۴۲۲۴۸۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

پیش بازی لوکزامبورگ - هلند

هلند در چهارمین دیدار خود در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸، به مصاف لوکزامبورگ می رود.

وبسایت نود: لوکزامبورگ، یکشنبه در چهارمین دیدار خود در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ در ورزشگاه جوسی بارتل، به مصاف هلند می رود. این دیدار با قضاوت آنتونی تیلور برگزار خواهد شد.

دو تیم در حالی پای به این مسابقه می گذارند که هلند به شدت نیاز به سه امتیاز دارد تا در کورس رقابت در گروه اول مقدماتی جام جهانی، از رقبا عقب نیفتد. اکنون فرانسه با ده امتیاز صدرنشین است، سوئد هفت امتیازی در جایگاه دوم قرار دارد و هلند با ۴ امتیاز از سه بازی سوم است. لوکزامبورگ هم با یک امتیازی که از بازی مقابل بلاروس گرفته، در جایگاه شش گروه قرار گرفته است.

جالب است که تساوی مقابل بلاروس، تنها بازی بدون شکست لوکزامبورگ در ۵ بازی اخیرش بوده است. در آن سمت، هلند در گروه اول مسابقات، در مقابل سوئد و فرانسه مدعی به یک تساوی و یک باخت رسید و در هفته دوم موفق شد بلاروس را ۴-۱ شکست دهد. جالب اینجاست که آن برد مقابل بلاروس، تنها پیروزی تیم بلیند در ۵ بازی اخیر این تیم محسوب می شود. آن ها دو شکست را در ۵ بازی اخیرشان تجربه کرده اند. شکست خانگی یک بر صفر مقابل فرانسه در خانه و شکست مقابل یونان.

تیم بلیند برای آماده سازی خود جهت دیدار با لوکزامبورگ، چهارشنبه دیداری دوستانه را در آمستردام مقابل بلژیک انجام داد که این بازی با تساوی ۱-۱ به پایان رسید. در آن مسابقه، دو مصدوم هم روی دست سرمربی هلند باقی ماند.

با توجه به شرایط جدول، تیم بلیند هیچ چاره ای جز کسب برد پرگل ندارد. آن ها از نظر تفاضل گل هم سه گل اختلاف با فرانسه صدرنشین دارند.

در ۸ جدال اخیر دو تیم، هلند نه تنها در تمام جدال ها پیروز شده است. بلکه هیچ گلی را هم دریافت نکرده است و ۳۱ بار دروازه حریف را باز کرده است. بهترین برد هلند به سال ۱۹۷۱ بر می گردد که لاله های نارنجی موفق شدند با نتیجه ۸-۰ پیروز میدان شوند. دو تیم سال ۹۴ هم دو بار به مصاف هم رفتند که هلند یک بار ۴-۰ و بار دیگر ۵-۰ پیروز شد. اما پیشرفت فوتبال لوکزامبورگ باعث شد تا در آخرین رویارویی های دو تیم در سال ۲۰۰۶ و سپس ۲۰۰۷، در چارچوب مقدماتی یورو، لوکزامبورگ هر دو بازی را فقط با یک گل به حریف واگذار کند.

اما در مجموع دو تیم ۱۵ بار به مصاف هم رفته اند که ۱۲ برد به نام هلند، ثبت شده است و لوکزامبورگ فقط دو بار پیروز شده است. از اخرین برد لوکزامبورگ مقابل هلند ۵۳ سال می گذرد.

اولین بازی دو تیم نیز در سال ۱۹۳۷ برگزار شد که هلند ۴-۰ پیروز میدان شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج