۴۲۵۵۳۴
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

آخرین مهلت بخشودگی جریمه معوق رانندگی

رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور ناجا از آخرین فرصت برای بخشودگی دیرکرد جرایم رانندگی معوق تا پایان آذر، خبر داد.

خبرگزاری میزان: رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور ناجا از آخرین فرصت برای بخشودگی دیرکرد جرایم رانندگی معوق تا پایان آذر، خبر داد.

سرهنگ احمد کرمی اسد گفت: بر اساس تبصره ۲۰ قانون بودجه ۹۵ مقرر شده در صورتی که مالکان وسایل نقلیه برای پرداخت اصل جرایم معوق رانندگی خود تا پایان سال ۹۴ اقدام کنند، ۲ برابری دیرکرد آنها بخشوده شود.

وی افزود: بر این اساس مالکان وسایل نقلیه تا آذرامسال اگر جرایم معوق رانندگی خود تا پایان سال ۹۴ را پرداخت کنند، می‌توانند به جای پرداخت جریمه ۲ برابری، اصل مبلغ را بپردازند.

سرهنگ کرمی اسد با تاکید بر اینکه این مهلت به هیچ وجه تمدید نمی‌شود، گفت: اگر مالکان وسایل نقلیه در مهلت مقرر جرایم معوق خود را پرداخت نکنند، جریمه ۲ برابری آنها مجددا در صفحه ثبت خلافی اعمال می‌شود.

وی به تجهیزات جدید و سامانه های الکترونیکی پلیس راهور برای شناسایی رانندگان متخلف اشاره کرد و افزود: ماموران پلیس راه و راهور در معابر برون و درون شهری خودروهای رانندگانی را که بیش از یک میلیون تومان بدهی جریمه دارند؛ توقیف و تا زمان پرداخت دیون معوق در پارکینگ ضبط می‌ کنند.

سرهنگ کرمی اسد گفت: تیم‌های عملیات پلیس راهور ناجا نیز تجهیز شده‌اند تا با رانندگان متخلف برخورد کنند.

وی توصیه کرد: مردم از مهلت باقیمانده برای بهره مند شدن از تسهیلات بخشودگی دیر کردهای معوق جریمه های رانندگی استفاده کنند و کار خود را به روزهای آخر موکول نکنند.
سرهنگ کرمی اسد افزود: رانندگان برای استفاده از این تسهیلات نیازی به حضور فیزیکی در راهنمایی و رانندگی ندارند و این تسهیلات به طور متمرکز در سامانه اجرائیات پلیس راهور اجرایی شده است.

وی گفت: مالکان وسایل نقلیه می‌توانند با ارسال VIN وسیله نقلیه به همراه * در پایان آن، به سامانه پیامکی 1101202020 شناسه قبض و پرداخت و مبلغ جریمه خود را دریافت کرده و همانند سایر قبوض از طریق دستگاه‌های خودپرداز و یا اینترنت بانک خود، آن را پرداخت کنند.

سرهنگ کرمی اسد افزود: همچنین مالکان وسایل نقلیه می‌توانند از طریق شماره 120 از مبلغ جریمه خود مطلع شوند و یا با مراجعه به مراکز پلیس 10+ و یا سایت اینترنتی پلیس راهور به نشانی www.rahvar120.ir نسبت به دریافت صورت وضعیت تخلفات رانندگی خود و پرداخت آن اقدام کنند.

کرمی اسد گفت: همچنان تسهیلات پرداخت موردی قبوض جرایم رانندگی در سامانه راهور 120 مهیاست و رانندگان می‌توانند به صورت یکجا و یا موردی نسبت به پرداخت قبوض جرایم رانندگی اقدام کنند.

رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور ناجا درباره امکان اعتراض به جرایم سال 94 افزود: رانندگان پس از دریافت صورت وضعیت تخلفات رانندگی خود در صورتی که به جرایم ثبت شده اعتراض دارند می‌توانند از طریق پلیس 10+ و یا هیات‌های رسیدگی به تخلفات رانندگی به جرایم رانندگی خود با ارایه مستندات اعتراض کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • جواد

      سلام من برج 5 از طریق سایت راهور چند تا از قبوض جریمه خود را پرداخت کردم ولی الان استعلام گرفتم دیدم که اصلا پرداختی صورت نگرفته با پیگیری چند روزه از راهور و سایت سداد بهم گفتن اون وجه به حسابم برگشته با احتساب سود آن و بدون اطلاع من الان باید اصل و جریمه دیر کرد رو با هم بدم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج