از پسر خواستگاري کرده؟ خو آخه ! الان قرن 21 هست، دوران اژدر خوان نیست که هنوز روابط به شیوه قدیم باشه یکم آپ تو دیت باش! نگران شان اون خانم نباش چون با خواستگاری اصلا پایین که نیومده هیچ خیلی شجاعت به خرج دادن که جلوی اینهمه آدم خواستگاری کردن که شاید جوابشم منفی باشه.

      پاسخ ها

      • مهر

        فکر کنم حالت خوب نیست

      • پژمان

        نه خیرم با دقت بخون نفس ابراز دختر به پسر رو بد نمی دونه اما میگه وقتی نتیجه معلومه چرا یک رسانه باید بیاد برای منافع خودش رآبروی دختر رو ببره؟

    • بی نام

      الان قرن 21 هست، دوران اژدر خوان نیست که هنوز روابط به شیوه قدیم باشه یکم آپ تو دیت باش! نگران شان اون خانم نباش چون با خواستگاری اصلا پایین که نیومده هیچ خیلی شجاعت به خرج دادن که جلوی اینهمه آدم خواستگاری کردن که شاید جوابشم منفی باشه.

    • لورا

      کاربران گرامی با احترام به نظر همگی ولی قبول کنید که هنوز ایرانیان پایبند و مقید به سنتها و رسومات قدیم خود هستند و این رسم که خانمها بخواهند برای خواستگاری پیشقدم شوند در ایران جا نیفتاده، اگر فیلم زیاد تماشا میکنید و پای اینترنت زیاد مینشینید بدانید و آگاه باشید که در صد بالائی از خواستگاریهایی که شما میبینید و توسط یک زن انجام میگیرد واقعی نیست و از قبل برنامه ریزی شده، اگر خانمی هستید و این حق رو به خودتان میدهید که شما باید انتخاب کننده باشید و نه انتخاب شونده باید از ایران خارج شوید در کشورهای اروپایی و آمریکایی این امکان هست ولی در ایران دچار مشکلات زیادی خواهید شد، والدین باید در این زمینه فرزندان خود را آگاه کنند.

    • ایرانی

      علت مشکلات جوانان بی کاری انگیزه کم و فقر مالی و فقر فرهنگی و بی برنامه گی

    • لورا

      از قرار معلوم دست اندر کاران تلاش میکنند که تا اونجا که ممکنه سیستم مردسالاری و سنتهای قدیم رو در ایران از بین ببرند تا جایی که خانمها هم حق انتخاب در انتخاب همسر آینده را داشته و در این زمینه پیشقدم شوند، چندی پیش هم یک کمک خلبان ایرانی بطور ناشیانه عمل کرد و از یکی از مسافران در داخل هواپیما خواستگاری کرد، اگر به هر دو ویدئو با دقت نگاه کنید کاملا مشخصه که این یک نوع تبلیغاته و از قبل هماهنگ شده مخصوصا در ویدئوی اون کمک خلبان که ایشون از مسافری خواستگاری کرده که خانمه در دست چپ حلقه به دست داره و فراموش کرده که اون رو لااقل از دستش دربیاره در ویدئو گلزار هم توجه کنید، چون نخواستن و ماجرا واقعی نبوده از دادن حلقه خودداری کردن و فقط به دادن یک جعبه شکلات بسنده کردن، در حالی که در کشورهای اروپایی مرسوم است که حتی زنها اگر از مردی خواستگاری کنن حلقه ای به او تقدیم میکنن، اما چون مسئله گلزار واقعی نبود از خرید حلقه ای گرانقیمت خودداری کردند

    • بی نام

      درد این آقای منتقد فقط اینه که چرا یه دختر از پسر خواستگاري کرده؟ خو آخه .......! الان قرن 21 هست، دوران اژدر خوان نیست که هنوز روابط به شیوه قدیم باشه یکم آپ تو دیت باش! نگران شان اون خانم نباش چون با خواستگاری اصلا پایین که نیومده هیچ خیلی شجاعت به خرج دادن که جلوی اینهمه آدم خواستگاری کردن که شاید جوابشم منفی باشه.

    • بانام

      واقعاً داریم کجا میریم :-))

    • زنده باد ایرانی

      یه دختری میاد حرف دلش رو میزنه ،ای کاش تو جای دیگه ای بدون دوربین این حرف رو به گلزار میزد
      خانمی که حرف دلش رو اینقدر رک وپوست کنده جلوی دوربین میزنه امیدوارم تو زندگیش به مشکل برنخوره
      اگر کلیپ رو دیده باشید متوجه میشید این کلیپ ارزش خانم رو پایین میاره
      یه خانم باید اینقدر وقار داشته باشه اینقدر محترم باشه که جذب کنه
      سیستم خانمها دریافتیه نه پرداختی
      متاسفم برای این خانم

    • بی نام

      نه دوستان واقعا فیلم واقعی هست و کارگردانی در کار نیست.متاسفانه دختران ساده لوح اینجور کم نیستند البته از این دختر خانم معذرت میخوام قبلش ولی نباید اینکارو میکرد مادرش که جای خود دارد.واقعا ما کجای کاریم چرا دخترمون باید اونجوری بشه که عاشق یه هنرپیشه بی قید باشه و کار گزارشگر...؟؟؟؟؟

    • ترمز

      خانوم خیلی خوشگله حیف خودشو کوچیک کرد حیف

      تازه گزارشگره آب دهنش راه افتاده بود

    • مینا

      وایسادنیا من میخوام پیاده شم .......مگه میشه مگه داریم خوب ...‌‌..جل الخالق تو .... گلزار...سوپراستار...دختر بی وقار...جلو دوربین.

    • سایه

      اخه بگو دختره نادون فرض محالم که گلزار از بین اینهمه گزینه توروانتخاب کنه اونم اگه ازروی ترحم نباشه فردا تو زندگی اختلافی پیش میاد سرکوفتت میزنه که تو دنبالم اومدی همه ملتم شاهدن.کاش ارزش خودتو میدونستی .چه ایران باشی چه هرجای دنیا دختر ناز داره حرمت داره شکننده س

    • سجاد

      افتخار میکنم به اقای گلزار که به عنوان یک ترک این همه هوا خواه داره

    • سجاد

      افتخار میکنم به اقای گلزار که به عنوان یک ترک این همه هوا خواه داره

    • سجاد

      افتخار میکنم به اقای گلزار که به عنوان یک ترک این همه هوا خواه داره

    • شیما

      من یکیو دوست داشتم خیلی اما با این که ازش سر بودم هیچوقت بهش نگفتم اونوقت این دختره با این که میدونه گلزلر با هزار تا دختر بوده اینجوری ابرو خودشو میبره خاک تو سرش دختر باید غرور داشته باشه

    • محمدرضا نصیری باغدهوکی

      آین دختر خانم باید بداند گلزار به ازدواج فکر نمی کند به این دلیل که نه چادری به دلش نشسته نه مانتویی زیبااواگه قصد ازدواج داشت آن وقت که جزو گروه آریان بود این کار را می‌کرد نه الان که 39 سالشه

    • بهزاد معلم

      ای دخترک بیجاره و بدبخت تو یک خواستگار عادی نداری مادر ودختر هر دو مریض اند.
      این دختران بی عقل به جای اینکه خالق گلزار((خدای مهربان )) را دوست داشته باشند وبه خدا عاشق شوند به مخلوق خدا عاشق می شوند از زلیخا یاد بگیرید گلزار عددی نیست.
      زنان چون ناقصان عقل و دینند چرا مردان ره آنان گزینند

    • بدون نام

      معنی شعری که نوشتید یعنی چه دقیقا ؟زنان ناقصان عقل و دینند؟

    • مونا

      من با این دختر همکلاس بودم،این دختر تمام فکر و ذکرش این هنرپیشه بود،حتی چندین بار با دوستام باهاش صحبت کردیم که دست از کاراش برداره ولی اون همه جا ودر هر حالتی پیگیرش بود به نظر من مشکل روانی داشت به نظرم اقای گلزار خیلی محترمانه باهاش برخورد کردو اگر هم این ماجرا عواقبی براش داشته باشه مقصر اصلی خانوادشن که گذاشتن این مشکل اینقد بزرگ و ریشه دار شه

    • مینا

      پس چرا من از گلزار خوشم نمیاد.والا من از ایمان صفا بیشتر از گلزار خوشم میاد به اون باحالی

    • بدون نام

      منم‌ عاشق گلزارم به نظرم حق خواستگاری ازش رو داشته گاهی ادم انقد عاشقه که هیچی براش مهم نیس حتی آبر

    • مگه گلزار کیه که بری ازشم خواستگاری کنی من که ازش خوشم نمیا د زن باید غرور داشته باشه

      گلزاردیگه کیه من که ازش خوشم نمیاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج