۴۲۶۵۳۵
۶ نظر
۵۰۰۷
۶ نظر
۵۰۰۷
پ

اصلاح طلبان روحانی را مصادره نکنند

عضو جبهه ایستادگی روحانی را یکی از گزینه‌های انتخابات ۹۶ اصولگرایان دانست و گفت: من به شخصه آقای روحانی را یک چهره صرفا اصلاح طلب نمی‌دانم و اصلاح طلب‌ها هم نباید به خودشان اجازه دهند که او را برای خودشان مصادره کنند.

خبرگزاری ایرنا: عضو جبهه ایستادگی روحانی را یکی از گزینه‌های انتخابات ۹۶ اصولگرایان دانست و گفت: من به شخصه آقای روحانی را یک چهره صرفا اصلاح طلب نمی‌دانم و اصلاح طلب‌ها هم نباید به خودشان اجازه دهند که او را برای خودشان مصادره کنند.

سید ابوالقاسم رئوفیان عضو جبهه ایستادگی درباره انتخابات ۹۶ و برنامه اصولگرایان گفت: قبل از تدوین هرگونه برنامه و سیاست گذاری درانتخابات ۹۶ باید بدنبال شناخت دقیق از مواضع جناح رقیب بود. این شناخت دقیق می تواند اصولگرایان را برای تدوین برنامه دقیق تر کمک کند تا رسیدن به گزینه مورد نظر را در دستور داشته باشند.

دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین ادامه داد:اگرچه بعضی در جناح اصلاحات به دنبال گزینه ای غیر از روحانی هستند، اما غیر از روحانی هیچ گزینه دیگری ندارند. حتی اگر اصلاح طلبان از آقای ظریف بخواهند او به میدان بیاید، قطعا نخواهد آمد؛ بنابراین از این جهت وضعیت اصلاح طلبان مشخص است.

رئوفیان با بیان این که کار اصولگراها مشکل است، اضافه کرد: البته ما قحط الرجال نداریم و افرادی هستند که در عرصه رقابت رقیب جدی با آقای روحانی باشند. آرزوی ما در انتخابات اخلاق، معنویت، رقابت سالم و قانونمندی است؛ همواره سعی می کنیم در این مسیر عمل کنیم.

وی خطاب به اصولگرایان گفت: به دوستان اصولگرا توصیه می کنم که عجله نکنند و در مصاحبه هایی که انجام می دهند نگویند ما از این حمایت می کنیم یا از آن حمایت نمی کنیم ، آن یکی را قبول نداریم و آن را قبول داریم. ایجابی و سلبی با گزینه ها برخورد نکنند.

این فعال سیاسی اصولگرا افزود: قبل از این اظهارات باید بدانیم رییس جمهوری آینده باید چه ویژگی هایی داشته باشد. اگر بخواهیم شایسته سالاری بر کشور حاکم شود و این که چه کسی شرایط بیشتری را برای احراز پست خطیر ریاست جمهوری دارا است، باید به دنبال تدوین جدول شاخص ها و مکانیزم های ارزیابی باشیم.

وی روحانی را یکی از گزینه های انتخابات ۹۶ اصولگرایان دانست و گفت: من به شخصه آقای روحانی را یک چهره صرفا اصلاح طلب نمی دانم و اصلاح طلب‌ها هم نباید به خودشان اجازه دهند که او را مصادره کنند.

عضو جبهه ایستادگی افزود: آقای روحانی می داند بخشی از آرای سال ۹۲ مربوط به اصولگراها بود؛ به طور قطع نباید از این غافل شود و نسبت به این مجموعه بی مهری کند.

رئوفیان با اشاره به این که معتقدم تعصب و منافع جناحی را ‌نباید بر تعصب ملی ترجیح داد، گفت: منافع ملی را ببینیم و با توجه به منافع ملی و شاخص هایی که داریم به گزینه مورد نظر برسیم حتی اگر آن گزینه آقای روحانی باشد.

وی دوره رییس جمهوری ۹۶ تا ۱۴۰۰را بسیار مهم دانست و افزود: خیلی کار ما سخت است. ما سیاسیون و احزاب سیاسی باید به دنبال کسی باشیم که واقعا بتواند تحقق بخش اهداف سند چشم انداز باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      قدرت و پول و پست و مقام چقدر شیرینه که هر دو حزب به اصطلاح اصولگرا و اصلاح طلب افتادن به جون همدیگه!همه شما سر و ته یه کرباسین فقط با این حزب بازیها دارین سر این ملت عامی بدبخت رو شیره میمالین چه گلی به سر این ملت بیچاره بدبخت زدین؟!!!....

    • بدون نام

      تا حدودی درسته
      سر و ته همتون یه کرباسید
      یکی میاد یه جا رو درست میکنه جای دیگه رو خراب میکنه
      همه ی افراد خبربخون و دنبال کننده ی اخبار اینو بدونن که
      اگه اخبار برای سرگرمی و مسایلی از این دست میخونید اشکال نداره اما برای جوش کردن و جوش دادن به همدیگر نخونید
      ما مردم عادی و عامی نباید دعوا کنیم
      دیگران هم نونشو بخورن
      نمیگم بی تفاوت باشید اما جوش هاشمیها احمدی نژادیها و.... نکنید
      سنگ کیو به سینه میزنید
      بهتره ما مردم بریم مشکلات خودمون و خانوادمونو حل کنیم و یه نیم نگاهی هم به مسایل سیاسی داشته باشیم نه برعکسش
      نمیگم سیاسی نباشید اما در آن غرق نشوید

    • بدون نام

      دیگه از بورس افتاده
      برای بازار گرمی فیلم بازی نکنید
      این هر جا پا بذاره همه از اونجا فرار میکنند خخخخخخ

    • بدون نام

      حرفاش ضد و نقیض زیاد داشت!!

    • سعید

      حالا مگه چیه

    • بدون نام

      روحانی چیزی برای مصادره کردن ندارد. بهتراست که اصولگرایان با تایید روحانی جایگاه خود را خراب نکنند!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج