۴۲۶۴۲۵
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

پخت روزانه ۲ میلیون پرس غذا برای زائران اربعین

رئیس اسکان و تغذیه ستاد اربعین از پخت روزانه ۲میلیون پرس غذا برای زائران حاضر در کشور عراق و زائران پشت مرزهای کشور خبر داد.

خبرگزاری میزان: رئیس اسکان و تغذیه ستاد اربعین از پخت روزانه ۲میلیون پرس غذا برای زائران حاضر در کشور عراق و زائران پشت مرزهای کشور خبر داد.

حسین پلارک گفت: با وجود پیش بینی های صورت گرفته در ستاد اربعین مبنی بر آغاز سفرهای زائران اربعین حسینی از ۱۰ صفر زائران از ۵صفر حضور خود در کشور عراق را آغاز کردند.

وی افزود: با توجه به حضور زودتر از موعد زائران اربعین در کشور عراق نیازمند در اختیار داشتن وسایل مورد نیاز بیش از حد تعیین شده برای زائران بودیم و با برنامه ریزی های صورت گرفته این مشکل برطرف شد.

رئیس اسکان و تغذیه ستاد اربعین از بازدید موکب ها توسط این ستاد خبر داد و اظهار کرد: طی ۳ روز گذشته به صورت شبانه روز از موکب ها بازدید داشتیم و اگر در موکبی با کمبود امکانات رو به رو بودیم در کمترین زمان مشکلات برطرف شد.

پلارک با بیان اینکه پذیرایی از زائران در شهر نجف به حداقل رسیده است خاطر نشان کرد: تعداد قابل توجهی از زائران اربعین حسینی از شهر نجف خارج شده و اکنون بیشترین خدمات ما در شهر کریلا به زائران ارائه می شود.

وی از پخت روزانه ۲میلیون پرس غذا برا ی زائران ایرانی خبر داد و تصریح کرد: هیچ زائر ایرانی از کمبود غذا و همچنین شرایط اسکان ناراضی نیست و تنها مشکلاتی که زائران کشور با آن مواجه بوده اند در حوزه حمل و نقل در کشور عراق بوده است.

رئیس اسکان و تغذیه ستاد اربعین بل بیان اینکه در پایانه مرزی مهران به زائران خدمات اسکان و تغذیه ارائه نمی شود گفت: با توجه به اینکه تعداد قابل توجهی از زائران فاقد روادید و گذرنامه در پایانه مرزی مهران حضور دارند مقرر شد در این پایانه خدماتی به زائران ارائه نشود تا از این طریق افراد به کشور بازگردند.

پلارک درخصوص نحوه ارسال مواد غذایی به خاک کشور عراق تصریح کرد: در حال حاضر پل هوایی بین فرودگاه مهرآباد و نجف متصل شده و مواد غذایی از این طریق به کشور عراق ارسال می شود.

وی خاطر نشان کرد: کشور عراق بعد از اربعین حسینی موکب های خود را جمع آوری می کند اما بر اساس پیش بینی های صورت گرفته ایران تا ۲۵ صفر در کشور عراق زائرانی خواهد داشت و ما به این زائران خدمات ارائه می کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرا دو میلیون پرس غذا رو نمیدن فقرا که همیشه غذا نمیخورن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج