جاباما
۴۱۶۸۲
۵ نظر
۵۰۳۶
۵ نظر
۵۰۳۶
پ

زیباترین سواحل دنیا

سواحل بیشماری در سراسر کره خاکی وجود دارند اما برخی از آنها از به دلایل ویژه ای جزو بهترین های کره زمین به شمار می روند. سواحلی که در ادامه معرفی کرده ایم از نظر تفریحات موجود، هتل ها، حیات وحش و مناظر طبیعی در رتبه های برتر بهترین ها قرار دارند.

زیباترین سواحل دنیا

برترین ها: سواحل بیشماری در سراسر کره خاکی وجود دارند اما برخی از آنها از به دلایل ویژه ای جزو بهترین های کره زمین به شمار می روند. سواحلی که در ادامه معرفی کرده ایم از نظر تفریحات موجود، هتل ها، حیات وحش و مناظر طبیعی در رتبه های برتر بهترین ها قرار دارند.

ساحل وایلی - مائویی، هاوایی

زیباترین سواحل دنیا

بهترین ساحل برای برنامه های تفریحی: هتل های بسیار زیبا در کنار ساحل کوچک وایلی با شن های سفید و آب فیروزه ای و همچنین تفریحاتی همچون شنا در اعماق آب، قایق سواری، سفرهای کوتاه روی آب، گلف، چشمه های آب گرم و اسپا از جمله مواردی هستند که این ساحل را به بهشت روی زمین تبدیل کرده اند.


ساحل سیساید - سیساید، فلوریدا

زیباترین سواحل دنیا

بهترین ساحل برای خانواده ها: کلبه های چوبی کنار خط ساحلی این ساحل مناسب ترین گزینه برای مسافرت های خانوادگی است. همه افراد می توانند با دوچرخه های تفریحی موجود در این ساحل به داخل شهر بروند و غذاهای دریایی بسیار خوش طعم میل کنند.


Bahia Gardner - جزیره اسپانگولا ، مجمع الجزایر گالاپاگوس

زیباترین سواحل دنیا

بهترین ساحل از نظر حیات وحش: بسیاری از گردشگران از ساحل مشهور داروین، Bahia Gardner، برای تماشای شیر های دریایی که روی شن های ساحلی خوابیده اند، مارمولک های قرمز رنگ، مرغ های مقلد (صدای دیگر مرغ ها را در تقلید می کند) و دیگر جاذبه های حیات وحش دیدن می کنند.


ساحل جزیره وان فوت - جزار کوک (جنوب اقیانوس آرام)

زیباترین سواحل دنیا

بهترین ساحل برای خلوت و دنج بودن: جزیره وان فوت هیچ سکنه ای ندارد و به همین دلیل، در میان سواحل دنج و آرام دنیا رتبه یک را به خود اختصاص داده است. گردشگران در این ساحل می توانند در آب های آبی کم عمق و سواحل شنی تمیز قدم بزنند و از زیبایی طبیعت نهایت لذت را ببرند. صدای طبلی که هنگام غروب آفتاب به گوش می رسد نشانه ای برای بازگشت آخرین قایق به جزیره همسایه یعنی آیتوتاکی است.


ساحل هفت مایلی - گرند کیمن، کوبا

زیباترین سواحل دنیا

بهترین برای خانواده ها: آب های آرام و آبی و شن های سفید و تمیز این جزیره بسیاری از گردشگران دنیا رابه خود جذب می کند. این ساحل مملو از هتل های عالی با امکانات کامل است که برای خانواده ها به همراه فرزندانشان بسیار مناسب است. کودکان در این ساحل تفریحات لذت بخشی همچون پیدا کردن صدف از زیر آب را انجام می دهند و حسابی از آن لذت می برند.


وتوآمی - آنتی پاکسوس، یونان

زیباترین سواحل دنیا

بهترین ساحل برای خلوت و دنج بودن: یکی از دنج ترین و زیباترین سواحل دنیا، وتوآمی در یونان - بخش کوچکی از جزایر ایونیان - است. برای لذت بردن از شن های سفید رنگ و صخره های خیس کنار دریا بد نیست یک بار با قایق به جزیره پاکسوس سفر کنید.


پلایا کالیکی - کوراسائو، هلند

زیباترین سواحل دنیا

بهترین ساحل برای برنامه های تفریحی: کوراسائو سالانه گردشگران بسیاری را به خود جلب میکند. این ساحل برای صخره های زیرآب، دره و تنگه ها آهکی، دخترماهی و عقاب هایش شهرت دارد.


خلیج مایا، کو فی فی - تایلند

زیباترین سواحل دنیا

بهترین ساحل برای مناظر خیره کننده: این ساحل با حلقه ای از شن های سفید که اطراف درختان و درختچه هایی که زیستگاه ماهی و میگوها هستند و در کرانه ها و تالاب ها می رویند، پوشانده است، یکی از زیباترین سواحل و البته سومین منظره طبیعی زیبای دنیا است.


ساحل Assateague - ویرجینیا

زیباترین سواحل دنیا

بهترین ساحل برای حیات وحش: این ساحل رتبه سوم رتبه بندی بهترین سواحل از نظر حیات وحش را به خود اختصاص داده است. در این ساحل انواع اسب های وحشی و انواع مرغ های دریای همچون مرغ ماهی خوار و غم خورک به وفور یافت می شوند.


ساحل Pampelonne - فرانسه

زیباترین سواحل دنیا

بهترین ساحل برای بیشترین تعداد بازدیدکننده: این ساحل اروپایی زیبا و طبیعی سالانه افراد بیشماری را به سمت خود جذب می کند. مردم در این ساحل هلالی شکل برای کرایه صندلی های کشیده و چترهای آفتاب گیر، حدود ۴۰ دلار را با کمال میل می پردازند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • amirali

      kheili jalebo khub bud khundani faravune too sitetun daste hamegitun dard nakone khasteam nabashin.mamnoooooon.by

    • edi

      سواحل شمال و جنوب ایران هم چیزی از اینها کم ندارن!

      پاسخ ها

      • شهرزاد

        فرق سواحل ما با این سواحل توی تمیزیشون و سبزیشونه .مثلاً سواحل شمال ما دارای آب کثیف و خروشان هست اما بسیار سرسبز و زیباست .سواحل جنوبمون سر سبزی نداره اما بسیار آب تمیز و زلالی داره اما این سواحل اگه این جوری ک توی عکسا هست واقعاً تکمیل شده ی سواحل جنوبی و شمالی ماست

    • حمید

      خیلی قشنگن مثل سواحل ایران خدایش فرقیم نداشت

    • حمید

      خیلی قشنگن مثل سواحل ایران خدایش فرقیم نداشت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج