جاباما
۴۲۱۹۶۶
۱ نظر
۵۱۳۰
۱ نظر
۵۱۳۰
پ

آپشن های لوکس ولی بی مصرف خودروها

افراد واقعاً ثروتمند برای داشتن خودروهای سفارشی هزینه بیشتری می کنند. اکثر سازندگان خودروهای لوکس خواسته های این افراد را برآورده می کنند. ما فهرستی از آپشن های اسرافی را از پیشنهادات عادی خودروسازان جمع آوری کرده ایم، مواردی که در فرم های سفارش استاندارد و شرایط انتخابی آنلاین خودروها قرار داده می شوند.

برترین ها: وقتی شرکت خودروسازی بنتلی یک ساعت مکانیکی برای داشبورد خودروی SUV جدید بنتایگا ۲۰۱۷ خود با آپشن قیمت حدود ۱۷۰ هزار دلار ارائه کرد، توجه بسیاری از علاقه مندان به ماشین را به خود جلب کرد. ما آپشن های گران قیمت تری را هم دیده ایم که اکثراً بر روی خودروهای مسابقه ای در محدوده بیش از یک میلیون دلار هستند، اما بر روی این خودور چرا؟ این یک ساعت است و از نوع مکانیکی آن.
مطمئناً از نوع با کیفیت آن نیز در بازار وجود دارد، اما وظیفه آن فقط اعلام زمان است و دقت آن از یک گوشی هوشمند کمتر است. و آن در وسیله نقلیه ای با قیمت پایه ۲۳۲ هزار دلار قرار دارد، بنابراین این ساعت قیمت آن را چندین برابر می کند.
آپشن های لوکس ولی بی مصرف خودروها

پس این یک اسراف محسوب می شود. این یک آپشن برجسته است، اما روش های زیادی برای هزینه کردن پول غیر از هزینه آن برای یک آپشن اختیاری که در واقع به درد هیچ کس نمی خورد وجود دارد. ما فهرستی از آپشن های اسرافی را از پیشنهادات عادی خودروسازان جمع آوری کرده ایم، مواردی که در فرم های سفارش استاندارد و شرایط انتخابی آنلاین خودروها قرار داده می شوند. افراد واقعاً ثروتمند برای داشتن خودروهای سفارشی هزینه بیشتری می کنند. اکثر سازندگان خودروهای لوکس خواسته های این افراد را برآورده می کنند.

ساعت Bentley Bentayga Breitling ۲۰۱۷

به نظر می رسد که شرکت بنتلی نگران این بوده که SUV لوکس بنتایگا مدل 2017 خود با قیمت 232 هزار دلار به اندازه کافی گران نبوده باشد. قیمت مدل First Edition این خودرو با آپشن های متعدد، 297400 دلار است. بعد از آن که بنتلی خودروی Mulliner Tourbillon را با ساعت Breitling عرضه کرد، 608 واحد این نسخه ویژه به سرعت به طور کامل به فروش رفت. از این خودرو فقط چهار دستگاه در سال عرضه خواهد شد، زیرا فقط یک صنعت گر در شرکت ساعت سازی Breitling در هر سه ماه یک عدد از این ساعت ها را می سازد.
آپشن های لوکس ولی بی مصرف خودروها
تقریباً ۱۷۰ هزار دلار ارزش این زمان است.

بدنه این ساعت از یک شمش طلای خالص ساخته شده است - سفید یا سرخ به انتخاب خریدار - و نمای آن می تواند به شکل آبنوس سیاه یا صدف مروارید سفید عرضه شود. هشت الماس ساعت ها را نشان می دهند ( زمان های ۱۲، ۳ و ۹ با عدد نشان داده شده اند).
در موقعیت ساعت ۶ پنجره ای قرار دارد که Tourbillon را نشان می دهد، یک وسیله مکانیکی پیچیده که در پیشرفت های ساعت های لوکس سوئیسی نقش عمده ای داشته است. در ضمن، چنین دستگاهی باید کوک شود. این مسئله برای ساعت خودرویی که ممکن است چند روز یا چند هفته در ویلای خارج از شهر مالک پارک شود مناسب نیست - از همین جهت بنتلی یک مکانیزم الکتریکی در آن تعبیه کرده است تا این کار را انجام دهد.

آپشن های لوکس ولی بی مصرف خودروها

اسپریت طلایی

نماد دوشیزه پرنده خودروی رولزرویس-- the Spirit of Ecstasy - می تواند با یک طلای 24 قیراتی با قیمت 10075 دلار روکش شود. مکان ها و فرهنگ هایی وجود دارند که این کار یک ضرورت است. و ما همچنین باید توجه داشته باشیم که مکان هایی وجود دارند که این کار به برخی از ما نشان های با روکش طلا بر روی اتومبیل های تویوتا دهه 1990 را یادآوری می کند. اما توجه داشته باشید، این پول خودشان است و لااقل این یک طلای واقعی است.
آپشن های لوکس ولی بی مصرف خودروها

رولزرویس همچنین آپشن های سفارشی بیشتری برای نماد خوش یمن Spirit of Ecstasy ارائه می کند، مانند یک نسخه روشن شده با LED از جنس پلی کربن به قیمت 7850 دلار و یک نور از زیر به قیمت 4025 دلار. همچنین با مبلغ 6525 دلار شما می توانید یک نماد اسپریت از جنس نقره خالص را انتخاب کنید.
آپشن های لوکس ولی بی مصرف خودروها

سقف مهتابی برای رولزرویس

این سقف شبیه آسمان شب است و هیچ مونروفی برای باز کردن وجود ندارد. فقط با مبلغ 12925 دلار شرکت رولز رویس به کارگران خود دستور خواهد داد تا1340 رشته فیبر نوری را به صورت دستی در سوراخ های تعبیه شده در سقف چرمی مدل Wraith قرار دهند. مدل بزرگ تر Phantom 1600 نقطه نوری خواهد داشت، بنابراین قیمت آن ممکن است به دلیل این ویژگی Starlight تفاوت داشته باشد.
آپشن های لوکس ولی بی مصرف خودروها

قرار دادن سقف ویژه مهتابی در مدل Celestial" Phantom" به مناسبت سالگرد تحویل اولین فانتوم نسل جدید به مالک آن در نیمه شب اول ژانویه ۲۰۰۳ است. این سقف همترازی ستاره ها در آن لحظه را نشان می دهد. از تکه دوزی های استفاده شده در ماشین تا صورت های فلکی قابل رویت به طور ماهرانه ای در این ماشین کار شده اند. همچنین در حاشیه های درب ها، درپوش کنسول مرکزی و جدا کننده حریم خصوصی عقب این ماشین ویژه، ۴۴۶ الماس کار گذاشته شده است.
آپشن های لوکس ولی بی مصرف خودروها

ضمیمه های گارانتی لامبورگینی

خودروی لامبورگینی اوانتادور با یک گارانتی سه ساله با قیمت ۴۰۰۹۹۵ دلار عرضه خواهد شد. یک گارانتی چهار ساله می خواهید؟ مشکلی نیست، این آپشن حدود ۱۱۶۰۰ دلار برای شما آب می خورد. پنج ساله می خواهید؟ فقط ۲۲۲۰۰ دلار. این مبلغ برای خرید یک خودروی هاچبک جمع و جور عادی به عنوان طرح پشتیبان حمل و نقل کافی است.
آپشن های لوکس ولی بی مصرف خودروها

توجه داشته باشید که این قرارداد های متفرقه عادی اضافه بر گارانتی اصلی نیستند - بلکه ضمیمه های اختیاری ارائه شده در گارانتی شرکت می باشند. این موارد در مقایسه با هزینه های سرویس معمولی لامبورگینی مبلغ خاصی به حساب نمی آیند.
آپشن های لوکس ولی بی مصرف خودروها

سیستم Airscarf برای کروکی های مرسدس

وقتی مرسدس بنز از اتومبیل اسپورت جدید SL خود برای سال ۲۰۱۷ در نمایشگاه اتومبیل لس آنجلس رونمایی کرد طرفداران این خودروساز از اینکه هنوز هم بر روی صندلی های جدید منفذ هایی برای سیستم Airscarf وجود دارد، خوشحال شدند.
آپشن های لوکس ولی بی مصرف خودروها

این منفذها هنگامی که سقف خودرو کنار رفته باشد هوای گرم را به بالا تنه شما می دمند که این ویژگی مدت زمان استفاده از حالت بدون سقف در مدل های کروکی SL و SLK و مدل های سقف تاشوی E-class را افزایش می دهد. در مدل های بالاتر این ویژگی به طور استاندارد وجود دارد و آن ۳۳۹۰ دلار هزینه دارد که به همراه صندلی های گرم و استارت بدون کلید به صورت پکیج در مدل SLK۳۰۰ عرضه می شود. بنابراین، این ویژگی در حال تبدیل شدن به یکی از موارد "عادی" است، اما هنوز هم احساس می کنیم که بسیار اسراف کارانه است.
آپشن های لوکس ولی بی مصرف خودروها

مدل های استون مارتین کربن

همه چیز از فیبر کربن است! ساختارها و عناصر بدنه از جنس کربن کامپوزیتی شگفت انگیز هستند - محکم تر از فولاد، سبک تر از آلومینیوم، و آن قدر گران قیمت که تصور آن دشوار است. مشکل اینجاست که شما این پول را نمی توانید ببینید.
آپشن های لوکس ولی بی مصرف خودروها
بنابراین خودروسازان با قطعات کربن قابل رویت هم در خارج و هم در داخل پول خوبی به جیب می زنند - پکیج فیبر کربن خارجی بر روی خودروی Aston Martin DB9 9090 دلار و پکیج داخلی 5380 دلار قیمت دارد. یا این حال شما می توانید مدل ویژه به شدت کربنی شده Carbon Edition DB9 را با پایه قیمت 201120 دلار داشته باشید، که فقط 10 هزار دلار بیشتر از DB9 GT عادی قبل از اضافه شدن آپشن های کربن است.

به طور طبیعی یک نسخه Roadster در مدل Carbon Edition نیز وجود دارد - که در فرهنگ لغت Aston، " Volante " نامیده می شود. قیمت آن ۲۱۶۱۲۰ دلار است. و اگر شما کمی فیبر کربن بیشتر می خواهید باید دستگیره های خارجی درب ها را نیز به موارد موجود اضافه کنید.
آپشن های لوکس ولی بی مصرف خودروها

ساعت ترنسپوندر در استون مارتین

به زودی حتی اتومبیل های نسبتاً معمولی نیز از طریق ساعت های هوشمند ارتباط برقرار خواهند کرد که می توانند جایگزین کلید دستبندهای حساس به نزدیکی کنونی شوند. استون مارتین از چند سال قبل ساعتJaeger-LeCoultre AMVOX۲ Transponder را جایگزین این دستبندها کرده است. این ساعت که اخیراً به AMVOX۳ آپدیت شده است، به عنوان یک لوازم اضافی ۲۹۵۰۰ دلاری در هنگام خرید اتومبیل ارائه می شود و یک ساعت لوکس گران قیمت است که دارای یک گیرنده و فرستنده الکترونیکی است که می تواند قفل درب های مدل DB۹ یا Rapide را باز و بسته کند.
آپشن های لوکس ولی بی مصرف خودروها

اگر باتری ساعت ضعیف شود شما مجبور می شوید تا به روش عادی قفل درب را باز کنید، اما لااقل هنوز می توانید زمان را از روی آن متوجه شوید. اگر کوک کردن آن را فراموش نکرده باشید.
آپشن های لوکس ولی بی مصرف خودروها

صندلی ردیف سوم تسلا مدل S

شما می توانید تنها با مبلغ ۷۱ هزار دلار صاحب یک خودروی تسلا مدل S شوید. بنابراین این اتومبیل الکتریکی پیشروی آمریکایی وظیفه حمل و نقل یک خانواده را برعهده دارد. قرار دادن صندلی بچه در هر وسیله نقلیه دردسر آفرین است، اما شما می توانید با پرداخت مبلغ ۳۰۰۰ دلار از شرکت بخواهید تا یک جفت صندلی در قسمت بار قرار دهد.
آپشن های لوکس ولی بی مصرف خودروها
در واقع، این مورد در مقایسه با تفکرات خلاقانه استاندارد دیگر در این صنعت کمتر اسراف کارانه محسوب می شود (که می تواند یک SUV دارای یک ردیف سوم رو به جلو باشد). اما در نهایت این آپشن صندلی بدون دردسر به اندازه پک باتری بزرگ قیمت دارد، به همین دلیل آن را در لیست آپشن های اسراف کارانه ما قرار می دهد.

رنگ halftone (نیم سایه) خودروی Range Rover SV Autobiography

هزینه رنگ های اضافه بر روی هر خودوری رنج روور ۱۸۰۰ دلار است، اما این خودرو فرق می کند. این شرکت چند دهه است که این خودرویSUV لوکس را تولید می کند، بنابراین شرکت مادر یعنی جگوار مدل ویژه SV اتوبیوگرافی را تولید کرد تا از موقعیت مناسب خود در مقابل هجوم رقبای جدید در آینده دفاع کند ( مانند خودروی بنتایاگا که قبلاً به آن اشاره شد).
آپشن های لوکس ولی بی مصرف خودروها

این خودور دارای موتور۸ سیلندر با قدرت ۵۵۰ اسب بخار است و همچنین دارای موارد اعیانی اضافی و اسراف آمیز زیادی در خارج و داخل اتاق خود است تا بتواند قیمت پایه ۲۰۰۴۹۰ دلاری خود را توجیه کند - یا قیمت آن در حدود دو مدل Range Rover base بعلاوه یک مدل Discovery Sport است.
خریداران اتوبیوگرافی SV فقط با ۱۵۵۰۰ دلار بیشتر می توانند رنگ آن را به طرح DuoTone ارتقاء دهند. این شرکت ۹ رنگ انتخابی را در فهرست خود برای مدل های پایین تر قرار داده است و خریداران می توانند هر رنگی را برای خودروهای مدل بالا تا Santorini Black انتخاب کنند. رنگ متغیر Chromaflair (همان طور که می دانید عکاسی از آن کمی سخت تر است) یا رنگ Mica قیمت یکسانی دارند.

بستری برای بار در Range Rover

خودروی Range Rover SVAutobiography یک بستر کشویی بار ارائه می کند که به سمت عقب باز می شود -ممکن است تصور کنید استفاده از آن راحت است، اما وقتی که آپشن 5100 دلاری آن را تیک می زنید شما باید یا چوب Figured Maccasser و یا Shadow Walnut را برای سطح کف آن انتخاب کنید. کسانی که می خواهند از آن برای سوار کردن مسافر استفاده کنند باید در لیست آپشن ها یک جفت پله برقی قابل جمع شدن را با قیمت 4151 دلار انتخاب کنند.
آپشن های لوکس ولی بی مصرف خودروها

پادشاه کربن

موارد زیادی برای هزینه کردن برای اختصاصی سازی یک خودروی 1.44 میلیون دلاری شگفت انگیز Pagani Huayra وجود دارد، یک خودروی ایتالیایی برای کسانی که از Ferrari خسته شده اند. آپشن های آن شامل پیشنهاد رنگ های خاصی است که قیمت آنها با قیمت تمام شده یک سدان لوکس برابر است. می توان با یک مبلغ اضافی 152 هزار دلار یک بدنه تمام فیبر کربنی قابل رویت برای این خودرو سفارش داد. این مبلغ برای خرید یک ساعت داشبوردی بنتلی کافی است.
آپشن های لوکس ولی بی مصرف خودروها

تمام سطوح را چرمی کنید

همه چیز از چرم است! شما ممکن است تصور کنید که فقط با تیک زدن گزینه " فضای داخلی چرمی" به اندازه کافی چرم در داخل اتاق قرار خواهد گرفت. این فقط آغازی برای شیفتگان چرم در خودروی پورشه است، کسانی که با خوشحالی از قطعاتی که در صورت چرمی نکردن صندلی ها کنار گذاشته می شدند بیشتر استفاده می کنند.
آپشن های لوکس ولی بی مصرف خودروها
برای مثال، در خودروی سدان پانامرا چرمی کردن پره های دریچه هوا، ۲۵۰۵ دلار هزینه اضافی در بر خواهد داشت. چرمی کردن سطح آفتاب گیر ۷۴۰ دلار و حفاظ های لبه ها (که مبادا کفش های Manolo Blahniks شما در تماس با فلز به خطر بیفتد) ۲۹۲۰ دلار هزینه خواهد داشت. یک لیست کامل از گزینه های چرمی سازی وجود دارد - مانند ستون فرمان، پوشش های جعبه فیوز، قلاب های لباس.

صندلی عقب مرسدس مایباخ

غیر از چرم چیزهای دیگری نیز برای فضای داخلی وجود دارند. سه آپشن که در مجموع 6250 دلار هزینه دارند، این صندلی عقب اشرافی نوازش کننده، قسمت عقب خودروی لیموزین Mercedes-Maybach S600 Pullman را تشکیل می دهند.
از صندلی عقب Executive، 1950 دلاری شروع می کنیم که جایگزین صندلی وسط شده و دارای یک فضای باز برای دراز کردن پاها و صندلی ها است (فقط دو جریب مساحت دارد که یک خودروری هوشمند می تواند در آن پارک کند)، همچنین دارای زیرپایی های برقی و بالش های جداگانه است. اضافه کردن مبلغ 1100 دلار به قیمت 190275 دلاری این خودرو برای محفظه خنک کننده و نگه دارنده لیوان های شامپاین واقعاً یک اسراف کاری است.
آپشن های لوکس ولی بی مصرف خودروها
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چه وضع ترجمه س بابا مخم درد گرفت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج