۴۲۴۹۳
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

دکوراسیون های زیبا در سینما +عکس

تعداد زیادی از طراحان دکوراسیون داخلی در اقدامی جالب، طراحی های داخلی صحنه هایی از فیلم های مختلف را با هم مقایسه و بهترین آنها را از دیدگاه خود انتخاب کردند. برخی از این طراحی ها، لوکیشن های واقعی و برخی دیگر ساختگی هستند.

دکوراسیون های زیبا در سینما +عکس

برترین ها: تعداد زیادی از طراحان دکوراسیون داخلی در اقدامی جالب، طراحی های داخلی صحنه هایی از فیلم های مختلف را با هم مقایسه و بهترین آنها را از دیدگاه خود انتخاب کردند. برخی از این طراحی ها، لوکیشن های واقعی و برخی دیگر ساختگی هستند. در هر دو حالت، این صحنه ها به قدری زیبا هستند که آدم دوست دارد در آنجا حضور داشته باشد.

1. داستان فیلادلفیا

جفری بیهابر، یکی از طراحان برجسته آمریکایی می گوید: «من شیفته دکوراسیون فوق العاده باشکوه اتاق های فیلم «داستان فیلادلفیا» شدم. این اتاق ها به طرز ماهرانه ای توسط ادوین بی ویلیز به سبک آمریکایی طراحی شده اند. این اتاق ها باشکوه، زیبا، چشم نواز و بسیار نورانی هستند و به انسان احساس آرامش می دهد.»

دکوراسیون های زیبا در سینما +عکس

داستان فیلادلفیا، یک کمدی کلاسیک هالیوودی به کارگردانی جرج کیوکر است که در سال ۱۹۴۰ اکران شد.


2. ماری آنتوانت

دکوراسیون های زیبا در سینما +عکس

به انتخاب سوزان کاسلر، فیلم «ماری آنتوانت» سوفیا کاپولا یکی از بهترین طراحی های داخلی را دارد. البته او اشاره می‌کند دلیل این انتخاب، علاقه او به کاخ ورسای نیست، بلکه فیلم به خوبی همه صحنه های عالی کاخ را ضبط کرده و به آن زیبایی تاریخی بخشیده است.


3. گلادیاتور

دکوراسیون های زیبا در سینما +عکس

الکسا هامپتون می گوید: «مجسمه‌های نیم تنه روی ستون ها، پارچه های روی مبلمان، شمعدان های روغنی و مبلمان صحرایی موجود در یک اردوی ارتشی واقعا خیره کننده و زیبا هستند. اردوگاه موقت مارکوس اریلیوس در فیلم گلادیاتور یک هنرمندی نئوکلاسیک دارد که می تواند هرکسی را مجذب خود کند.»


4. تحقیر (به فرانسوی: Le Mépris)

دکوراسیون های زیبا در سینما +عکس

طراح مشهوری به نام استیون اسکلاروف می گوید: «یکی از لوکیشین های مورد علاقه من، خانه ای در کازا مالاپارت در فیلم تحقیر است. به ندرت چیزی در اتاق دیده می شود. به غیر از یک کاناپه بسیار بزرگ و دو صندلی منحنی ایتالیایی بزرگ، همه چیز با پارچه آبی رنگ با کوسن های ضخیم و پتوهای تاشده سنگین، پوشیده شده اند. این طرح، مینیمال و عالیست. در ضمن، به عنوان خانه ای در کنار ساحل، بسیار هم راحت به نظر می رسد.»

تحقیر، فیلمی فرانسوی به کارگردانی ژان لوک گدار و محصول سال ۱۹۶۳ میلادی است.


5. ژیگولوی آمریکایی

دکوراسیون های زیبا در سینما +عکس

تریپ هینیش می گوید: «جولیان کی (ریچارد گر) در فیلم ژیگولوی آمریکایی بسیار خوب بازی کرده است. آپارتمان او در این فیلم برای طراحی در دهه ۸۰ میلادی، بسیار عالیست. دیوارهای خانه با آثار هنری پوشیده شده اند و همه وسایل روزمره در گوشه و کنار خانه پراکنده هستند. به نظر می رسد، اتاق های این آپارتمان با اینکه وسایل گران قیمتی ندارد، اما بسیار راحت هستند.»


6. High Society

دکوراسیون های زیبا در سینما +عکس

لولا دیکویتکوویچ می گوید: «از دکوراسیون خانه اصلی گرفته تا استخر و قایق بادبانی و مرسدس بنز ۱۹۰ SL، من همه چیز این فیلم را دوست داشتم.»


7. زیبای روز (به فرانسوی: Belle de Jour)

دکوراسیون های زیبا در سینما +عکس

دانیل کولدین می گوید: «در کنار زیبایی مسحور کننده کاترین دنوو در این فیلم، آپارتمان سورین د این فیلم طراحی پاریسی قدیمی و زیبا دارد. این آپارتمان کاملا خلاقانه و ماهرانه طراحی شده است.»


8. Inside Daisy Clover

دکوراسیون های زیبا در سینما +عکس

مایلز رد می گوید: «فیلم Inside Daisy Clover، خانه ای فوق العاده به سبک سلطنتی مدرن دارد. طراحی های داخلی این خانه همچون فیلم های هالیوودی دلفریب و زیباست: درهای ژرژی بسیار بلند، پنجره های شیشه ای که با چوب های عمودی از هم جدا شده اند، کفپوش های مرمرین و صندلی کلیسموس چسبیده به دیوار، همه جذابیت های طراحی این خانه هستند. این خانه به طو کامل طراحی شده است، اما گویا واقعی است.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج