۴۱۸۶۹۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ابوالقاسم پور: امروز عظمت پورحیدری ثابت شد

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: امروز وقتی در مراسم خاکسپاری مرحوم منصورخان پورحیدری شرکت کردم بزرگی و عظمت او را به چشم دیدم.

خبرگزاری تسنیم: بهنام ابوالقاسم پور در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها اظهار داشت: قبل از هر چیز باید درگذشت منصورخان پور حیدری را به جامعه ورزش علی‌الخصوص فوتبالی‌ها تسلیت عرض کنم. صبح امروز یکشنبه شاهد برگزاری مراسم با شکوهی در ورزشگاه شهید شیرودی برای این پیشکسوت عزیز بودیم و حضور پرشور اهالی فوتبال و ورزش در مراسم مرحوم پورحیدری خودش نشاندهنده بزرگی و اسطوره بودن وی بود.

وی درباره خبرگزاری تسنیم نیز گفت: من از طرفداران پر و پا قرص خبرگزاری تسنیم هستم و نگاهم به این خبرگزاری به عنوان یک مرجع خبری معتبر است. ضمن اینکه دوستان خیلی خوبی در این خبرگزاری دارم که در سلامتی و کیفیت کار آنها کوچکترین تردیدی وجود ندارد.

این پیشکسوت فوتبال با اشاره به نتایج تیم های ملی فوتبال در رده‌های مختلف ملی یادآور شد: ما در رده‌های نوجوانان و جوانان به موفقیتهای بزرگی دست پیدا کردیم و پس از سالها دراین دو رده در جام جهانی حضور خواهیم داشت و این یک اتفاق خیلی خوب برای فوتبال ایران است. مهمتر از این مسئله نتایج خوبی است که تیم ملی فوتبال ایران در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی روسیه کسب کرده و واقعا باید به کارلوس کی روش و دستیارانش و همچنین ملی‌پوشان خسته نباشید گفت.

وی در این باره گفت: واقعیت امر این است که ما در حال حاضر بهترین تیم آسیا هستیم و این را در بازی‌های مقدماتی به خوبی اثبات کردیم. من بازی آخر تیم ملی مقابل کره جنوبی را مثال می‌زنم که تیم ملی در آن مسابقه یک سر و گردن از حریف خود ظاهر شد و قدرت برتر فوتبال ایران را به رخ آسیا کشید. ما قطعا اگر بتوانیم این روند را تا پایان ادامه دهیم خیلی راحت راهی جام جهانی می شویم. البته تصور من این است که هرگز نباید فکر کنیم تا الان یکی از تیم های صعود کننده به جام جهانی هستیم. بازی با سوریه بسیار حساس و مشکل است و قطعا نتیجه این دیدار برای صعود ما تاثیرگذار خواهد بود.

ابوالقاسم پور در پایان د رخصوص اینکه گفته می شود تعطیلات لیگ به ضرر تیم‌های باشگاهی است خاطر نشان کرد: خیلی نباید به این مسئله تاکید شود باید به این فکر کنیم که ما الان تیم ملی قدرتمندی داریم و اگر به دنبال این هستیم که لیگ خیلی خوب داشته باشیم قطعا عملکرد خوب تیم ملی در این زمینه تاثیرگذار است. وقتی تیم ملی راهی جام جهانی شود همه بازیکنان لیگ با انگیزه دو چندان در رقابت‌ها شرکت می کنند تا بتوانند در لیست تیم ملی قرار بگیرند. الان باید خوشحال باشیم که تیم ملی کشورمان شانس بالایی برای صعود به جام جهانی دارد و این تعطیلی‌ها نباید دغدغه مربیان لیگ باشد. ضمن اینکه اعتقاد من این است این شرایط برای همه تیم‌های باشگاهی یکسان است و اتفاقا تیم ها می توانند از این تعطیلات سود برده و روی مسائل تاکتیکی و تکنیکی خود کار کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج