۴۲۱۱۶۴
۵۰۳۵
۵۰۳۵
پ

Battlefield ۱ در ایران از دسترس خارج شده؟

به گزارش‌ vgmag یکی از کاربران EA Origin در کشور میانمار (جنوب شرقی آسیا) منتشر شد که نشان می‌دهد، آنها دیگر قابلیت دسترسی به بازی‌های خریداری شده خود ندارند. EA Origin نام نرم‌افزار اختصاصی شرکت EA است که از طریق آن می‌توان به بازی‌های این شرکت دسترسی پیدا کرد.

روزنامه هفت صبح: به گزارش‌ vgmag یکی از کاربران EA Origin در کشور میانمار (جنوب شرقی آسیا) منتشر شد که نشان می‌دهد، آنها دیگر قابلیت دسترسی به بازی‌های خریداری شده خود ندارند. EA Origin نام نرم‌افزار اختصاصی شرکت EA است که از طریق آن می‌توان به بازی‌های این شرکت دسترسی پیدا کرد
Battlefield 1 در ایران از دسترس خارج شده؟
این اتفاق در شرایطی رخ داده که به تازگی Battlefield 1 و Titanfall 2 وارد بازار شده‌اند و یکی از کاربرهای میانماری در همین رابطه توضیح داده که «صبح امروز زمانی که قصد داشتم وارد اکانت EA Origins خود شوم، با پیغامی مبنی بر محدود شدن دسترسی مواجه شده و متوجه شدم که هزاران دلار بازی که خریداری کرده بودم، از دسترسم خارج شده‌اند.»

در ابتدا کارشناس‌های پشتیبانی EA متوجه موضوع شدند و توضیح دادند که در بروزرسانی اخیر EA Origin بعضی قوانین تغییر کرده‌اند که یکی از آنها شامل اجرای تحریم‌های آمریکا (محل قرارگیری شرکت EA) علیه برخی کشورهاست. در شرایطی EA به تازگی تحریم‌ها را اجرایی کرده که چند هفته پیش و ابتدای ماه اکتبر باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا، تحریم‌های این کشور علیه میانمار را لغو کرده بود.

بعد از پیگیری‌های صورت گرفته بالاخره بخش پشتیبانی EA در این رابطه صحبت کرد و فعلا توضیح داده که «با توجه به تغییرات سیاسی اخیری که در بعضی کشور‌ها رخ داده و شامل تحریم‌های آمریکا شده‌اند، EA نیز مجبور به قطع دسترسی آنها شده. با این وجود ما مسائل را یکبار دیگر بررسی کرده و تلاشمان را برای رفع آنها می‌کنیم.» طبق توضیح بخش پشتیبانی EA کشورهای کوبا، ایران، میانمار، کره شمالی، سودان، سوریه و اکراین شامل تحریم‌های آمریکا شده و EA نیز با توجه به حضورش در این کشور مجبور به پیروی از آنهاست.

اما این تمام ماجرا نبود، یکی از کاربرهای ایرانی EA Origin ساعتی پیش در وبسایت ردیت پستی را منتشر کرد که دسترسی او هم به این شبکه قطع شده است. با توجه به لغو شدن بخش عمده‌ای از تحریم‌های آمریکا علیه ایران انتظار می‌رفت که شاهد چنین موضوعی نباشیم اما در نهایت بخش پشتیبانی کمپانی آمریکایی فعلا تنها به کاربر مینماری توضیح داده و قصد دارد در یک بروزرسانی مشکل پیش آمده را حل کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج