۴۱۷۵۲۵
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

اعلان جنگ مرسدس-ای‌ام‌جی به پورشه پانامرا!

مرسدس بنز ظاهراً سال آیند پیش‌نمایشی از مدل ۴ درب جدید به فرم ویژن کانسپت AMG خواهد داشت. این کانسپت بخشی از برنامه‌ی گرامی داشت پنجاهمین سالگرد تأسیس AMG در سال ۲۰۱۷ خواهد بود و در این میان می‌توانیم نگاهی اولیه به سدان ۶۰۰ اسب بخاری جدید بیندازیم.

وب سایت پدال - شاهین احمدزاده: مرسدس بنز ظاهراً سال آیند پیش‌نمایشی از مدل ۴ درب جدید به فرم ویژن کانسپت AMG خواهد داشت. این کانسپت بخشی از برنامه‌ی گرامی داشت پنجاهمین سالگرد تأسیس AMG در سال ۲۰۱۷ خواهد بود و در این میان می‌توانیم نگاهی اولیه به سدان ۶۰۰ اسب بخاری جدید بیندازیم.

اعلان جنگ مرسدس-ای‌ام‌جی به پورشه پانامرا!

اتوکار گزارش کرده که AMG جدید آماده خواهد بود تا سال ۲۰۱۹ وارد بازار شود و احتمالاً نام GT ۴ را خواهد گرفت. این خودرو استایل و مهندسی منحصربه‌فرد AMG را خواهد داشت. این مدل دنباله‌روی قدم‌های SLS و AMG GT فعلی خواهد بود.

اعلان جنگ مرسدس-ای‌ام‌جی به پورشه پانامرا!

قدرت خودرو از آخرین نسخه‌ی پیشرانه‌ی ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربوی موجود در E۶۳ جدید تأمین خواهد شد و مرسدس بنز برنامه دارد تا با اسپورت ترین های این سگمنت از جمله پورشه پانامرا رقابت کند. نباید به این خودرو به چشم نسخه‌ی طویل شده‌ی AMG GT نگاه کرد چراکه منابع داخلی شرکت گفته‌اند که این مدل چهار درب جدید که با کد X۲۹۰ شناخته می‌شود بر پایه‌ی پلتفرم متفاوتی ساخته خواهد شد.

GT ۴ احتمالاً از نسخه‌ی منحصربه‌فرد معماری مدولار MRA بهره خواهد گرفت. این پلتفرم زیرساخت مدل‌های C۶۳،E۶۳ و S۶۳ است البته مدل جدید دارای فاصله‌ی بین محوری متفاوتی خواهد بود. دیگر ویژگی‌های انحصاری این خودرو می‌تواند دربردارنده‌ی استفاده از مواد سبک‌وزن مثل آلومینیوم و فولاد شکل گرفته در دمای بسیار بالا باشد.

اعلان جنگ مرسدس-ای‌ام‌جی به پورشه پانامرا!

انتظار می‌رود مدل جدید با دو نوع تنظیمات عرضه شود که در این میان مدل S قدرت بیشتر (۶۰۳ اسب بخار) خواهد داشت. نیرو از طریق سیستم چهار چرخ محرک ۴Matic+ که در E۶۳ معرفی شده به هر چهار چرخ منتقل خواهد شد و البته حالت دریفت نیز خواهد داشت. همچنین مرسدس-ای‌ام‌جی به جفت کردن پیشرانه با ژنراتور استارتر یکپارچه فکر می‌کند. این سیستم قدرت بیشتری را برای دوره‌های کوتاه و از طریق پیشرانه الکتریکی ۲۰ اسب بخاری داخل گیربکس تأمین می‌کند.

اعلان جنگ مرسدس-ای‌ام‌جی به پورشه پانامرا!

کانسپت ویژن جدید تقریباً در همان بازه‌ی در نظر گرفته شده برای رونمایی هایپرکار الهام گرفته از خودروی فرمول ۱ رونمایی خواهد شد. انتظار است این دو خودرو برای گرامی داشت پنجاهمین سالگرد تأسیس بازوی پرفورمنس مرسدس بنز ارائه شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج