۴۱۷۶۶۲
۳۶۵ نظر
۱۵۳۷۷۹۰
۳۶۵ نظر
۱۵۳۷۷۹۰
پ

محتوای حمایت شده

۱۱ راه بزرگ کردن (افزایش سایز) سینه به صورت خانگی و پزشکی

روش های بزرگ کردن سینه به ترفندهای بدون جراحی خانگی و جراحی تقسیم می شود. در این مطلب با انواع روش ها آشنا شوید و اگر به دنبال تغییر سریع در سایز و فرم سینه هستید جراحی بهترین گزینه است.

برترین‌ها: از روش‌های بزرگ کردن سینه می‌توان به انواع روش‌های جراحی و روش‌های غیر جراحی اشاره کرد. در اکثر زنان، رشد سینه پس از ۲۳ سالگی متوقف می‌شود؛ و به طور طبیعی دیگر افزایش سایز صورت نمی‌گرید. توقف رشد به این دلیل است که رشد سینه عمدتاً توسط هورمون‌هایی که در اثر بلوغ ترشح می‌شوند، انجام می‌شود که باعث تجمع چربی و رشد سینه می‌شود. خانوم‌ها در سنین مختلف به دلایل زیادی از جمله:

  • تغییر ظاهر سینه‌ها اگر فکر می‌کنند کوچک هستند.
  • تغییر تقارن سینه‌ها در صورتی که یکی از آن‌ها کوچکتر از دیگری باشد.
  • کاهش سایز سینه پس از بارداری یا کاهش وزن قابل توجه.
  • اصلاح هر گونه ناهمواری یا مشکل در سینه‌های خود پس از جراحی سینه برای سایر شرایط.
  • افزایش اعتماد به نفس و عزت نفس.

ممکن است بخواهند از روش‌های بزرگ کردن سینه استفاده کنند. انتخاب هر کدام از روش‌های جراحی یا غیر جراحی برای افزایش سایز سینه می‌تواند نتیجه بخش باشد. اما برخی از افراد واجد شرایط برای انجام عمل‌های جراحی سینه نیستند. در ادامه به توضیح هر دو روش‌های بزرگ کردن سینه پرداخته‌ایم.

۱۱ راه بزرگ کردن (افزایش سایز) سینه به صورت خانگی و پزشکی

برای مشاوره و مشاهده نمونه های جراحی زیبایی سینه توسط دکتر فرزان نقشوار همین حالا تماس بگیرید.

با بیش از ۸۰ عمل موفق

۰۹۰۳۰۵۳۳۱۰۳

کوچک بودن سایز سینه در بانوان به چه عواملی بستگی دارد؟

کوچک بودن سایز سینه در بانوان به عوامل مختلفی بستگی دارد که می‌توان آن‌ها را به دو دسته کلی عوامل ژنتیکی و عوامل محیطی تقسیم کرد.

  • ژنتیک

مهم‌ترین عامل در تعیین اندازه سینه‌ها، ژنتیک است. اندازه سینه‌ها در زنان، از مادر به دختر منتقل می‌شود. اگر مادر و خواهران یک زن دارای سینه‌های کوچکی باشند، احتمال اینکه آن زن نیز سینه‌های کوچکی داشته باشد، بیشتر است.

  • تغییرات هورمونی

 سینه‌ها در دوران بلوغ شروع به رشد می‌کنند و تا پایان این دوره ادامه می‌یابد. معمولاً اندازه سینه‌ها در اواخر دهه ۲۰ یا اوایل دهه ۳۰ زندگی به حداکثر خود می‌رسد. پس از آن، با افزایش سن، به تدریج کوچک می‌شوند. 

  • نداشتن تغذیه مناسب

چربی یکی از اجزای اصلی سینه‌ها است. بنابراین، افزایش یا کاهش وزن می‌تواند بر اندازه سینه‌ها تأثیر بگذارد. افزایش وزن باعث افزایش چربی سینه‌ها و در نتیجه بزرگ شدن آن‌ها می‌شود.

  • ابتلا به بیماری‌های مربوط به غده تیروئید

برخی بیماری‌ها مانند بیماری‌های تیروئید، سندرم تخمدان پلی‌کیستیک (PCOS) و سرطان سینه می‌توانند بر اندازه سینه‌ها تأثیر بگذارند. در برخی موارد، کوچک بودن سینه‌ها می‌تواند نشانه‌ای از یک بیماری زمینه‌ای باشد. بنابراین، اگر اندازه سینه‌های شما به طور ناگهانی تغییر کرد یا با علائم دیگری مانند درد، تورم یا ترشح از نوک سینه همراه بود، بهتر است به پزشک مراجعه کنید.

  • کم بودن وزن بدن

کاهش وزن باعث کاهش چربی سینه‌ها و در نتیجه کوچک شدن آن‌ها می‌شود. هورمون‌های استروژن و پروژسترون نقش مهمی در رشد و تکامل سینه‌ها دارند. نوسانات هورمونی در دوران بارداری، شیردهی و یائسگی می‌تواند بر اندازه سینه‌ها تأثیر بگذارد.  

  • بارداری

در مقابل، کاهش وزن باعث کاهش چربی سینه‌ها و در نتیجه کوچک شدن آن‌ها می‌شود. هورمون‌های استروژن و پروژسترون نقش مهمی در رشد و تکامل سینه‌ها دارند. نوسانات هورمونی در دوران بارداری، شیردهی و یائسگی می‌تواند بر اندازه سینه‌ها تأثیر بگذارد.

منظور از بزرگ کردن سینه چیست؟ 

منظور از بزرگ کردن سینه، افزایش حجم و اندازه سینه‌ها است. سینه‌ها از بافت چربی، غدد شیری و بافت همبند تشکیل شده‌اند. حجم سینه‌ها به میزان بافت چربی و غدد شیری آن بستگی دارد. عوامل مختلفی مانند ژنتیک، وزن، بارداری و شیردهی در اندازه سینه‌ها تأثیرگذار هستند. بزرگ کردن سینه می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد.

 برخی از زنان از سایز کوچک سینه‌های خود ناراضی هستند و می‌خواهند آن‌ها را بزرگ کنند. برخی دیگر از زنان به دنبال بهبود ظاهر سینه‌های خود پس از بارداری و شیردهی هستند. همچنین، برخی از زنان به دلیل بیماری‌هایی مانند سرطان پستان، بخشی از سینه خود را از دست داده‌اند و می‌خواهند آن را بازسازی کنند. روش‌های مختلفی برای بزرگ کردن سینه وجود دارد.

برای بزرگ کردن سایز سینه‌ها چه روش‌هایی وجود دارد؟

بسیاری از افراد بر این باورند که بزرگ کردن سایز سینه تنها با جراحی امکان پذیر است اما باید گفت برای بزرگ کردن سایز سینه‌ها، روش‌های مختلفی وجود دارد که در ادامه به بررسی آن­ها می­پردازیم.

روش های خانگی برای بزرگ کردن سایز سینه

اندازه سینه نه تنها توسط ژن‌های خانواده شما تعیین می‌شود، بلکه تحت تاثیر ترکیبی از سبک زندگی، برنامه تمرینی، وزن بدن و سن تغییر می‌کنند. اگر می‌خواهید بدون جراحی سینه بزرگی داشته باشید، باید بدانید که یکی از روش‌های بزرگ کردن سینه استفاده از راه‌های طبیعی مانند: رژیم غذایی، مکمل ها، ورزش و ماساژ است. می‌توانید با رعایت کردن هر کدام به راحتی به نتیجه دلخواه خود برسید. در ادامه روش و چگونگی تاثیر هر کدام را توضیح داده ایم.

۱. مصرف مواد غذایی مناسب برای بزرگ شدن پستان

سینه‌ها در پاسخ به هورمون‌هایی مانند: استروژن و پروژسترون رشد می‌کنند. از آنجایی که استروژن از طبیعت در دسترس است، می‌توانید آن را از غذا‌های غنی از استروژن زیر مصرف کنید:

۱۱ راه بزرگ کردن (افزایش سایز) سینه به صورت خانگی و پزشکی۱۱ راه بزرگ کردن (افزایش سایز) سینه به صورت خانگی و پزشکی

مصرف لبنیات

به دلیل بالا بودن چربی لبنیات طبیعی به افزایش بافت و بزرگ شدن چربی درون سینه کمک خواهد کرد.

مصرف میوه و سبزی

استفاده از میوه و سبزیجات می­تواند روی بزرگ شدن سایزسینه خانم­ها تتاثیر مثبت داشته باشد. بهترین میوه موز و بهترین سبزیجات تربچه قرمز برای افزایش سایز هستند.

مصرف مواد غذایی حاوی پروتئین

از مواد غذایی سالم دارای پروتئین استفاده کنید. پروتئین در ساخت و تکمیل بافت درون سینه بسیار کمک کننده خواهد بود.

خوردن دانه رازیانه

رازیانه یکی از درمان­های خانگی موثر در افزایش سایز سینه به شمار می­رود. روزی یک قاشق از رازیانه را به صورت دمنوش مصرف کرده تا تاثیرات خارق­العاده آن را روی سینه خود ببینید. امکان ماساژ سینه با تخم رازیانه و روغن­های گیاهی نیز وجود دارد که تاثیر خیلی خوبی روی اندازه سینه دارند.

نوشیدن آب پاپایا

پایاپا یک میوه خاص برای بزرگ کردن سینه زنان است و خوردن آب آن به همراه شیر بسیار کمک کننده خواهد بود.

خوردن تخم کتان

به دلیل وجود استروژن گیاهی در تخم کتان این هورمون در بدن افزایش پیدا کرده و باعث رشد بیشتر سینه می­شود. تخم کتان را در برنامه غذایی خود قرار بدهید تا تاثیرات خارق­العاده آن را تماشا کنید.

مصرف سویا

سویا برای افزایش سایز سینه مناسب بوده و مصرف شیر سویا نیز می­تواند انتخاب بسیار خوبی باشد.

نوشیدن چای نخل اره ای

برای افزایش سایز سینه به صورت طبیعی و بدون استفاده از مواد شیمیایی می­توانید چای نخل اره­ای را بخورید. این چای اسید چرب بالایی داشته و یک مکمل مناسب برای رشد بیشتر سینه است.

۲. ماساژ دادن سینه‌ها

یکی دیگر از روش‌های بزرگ کردن سینه به طور طبیعی استفاده از کرم، روغن یا ژل بزرگ کننده سینه است. این کار باعث افزایش گردش خون و کشیده شدن بافت‌های سینه می‌شود. به طوری که آن‌ها را بزرگ‌تر، سفت‌تر و فشرده‌تر نشان می‌دهد. ماساژ سینه همچنین بدن شما را برای ترشح پرولاکتین و اکسی توسین تحریک می‌کند که به رشد سینه کمک می‌کند. برای ماساژ موثر مراحل زیر را دنبال کنید:

ابتدا دستان خود را به آرامی روی سینه‌های خود قرار دهید و انگشتان خود را دور آن‌ها باز کنید، سپس با حرکت دایره‌ای به طوری که حرکت دست راست در جهت عقربه‌های ساعت و دست چپ در خلاف جهت عقربه‌های ساعت باشد، به سمت داخل ماساژ دهید. هر روز حداقل پنج دقیقه ماساژ دهید.

همیشه روش‌های بزرگ کردن سینه بدون جراحی موثر نیستند، در صورتی که تمایل دارید با جراحی بزرگ کردن سینه آشنا شوید.

روغن ها و خمیرهای مناسب برای ماساژ سینه

برای داشتن سینه­های بزرگ در سایز 80 و 85 باید به ماساژ سینه اهمیت زیادی بدهید. استفاده از خمیر دانه شنبلیله، روغن خردل، پودر دانه رازیانه، روغن زیتون همگی برای ماساژ دادن سینه مناسب هستند.

۳. مکمل

مکمل‌های تقویت کننده سینه به دلیل توانایی آن‌ها در افزایش تولید هورمون برای افزایش سایز سینه به عنوان یک جایگزین موثر عمل می‌کنند. این مکمل‌ها معمولاً حاوی مواد طبیعی مانند: جینسینگ، کوهوش سیاه، دونگ کوآی و دانه رازیانه هستند، که مانند استروژن روی بدن تأثیر می‌گذارند، و تحریک طبیعی بافت سینه را فراهم کنند.

۴. انجام حرکات یوگا برای افزایش سایز سینه‌ها

در چندسال اخیر روش‌های درمان سنتی پیشرفت چشم‌گیری داشته‌اند.یوگا از جمله درمان‌هایی است که امروزه به آن توجه زیادی می‌شود و به عنوان یکی از روش‌های طبیعی افزایش سایز سینه از آن استفاده می‌شود.

حرکت بوجانگاسانا

در این حرکت دست­ها را خم کرده و کف دست را در امتداد شانه روی زمین بگذارید. در این حالت به آرامی سر خود را به سمت بالا و عقب بیاورید.

حرکت اوستراسانا

برای انجام این حرکت روی زانو نشسته و دست­ها و گردن خود را به سمت عقب برده تا دست­ها به از پشت به کف پا برسند.

حرکت دویکوناسانا

حرکت مورد نظر با خم شدن کمر و صاف نگهداشتن پا­ها انجام خواهد شد. زاویه بدن با به صورت 90 درجه بوده و دستاهای خود را به سمت بالا ببرید.

5.انجام تمرینات ورزشی برای بزرگ کردن پستان ها

یکی دیگر از روش‌های بزرگ کردن سینه، ورزش‌هایی است که بر روی عضلات سینه‌ای، پشت و شانه تمرکز می‌کنند. این نوع ورزش‌ها می‌توانند به سفت شدن ماهیچه‌های قفسه سینه در پشت بافت سینه و بهبود وضعیت بدن کمک کنند. در اینجا ۳ تمرین ساده وجود دارد، که ممکن است سینه را بزرگ کند:

پرس دیواری

برای انجام این حرکت ابتدا هر دو دست خود را به گونه‌ای روی دیوار قرار دهید که کمی از شانه هایتان بازتر باشند و بازو‌ها در سطح شانه باشند. سپس پای خود را به عقب برگردانید و یک زاویه ایجاد کنید. با خم کردن آرنج، سینه خود را به سمت دیوار بیاندازید و به دیوار نزدیک شوید. نفس بکشید و دستان خود را فشار دهید تا به حالت اولیه و صاف برگردید. این حرکت را در ۳ بخش ۱۵ تا انجام دهید.

۱۱ راه بزرگ کردن (افزایش سایز) سینه به صورت خانگی و پزشکی۱۱ راه بزرگ کردن (افزایش سایز) سینه به صورت خانگی و پزشکی

فلای دبلیو

با استفاده از دمبل باید دست­ها را در حالت 90 درجه خم کرده و دوباره باز کنید.

بالا بردن دست‌ها

صاف بایستید، دستان خود را جلوی سینه جمع کنید. بازو‌ها و دست‌های خود را تا جایی که می‌توانید از بالای سر خود بلند کنید. دوباره دست‌های خود را به سطح سینه برگردانید. این حرکت را ۳ بخش ۱۵ تایی انجام دهید.

۱۱ راه بزرگ کردن (افزایش سایز) سینه به صورت خانگی و پزشکی۱۱ راه بزرگ کردن (افزایش سایز) سینه به صورت خانگی و پزشکی

بارفیکس

بارفیکس شامل آویزان شدن از حلقه و کشیدن خود به سمت بالا است که تاثیر زیادی روی عضلات سینه دارد.

دایره‌های بازو

این حرکت یکی از ورزش‌های رایج برای سفت کردن ماهیچه‌های سینه است. ابتدا صاف بایستید، بازو‌های خود را به سمت پهلو در سطح شانه باز کنید و به آرامی شروع به زدن دایره‌های کوچک به جهت عقربه‌های ساعت کنید. این چرخش را به مدت یک دقیقه انجام دهید. سپس به مدت یک دقیقه نیز، عکس جهت عقربه‌های ساعت شروع به دایره زدن کنید. می‌توانید با بالا و پایین بردن دستان از بازو تاثیر گذاری آن را بیشتر کنید.

۱۱ راه بزرگ کردن (افزایش سایز) سینه به صورت خانگی و پزشکی۱۱ راه بزرگ کردن (افزایش سایز) سینه به صورت خانگی و پزشکی

 

شنا سوئدی

روی زمین دراز کشیده و با کمک دست­ها بدن خود را به سمت بالا بکشید.

روش‌های بزرگ کردن سینه با جراحی

یکی از روش‌های بزرگ کردن سینه، عمل جراحی سینه است، این عمل یک عمل رایج است که شکل و اندازه سینه‌های شما را تغییر می‌دهد.

برای بزرگ کردن سینه دو روش ۱. پروتز سینه ۲. انتقال چربی، وجود دارد. برخی از پروتز‌های سینه فقط برای سنین خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرد. مهم است که به طور کامل درباره مزایا و معایب هر کدام تحقیق کنید. در ادامه اطلاعات کاملی از روش‌های بزرگ کردن سینه با عمل جراحی آورده ایم.

6.جراحی پروتز سینه

جراحی پروتز سینه یک روش جراحی زیبایی است که برای بزرگ کردن یا تقارن سینه طراحی شده است. در این جراحی، یک پروتز سیلیکونی یا نمکی در پشت هر یک از پستان‌ها قرار می‌گیرد. پروتزهای سیلیکونی از یک پوسته سیلیکونی نرم و انعطاف‌پذیر ساخته شده‌اند که با ژل سیلیکون پر می‌شود.

پروتزهای نمکی نیز از یک پوسته سیلیکونی ساخته شده‌اند، اما با محلول نمکی پر می‌شوند. جراحی پروتز سینه معمولاً تحت بیهوشی عمومی انجام می‌شود و معمولاً یک شب بستری دارد. برش جراحی معمولاً در اطراف هاله اطراف نوک سینه، زیر بغل یا در چین زیر سینه ایجاد می‌شود. سپس، پروتز از طریق برش وارد سینه می‌شود و در محل مناسب قرار می‌گیرد.

7.لیفت سینه‌ها یا ماستوپکسی

لیفت سینه‌ها یا ماستوپکسی از دیگر روش‌هایی است که می‌توان از آن برای خوش فرم کردن سینه استفاده کرد.در این روش با استفاده از برش‌هایی در ناحیه‌ای که دچار افتادگی شده است چربی اضافه پوست را خارج کرده و فرم دلخواه مخاطب را در سینه‌ها ایجاد می‌کنند.

8.تزریق چربی به سینه‌ها

یکی دیگر از روش‌های بزرگ کردن سینه، انتقال چربی به سینه است. در این روش جراح با لیپوساکشن چربی از ناحیه دیگر بدن مانند: شکم، پهلوها، ران‌ها برداشته و سپس آن را به سینه‌ها تزریق می‌کند. این نوع بزرگ کردن معمولا برای افرادی است که خواهان افزایش نسبتاً کمی در سایز سینه خود هستند، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

9.مصرف دارو برای بزرگ کردن سینه‌ها

مصرف دارو برای بزرگ کردن سینه‌ها یکی از روش‌های متداولی است که برخی از زنان برای افزایش سایز سینه‌های خود از آن استفاده می‌کنند.

قرص سیپروتین کامپاند

قرص سیپروترون کامپاند یک داروی ضدبارداری است که حاوی دو هورمون استروژن و پروژسترون است. این دارو با افزایش سطح هورمون استروژن در بدن، به تحریک رشد سینه‌ها کمک می‌کند.

قرص سیپروهپتادین

قرص سیپروهپتادین یک آنتی‌هیستامین است که برای درمان علائم آلرژی مانند آبریزش بینی، خارش و عطسه استفاده می‌شود. این دارو همچنین دارای خاصیت افزایش وزن است و گاهی برای افزایش سایز سینه‌ها نیز تجویز می‌شود.

قرص های ویتامین

قرص‌های ویتامین نیز یکی دیگر از داروهایی هستند که گفته می‌شود، می‌توانند به بزرگ کردن سینه‌ها کمک کنند. این قرص‌ها حاوی ویتامین‌ها و مواد معدنی مختلفی هستند که نقش مهمی در سلامت پوست، مو و ناخن دارند. برخی از افراد معتقدند که مصرف این قرص‌ها می‌تواند باعث افزایش حجم بافت سینه شود.​

 

 

 

 

10.تزریق ژل به سینه

در بین انواع روش‌های جراحی برای افزایش سایز سینه می‌توان به تزریق ژل نیز اشاره کرد.در این روش با استفاده از ژل هیالورونیک اسید فیلر،فرم سینه‌ها را تغییر می‌دهند. این روش به نسبت سایر روش‌ها زودتر به نتیجه می‌رسد و ماندگاری بیشتری دارد.

۱۱ راه بزرگ کردن (افزایش سایز) سینه به صورت خانگی و پزشکی

نمونه های بیشتر را از اینستاگرام دنبال کنید.

@dr.naghshvar

۱۱.انجام طب سوزنی برای افزایش سایز پستان

طب سوزنی یک روش درمانی سنتی چینی است که با استفاده از سوزن‌های نازک به تحریک نقاط خاصی از بدن می‌پردازد. این روش درمانی برای درمان طیف گسترده‌ای از بیماری‌ها و اختلالات، از جمله افزایش سایز پستان، مورد استفاده قرار می‌گیرد. در طب سوزنی برای افزایش سایز پستان، سوزن‌ها در نقاط خاصی از سینه و اطراف آن قرار داده می‌شوند.

این نقاط با افزایش جریان خون و تحریک تولید هورمون‌های زنانه، مانند استروژن و پروژسترون، به افزایش سایز پستان کمک می‌کنند. تعداد جلسات لازم برای افزایش سایز پستان با طب سوزنی، معمولاً بین ۱۵ تا ۳۰ جلسه است. جلسات طب سوزنی معمولاً هفته‌ای یک بار انجام می‌شوند.

بهترین روش برای بزرگ کردن سینه کدام است؟

بهترین روش برای بزرگ کردن سینه، روشی است که هم ایمن و موثر باشد و هم عوارض جانبی کمی داشته باشد. از بین روش‌های موجود، جراحی پروتز سینه، تنها روشی است که می‌تواند افزایش سایز سینه را به صورت دائمی و با نتایج مطلوبی ارائه دهد. در این روش، یک پروتز سیلیکونی یا آب نمکی در زیر بافت سینه یا ماهیچه قفسه سینه قرار داده می‌شود. این پروتزها در اندازه‌ها و اشکال مختلف موجود هستند و می‌توان آن‌ها را با توجه به نیاز فرد انتخاب کرد.

سایر روش‌های بزرگ کردن سینه مانند ورزش، مصرف دارو، ماساژ و مکمل‌های غذایی، تنها می‌توانند به صورت موقت و با نتایج کم‌تر، به افزایش سایز سینه کمک کنند. این روش‌ها معمولاً عوارض جانبی کمتری نسبت به جراحی دارند، اما ممکن است موثر نباشند یا نتایج مورد نظر را به دست ندهند. بنابراین، اگر به دنبال روشی مطمئن و موثر برای بزرگ کردن سینه هستید، جراحی پروتز سینه بهترین گزینه برای شماست. البته، قبل از تصمیم‌گیری برای این جراحی، باید با یک جراح پلاستیک مجرب مشورت کنید و مزایا و معایب آن را به دقت بررسی کنید.

۱۱ راه بزرگ کردن (افزایش سایز) سینه به صورت خانگی و پزشکی

دکتر فرزان نقش وار

متخصص جراحی عمومی و جراحی تخصصی زیبایی

بیش از بیست سال سابقه درخشان پزشکی و جراحی، انواع جراحی های زیبایی سرپایی، لیفت صورت و ابرو و غبغب بانخ، تزریق چربی و بلفاروپلاستی، بوکال فت و سانترال لب.

مشاوره در مطب و جراحی تحت بیهوشی برای لیپوماتیک شکم و پهلو و کمر و ران و بازو، لیپوابدومینوپلاستی و رفع افتادگی شکم، براکیوپلاستی و رفع افتادگی بازو، ماموپلاستی و لیفت پستان،پروتز پستان و بررسی بیماریها و توده های پستانی

جراحی در مطب بالیزر فرکشنال:

جراحی های لیزری پوستی، خالهای خوش خیم و بدخیم و لیپوم پوستی و توده های پوست سر و بدن در مطب با لیزر تخصصی انجام می شود.

با صدها جراحی موفق درتهران

با صدها کاربر و بیمار و زیباجوی رضایتمند

با بهترین و بروزترین دستگاههای روز دنیا

بامحیطی کاملا استریل وآرام درخدمت شما عزیزان هستیم

لطفا ویزیت برای ریزش مو و بیماری مزمن پوستی نگیرید

محیطی کاملا امن وپرسنل مجرب خانم

مشاوره تلفنی از ۹ صبح تا ۹ شب

با بیش از ۸۰ عمل موفق

برای مشاوره و مشاهده نمونه جراحی های انجام شده توسط دکتر فرزان نقش وار کلیک کنید.

۱۱ راه بزرگ کردن (افزایش سایز) سینه به صورت خانگی و پزشکی

همین حالا تماس بگیرید.

۰۹۰۳۰۵۳۳۱۰۳

۱۱ راه بزرگ کردن (افزایش سایز) سینه به صورت خانگی و پزشکی

نمونه های بیشتر را از اینستاگرام دنبال کنید.

@dr.naghshvar

۱۱ راه بزرگ کردن (افزایش سایز) سینه به صورت خانگی و پزشکی

تهران، سعادت آباد، میدان کاج(طهرانی مقدم)، ابتدای بلوار سرو شرقی، پلاک ۷۸، ساختمان سعادت، طبقه یک غربی

 

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یه راه هم واسه کوچک کردنشون نشون بده

      پاسخ ها

      • راننده تاکسی

        اخ نگو که دلم خونه

      • بدون نام

        قهوه بخور

      • وروجک@جیگیلی@@

        آره واقعا......من خودم سینه بزرگ اصلا دوس ندارم....

      • وروجک@جیگیلی@@

        من بچه برادرم دختراست یهو عجیب سینه هاش رشدکرد 25سالش بود....رفت دوماه باشگاه بخدا چنان هیکل خوشگلی پیدا کرده سینه هاش سفت وکوچک ترشدن....ماشالله راه که میره انگاربدن آهنی جلوت ایستاده قدبلندترهم شده....حالاهم کارت مربیگری داره وآموزش میده...

      • بدون نام

        @@عوضي بي غيرت
        معلومه بهش نظر داري كه اينجوري حرف ميزني بي شرف

      • وروجک...@@

        کاربر20:16تو مواظب خودت ومامانت باش...من عموش هستم ومحرم....حالا توکجات اینقدرمیسوزه خدامیدونه....فقط اونجایی که بیشترمیسوزه آب بریز...ابلح من دارم میگم چیزخواستی نیست که بخواهید بابتش ناراحت باشید...@@تو حرف راجور دیگه میزنی

      • بدون نام

        @@ بي غيرت
        وقتي يه عمو يا محرمبه خودش اجازه ميده اينجور در مورد يكي از محارمش حرف بزنه فاجعه ت بهتره اينقدر دقيق به محارمت خيره نشي و بعد هم با وقاحت افكارت رو بيان نكني

      • بدون نام

        ابله هم خودتي مواظب باش كه گندي بالا نياري تو داري اندام برادرزاده ات رو كامل تشريح مي كني تازه مي گي كوچك و سفت هم شده خجالت بكش مردك

      • وروجک@@

        کاربر 20:11 احمق جان کافر همه را به کیش خود پندارد... یکبار برای همیشه میگم خوب گوش کن....حرفم را زدم بامعنی خرنباشی میفهمی....@@@نه من تورا میشناسم ونه تومن را....پس قیضه را جوره دیگه نشون نده....تو فقط 6دونگ مواظب خودت ومامانت باش...چون این تهمتی که داری میزنی به سرتون میاد ....شیطان

      • دخ شیطون

        واقعا عالی بود فک کنم تاثیر دارم هست

      • زهرا

        تروخدا یه راه برای لاغری سینه بگید

    • مریم

      قرص ضدبارداری خیلی جواب میده . ولی شکم هم میاره

      پاسخ ها

      • سیسیل

        من یاسمین خوردم ولی جواب نگرفتم

      • وروجک@جیگیلی@@

        قرص ضدبارداری بده نخورید ....تازه چاق میشوید....مرغ بخورید هورمون داره...فقط ریش وسیبیل درمیاورید...

    • میترا

      مطالب مفیدی بود. تبلیغات ماهواره رو اصلا اهمیت ندید چون همه اش شعاره الان 90 درصد تبلیغات ماهواره درباره بزرگ یا کوچک کردن سینه هست. متاسفانه من کرمی رو که تبلیغ میرد برای سینه هام استفاده کردم نه تنها مفید نبود بلکه درد شدیدی تو سینه هام ایجاد کرده

      پاسخ ها

      • هلیا

        سینه هام کوچیکه از روی لباس یکم معلومه فقط یه ماه دیگه هیفده سالمه دوستام مسخرم میکننن چیکار کنم

      • یه دختر

        هلیا عزیزم منم دخترم به دخترونگیت افتخار کن قرار نیست هرکسی شبیه بقیه باشه پس به خودت افتخار کنو به حرفهای دیگران گرش نده اگر بخوای برای دیگران زندگی کنی زندگیت میره رو هوا! اعتماد بنفس داشته باش دختر خوب :)

      • وروجک@جیگیلی@@

        یه نوع سینه بندهایی است که قالب سینه داره ...بگیر وببند...بهتربخدا چیه آخه این سینه بزرگ داشتن ....یهو رشدمیکنه.......من بچه برادرم همینجور بود....فقط مرغ خورد گوشت مرغ هورمون داره....

      • بدون نام

        هلیاجان بستگی به بقیه ی اندامت داره اگه کلا لاغری با چاق تر کردن خودت هم سینه هات بزرگ تر میشن ( اما اگه تپلی ولی سینه هات کوچیکن بهترین کار اینه که با خانوادت هم این دغدغتو درمیون بذاری اونا بیشتر میتونن کمکت کنن ) اما تا حداقل ۲۰_۲۲سالگی واسه رشد سینه ی دخترا فرصت هست زیاد فکرشو نکن

      • بدون نام

        @@ خدایی دختری یا پسر

    • بدون نام

      ملت چ دغدغه های چیپی دارن...به جای این حرکتا دنبال پیدا کردن نمایشگاهای خوب،کتابفروشیای خوب،دانشگاهای خوب،کلاس زبان خوب و ....باشید نه کرم بزرگ کننده ی خوب!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لایکککککک

      • بدون نام

        دنبال اونام هستیم عزیزم

      • بدون نام

        خوب شاید کسی کتاب براش مه نباشهشید سینه هاش براش مهم تره

      • بدون نام

        معلومه این خانوم ازین سیبیل فابریکاس

      • قهقهه

        زن ایدال باید چند بعدی باشه همه ممه داشته باشه هم باسواد
        که رباط باشه ی موجود تک بعدی

      • بدون نام

        خودتم دغدغه سینه هات یا سینه های زنتو داری .اگه نه نمیومدی این مطلبو بخونی

      • فرانک

        همین ک خودت باشی کافیه اح اح اح تو رو سنع نع اخه

      • زهرا

        من خودم ارشد میخونم
        و کتاب علمی و روانشناسی مخصوصا زیاد مطالعه میکنم
        اما در مورد اندام مناسب هم باید رسیدگی کرد
        همیشه همه چیز در کنار هم شخصیت رو زیباتر جلوه میده

      • ari

        حرفتون خیلییی غیرمنطقیه
        ادم ک کل هدف و بود و نبودش توی کسب علم ختم نمیشه
        حتی خودتم ک الان داری این ادعا رو میکنی ک ادم باید دنیال کسب علم و کتاب و ...باشه
        اگر خیلیییی اهلش بودی بقول خودت نباید الان میومدی اینجا و مطالبو میخوندی...

    • مهسا

      من خودم سینه های کوچکی دارم ولی نه بخاطرش شرمندم نه به کسی بدهکارم و نه شوهری میخوام که اولویت اولش هوسش باشه .ما فقط عشق و احترام میخوایم توقع زیادیه!؟

      پاسخ ها

      • رها

        انجام ولی ترس از خودم

      • بدون نام

        منم دید تو رو دارم عزیزم تا اینکه نامزدم گفت سینه هات کوچیکن

      • بدون نام

        مردا سینه بزرگ دوست دارن. تقریباً همشون

      • وروجک@جیگیلی@@

        نه عزیزم من مردهستم اینقدر بدم میاد ازسینه بزرگ....باید اندازه یک لیموشیرین متوسط باشه....یاپرتقال تامسون...وقتی دردست میگیری دست پرکن باشه....

      • بدون نام

        @@ واقعا بی غیرتی

      • بدون نام

        @@ خیلی حال به هم‌ زنی

    • بدون نام

      ماساژسینه عالیه عالیه

      پاسخ ها

      • ناشناس

        Vaqan????

      • وروجک@جیگیلی@@

        آره خیلی قبول دارم.....بخصوص با بادکش.....که حجامت میکنند...

      • وروجک@جیگیلی@@

        با بادکش وروغن زیتون جلوی آینه.....وخوردن استروژن مرغ تخم مرغ.چون هورمون داره.....باشگاه بندسازی بروید وسوال کنیدسانس خانمها.....یابرنامه دیجی کالا را ازبازار یافروشگاه گوشیت بخر ونصبش کن بروقسمت بهداشتی کرم اسپره هست هرکسی هم استفاده کرده نظرش راگفته که خوبه واقعا یابده...باپست میارن درب خونتون...فقط پیگری وهمت واعتماد به نفس میخواد همین....

    • نیلوفر

      من 17 سالمه و سینه هام 80 هس مطالبش عالی بود مرسی ❤

      پاسخ ها

      • raha

        سهم منو تو بردي

      • بدون نام

        لامصب سهم منو خوردیییی:|

      • ناشناس

        تو الان اینجا چیکار میکنی؟؟! میخواستی فخر بفروشی !!!؟

      • بدون نام

        یعنی ارثی اینقده

      • زهرا

        افرین افرین
        تو بزرگ بشی چی بشی




        موندم مطالب اینجا رو برای چی خوندی ؟
        برو سرخوشی کن:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)

      • وروجک@جیگیلی@@

        نه....بده......چرا فکرمیکنید سینه بزرگ خوبه.....یعنی این خانم 40سالگی سینه هاش مثل آدم 60ساله است ...سینه هاش شل بزرگ وافتاده...

      • بدون نام

        من بیست سالم هست.. با ماساژ درمانی خیلی زود تونستم سایز سینهامو به ۸۵ برسونم.. نامزدم سینه بزرگ دوست داره.. سعی کنید خونه سوتین نبندید که سینه ها نفس بکشن.. بعضی از ماها عادت داریم تو خیابون خیلی میدیمشون بالا.. که باعث سینه درد میشه

      • حانیه

        سلام.یه راهی بگین واسه کوچیک کردنش 13 سالمه.
        :(سینه هام80 .البته ارثیه

    • فاطمه

      من سینه هام خییلی کوچیکه میخوام بزرگ بشه چیکار کنم کمکم کنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        روغن زیتون را به سینه هایت بزن ویا دوش اب گرم بگیر . خوبه

      • وروجک@جیگیلی@@

        ماساژ وخوردن گوشت مرغ ران مرغ...آبپز یاجوجه....هورمون داره....ماساژ

      • وروجک@جیگیلی@@

        بروروغن خراطین بخر وماساژ بده....مطمن باش جواب خوبی میده بدونه بازگشت برای لب وسینه ....شیمیایی هم نیست....45هزارتومان و65هزارتومان است....عطاری یا داروخانه موجوده....نگران نباشید...

      • بی نام

        من۲۰سالمه سینه هام خیلی کوچیک وبدفرم خیلی ناراحتم چکارکنم

    • اولدوز

      من پوراریا مریفیکا مصرف کردم خیلی نتیجش عالی بود ولی سخت گیر اوردم ..

      پاسخ ها

      • زری

        سلام ، میشه بفرمائید پوراریا میریفیکا اصل از کجا تهیه کردید ؟ من مصرف کردم هیچ نتیجه نداشت

      • ملیکا

        عزیزم من هم روغن خراطین استفاده کردم هم بادکش من ک جواب نگرفنم

    • نفس

      سلام اولدوز جان
      از کجا گرفتین توروخدا راهنماییم کن
      خیلی وقته دنبال درمون برا سینه هامم

      پاسخ ها

      • Mahtab

        سلام ،من يكي از اقوامن المان تستشر در مورد اين قرص سوال كردم ،هم قرص و كپسول و كرمش هست ،و براي بزرگ كردن سينه هست ،قيمتش اونجاي براي 100عدد كپسولش 50€،پنجاه يورو بود پارسال ،واقعا مفيده ولي براي همه چي صبر بايد كرد تا دوره مصرفش تموم بشه ،،با اينكه كار زحمت داري ولي اگه خواستيد به مدير اينجا بگيد به من ايميل بزنه تا ببينم چطور ميتونم براتون سفارش بدم ،تا بعد دوستان

      • وروجک@جیگیلی@@

        برنامه هست مثل دیجی کالا نصب کن ازبازار گوشیت....بعد برو قسمت بهداشتی واونجا همه چی هست اسپره...کرم...جالب اینجاست دوستانی که خریدند نظرشون رامیگن که خوب است یابد....خودش هم باپست میاره درب منزل....یا خوده دیجی کالا راوصل کن....

      • وروجک@جیگیلی@@

        برنامه بامیلو رانصب کن....وروغن خراطین بخر....ازداروخانه یاعطاری 45هزارتومان ویه نوع دیگه 65هزارتومان است برای لب وسینه خانمها..عالیه بدونه شیمیایی وبدونه بازگشت.....برای بزرگ کردن تناسلی آقایان هم نوشته خوبه....اگرهم خواستید به بامیلو سفارش بدید باپست برایتان درب منزل میارن...روغن خراطین جعبه مشکی وضمانت سلامت فیزیکی کالا دارا...روغن وماساژ بدهید...

    • بدون نام

      پوراریامریفیکا از کجا تهیه کردیداولدوز جان

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به تو چه

    • بدون نام

      چه مزخرف.خجالت آوره

      پاسخ ها

      • وروجک@جیگیلی@@

        خوب نخون.....چاره شما طرز فکر دهه 60 رادارید هنوز..اه اه

    • آنی

      چی؟

    • بدون نام

      اونایی که اومدن زیر این پست نوشتن چه خجالت آوره آدم دغدغش این باشه...عزیزم تو دغدغت چی بوده اومدی این پست و میخونی؟خب عزیزم نخون.

    • بدون نام

      پوراریا مریفیکا چی هست لطفا بگو

      پاسخ ها

      • بدون نام

        میشه بیشتر توضیح بدید

      • بدون نام

        سلام سینه مهم نیست وقتی شوهرت دوستت داشته باشه همجوره راضیه وله نظر من شوهر با سینه حال می‌کنه خودش بزرگ میشه

    • بدون نام

      پوراریا مریفیکا چی هست لطفا بگو

    • ف

      سلام

    • طوبی

      کپسول مریفیکا نتیجه بخشه

    • بدون نام

      ‌مریفیکا چه کپسولیه

    • الهه

      میشه به منم کمک کنید به نظرتون باد کش مناسبه؟

      پاسخ ها

      • وروجک@جیگیلی@@

        آره.....مطمن باش باروغن زیتون....وقتی تحریک میشود باعث رشدمیشود....بخصوص جلوآینه....

      • ناشناس

        چقدر روغن زیتون باید رویع سینه بمونه؟

    • بدون نام

      سلام

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام

      • yasna

        سلام

      • بی نام

        سلام چطوری?

    • ناز

      من سينه هائم خيلي نرم است ميخواهم كه سفت بشه رهنمايي كنين

      پاسخ ها

      • بدون نام

        با حرکات ورزشی ، به یه مربی بدنسازی مراجعه کن

    • Hani

      من در ماه حدود 10 تا نخ سیگار میکشم ممکنه رشدش متوقف شه؟

      پاسخ ها

      • M jjjj

        ن نمیشه

      • بدون نام

        من سینه هام هم کوچین هم نرم راهنمایی کنید

      • بدون نام

        من سینه هام خیلی کوچیکه شوهرم دوست نداره لطفا راهنمای کنید

      • طناز

        نه عزیزم، ماهی 10 نخ سیگار حجم سینه هوتو کوچیک نمیکنه حجم ریه هاتو کوچیک میکنه.
        سیگارو ول کنبه خاطر زیبایی که نباید به سلامتییت ضرر برسونی

    • بدون نام

      اوکی

    • شیرین

      من میخوام سینه هام بزرگ بشه الان خیلی کوچیکه

      پاسخ ها

      • بی نام

        خودم حوصله ماساژندارم ،آقا من راهش دوره نمیتونه ماساژ بده چکارکنم

    • پری

      مصرف خودسرانه عرق رازیانه ضررنداره واسه دختر؟من از یکی شنیدم واسه دختر مجرد خوب نیس=/

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام منم سینهام کوچیکه متاهل هستم ۱۷ سالمه ولی نمیدونم چجوری سینه هامو بزرگ کنم از وقتی ازدواج کردم احساس مسکنم یکم بزرگ شدن ولی تو فامیلمون از من کوچیکتر سینه های بزرگی داره راهنمایم کنید

      • سلام فلطمه ام راست گفت

        خب نیست

    • نفیسه

      من میخوام سینه هام سفت بشه میشه بهم کمک کنید لطفا

      پاسخ ها

      • وروجک@جیگیلی@@

        مربی بدن سازی خانم برو بپرس....

      • زهرا

        برای لاغرشدن سینه باید چکار کنم

    • سمانه

      سلام من ۲۱ سالمه و سینه هام ۷۰ سایزش ناراضی ام هیچ نتیجه ای هم نگرفتم
      آیا ویتامین ث نقش داره در بزرگ شدن سینه

      پاسخ ها

      • Am

        افزایش سایز تضمینی

      • وروجک@جیگیلی@@

        70 که بزرگه......دیگه خوبه

      • پروو

        وروجک به تو چه ربطی داره خوبه یا بده.شاید خودش دوست داره بزرگتر بشه مگه باید از شما نظر بخاد

    • کتربابک

      شماره من هست۰۹۳۶۴۳۳۷۶۱۹بامن تماس بگیرید تاراحل رابرایتان بگویم

      پاسخ ها

      • مهشید

        سلام من ۱۶ سالمه وسینه هام اصلا رشد نداره باید چیکار کنم میترسم اصلا دیگه رشد نکنه

      • وروجک@جیگیلی@@

        مهشید اصلانگران نباش....تا25سالگی جای رشد داره سینه هات .....فقط مواظب باش کسی به بهانه کمک کردن دارو یا قرص الکی بهت نفروشه...یا سوء استفاده کنند ازت ..فقط باشگاه بدنسازی زنانه برو وسوال کن ....رایگان است مشاوره

    • Mina

      سلام من 23سالمه وصاحب یه فرزندم بعد شیردهی سینه هام افتاده ونرم شده خواهشایه راه حلی برای سفدوبزگ کردن سینه ها بگین

    • Mari

      من سینم خیلیی کوچیکه چندماه دیگم دارم ازدواج‌میکنم‌دنبال ی راه حل واسه رشد سریع سینه هستم کسی میدونه بگه ممنون

    • بدون نام

      ﺳﻼﻡ ﻣﻦ 13 ﺳﺎﻟﻤﻪ و ﺗﺎﺯﻩ ﭘﺮﺳﻮﺩ ﺷﺪﻡ ﻣﻴﺸﻪ ﺑﮕﻴﺪ ﭘﺮﺳﻮﺩ ﭼﻘﺪﺭ ﺩﺭ ﺑﺰﺭﮒ ﺷﺪﻥ ه ﺗﺎﺛﻴﺮ ﺩاﺭﻩ ﻟﻂﻔﺎ ﺑﮕﻴﺪ ﺧﻴﻠﻲ ﻧﮕﺮاﻧﻢ ﭼﻮﻥ ﺳﻴﻨﻪ ﻫﺎﻳﻢ ﺧﻴﻠﻲ ﻛﻮﭼﻴﻜﻪ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پرسود ؟

      • مهشاد

        عزیزم انتظار نداری که تو سیزده سالگی سایز سینه هات 85 باشه

    • ...

      من بزرگترین مشکلم لباس مجلسیه
      اخه حدی سینه هام کوچیکه لباس گیرم نمیاد

    • z

      میشه برای بزرگ کردن سینه از بادکش سینه استفاده کرد؟
      استفاده از بادکش روش سالمیه یا ن؟

    • بدون نام

      سلام یکی از راهاش اینه که دوکف دستو بهم فشار بدید متوجه میشید چ اتفاقی میفته. هرروز 10 مرتبه بمدت 5شماره

      پاسخ ها

      • ز

        یعنی چی

    • صبیحه

      من الان چهل سالم است به نظرتون من هم میتونم از این کپسول استفاده کنم.سایز من شصت و پنج است.

    • ...

      باسلام.
      کسانی که میگن میخوان از بادکش استفاده کنن بهتره استفاده نکنین چون از یه دکتر متخصص شنیدم که ضرر داره
      در ضمن استفاده از سوتین اسفنجی هم سینه هارو کوچیک میکنه بهترین روش مالش سینه هست

    • سالسا

      من سينه هام ٨٥ هست ميخوام بزرگتر هم بشه

      پاسخ ها

      • زهرا

        میخای چیکار خواهر جان
        دیه باید سایزشو بدی به خیاط برات بدوزه

      • وروجک@جیگیلی@@

        تا 120 جا داره......

    • بینام

      اونی که میگی خجالت آوره دغدغه تون اینه،شما خودت بدتر مایی،خودت در به در دنبالشی پس برا ما ادای روشنفکرارو درنیاری ممنونت میشیم،دغدغه ت این نیس پس اینجا چیکار میکنی؟آیا اینجا کتابخونه س؟اینجا کلاس زبانه؟میخوام بدونم اینجا چیکار میکنی وقتی ادعات میشه دغدغه ت این نیس؟

    • بدون نام

      کسایی که دغدغه شون کتابخونه و کلاس زبانه،اینجا نه کتابخونه س نه کلاس زبان،ادای روشنفکرارو درنیارین لطفا،کسی اینجاس که دغدغه شه،نظرمم لطفا پاک نکنین به کسی بی احترامی نکردم،اونی باید نظرش پاک شه که اومده اراجیف میگه

    • بدون نام

      سلام من سینه هام خییلی کوچیکه توروخداکمکم کنین بزرگ شه ی راه حل خونگی بدین که تاثیرگزارباشه ممنون

      پاسخ ها

      • وروجک@جیگیلی@@

        خوردن مرغ تخم مرغ.....ودادن ماساژ...باروغن زیتون

    • ف

      سلام دوستان من18سالمه ودوسال هس ک ازدواج کردم سایز سینم اون موقع60بود الان 65میبندم دوس دارم بزرگتر بشه راهنماییم کنید ممنون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بچه بجای دعوا نظر بنویسید ممنون من که بدتر از شمام سایز سینم شصتم نمیشه چیکار کنم هرروزم ماساژ میدم یذره بزرگ شده ویتامین Eمیخورم دیگه چیکار کنیم بزرگ بشه افسردگی گرفتم

      • وروجک@جیگیلی@@

        فقط مرغ ....من یک ازدوستانم مرغ فروشی داره ...ازبسگی مرغ وتخم مرغ خورده مردهست ولی سینه هایی داره که دختر یازن ندارند.....آخه مرغ هورمون رشد داره توبدنش....بعدش برنامه دیجی کالارانصب کن ازفروشگاه گوشی موبایلت یا بازار ونصب کن برنامه را وبرو قسمت بهداشتی واونجا راهنمایی کرده که از چه کرم یا اسپره هایی استفاده کنید....هرکسی هم خریده اونجا نظرش راگفته که خوبه یابده وپست میاره درب خونتون ....کاری نداره

    • mona

      من دیگ اینقدر متن خوندم خسته شدم..سینه هام خیلی کوچیک کلافه شدم چی کارباید بکنم

    • بیتا

      سلام من سینه هام خیلی کوچیکه نامزدم دوس نداره چیکارشون کنم توروخدا راهنمایی کنین

    • بدون نام

      سلام

    • بدون نام

      سلام من 14سالمه پریود هم شدم ولی نمیدونم چرا سینه ها در نمیاد البته نشونه هاشو داره راهنمایی کنید لطفا

      پاسخ ها

      • وروجک@جیگیلی@@

        خیلی زود یهو تو سن 18 یا19 سالگی سینه هات رشد میکنند تا 25سالگی جایی رشد دارید ....من بچه برادرم همینطور بود بعد مرغ خورد باتخم مرغ یهو عجیب رشد کردند.....الان دنبال کوچک کردن است...نگران نباش طبیعی است

    • ...

      .....

    • ناشناس

      سلام امکان داره بعد از کوچیک شدن سینه به دلیل تنبلی تخمدان دوباره بزرگ بشه؟؟

    • فاطمه

      سلام کسی راه کار نداره

    • یسنا

      چطوری باید سینه ها رو کوچیک کنیم ؟؟احساس میکنم بیش از حد بزرگ شدن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چطوری بزرگ شدن سينه هات

      • وروجک@جیگیلی@@

        بدنت هورمون رشدش زیاده....فقط باید ورزش سینه انجام بدی تا سفت بشود...

    • بدون نام

      سلام.عزیزان سعی کنید سوتین کمتر ببندید .مالش هم خیلی تاثیر داره.اصلا نگران نباشید موقع بارداری وبچه شیر دادن به اندازه ی کافی بزرگ میشه.فقط توصیه میکنم شبها سوتین نبندین.روز هم تا جایی که امکان داره نبندین.

    • ثنا

      منم خیلی سینه هام کوچیکن تومجلسی جشنی که شرکت میکنم دوستدارم سینه هام خوش فرم باشن اما انگارکه نه انگارسینه دارم.همیشه مجبورم سوتینهای جک داراستفاده کنم یدونه بچه هم اوردم اماتاثیری توسایزسینم نداشت توروخدا راهنماییم کنید

      پاسخ ها

      • فرانک

        منم مثل شمام یکی از ارزوهام سینه های خوشفرم و بزرگ خخخ

    • بدون نام

      سلام من سینهام خیلی کوچک هستن

      پاسخ ها

      • ؟

        خب؟

    • م

      سلام من میخام سینه هام سفت وبزرگ باشن لطفاراهنمایی کنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام برای لاغری سینه باید چکار کنم تور و خدا راهنمایم کنید

    • ......

      سلام اگه کسی راه حلی داره بگه اینجا همه دنبال بزرگ گردن سینه هسیم
      کسی چیزیا امتحان نکده ک نتیجه گرفته باشه؟؟؟؟؟

    • ؟؟؟؟؟

      سلام من ۱۶ سالمه سینه هدم خیلی کوچکه نیم تنه استفاده می کنم یه راه کار لازم دارم

    • ندا

      من هم سینه هام کوچیکه و کمی هم لاغرم و خانواده مادریم به جز مادرم همه سینه های کوچکی دارن به نظر تون راهی برای من هست

    • علی

      من یه پسرم 18 سالمه توصیه من به شما تا حد امکان نبستن سوتین .ماساژ مرتب. رفتن به باشگاه و تمرینات سینه و تغذیه مناسب (استفاده لبنیات ) برای من که جواب داد سینه های خوش فرم مردونه ای دارم. باارزوی موفقیت

      پاسخ ها

      • نرگس

      • بدون نام

        عالیه نظرت

      • زهرا

        افرین
        تو برا مشاتور زنان جون میدی

    • سیما

      سلام من 19 سالمه و سینه هام خیلی کوچیه سوتین اسفنجی هم میبندم ک شنیدم خیلی تاثیر داره روی جلوگیری رشد سینه.
      لطفا ی راهکار خوب ک جواب بده ب سرعت معرفی کنید.
      مرسی

    • سیما

      سلام من 19 سالمه و سینه هام خیلی کوچیه سوتین اسفنجی هم میبندم ک شنیدم خیلی تاثیر داره روی جلوگیری رشد سینه.
      لطفا ی راهکار خوب ک جواب بده ب سرعت معرفی کنید.
      مرسی

    • Mahsa

      سلام، هرروز از دمنوش رازیانه استفاده کنین ، اگه مداوم استفاده بشه نتیجه بخشه، و اینکه حتما سینه ها تون رو با یه روغن گیاهی ماساژ بدین هرشب

    • بدون نام

      سلام، روغن خراطین اصل،رازیانه برای بزرگ شدن سینه خیلی خوب هستش

    • ب

      سلام

    • زهرا

      سلام ببخشید من چند وقته دارم لاغر میشم بعد سینه ها و باسنمم دارن اب میشن چیکار کنم که بدون لاغر شدن سینه ها و باسنم بتونم لاغر کنم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام لطفا یه راه کار اساسی بدید
        همه دنبال روش بزرگ شدن سینه هاشون هستن
        کسی اینجا پاسخگو نیست؟؟؟؟

    • z

      سلام.آیا استفاده از بادکش سینه خوبه؟تروخدا هر کی امتحان کرده بگه؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام دوستان چطور سینه رو لاغر کنم

    • من

      من تموووووووووم راه هارو امتحان کردم.شنیدم مالیدن یخ به سینه ها در بزرگ شدنشون تاثیر داره.منم الان 1 ماهه هر شب یخ میمالم و به مدت دو ماهه عرق رازیانه میخورم ولیهییییچ تغییری نکرده.نکنه مشکلی دارمم؟
      :(

    • جج

      من۱۱سالمه به

    • ف

      منم رازیانه مصرف کردم ولی هیچ نتیچه ای نگرفتم

    • ف

      منم رازیانه مصرف کردم ولی هیچ نتیچه ای نگرفتم

    • ماریو

      بابا معلومه راه چاره ای نداره جز ورزش ازاینهمه ادم کسی نبود یه راه حل بده

    • سلام من ۱۴سالمه سایز سینه هام ۷۰چکار کنم میخوام بزرگتربشن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لعنتی

    • م

      من سینه هام کوچیک نیستن شوهرم هم راضی است ولی خودم دوست دارم بزرگ ترباشن.

    • عسلی

      بهترین کار ورزشه من خودم 16سالمه85سایزش همش با پرس سینه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پرس سینه سینه خانمها رو آب میکنخ چون بافت سینه زن چربی هست نه عضله !!!!!!!!

    • عسلی

      بهترین کار ورزشه من خودم 16سالمه85سایزش همش با پرس سینه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا سینه هایی خودت چند بود بعد چندشد

    • سحر

      از کجا گیر اوردی شما

    • الهه

      سلام خراطین بهترین درمانه

    • الی

      سلام .
      من روغن خراطین اصل استفاده کردم همراه با بادکش که اصلا نتیجه نداشت.سینه هام خیلی کوچیکه 30سالمه یدونه م بچه دارم ولی اصلا شیر دهی و زایمان تو رشد سینه تاثیر نداره.سوتینم اصلا نمیبندم جز وقتی ک بیرون میرم.قرص مگا سفارش دادم ک باید با شیر سویا قبل از نهار استفاده کنم.تاثیرش خوبه.میان وعده هم میتونین تز آب کرفس و آب سیب استفاده کنین.انشالا ک نتیجه میگیریم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ببخشید قرص مگا چیه؟

    • بدون نام

      یکی جواب بده خب اه

    • النا جوووون

      سلام برای کسانی که سوتین اسفنجی استفاده میکنن توسعه میکنم که استفاده نکنید چون اسفنج گرمه عرق میکنید بعدش باعث کوچک شدن سینه می‌شود بهترین راه برای بزرگ شدن سینه ورزش هست

    • ف

      یکی دو سال پشت سر هم بدنسازی کار کنید مشکلتون کامل حل میشه تنبلا !!! ، این همه ورزشکارارو ببینید کلا فرم بدنشون تغییر میکنه

      پاسخ ها

      • ایدا

        والا من 3 ساله دارم ورزش میکنم ولی هیچ نتیجه ای هم نگرفتم تا دلتونم بخواد شنا سوئدی رو رفتم ...بعد اینکه با ماساژ که تازگیا دارم انجامش میدم احساس میکنم سینه هام بزرگ تر شده

    • مریم بانو

      سلام،من 45سالمه،ازدوران جوانی ارزو داشتم سینه هام بزرگ باشه،همه راهی هم رفتم،هیچ تأثیری نداشت،چاره اش فقط پروتزهست،که اونم میگن خیلی عوارض داره..

    • نفس

      سلام دوستان.ب نظر من ماساژ خیلی جواب میده.چند وقته از این روش استفاده میکنم.سینه هام سفت تر شده ادامه بدم بهتر میشه.شما هم امتحان کنین.

    • زهرا

      فقط بایستی ماساژبدید

      پاسخ ها

      • مریم

        عزیزم میشه توضح بدی ک با روغن ماشاژ دادی یا ن ممنون

    • زهرا

      فقط بایستی ماساژبدید

    • هلیا m

      من سینه هام کوچیکن از رو لباس یکم معلومه دو ماه دیگه هم هیفده سالمم میشه دوستام مسخرم میکننن از این بابت چیکار کنم؟؟؟

    • بدون نام

      من همه این روش هارو امتحان کردم چرا اثری ندارن

    • بدون نام

      سلام من همه چی استفاده کردم هم بادکش هم روغن خراطین .همش دروغ هیچ نتیجه ای نگرفتم ۲۳سالمه تا الان هیچی ندارم سایز سینهام اندازه ی یه گیلاسن هیچ نتیجه ای ازبادکش وروغن نگرفتم ..

    • ساناز

      منم ۲۰سالمه سایز پستونام ۷۰ هس،،دوست دارم بزرگتر شه،،بازی کردن باهاشون خوبه؟!

    • فرزاد

      سلام
      از نظر من سایز سینه طبیعیش خوبه نه بزرگش نه کوچیکش اینقدر دغدغه سایز سینه هاتون نداشته باشد خانما
      خانم های ایرانی تو هر شرایطی زیبا هستند

    • یاس

      سلام میخاستم بدونم رشد سینه تا چه سنی ادامه داره تو سن ۱۸سالگی ب بعد هم میتونه رشد داشته باشه؟ممنون

      پاسخ ها

      • ملوسک

        رشد دیگه نمیکنه
        ولی با ورزش میتونی یکم تغییرات بدی

    • یاس

      سلام

    • ملوسک

      رشد نمیکنه
      ولی با ورزش میتونی تغییرات ایجاد کنی

    • Fazi

      ی روش اسونو هم بهتون پیشنهاد میکنم عااالیه
      ماساژ زیر اب سرد تو حموم عااالیه
      من ۱۵ سالمه تا دو ماه پیش سایز سینه هام فوق العاده کوچیک بود اما الان سایزم ۷۵ـه حتما انجام بدید تاثیر داره

    • ...baran...

      سلام..دوستان از روغن خراطین استفاده کنین جواب میگیرین

    • مصطفی

      ورزش خوبه ماساژم خوبه

    • تینا

      دوستای گلم برای بزرگ شدن سینه اروم ماساژ دادن خوبه بنظرتون ؟

      پاسخ ها

      • فرانک

        ن محکم ک درد بیاد تو سینت

    • sahar

      سلام اگه تو خونه سوتین نبندی سینه ها افتاده و بدحالت نمیشن؟

    • سلام

      روش ساده نیست

    • بدون نام

      مرسی از راهنمایی تون این دغدغه رو هم من دارم شده برام یه ارزو

    • بدون نام

      مرسی از راهنمایی تون این دغدغه رو هم من دارم شده برام یه ارزو

    • بدون نام

      مرسی از راهنمایی تون این دغدغه رو هم من دارم شده برام یه ارزو

    • ززززز

      سلام من 16 سالمه سایز سینه هام 65 میخام بزرگترشن چیکار کنم؟!

    • دنيا

      خوبه

    • بدون نام

      بنظرمعرق رازیانه استفاده کنید خوبع

    • ستایش

      سلام سینه هام خیلی کوچیکه هم سن و سال هام از من رشت شون خیلی بهتر بوده من از کوچیک بودن سینه هام رنج میبرم چی کار کنم؟):

    • بدون نام

      سلام خانمهامن ازچندنفرشنیدم که بعدازازدواج خودبه خودسایزکل بدن خانمهاتغییرمیکنه وبعداززایمان هم بیشترمیشه

      پاسخ ها

      • ف

        چرت گفتن گلم درمورد ماها ک ارثیه کوچکی سینه تا اخرش همینیم فوقش 2 سه سازیز بزرگ میشه بعد بخای لاغر بمونی سینه از همه بیشتر اب میشه

    • زهرا

      ماهمه

    • نوا

      سلام
      ورزش کنم خوبه دیگه
      باش

    • بدون نام

      من 14 سالمه سایز سینه هام 38خیلی کوچیکه چی کارکنم!¡.واقعا این سایز نسبت به سنه من خیلی کوچییییکه

    • سونیا

      تو رو خدا یه راهی بگید ک تاثیر داشته باشه واقعا من۱۸ سالمه ولی سینه هام خیلی کوچیکه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به نظر من بستگی به وزن داره من 30 سالمه سینه ام 70 هست اگر چاق بشم بزرگ میشه لأعرف بشم کوچک تر میشه

    • سونیا

      تو رو خدا یه راهی بگید ک تاثیر داشته باشه واقعا من۱۸ سالمه ولی سینه هام خیلی کوچیکه

    • مبینا

      سلام دوستان منم سایزسینه هام کوچیه ۲۰ سال دارم دیگه موقع رشدشون گذشته خودم باید دست کاری کنم خیلی رنج میبرم خواهشاراهنمیایی کنین

    • برکه

      ماساژ بدین خیلی اثر دارع

    • فاطمه

      سلام مرسی از راهنمای ومطلاب بسیار عالی تو روغن خراطین چی ب درد میخوره

    • بدون نام

      سلام، میخاستم بپرسم مالیدن نوک پستان در بزرگ شدنشون موثره یا نه؟

    • بدون نام

      فیتو استروژن مصرف کنید تا سینه هاتون بزرگ بشه

    • بدون نام

      سلام ۱۹سالمه سایز سینم ۶۰هستش..خیلی ناراحتم..روغن خراطین خوبه بنظر شما ...

    • سمیه

      برای بزرک شدن سینه میخام قرص ضد بارداری استفاده کنم سنم 31 سال است ایا صرر دارد

    • فري

      دوستان كي ميدونه روغن خراطين رو كجا تهيه ميكنن،بعد بايد خورد يا باهاش ماساژ داد؟

    • ز.ب

      تروخدا راهنمایی کنین سینه هام خیلی کوچیکه

    • طوبی

      سلام من ۳۳ سال سن دارم سینه هام خیلی کوچیکه سایز ۶۵ تو رو خدا ی راه حل درست بگین بهم

    • ..

      سلام من22 سالم نوک سینم بزرگ ولی خود سینم کوچیک خیلی بدم از نوکشون میاد نمیدونم چکار کنم تازه واسه بزرگی سینم هر کاری کردم نتیجه نگرفتم

    • محیا

      سلام ب منم کمک کنین چه داروهایی بخورم برای سینه هام بزرگ شن

    • سارا

      سلام من ۱۶ سالمه.اصلا سینه هام رشد نکرده .لطفا یه راهکار مناسب بدین

    • صنم

      روغن خراطین محشششششره من 70 بودم الان 85 پرتغالی

      پاسخ ها

      • حنا

        سلام ميشه بگيد چند ماه و چقدر و روزي چند نوبت استفاده كرديد؟ ممنون ميشم راهنماييم كنيد

    • ف

      سلام اگرروغن خراطین باعث بزرگ شدن میشود وقتی که بزرگترشد
      ایا باعث افتادگی سینه هم میشود؟لطفا جواب بدین

    • ساغر

      سلام عزیزان خوبین من ۱۹سالمه چیکار کنم سینه هام برزگ بشن خیلی کوچیکه نامزدمم همش میگه سینه هات کوچیکه میشه بگید چیکار کنم تا بزرگ شه کسی اصلا جواب گرفته سینه هاش بزرگ شده لطفا راهنماییم کنید ممنون

      پاسخ ها

      • زرری

        ببخشیدا ولی خاک برسراینطورمردایی ک فکرمیکنن خودشون چی ان ... ...حالا خودشون هیچ مشکلی ندارن تو بدنشون ؟...اصلا مگه میشه تواین دوره ادم سالم پیدا کرد ؟یکم شعورم خوب چیزیه ؟اصلا چرا باید اینطوری باشه ک مردا بخوان ایراد بیان ؟مگه زنا چه
        گناهی کردن ک باید همش دغدغه داشته باشن ..؟
        تموم تلاشمونا میکنیم اگر نشد به درررررککککککک...
        اگ طرف بخاد به این اون نگاه کنه بزار نگاه کنه چون ..لیاقتتا نداره ..همون بهترکه بره.

    • Parisa

      سلام من ۱۷ سالمه ولی سینه هام هیچ سایزی نداره تورو خدا کمکم کنید

    • نیلرام

    • محیا

      سلام دوستان من 17 سالمه از مریفیکا در مدت دوماه استفاده کردم سایز اولیم 40 بود الان 80 خیلی ازش راضی بودم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چه افتضاخ

      • مینا

        از کجا این قرص میفریکا

    • بدون نام

      سلام ۱۷ سالمه ازدواج کردم سینهام کوچیکه بچهای فامیل ازم کوچیک ترن ولی سینه هاسون بزرگه چیکار کنم اینجا دکتر کیه

    • آریا

      سلام به همه کوچولو ها

    • بدون نام

      جامعه از سو هاضمه رنج میبره بعد شما فکر بزرگ کردن پستون و سینه ها هستی

    • هلیا

      سلام
      من13سالمه سینه هام خیلی کوچیکه می ترسم خیلی رشد نکنه چی کار کنم

    • مهتاب

      سلام دوستان ماساژ خیلی تاثیر داره چون باعث افزایش گردش خون میشه و سینه رشد میکنه ولی باید حوصله داشته باشین هرشب اینکارو به مدت ۶ ماه انجام بدید

    • سمیه خانوم

      سلام، ی خانوم دکتری هست تو اینستاگرام خیلی کارش خوبه، من که راضی بودم،اگه خواستین پیام بدین ایدشو بدم بهتون

      پاسخ ها

      • tabestan

        لطفا راهنمایی کنین

    • رها

      ففط خراطین.وتمام

    • دریا

      منم سایز سینه ام کوچیکه الان یه ماه ونیم از بادکش استفاده میکنم به نظر شوهرم بزرگ شده ولی خودم میگم هنوز رشد نکردن الان سایزشون ۶۵ دوست دارم بزرگتر بشن وماندگار تر

    • عسل

      سلام من بعد از هشت سال شوهرم بهم گفته سینه هات کوچیکه اخه من تازه پسرمو از شیر برداشتم چکار کنم سینه هام بزرگ وخوش فرم بشن کمکم کنید لطفا

      پاسخ ها

      • سمیه خانوم

        ی خانوم دکتری هست تو اینستاگرام کارشون خیلی خوبه بهشون پیام بدین،انشالله نتیجه بگیرین واسه من که نتیجه
        dr_royaaa :داشت ایدشون اینه

    • فففف

      سلام من ۱۶ سالمه و سینه هام خیلی کوچیکن چی کار کنم بزرگ شن

    • بدون نام

      سلام من دیگه دارم دیوونه میشم به همه حسادت میکنم به خاطر سینه های بزرگشون دیگه دارم به خودکشی فکر میکنم اخه اصلا سینه ندارم انگار نه انگار که زنم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خودكشي آخرين راهه عزيزم.به زن بودنتون افتخار كنيد داشتن سينه ي بزرگ به دردي نميخوره

      • توران

        وا چرا

    • کبری

      باروغن هر روز بمال نتیجه میگیرید

    • بدون نام

      سلام باشگاه برید

    • mahdiye

      هر کاری میکنم سینه هام بزرگ نمیشه

    • کبری

      بزرگ شدن سینه زمان میبره ماساژ هر روزه بنظرم زودتر جواب بده

    • بدون نام

      من ١٤ المه سينه هام كوچيكه ميترسم ديگه رشد نكنه لطفا كمكم كنيد

    • غریبه زرنگ

      ماساژ خوبه و اگر روغن خراطین اصل پیدا کردید قبل از خواب حتما بمالید و اروم ماساژ بدید
      به عطاری ها برید و رازیانه بخرید و هرشب یک ساعت بعد از شام ، یک قاشق مرباخوری توی لیوان اب جوش گذاشته و بالای ان نعلبکی بذارید و اگه همراه با عسل میل کنید بهتره
      بدن شما نیاز به هورمون استروژن و بقیه هورمون های زنانه داره ...اینم بدونید که نتیجه ش آنی نیست و باید چندماه صبور باشید..در ضمن اینو بگم حین مصرف و ماساژ ، تلقین اینکه نتیجه میگیرید فراموش نشه

    • helma khanoooooom

      سلام من 19سالمه سایز سینم کوچیکه 60هست اما خودم همینجوری دوس دارم و خوشم میاد از فرمشون ...مالش با روغن باعث نمیشه ک سینه هام شل و افتاده بشن؟؟

    • helma khanoooooom

      استفاده از سوتین اسفنجی باعث کوچیک شدن سینه ها میشه؟؟
      اگه تو خونه سوتین نبدی سینه ها شل و افتاده نمیشن؟؟

    • helma khanoooooom

      استفاده از سوتین اسفنجی باعث کوچیک شدن سینه ها میشه؟؟
      اگه تو خونه سوتین نبدی سینه ها شل و افتاده نمیشن؟؟

    • helma khanoooooom

      استفاده از سوتین اسفنجی باعث کوچیک شدن سینه ها میشه؟؟
      اگه تو خونه سوتین نبدی سینه ها شل و افتاده نمیشن؟؟

    • helma

      لطفا ج بدین

    • sahar

      سلام میگن خوردن ۴۰روز رازیانه دم کرده با عسل عالیه

    • بدون نام

      من ۱۴سالمه ولی هنوز پریود نشدم چکار کنم

    • من

      هی خدا ول کنید بابا

    • شادی

      سلام دوستان عزیز من هم خیلی سینه هام کوچیکه هر روز شوهرم منو سرزنش میکنه ترو خدا کمکم کنید. شوهرم دیگه منو دوس نداره

    • آیناز

      سلام من ۱۷ سالمه و سایز سینه هامم ۹۵ شده متاسفانه از ۱۰ سالگی مخفیانه از این قرص ها و روغن و این روش ها استفاده کردم تا الان یعنی هفت سال. خیلی بده دیگه مجبورم لباسامو بدم خیاط متاسفانه قد بنده ۱متر و۵۵ سانتی متر هست و ۴۵ کیلو وزن دارم و به همین خاطر سینه هام خیلی نشون میدن. خجالت میکشم جلو مردم. راهی نیست کوچیکش کنم؟ متاسفانه من بخاطر اونا باسنمم خیلی بزرگ شده ولی پاهام هنوز کوچیکن به همین خاطر اونم خیلی نشون میده. دیگه روم نمیشه برم بیرون. کمکم

      پاسخ ها

      • فری

        دورسینه هاترو کاملا باسوتین اسفنجی یا اول ی لایه اسفج بعد سوتین اسفنجی بذار وورزش کن کلا زیاد تعرق کنن باهر روشی خیلی کوچیک میشن باسنتم محکم ب دیوار بکوب هم ورزش هست هم اب میشه زیاد انجام بدی طی روز زود نتیجه میگیرید من باسنم زیبا وب اندازه بود اما چون نخواستم توی چشم باشه این کارو کردم ک لباس راحت بپوشم استرس نداشته باش عزیزم

      • تروخدا بگید چطور لاغر بشم

        مال منم بزرگه با نایلون لاغری میشه

      • بدون نام

        .من ازکوچیکیش رنجرمیبرم سلام توروخدابگوچه قرصایی استفاده کردی

    • بدون نام

      روغن خراطين عوارض نداره؟

    • الهه

      سلام خوبید رازیانه مصرفش ۴۰روز خیلی خوبه ولی باید هر دارو چه گیاهی چه شیمیایی زیر نظر متخصص باشه همین بعدا مشکل میشه

    • راضی

      سلام والا من از ی دکتر زنان پرسیدم گفت قرص استروژن ب پروژسترون جواب میده و برگشت ندازع

    • صبا

      من سینم 75 دوس دارم 80 بشه چیکار کنم 18 سالمم هست

    • بدون نام

      سلام من ۲۲سالمه از وقتی شروع به کارکردن تکواندو کردم سینه هام بی نهایت کوچک شدن چیکار کنم؟ لطفا راهنمایی کنید.

    • xz

      ولی خودمونیما چ همه ادم همدرد پیدا شد من فک میکردم فقط سینه های من کوچیکه

    • علی

      اینقدر که سینه های کوچیک خوشگل جذابه سینه های بزرگ نیست

    • ملیا

      من 13سالکه واصلا سینه ندارم چیکار کنم

    • Parmida

      سلام من اول مهر سوتین 35 میبستم ولی الان ک تو اسفندیم سایز 75 میبندم بهتون استفاده ار عرق رازیانه رو توصیه میکنم ، جوشنده ن عرق رازیانه و ماساژ یه شب در میون زیر آب گرم اگر یه موقع لاغر هستین سعی کنید وزنتونو افزایش بدین من خودم 10 کیلو اضاف کردم از سوتینایی استفاده کنین ک نه خیلی گشاد باشه نه تنگ باشه موقع خواب از سوتبن نبندین و من شنیدم که فقط تا 5 سال بعد از اولین باری ک پریود میشین سایز سینه هاتون بزرگ تر میشه من خودم الان 16 سالمه موفق باشین

    • سمیه

      دقیقا تمامی این مطالبی که اینجا نوشته برای کوچک شدن سینه هم میگن سردرگم شدم اخه میخوام دو سایز کوچک کنم نمیشه لامصب بدتر بزرگ میشن چکار کنم؟

    • سیما

      ببخشید من یکی از سینه هام از سینه ی دیگه م بزرگتره چطوری کوچیکه رو بزرگش کنم

    • لیلا

      سلام من هم مشکل کوچکی سینه وباسن داشتم روغن خراطین اصل گرفتم تاثیر خوبی داشت.

    • عشق

      من 16 سالمه سایز سینهام 50 نامزدم میگه سایزشون خوبه ولی من بااین حرفای که زدین خیلی میترسم رشد نکن دیگه تورو خدا کمک

    • لیلا

      سلام من هم مشکل کوچکی سینه داشتم که بااستفاده روغن وداروهایی که یکی از اقوام دوستم استفاده کردم جواب گرفتم

    • ساناز

      سلام من 18سالمه سینه هام خیلییی کوچیکن 3ماه دیگه هم عروسیمه لطفا راهنماییم کنین مچکرم

    • بهار

      بالاتنه ی من خیلی کوچیکند یه بچه5ساله هم دارم میشه راهنماییم کنین چجوری بزرگ بشن

    • بهار

      بالاتنه ی من خیلی کوچیکند یه بچه5ساله هم دارم میشه راهنماییم کنین چجوری بزرگ بشن

    • بدون نام

      من ۱۳ سالمه سینه ندارم و دوستام همش مسخره ام می کنند چه کار کنم که سینه ام یهو یی رشد کنه

    • چشمه

      سلام من ۱۵ سالمه سایز سینه هام ۹۵ است می خوام بزرگتر شه چیکار کنم??

    • بدون نام

      دیوانه

    • یاس

      فقط وفقط ورزش

    • مبینا

      من سینه هام کیچیکن میخام که بزرگ شن نامزدم و نامزدم راضی نیست خاهش میکنم یه روش عالی و واقعا موثر بگید ممنون میشم عزیزان

    • hani

      من 15سالمه و سایز سینه هام 60هست میشه راهنمایی کنید بزرگ تر بشه آخه دوستام مسخرم میکنن

    • بدون نام

      خیلی خوب

    • بدون نام

      سلام دوستان من تولید کننده ی روغن خراطین هستم ۱۰۰درصد ارگانیک وخالص با نتیجه گیری تضمینی

    • سلام چه کرمی واس سینه هام استفاده کنم بزرگ شه

      حدیث

    • مانا

      ای وای

    • کیم

      سلام من 17سالمه و 13سالگی پریود شدم ولی سایز سینه هام خیلی کوچیکه ولی خودمم تپلم به نظرتون ویگه بزرگ میشه یانه؟

    • Cԋεsɦムყⓔ sab乙

      سلام سمیه خانوم لطف میکنین شماره دکتروبگیدچون من ن اینیستامیرم ون تل

    • نازنین

      من ۱۵ سالمه نامزدم به من میگه سینه هات کوچیکه چکار کنم

    • سارا

      من ۲۸ سالمه از روغن رازیانه شنبلیله استفاده کردم از عرق رازیانه شیر سویا کلی پروتیین مصرف کردم و باشگاه هم میرفتم بزرگ میشه اما بعد از اینکه دیگه استفاده نکنی کوچیک میشه در ضمن باشگاه به هیچ عنوان باعث بزرگی سینه نمیشه فقط سفت میکنه و حالت میده همین

    • سارا

      اگر کسی میدونه از کجا میشه پوراریا مریفیکا اصل تهیه کرد خبر بده

    • M.A

      سلام . من ۱۵ سالمه و سایز سینم ۸۰ . اما واقعا احساس میکنم ۸۰ نیست . یعنی کوچکتر به نظر میاد . قد یه پرتقال بزرگ هم نیست . برجسته خیلی نیست . اما خب هر جا میرم میگن ۸۰ بهت میخوره . ۷۵ میپوشم یه کم اذیت میشم ولی جا میشه . ولی عکس سینه بزرگ میبینم ، بعد مقایسه میکنم مال من کوچیکه . یعنی مال اونا خیلی بزرگه ؟ برا من راحت تو دست جا میشه . شایدم سایز ها استاندارد نیست . راهنماییم کنید لطفا

      پاسخ ها

      • زهرا

        سلام روغن گل سرخ استفاده کنید

    • بدون نام

      سلام منم سینه های کوچکی داشتم یک ماه میشه روغن گل سرخ شب هاماساج میدم نتیجه گرفتم

      پاسخ ها

      • مونا

        منم سینه بزرگ دوس دارم مال خودم خیلی کوچیکه

    • مونا

      سلام

      پاسخ ها

      • Mahyar

        علیک

    • Mahyar

      هر کسی واقعا راه چاره ای میدونه ارسال نظر بده مگر بیکارید حرفای به درد نخور مینویسید ..احححح

    • Farnaz

      سلام دوستان من هرشب با روغن زیتون نیم ساعت ماساژ میدم و هرشب یه لیوان جوشونده رازیانه میخورم جدیدن هم تخم کتتن میخورم ولی فعلا تغییری نکرده الان دو ماهه که دارم انجام میدم

      پاسخ ها

      • سحر

        اره درسته منم رازیانه خراطین جواب نداد سه ماهه مصرف میکنم الان بازقرص مریفیکاگرفتم خداکنه این یکی جواب بده

    • ستاره

      تخم کتان هم راه حل مناسبی هست تو اینترنت سرچ کنید راهای مختلف و خوراکی های مختلف رو براتون بیان میکنه

    • فری

      من سینه هام کوچیک.اما خودم دوس داشتم بزرگتر بشن وجالب ک هیچ تلاشی هم نکردمه خخخ. همسرم خیلی دوسم داره واصلا کوچیکیشون برا همسرم مطرح نیست خوشحالم ک خوشبختم براتون ارزوی خوشبختی خودمو دارم.حرف زیاد بسنده کردم

    • موحد

      با سلام خدمت دوستان عزیز
      جهت بزرگ کردن سایز سینه در بانوان مصرف گیاه قاصدک بسیار مفیده
      اما با توجه به اینکه دمنوش ریشه قاصدک بسیار تلخه، می تونید کپسول ریشه رو تهیه و به راحتی مصرف کنید
      طبق اصول علمی مصرف پودر ریشه بسیار موثر تر از عصاره یا دمنوش است.
      می توانید کپسول ریشه قاصدک رو از شرکت نیک داروی شفاساز امیران با قیمت مناسب تهیه کنید
      بسیار با کیفیته

      پاسخ ها

      • A

        ndsaco.com

    • بدون نام

      سلام من ۱۷ سالمه نامزد دارم
      سایز سینه هام هشتاده نامزدمم خیلی راضیه هیچ کاریم نکردم برا بزرگ کردنش الکی خودتونو اذیت نکنین خودشون بزرگ میشن بوقتش
      موفق باشین دوستای گلم

    • سنا

      من 18سالمه سینه به همانند هم ساله هام درست رشد نکرده و هم ورزش میکنم اینه پیاده روی میکنم میخام سینه ام
      بزرگ و سفت بشه لطفا جواب بدهید

    • پریا

      من 18 سالمه ولی سینه هام شل اوفتاده و کوچیک هستن راهکار چیست لطفاً بگید درضمن اینم بهتون بگم که مردا علاقه ی زیادی به سینه دخترها وزن ها دارند علاقه مردا به سینه زن ها

    • بدون نام

      سلام من سینه هامو خیلی کوچکه یک سال ازدواج کردم ولی تکون نخورده ۱۵ سالمه چیکار کنم کمکم کنید

    • ...

      وروجک دیگه نمیاد.با اون حرفاش؟؟؟؟

    • تینا

      سلام و خسته نباشید من بیست و سه ساله هستم سینه هام کوچیکن فکرنکنم شصت باش عرق رازیانه روغن خراطین قرص هر چی می خورم انگار ن انگار وابمونه الهی چکار کنم

    • Selda

      من ۱۳ سالمه هنوز پریود نشدم خیلی سینه هام کوچیکه
      رام هی میگه کوچیک چیکار کنم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من 20 سالمه سینه هام 60. اونوقت تو تو این سن نگران کوچیکی سینه هاتی؟؟

      • زهرا

        سلام منم 13 سالم است اما نه پریود هستم نه
        سینه هام رشد نمی کنندو درد زیادی دارندبا ید چی کار کنم

    • بدون نام

      مساج کنید

    • Mozhgan

      سلام من مجرد بودم سینه هام کوچیک بود ولی الان خیلی خوب شده متاهلم کف دستو قشنگ پر میکنه

    • عسل

      سلام من قبل بارداری یایز سینه هام عالی بود ولی بعد شیر گرفتن بچه هام سینه هام از نصفم کمتر شده الان یک ساله گذشته ولی بر نگشته از همه روشی هم استفاده کردم دیگه زده به سرم میخوام برم سینه هام وعمل کنم نمیدونم چیکار کنم البته شوهرم باهاش مشکل نداره ولی خودم افسردگی گرفتم چیکار کنم

    • مهزاد

      من ۱۵ سالمه سینه هام ۷۵ هست سایزش به نظرم کوچیکه چیکار کنم

      پاسخ ها

      • رسول

        نه بابا خیلی هم عالیهsarzamin.javid55@yahoo.com

      • بدون نام

        مهزاد اسم دختره ؟؟

    • صحرا

      اقا گمون کنم من دو جنسه ام اصلا اینن روشا که میگن جواب نداد شما یه روشی هست کپسول ویتامین E پودرشو با وازلین قاطی کنید نیم ساعت باهاش سینتونو ماساژ بدین بعد بزارین موندگار بشه
      خیلی جواب میده

    • حسینی

      دوستان بنابر اطلاعات شخصی و تجربه ای که دارم میگم .سینه کوچک گاهی ارثی ویه دلیل دیگه که مهم استروژن کم دربدن کسانی که سینه کوچک و موهای زاید ضخیم دارن سعی کنید استرژن تان را بالا ببرید

    • شیدا

      سلام

    • فوووو

      24 سالمه. تمام راه هارو امتحان کردم. از روغنها. گیاهان. ورزش.
      نشد که نشد..
      اخرشم دکتر گفت همش حرفه فقط جراحی پروتز یا تزریق چربی.
      منم دیگه کلا بیخیال شدم

    • Donya

      من خواهرم بیست سالشه سینه هاش خیلی کوچیکه هرچی میگم بزرگ میشن گوش نمیکنه نامزد داره نامزدشم همینجوری دوسش داره اما هی سعی داره بزرگشون کنه به نظرتون راه حلش چیه

    • آی تی جون

      واقعا جواب میده

    • آی تی جون

      واقعا جواب میده

    • نفس

      سلام راه حل برای بزرگ شدن سینه:اول سینه خداوند به مدت ۱۰دقیقه با روغن زیتون به صورت دورانی ماساژ بدین بعد بادکش کنید اگه سینتون داخل لیوان جا میشه بایک لیوان اگر نه لیوان هارو دور سینتون بچینین وبادکش روانجام بدید بعدروغن خراطین اصل بگیرید و ماساژ بدین سینه هاتونوبعداز ۲تا۳ماه نتیجه می گیرید.

    • غ

      من 11 سالمه. سینه هام خیلی خیلی کوچیکه. چی کار کنم سینه هام بزرگ بشه.

    • سحر

      فقط ماساژ

    • ستاره

      سلام من ۲۲ سالمه و سینه ندارم.یعنی اصلا خیلییییی کمه.کمتر از ۵۰.اصلا سوتین سایزم نمیشه.ولی از دیروز تصمیم گرفتم روغن خرتطین روزی نیم ساعت بمالم و شب ها قبل خواب شیر بخورم و هفته ای یک قرص ویتامین دی و هر روز ویتامین ای بخورم.میگن تاثیرداره.تا شیش ناه این روش هارو ادامه میدم اگر سایز دلخواهم ترسید میرم طب سوزنی.پروتزم متنفرم

    • بدون نام

      ب نظرم ماساژ عالیه من ۹ ماه ک متاهل شدم با ماساژ دارع سینه هام ۷۰ میشه ......قبل متاهلی ب ۶۰هم نرسیده بودم خیلی خوبه واقعا من ک راضی ام

    • بدون نام

      واقعاااا؟؟

    • Kamlia

      سلام وقتتون بخیر
      درمورد رشد سینه ها دغدغه همه زنان ایرانیه مامانم دکتر زنانه و به هرکی که پیشش میره قرص پیوراریا میریفیکا تجویز میکنه قرص خیلی عالی هست درمورد استفادشم باید ازاونی که قرصو میخرین مشاوره بگیرین و واسه شماهایی که ارزوی بزرگتر شدن دارین این قرص محشرع
      خودمم استفاده کردم واس همین میگم 17سالمه از60 اومده 85
      انشالله شمام نتیجه میگیرین

      پاسخ ها

      • کیمیا

        واقعا؟؟ عزیزم قیمتشو چرا نگفتی؟منم نوزدهدسالمه میخوام سایزش هشتاد پنج شه قیمتشو میگی و اینکه بدون نسخه میفروشن داروخونه ها؟؟

    • بی نام

      اصلا یه راه بگید بدون هیچ گونه هزینه ای باشه من پل زیاد ندارم

    • Sima

      من سینه هام سایر ۸۰و۱۹سالمه یک سال نامزدم از سایر سینه عام راضیم چی کار کنم همین اندازه بمونه

    • نازنین

      سلام من سایز سینه هام60 بود الان75 هس ولی بازم میخام بزرگتر شن روغن خراطین دو دوره مصرف کردم کنارش ورزش هم کردم به نظرتون قرص مریفیکا خوبه؟

    • ریحانه

      سلام من ۱۲سالمه بهمن میرم ۱۳سایزه سینه هام ۷۰هس واقعاخداراشکرمیکنم فک میکردم سینه هام کوچیکه ولی الان که نظرهاراخوندم دیدم که زیادم کوچیک نیستندولی هنوزم دوس دارم بزرگتربشن امیدوارم بااین راهکارهابزرگ بشن

    • May

      من سینه هایم خیلی بزرگ است دوست دارم کوچک شوند چه کاری باید انجام داد.؟؟؟

    • بدون نام

      سلام. 13 سالمه یه ساله به بلوغ رسیدم سینه هام اصلا رشد نکرده. به نظرتون طبیعیه؟

    • مهتاب

      سلام
      منم مشكل شماها رو دارم ،الان دو شب شروع كردم ماساژ با روغن بادام

    • Maryam

      من سینه هام متوسط بود البته کمبود وزن شدید داشتم
      تا اینکه تقریبا ۱۵ کیلو اضاف کردم و سایزشون رسید به ۸۰
      اگر کمبود وزن دارید قطعا یکی از علتاش بخاطر اون میتونه باشه

    • حانیه

      سلام. من 13 سالمه سینه هام 50 خیلی کوچیکه چکارکنم؟

    • Raha

      سلام من ۱۴ سالمه اما دوس دارم سینه هام بزرگ بشه خیلی کوچیکه چیکا کنم بزرگ بشه

    • حانیه

      سلام .سینه هام خیلیی بزرگه خجالت میکشم.13 سالمه .سینه هام80
      :-(

    • یلدا

      من راهشو میدونم و امتحان کردم

    • بدون نام

      سلام من 13 سالمه من همیشه از سینه بدم میومد فکر می کردم آگه کوچیک باشه خوبه بزرگ باشه بده ولی الان فهمیدم بزرگ باشه خوبه میخوام بزرگ شدم سینه من بد فرم نباشه آگه از الان ماساژ بدم تا بزرگ بشم سایزش 85 میشه یا نه ؟

    • برفا

      من چیکار کنم ۱۵سالمه سینه هام خیلی کوچوله هستن همش نامزدم بهم میگه سینه هات کوچیکن لطفا کمکم کنید

    • دریا

      من بیست سالمه و سینه هام خیلی خیلی کوچیکن لطفا راهنمایی کنید

    • بدون نام

      سلام من دست و پام بر اثر آفتاب سوخته وپوست سفیدم سیاه شده بایدچکار کنم میشه راه حلی بهم بدین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج