۴۲۰۳۷۹
۴۸ نظر
۵۲۵۵
۴۸ نظر
۵۲۵۵
پ

خانه­ سفید و رویایی خانم دکتر مقدسه محمدیان در شیراز

خانه سفید ما، آرامش در دکوراسیون منزل خانواده شیرازی

این خانه نمونه ایده آلی از به کارگیری حداکثر ذوق و خلاقیت در طراحی داخلی است. فضای خانه روشن و سفید است و همچون مرواریدی در دل صدف چشم را خیره می ­کند. سبک کلاسیک و دکوراسیون زیبای این خانه را دنبال کنید.

وب‌سایت چیدانه: این خانه نمونه ایده آلی از به کارگیری حداکثر ذوق و خلاقیت در طراحی داخلی است. فضای خانه روشن و سفید است و همچون مرواریدی در دل صدف چشم را خیره می ­کند. سبک کلاسیک و دکوراسیون زیبای این خانه را دنبال کنید:
خانه سفید ما، آرامش در دکوراسیون منزل خانواده شیرازی

خانه ی سفید خانوم مقدسه محمدیان در شیراز

  • تعداد افراد ساکن: ۴ نفر
  • شغل خانم خانه: استاد دانشگاه و هیئت علمی تمام وقت دانشگاه (دارای مدرک دکترای بازاریابی بین المللی)
  • شغل مرد خانه: انبوه سازی مسکن (دارای مدرک مهندسی معماری)
  • موقعیت شهر: شیراز / محله: ارم- تپه تلویزیون
  • متراژ فضا: ۱۳۰ متر
  • سال ساخت: سال ۱۳۸۰ (بدون نوسازی)
  • مالکیت: شخصی
  • تعداد اتاق خواب: ۲
  • تعداد سرویس: ۲ حمام و ۲ دستشویی
  • سبک دکوراسیون: کلاسیک
  • رنگ های غالب: سفید
  • ویژگی برجسته طراحی: نظم در بی نظمی (طبق تئوری آشوب)
  • طراح: خانم مقدسه محمدیان (صاحب خانه)
  • مدت زمان طراحی داخلی: حدود ۱۵سال است که به این خانه آمده ­ام. پیاده کردن این سبک و چیدمان را از همان سال­ اول شروع شد. در طول این سال­ ها چیدمان منزل را تکمیل کرده ­ام.

چه نکاتی در طراحی مد نظر بوده است؟
خانه سفید ما، آرامش در دکوراسیون منزل خانواده شیرازی

دو نکته ای که در طراحی "خانه ی سفید ما" بیشتر مدنظر بوده است، استفاده از «رنگ سفید» و «سبک کلاسیک» می باشد. به رنگ سفید علاقه زیادی دارم. به نظر من بازی با رنگ سفید مثل تیغ دو لبه است که اگر درست استفاده نشود فضا بی روح می­ گردد. به همین دلیل در استفاده از آن باید نهایت احتیاط را به خرج داد. سفید به زعم خیلی ها رنگی سرد است. از این ­رو در کنار آن از رنگ­ های گرم استفاده کرده ­ام. در خانه­­ من، یکی از بارزترین رنگ­ های گرم «نور آباژورها» است. قرار دادن آباژورها در فضاهای مختلف خانه گرمی خاصی را ایجاد کرده است و به یقین تمام نقطه­ قوت خانه نور گرم آباژورها است.

همچنین سبک کلاسیک، سبک روستایی (Country Side) و به طور کلی سبک­ های قدیمی را دوست دارم که البته منظورم همان سبک کلاسیک انگلیسی است. از همین رو در انتخاب وسایل خانه، مبلمان چوبی (با رنگ سفید) را به ام دی اف ترجیح داده ­ام، چرا که چوب به خانه روح و گرمی می­ دهد. طرح­ های مشبک و خراطی­ ها روی چوب یادآور یک سبک قدیمی (شاید همان سبک کلاسیک انگلیسی) است. استفاده از سبدهای حصیری در قسمت ­های مختلف خانه نیز ناشی از همین روحیه­ «قدیمی دوستِ» من است.
خانه سفید ما، آرامش در دکوراسیون منزل خانواده شیرازی

از جمله نکات دیگری که در طراحی مدنظر قرار داده ­ام، هارمونی وسایل خانه با هم و تناسب ابعاد وسایل با جای قرار گیری شان است. کاربردی بودن همه­ اسباب و وسایل در خانه نکته قابل توجه دیگری است که مدنظر بنده قرار داشته است. هیچ چیز به صرفِ دکور و تزیین در خانه وجود ندارد. هر وسیله ­ای که جایگزاری شده، یقینا کاربرد و استفاده ­ای دارد.
خانه سفید ما، آرامش در دکوراسیون منزل خانواده شیرازی

نظم در عین بی نظمی (طبق تئوری آشوب) نکته­ بارز دیگری است که در خانه من به چشم می خورد. در نگاه اول شاید همه ­چیز آشفته و شلوغ به نظر آید اما زمانی که به بطن فضاها وارد می­ شوید نظم را کاملا احساس می­ کنید.
خانه سفید ما، آرامش در دکوراسیون منزل خانواده شیرازی


نکته دیگر تقسیم بندی مناسب فضاها در نشیمن خانه است. سالنی با هندسه­ مستطیل را به بخش­ هایی با کاربری­ های متفاوت تقسیم کرده ­ام. قسمتی از سالن را به میز نهارخوری اختصاص داده ­ام. در کنار فضای گرم شومینه، مبلمان دونفره ­ای را برای نوشیدن چای عصرانه و گفتمان روزانه­ خودم و همسرم قرار داده ­ام. فضای نشیمن را با یک چیدمان متمرکز با ترکیبی از یک تلویزیون و یک دست مبلمان هفت نفره طراحی کرده ­ام. فضایی را نیز برای مطالعه و خلوت در کنار کتابخانه در نظر گرفته­ ام. سعی شده همه­ فضاها متناسب با کاربریشان تعریف شود.

چه چیزهایی را در طراحی دوست دارید و چه چیزهایی را دوست ندارید؟
خانه سفید ما، آرامش در دکوراسیون منزل خانواده شیرازی

سبک کلاسیک و دکوراسیون شلوغ را به سبک های سنتی ایرانی که پر از نقش و رنگ است ترجیح می دهم. همچنین سبک مدرن را که در آن از ترکیب سفید و خاکستری به وفور استفاده می­ شود، دوست ندارم. این ترکیب رنگ، خانه را بی ­روح و سرد می ­کند. خانه­ گرم را می پسندم و معتقدم رنگ های گرمی که با رنگ سفید ترکیب می­ شوند باعث گرمی بخشیدن به فضاهای خانه می ­شود.

به کار بردن رنگ­ های زیاد در طراحی فضاهای داخلی خانه را نمی پسندم. به نظر من زیاد بودن رنگ­ ها در دراز مدت چشم را می­ آزارد و روح را خسته می­ کند. من طرفدار آرامش در فضاهای خانه هستم و این آرامش با رنگ سفید برای من حاصل می ­شود.
خانه سفید ما، آرامش در دکوراسیون منزل خانواده شیرازی

خانه­ بزرگ با فضاهای بزرگ مقیاس همراه با سالن­ های مجلل را دوست ندارم. چرا که به زعم من در این فضاها احساس آرامش حاصل نمی­ شود. مقیاس ­های انسانی را برای فضاهای خانه دوست دارم. طبیعی بودن مبلمان خانه از دیگر علاقه های من در دکوراسیون است(ناشی از علاقه مندی به سبک روستایی). از این­ رو بیشتر وسایل خانه را از جنس چوب های خراطی شده انتخاب کرده ­ام. همچنین فرش ­های خانه، گبه هایی هستند از پشم طبیعی گوسفند که این ارگانیک بودن، باعث روح دادن به فضاهای خانه شده است.

دلیل انتخاب این نوع دکوراسیون چیست؟
خانه سفید ما، آرامش در دکوراسیون منزل خانواده شیرازی

حس آرامش مهم ترین اصل در زندگی من است. این حس به طور کامل، از رنگ سفید در ترکیب متعادل با رنگ­ های گرم، به من منتقل می­ شود. به زعم من سفید رنگ منعطفی است که در همه زمان­ ها (گذشته، حال و آینده) در دسته­ رنگ­ های «شیک» قرار دارد. همچنین سبک کلاسیک و سبک روستایی همراه با دکوراسیونی که تداعی­ گر فضاهای قدیمی هستند، برای من احساس آرامش به دنبال دارد.

نقش گیاهان در خانه چگونه است؟
خانه سفید ما، آرامش در دکوراسیون منزل خانواده شیرازی
بنظر من گیاه در زنده نگه داشتن و ادامه­ حیات خانه نقش کلیدی دارد. به کاربردن گیاه به تعداد مناسب فضای خانه را گرم می­ کند. اما تعداد بالای گیاهان زیبایی را از بین می­ برد. از این­ رو سعی کرده ­ام به تعداد مناسب از گیاهان در پر کردن جاهای خالی خانه استفاده کنم. من معتقدم گیاه صرفا نباید سبز باشد. به همین دلیل با استفاده از گل­ های سفید در خانه سعی کرده ام هارمونی گیاه با وسایل خانه رعایت شود.
هرکدام از وسایل خانه تان را از کجا تهیه کرده اید؟

همه وسایل را از فروشگاه های IKEA و The One در دبی تهیه کرده ام.
کارهای خدماتی و تاسیساتی را به چه اهالی فنی سپردید؟

تمام کارهای خدماتی را خودم و همسرم انجام داده ایم.

دکوراسیون نشیمن خانه
خانه سفید ما، آرامش در دکوراسیون منزل خانواده شیرازی

دکتر مقدسه محمدیان از نقاط قوت خانه استفاده کرده و علایق شخصی خود را به خوبی در سالن خانه به نمایش گذاشته است. سالن خانه پر از ایده­ های ظریف و کاربردی است.

در دنیایی که بسیاری چیزها در آن مجازی شده­ اند، سبک کلاسیک سرشار از حس زندگی است. استفاده از مصالح طبیعی مثل چوب (در مبلمان و وسایل) و پشم گوسفند (در گبه) گرمای خوشایند و اصیلی را به فضای نشیمن سفید داده است.
خانه سفید ما، آرامش در دکوراسیون منزل خانواده شیرازی

تقسیم ­بندی فضاهای مختلف توسط مبلمان، تکلیف و کاربری هر بخش را روشن کرده است. فضای نشیمن، نهارخوری، کتابخانه و فضای گفتمان دونفره همگی به صورت جدا از هم و درعین حال هماهنگ طراحی شده­ اند. در این قسمت از خانه، در به کار بردن اکسسوری­ ها دقت زیادی شده است. اکسسوری­ های استفاده شده همگی حسی مشترک را به بیننده القا می­ کنند. مجموعه­ کنسول­ ها، آباژور ها، تابلو ها و ... که در این سالن به وفور حضور دارند، نحوه­ قرارگیری آن­ ها به ترتیبی هماهنگ است که در نظر بیننده اضافه نمی ­آیند.
خانه سفید ما، آرامش در دکوراسیون منزل خانواده شیرازی

فضاهای خالی زیر مبلمان و کنسول­ ها فضاهای مرده­ ای هستند که در این سالن زنده شده­ اند و به هدر نرفته ­اند. سبد های حصیری در این مکان­ ها گنجانده شده است و به عنوان فضاهای ذخیره ­سازی مورد استفاده قرار گرفته است.
خانه سفید ما، آرامش در دکوراسیون منزل خانواده شیرازی

ورودی منزل خانه سفید ما
خانه سفید ما، آرامش در دکوراسیون منزل خانواده شیرازی

ورودی خانه به عنوان یک فضای گذار از بیرون به درون و بالعکس تعریف شده است. با قرار گرفتن در آن حس ورود تداعی می­ شود. جاکفشی، جالباسی و آینه عناصری هستند که در ورودی خانه تعبیه شده­ اند. نیمکتی حصیری در فضای ورودی قرار داد که برای پوشیدن و کندن کفش از آن استفاده می­ شود. استفاده از گیاه در بدو ورود، حس گرمی خانه را منتقل می­ کند. همچنین کنسول­ هایی به رنگ قهوه ­ای تیره در هماهنگی کامل با رنگ سفید کف و رنگ قهوه­ ای روشن نیمکت حصیری بکار رفته است.

طراحی آشپزخانه
خانه سفید ما، آرامش در دکوراسیون منزل خانواده شیرازی

فضای آشپزخانه دنج و دوست داشتنی است. حضور گیاهان که تعداد آن­ ها از قسمت­ های دیگر خانه بیشتر است، طراوت و شادابی را در آشپزخانه که مکان پخت و پز است، به وجود آورده است. قفسه­ های باز در چنین آشپزخانه کوچکی علاوه بر بزرگ نمایی فضا، بسیار کاربردی و مفید هستند.

استفاده از سبدهای حصیری و نوارهای پارچه­ ای قرمز با طرح­ های ساده و چهارخانه در فضای آشپزخانه سبکی از آشپزخانه ­های قدیم را به تصویر کشیده است. استفاده از آباژور و تابلوهایی با تناژ رنگ گرم سبب روح بخشیدن به فضای آشپزخانه شده است.
خانه سفید ما، آرامش در دکوراسیون منزل خانواده شیرازی

دکوراسیون اتاق خواب در خانه سفید ما
خانه سفید ما، آرامش در دکوراسیون منزل خانواده شیرازی

اتاق خواب با سبکی کاملا هماهنگ با سالن و آشپزخانه از یک سبک کلاسیک پیروی کرده است و رنگ غالب بکار رفته در آن سفید است. پارچه گلدار روی تخت با گل­هایی به رنگ گلبهی کنتراست زیبایی ایجاد کرده است.
خانه سفید ما، آرامش در دکوراسیون منزل خانواده شیرازی

در دکوراسیون اتاق خواب نیز مانند فضاهای دیگر خانه از کنسول، آباژور و اکسسوری­ ها (شمع، سبدهای حصیری، قاب و ...) به وفور استفاده شده است. نقطه­ اوج این فضا که در بدو ورود توجه بیننده را جلب می ­کند ترکیبی است از یک صندلی، میز معلق، آباژور و آینه­ دایره ­ای شکل؛ که دارای چیدمان منحصربه فردی است و کمتر در خانه­ های ایرانی دیده شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • golbahar

      نمیپسندم همه چی سفید باشه آدم احساس سردی و یخ زدن میکنه رنگهای گرم خیلی خونرو قشنگتر میکنه بنظر من :/

    • sami

      مثل فروشگاه های دکوری فروشی میمونه که همه چیزو تو هم تو هم چیدن اصلا سلیقه و چیدمان نداره وسایل به تنهایی قشنگه ولی با این چیدمان اصلا جالب نیست انگار رفته وسیله خریده آورده پرتاب کرده یه گوشه خونش

      پاسخ ها

      • من

        فقط قدرت پوله نه سلیقه وذوق.

    • sami

      راستی برترین های عزیز نوشتی سفید ولی انقدر فیلتر نارنجی رو پررنگ انداختی روی عکس تا بزور بهش روح و جان بدی که دکوراسیون دیگه سفید نیست. نکن اینکارا رو انقدر توی واقعیت دست نبر

    • بدون نام

      سوالی که پیش میاد اینه که چطوری تو خونه راه میرند بدون اینکه به چیزی بخورند و یا چیزی بیفته؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من هم با شما موافقم اگر یک مهمونی بیاد که بچه کوچیک نوپا داشته باشه یا میانگین 1-4 سال که دائما همه چیز براش جذابه و به همه چیز دست میزنه چطور توی این خونه میخواهد حرکت کند. اصلا آدم پشیمان میشه که به یک همچین خونه ای بره

    • شیرازی

      شلوغ و سرسام آوره. دلیل دارم و از حسادت این رو نمی گم. توی یکی از تصاویر کمد قاب عکس روی دیوار رو کاملا پوشونده و بنظرم فقط بیماری وسواس خرید باعث بوجود اومدن چنین دکوراسیون مغشوشی شده. من خودم مدتهاست طبق فلسفه فنگ شوی اتاق خودم رو ساختم و باور کنید به آرامشی رسیدم که مدتها به دنبالش بودم.

    • مهران

      باید بگم تاریخ ساخت خونه با وسایل هم خونی داره وسایل بسیار قدیمی وهمجنین سا ختمان که نیاز کلی به بروز شدن داره میشه گفت شبیه خانه های امریکایی توسالهای 1995 میلادی هست وبسیار کسل کننده

    • صبا

      به نظر من اصلا زیبا نیس.
      بسیار شلوغ و درهم برهم.
      خانم دکتر کمی از فاکتور وضع مالی خوب استفاده کرده و هرچی دستش رسیده خریده گذاشته تو پذیرایی.
      والا به خدا هر چه ساده تر زیباتر

    • صبا

      جالب بود.ایشالا توش همیشه خوشی و خنده باشه.

      ولی بی ایراد نبود.وجود یک کنسول چسبیده به کانتر اشپزخونه و دو تا آباژور پایه دار روی اون..و لوازم دکوی دیگه بین اینا لزومی نداره
      همچنین یه کمد بلند روبروی این کنسول هست که نصفه تابلوی روی دیوار رو پوشونده..
      همچنین کاشیهای ابی رنگ اشپزخونه..کاش رنگ دیگه ای بود.

      ولی بالاخره تمیز نگهداشتن اینهمه لوازم سفید و خونه کار راحتی نیست

    • بدون نام

      همه را از the one و ikea تهیه کرده ام. مبارک باشه. ولی من این سبک زندگی مصرف زده رو اصلا نمی پسندم.

    • بدون نام

      به نظر میرسه همه وسایل جدید و مد رروز باشه درحالیکه ایشون میگه 15 سال این چیدمان طول کشیده!

    • بدون نام

      رنگ بندی خوبه، اما خیلی شلوغه. ضمن اینکه گردگیری این خونه با این همه وسایل ریزه میزه دکوری خیلی باید سخت باشه. اگه تهرون بود که روز اول همه جیز زعالی می شد.

    • من و اون

      خیلی مزخرف و مسخرست همه جا هم فیلم و عکس خونشون رو پخش کردن این تجمل گرائییه نه سلیقه و ابتکار!

    • آرمین

      بسیار شلوغ و درهم برهم و پراز وسایل اضافی و ریز ریز ......اصلا جای راه رفتن نیست باید مواظب بود به چیز برخورد نکنی ......اصلا اصلا جالب و زیبا نبود....ولی در هر حال امیدوارم خودشون با دلخوش توش زندگی کنن

    • elham

      بیشتر شبیه مغازه هایی هست که جدیدا زیاد هم شدن اصلا قشنگ نیست

    • بدون نام

      هيچ كدوم از گلدونها گل طبيعي نبود
      بعد ميگن گياه سبز به فضا روح ميده!

    • بی نام

      اصلا جالب نبود.زیادی سفیده و خیلی شلوغه.به قول دوستان بیشتر شبیه مغازه هست تا خانه.اصلا احساس آرامش نمیده.
      حیف اینهمه پول که برای خریداری این وسایل مارک دار خرج شده

    • بدون نام

      خیلی خونه ی زشتی بود
      این طراحی تقریبا نزدیک 20 یا 30 سال پیش هست نه الان
      خانمه چه کلاسی هم گذاشته....
      خواهشا از این سبک و طراحی ها دیگه نگذارید

    • بدون نام

      وجدانی خیلی ی جوری بود.شبیه خونه مامان بزرگا..منم ی روز عکس خونه مو میزارم .حالا این خوبه .ی اهوازی گزاشته بور خونهی زرد ...ینی اخر ستم یود

    • مانا

      هر کس یک سلیقه ای داره ولی من دوست ندارم اطرافم اینقدر شلوغ باشه.انگار ادم داخل فروشگاه لوازم خانگی ایستاده!

    • بدون نام

      یه جوری گفته 15 سال زمان برده برای طراحی این خونه
      که انگار میخواسته موشک و یا سفینه طراحی کنه....
      اصلا هم قشنگ نیست

    • بدون نام

      خیلی شلوغه

    • مرمر

      مبارکشون باشه
      ولی از یه اقا و خانوم تحصیلکرده اینهمه مصرف گرایی و تجمل گرایی بعیده.
      بعد اینها فکر کردن چون پول دارن ، دست رو هرچی بذارن یا هرچی بخرن شیک و قشنگه.در صورتی که هیچ چیز قشنگ و چشمگیری وجود نداشته.

    • ثمین

      وای فاجعه است.به نظر من تو این خونه آدم بیشتر عصبی میشه تا به آرامش برسه ولی به هرحال مبارکشون باشه.

    • بدون نام

      من هم رنگ سفید رو خیلی دوست دارم.حس پاکیزگی و آرامش میده.ولی بیشتر برای آشپزخانه و اتاق خواب قشنگه .

    • هستی

      حسادت از تک تک حرفاتون میباره.بابا زشته چقد شماها حسودید بد نیست که یکم مثبت فکر کنید بنظرم همه ی شما خیلی خیلی خودخواه هستید حالا خونه های شماها واقعا از این خونه قشنگتره؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا حسادت نیست یکم فکر کن این همه آدم با سلیقه های مختلف درباره این دکوراسیون نظر منفی دادن. آخه واقعا جای حسادت نداره این چیدمان شلوغ و بی روح. حس یخ زدگی میده به آدم

      • بدون نام

        هستی عزیز اصلا حسادت نیست شما یک نگاهی به اتاق خواب ایشون بینداز . اتاق خواب جایی که شما باید احساس آرامش کنی نه این که همه چیز کنار هم باشه و اصلا نتون این حس آرامش بخشی رابهت بده. بی اغراق میگم درسته ملت همیشه در صحنه ما یک جاهایی خیلی بد نظر میدهند اما این دکوراسیون واقعا اصلا خوب نیست.

    • مهلا

      حرفی ندارم ،افتضاح بود

    • بدون نام

      نمیشه گفت بد بود، ولی میتونست بهتر باشه، یه خورده از وسایل اضافی کم کرد و چند تا وسیله با رنگ متضاد به کار برد. بیشتر شبیه فیلمهای قدیمی خارجی بود.

    • بدون نام

      وسایل و رنگا قشنگه.ولی خونه خیلی شلوغه

    • بدون نام

      رنگ سفید بک گراند باشه باید با رنگ های دیگر بهش روح بدی. مثل یک پارچه سفید که گلهای رنگی داره. حالا اگر پارچه سفید گلهای سفید یا فوقش کرم داشته باشه می شه وصف حال این خونه. شلوغی فضای خونه با وسایل ریز و درشت رو نمی شه انکار کرد. البته از خیلی خونه هایی که من دیدم قشنگ تره. تمثیلی بگم برای قشنگ تر شدنش باید روی گلهای رنگی پارچه بیشتر کار بشه. و یک کم خلوت بشه خوشبخت باشید

    • بدون نام

      قشنگ معلومه اونی که اومده گفته حسادت از حرفاتون می باره یکی از اعضای همین خونه بوده
      نکش خودتو عزیزم ، عکسای خونتو گذاشتی مردمم نظرشونو میگن دیگه ، چرا ظرفیت ندارین؟
      خونتونم بسیااااار بی روح و شلوغ و مسخره و بی سلیقه است
      سزتا پاش

    • بدون نام

      شلوغه خیلی

    • بدون نام

      اصلا حس دلنشین خونه رو به ادم القا نمیکنه
      بیشتر یه نمایشگاه مبلمتان یا دکوراسیونه

    • ساره

      من خیلی خوشم اومد- فقط یه ذره شلوغ بود- مبارکشون باشه:)

    • بدون نام

      اصلا زیبا نیست فقط باید مواظب باشی که به. چیزی نخوری کجاش ارامش داره اخهههه؟ قربون خونه خودم که ساده و بی ریاس و بچه ها عشق میکنن داخلش من بچه هام تو خونه دوچرخه سواری میکنن تا این حد راحتن بعله

    • بدون نام

      واسه چی اینقد شلوغ ودرهم برهمه؟انگار تازه اسباب کشی کردن وقراره سرفرصت وسایلاشونو بچینن!!

    • بدون نام

      وسایلاشون خوشگل بود ولی خیلی شلوغ و بد چیده شده بود که اونم لابد سلیقه ی صاحب خونس
      اون همه عکس خصوصی ام جاش بالای تی وی و دورتادور پذیرایی نیست!

    • بدون نام

      طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی خیلی مهمه ولی هیچ وقت عکس نمیزارید

    • بدون نام

      دوستش ندارم, وسایل قشنگن ولی این همه وسیله که به زور کنار هم جمع کردن هیچ جذابیتی نداره, ایشون پونزده ساله هر چیز سفیدی دیدن خریدن ویجا جا کردن این خونه طراحی نداره

    • مصطفی

      خونت برای خیلیا مثل من کسل کننده و یکنواخته...دوستان اظهار نظر کردن ولی مهم خودتونین...حالشو ببرین.اگه با این سیستم لذت میبرین پس به نظرات توجه نکنین...با آرزوی شادی و سلامتی

    • ماه بانو

      اصلا قشنگ نیست همه چی درهمه خریدن و به زور جا دادن یه جا بی نظمی که در عین حال قشنگ باشه نداره به دل خوش

    • ماندانا

      اون دوستی که گفتند حسادت....احتمالا کم سن و سال هستند.هر انتقادی از حسادت نیست.اینجا را کسی می بیند که علاقمند به طراحی داخلی است یا شغلش همین است.این خانه از نظر منم بیش از حد شلوغ بود و اتفاقا اون سبدهای حصیری باعث بی نظمی بیشتر شده بود.اما انسانها هر کدام هر جور دوست دارند می توانند طراحی کنند و لذت ببرند.

    • بدون نام

      به نظر من اگه سفید در کنار دو تا رنگ دیگه کار میکرد خیلی قشنگتر میشد و به چشم میومد وسایل

    • بدون نام

      طفلی این همه خرج کرده و رفته خارج از ایران وسیله خریده تا خونه اش شبیه خونه خارجی هایی بشه که وسیله دست دو می خرند و پر می کنند تو خونه و وسایلشون هیچ ربطی بهم ندارند و هیچ نیازی بهشون نیست.

    • نیروانا

      من نمیدونم اون میز و تک صندلی که کنار تلوزیونه چی میگه اون وسط عاخه!؟!؟نکنه فک کردین اونجاهم کلاس درسه یا باید مدل رعیس مرئوسی نشست اونجا و برنامه های تلوزیونو تحیل و بررسی کرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج