۴۲۴۷۵۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

کاهش مدت زمان کارتن‌ خواب‌ شدن معتادان

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران اظهار کرد: بحث ساماندهی معتادان متجاهر اعم از زن و مرد از برنامه‌های جاری ستاد مبارزه با مواد مخدر و شورای هماهنگی استان تهران است.

خبرگزاری ایسنا: دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران اظهار کرد: بحث ساماندهی معتادان متجاهر اعم از زن و مرد از برنامه‌های جاری ستاد مبارزه با مواد مخدر و شورای هماهنگی استان تهران است.

محمد رضا آذر نیا افزود: در سال گذشته در بخش زنان حدود ۴۰۰ زن معتاد را از سطح شهر تهران ساماندهی کردیم و طبق آنچه که در قانون آمده بود تحت درمان و مراقبت قرار داده شدند و پس از درمان از طریق تیم‌های مدد کاری به آغوش خانواده باز گردانده شدند.

آذر نیا ادامه داد: بیماران مبتلا به اعتیاد بعد از درمان جهت دریافت خدمات آتی به مراکز کاهش آسیب معرفی می شوند و لازم به ذکر است که ۴۴ مرکز بهاران در سطح شهر تهران به همت شهرداری جهت حرفه آموزی و توانمند سازی و اشتغال زایی معتادان پس از درمان سه ماهه ایجاد شده و بدین ترتیب بهبودیافتگان آماده ورود به جامعه می شوند.

سعید صفاتیان رئیس کارگروه کاهش تقاضای اعتیاد مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه این مصاحبه رادیویی گفت: متاسفانه مدت زمان بیست ساله ای که معتاد از اعتیاد به کارتن خوابی روی می آورد به شدت کاهش یافته و به زمانی ده یا هشت ساله رسیده است که برای جلو گیری از این مهم باید شرایط اقتصادی و اجتماعی جامعه را به طور دقیق تری مورد بررسی قرار دهیم.

وی اظهار کرد: برای ساماندهی معتادان اولین نکته بحث اسکان آنهاست و اینکه آیا خانواده ای دارند یا خیر؟که اگر داشته باشند طبق طرح در درمان آزمایشی دادگاه درمان مدار قرار خواهند گرفت.

صفاتیان ادامه داد: وزارت رفاه طبق تعهدهای داشته موظف به ارائه خدمات به معتادان نیازمند و خود معرف بود که به دلیل کمبود بودجه این امر میسر نشد و آسیبهایی داشت که هزینه‌های بیشتری را به دولت تحمیل کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج