۴۲۴۹۲۶
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

وضعیت آخرین تولیدات سینمای ایران

این‌روزها روابط عمومی فیلم‌های سینمایی مدام خبرهای تازه‌ای از تولیدات سینمای ایران مخابره می‌کنند که بر اساس آخرین خبرها فیلم‌هایی چون «لابی» به کارگردانی محمد پرویزی، «آبا جان» ساخته هاتف علیمردانی، «کمدی انسانی» محمدهادی کریمی و «سکوت» حامد خیری در مراحل فنی به سر می‌برند، همچنین دو فیلم «طاقباز» و «بن‌بست وثوق» به زودی وارد مرحله فیلمبرداری خواهند شد.

وب‌سایت آی سینما: این‌روزها روابط عمومی فیلم‌های سینمایی مدام خبرهای تازه‌ای از تولیدات سینمای ایران مخابره می‌کنند که بر اساس آخرین خبرها فیلم‌هایی چون «لابی» به کارگردانی محمد پرویزی، «آبا جان» ساخته هاتف علیمردانی، «کمدی انسانی» محمدهادی کریمی و «سکوت» حامد خیری در مراحل فنی به سر می‌برند، همچنین دو فیلم «طاقباز» و «بن‌بست وثوق» به زودی وارد مرحله فیلمبرداری خواهند شد.
وضعیت آخرین تولیدات سینمای ایران

بر اساس آخرین خبرهای منتشر شده از سوی روابط عمومی فیلم‌های سینمایی، صداگذاری «لابی» به کارگردانی محمد پرویزی توسط علیرضا علویان به پایان رسیده است. مراحل فنی این فیلم از هفته دوم شهریورماه با پایان فیلمبرداری آغاز شده بود که با پایان صداگذاری به ایستگاه آخر رسیده و در حال آماده شدن برای نمایش است. به گزارش روابط عمومی این فیلم پس از پایان مراحل فنی درباره زمان و نحوه نمایش این فیلم سینمایی تصمیم گرفته می‌شود.

بازیگران «لابی» شهاب حسینی، ساره بیات، سحر دولتشاهی، مصطفی زمانی، پگاه آهنگرانی، علیرضا آقاخانی، بهنوش طباطبایی، شهرام حقیقت‌دوست، مهرداد صدیقیان، آزاده صمدی، آرمان درویش، سام نوری، هستی مهدوی‌فر، مهسا همتی، مارن میلر، سارا منجزی پور و الهام جعفرنژاد هستند. در خلاصه داستان این فیلم که امیرشهاب رضویان تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارد، آمده است: «لابی» روایت آدم هایی است که آمده اند چند صباحی بمانند و بروند، گاهی از کنار هم بی تفاوت می گذرند، و گاهی می مانند... هر مسافر قصه ای دارد.

فیلم دیگری که به آخرین مراحل تولید رسیده، «آباجان» تازه‌ترین ساخته هاتف علیمردانی است که جلوه‌های ویژه آن تا پایان این هفته به پایان می‌رسد و پس از آن وارد مرحله صداگذاری می‌شود. همچنین به گفته علیمردانی موسیقی این فیلم نیز به اتمام رسیده است.

فاطمه معتمدآریا، شبنم مقدمی، سعید آقاخانی، فریبا متخصص از جمله بازیگران این فیلم هستند، داستان این فیلم در دهه شصت می‌گذرد و زندگی اجتماعی مردم در آن سال‌ها روایت می‌شود.

فیلم دیگر پنجمین ساخته محمدهادی کریمی «کمدی انسانی» است که در مرحله ساخت موسیقی توسط بهزاد عبدی به سر می‌برد و به گفته این کارگردان احتمالا تا دو ماه آینده آماده نمایش می‌شود.

علیرضا شجاع نوری، هومن سیدی، آرمان درویش، لیلا زارع، فرخ نعمتی، هستی مهدوی‌فر، مهوش افشارپناه و بهاره کیان افشار و نیکی کریمی بازیگران این فیلم هستند. این فیلم یک کمدی موقعیت از زندگی تراژیک فردی است که می‌بایست علی‌رغم خواست درونی‌اش، همرنگ با مردم پیرامونش زندگی کند.

فیلم دیگری که در مرحله ساخت موسیقی قرار دارد، «سکوت» به کارگردانی حامد خیری است، در حال حاضر تدوین فیلم سینمایی «سکوت» حامد خیری همزمان با ساخت موسیقی آن آغاز شده.

شمسی فضل‌الهی، لیلا برخورداری، سمیرا حسینی و مریم کاویانی از جمله بازیگران این فیلم هستند. «سکوت» مضمونی عاشقانه دارد و علی مردمی تهیه‌کنندگی آن را بر عهده گرفته به طور کامل با سرمایه بخش خصوصی ساخته شده است. بیشتر موقعیت‌های روایی فیلم سینمایی «سکوت» در ایستگاه راه‌آهن و کنار دریا و جنگل سپری خواهد شد. حامد خیری پیش از ساخت «سکوت»، یکی از تهیه‌کنندگان رسمی صداوسیما بوده و سه سریال و ۱۰ تله‌فیلم را تولید کرده است.

اما دو فیلم دیگر هنوز در تدارک تولید هستند و وارد مرحله فیلمبرداری نشده‌اند. «طاقباز» به کارگردانی شهرام اسدزاده یکی از آن‌هاست که امروز اعلام شد نقش اصلی آن را شاهد احمدلو بر عهده گرفته است.

در روزهای آینده فیلمبرداری این فیلم که از مضمونی اجتماعی بهره می‌برد آغاز خواهد شد، درخلاصه داستان فیلم آمده است: شاهرخ درمقطعی از زندگی خود پیوسته در تشخیص دنیای واقعی و توهمات معلق است و باعث بروز اتفاقات غیر قابل جبرانی برای خود و افراد پیرامونش می شود.

از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به سارا خوئینی‌ها، مهدی ماهانی، افشین سنگ‌چاپ، شهریار حیدری، تیما پور رحمانی، آسیه اسدزاده، سارا ماهینی، ایمان ده‌یادگاری و آروشا نوری اشاره کرد.

«بن‌بست وثوق» اولین فیلم حمید کاویانی که به تازگی اعلام شد جمشید مشایخی در آن بازی خواهد کرد قرار است به زودی با اضافه شدن بازیگرانی چون مهدی پاکدل و هومن برق‌نورد وارد مرحله فیلمبرداری شود. همچنین اسامی دیگر بازیگران این فیلم در روزهای آینده اعلام خواهد شد.

تهیه‌کنندگی این فیلم را امین تارخ بر عهده دارد و ملک‌جهان خزاعی طراح صحنه و لباس بین المللی و پیشکسوت سینما، پس از ۸ سال دوری از تولیدات داخلی سینمای ایران به عنوان طراح هنری «بن بست وثوق» حضور دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج