جاباما
۴۲۵۱۳
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

شهرهایی که فکر نمی کنید رمانتیک باشند

در این مطلب، ۱۰ شهری را نام برده ایم که شاید انتظار شنیدن نام آنها در فهرست رمانتیک ترین شهرهای دنیا را نداشته باشید. پس با ما همراه باشید.

شهرهایی که فکر نمی کنید رمانتیک باشند

برترین ها: افرادی که جیب پر پول دارند و می توانند با این گرانی ها به کشورهای اروپایی و آمریکایی سفر کنند، باید بدانند به غیر از شهرهای زیبای پاریس، نیویورک و لندن شهرهای دیگری نیز در دنیا وجود دارند که به طور غیرمنتظره ای رمانتیک و زیبا هستند و سفر به آنجا خاطره ای به یاد ماندنی برای آنها بر جای می گذارد.

در این مطلب، 10 شهری را نام برده ایم که شاید انتظار شنیدن نام آنها در فهرست رمانتیک ترین شهرهای دنیا را نداشته باشید. پس با ما همراه باشید.

1. مادرید - اسپانیا

شهرهایی که فکر نمی کنید رمانتیک باشند

قدم زدن در خیابان های شهری همچون مادرید، حس شاعرانه زیبایی به انسان منتقل می کند که در هیچ کدام از شهرهای همسایه آن نمی توان تجربه کرد. معماری - تاریخی و مدرن - این شهر یکی از اصلی ترین جاذبه های آن است. این شهر تلفیقی از گذشته و حال است. قدم زدن در پارک «ال رتریو» در میان بناهای یادبود تاریخی و مجسمه ها و پیکره های زیبا، از ستون هایی که به طور نیم دایره در کنار هم قرار گرفته اند و برای پادشاه آلفونزو دوازدهم ساخته شده است تا مجسمه هایی همچون پاسئو بسیار لذت بخش است. در بخش شمال غربی پارک، دروازه بزرگی قرار دارد که زمانی نقش محافظت از شهر را به عهده داشته است. این دروازه نیز نمایی از تاریخ و پیشینه مادرید است.


2. ایزه - فرانسه

شهرهایی که فکر نمی کنید رمانتیک باشند

خط ساحلی فرانسه همیشه مورد توجه گردشگران دنیا قرار دارد. اما ما در اینجا می خواهیم یک روستای رمانتیک به نام ایزه را معرفی کنیم. ایزه را همچون لانه عقاب می دانند زیرا در بالاترین بخش یک بلندی واقع شده است و منظره زیبایی از دریای مدیترانه و سنت ژان کپ دارد. اما علاوه بر منظره فوق العاده، چیزی که این دهکده قدیمی را جذاب کرده است، خیابان ها و کوچه های بسیار باریک و پیچیده آن هستند که به میدان باصفایی منتهی می شوند. این میدان بسیار آرام و جذاب است. این روستا با ساختمان های بسیار مستحکم در نزدیکی نیس قرار دارد و خانه Chèvre d'Or است، رستورانی که یکی از زیباترین و چشم نوازترین مناظر را دارد.


3. آستین - تگزاس

روزهای بهاری منطقه تگزاس هیل حتی در تصورات نیز نمی گنجد: آب و هوای عالی و پوشش گیاهی فوق العاده از جاذبه های آن هستند. آستین، با افتخار تگزاسی خود و همسایه های زیبایی که دارد بهترین مکان برای استراحت روح انسان است. بیشتر جاذبه این شهر در دریاچه لیدی‌برد جمع شده است.

شهرهایی که فکر نمی کنید رمانتیک باشند

بیشتر بازدیدکننده ها و گردشگران در این منطقه جمع می شوند تا با قایق های پدالی، کایاک و زورق های کوچک روی دریاچه حرکت کنند و از زیبایی های آن لذت ببرند. قدم زدن در مسیرهای کنار دریاچه نیز حس شاعرانه زیبایی دارد. می توانید در رستوران مدرن ژاپنی Uchi نیز بهترین شام را صرف کنید. این رستوران ساختمان فوق العاده زیبایی دارد اما برای رمانتیک تر بودن، فضای بیرون رستوران را برای نشستن انتخاب کنید.


4. واشنگتن دی سی

وقتی به مکان های رمانتیک فکر می کنید، هیچ گاه پایتخت یک کشور را متصور نخواهید شد. اما هنگامی که در پارک ملی شهر واشنگتن قدم می زنید، متوجه می شوید غیر از سیاست موارد دیدنی دیگری نیز دارد. دوستدار تاریخ هم نباشید، از دیدن مجسمه ها و بناهای تاریخی موجود در این پارک لذت خواهید برد. این پارک هنگام غروب افسون گری خاصی دارد.

شهرهایی که فکر نمی کنید رمانتیک باشند

خیابان های سنگفرش شده این شهر نیز به جذابیت واشنگتن افزوده اند. در بهار، هنگامی که درختان شکوفه می دهند همه شهر با رنگ سفید و صورتی بسیار زیبایی فرش می شود و فضای رمانتیک فوق العاده ای به آن می بخشند.


5. میناپولیس - ایالت مینه سوتا آمریکا

شهرهایی که فکر نمی کنید رمانتیک باشند

تنها منظره رمانتیک شهر میناپولیس، پل سنگی طاق دار آن است. هنگامی که این پل به رنگ نارنجی خودنمایی می کند، رودخانه می‌سی‌سی‌پی از زیر آن در حال گذر است. از آنجا که شهرهای دوقلو (میناپولیس و سنت پاول) کاملا بافت شهری دارند، هنگام سفر به آنجا می بینید که میان ۱۸۰ پارک و ۲۲ دریاچه محصور شده اید. در این شهر همچنین می توانید از باغ مجسمه ها یا تئاتر گاتری دیدن کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج