جاباما
۴۲۶۵۸۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

موتلفه برای انتخابات ۹۶ کاندیدا دارد

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه اصولگرایان باید در انتخابات ریاست جمهوری به یک نامزد برسند، گفت: موتلفه ظرفیت خود را در اختیار ائتلاف اصولگرایان قرار می‌دهد.

خبرگزاری ایسنا: دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه اصولگرایان باید در انتخابات ریاست جمهوری به یک نامزد برسند، گفت: موتلفه ظرفیت خود را در اختیار ائتلاف اصولگرایان قرار می‌دهد.

محمدنبی حبیبی درباره آخرین فعالیت‌های انتخابات موتلفه، اظهار کرد: اکنون نمی‌توانیم مشخص کنیم که چه زمانی نامزد خود برای انتخابات ریاست جمهوری را معرفی می‌کنیم. این مسأله به شرایط سیاسی بستگی دارد.

وی افزود: موتلفه مثل دوره‌های قبلی انتخابات،‌ نامزد خواهد داشت اما ظرفیت خود را برای ائتلاف اصولگرایان با تمام قدرت به کار می‌گیرد.

حبیبی در پاسخ به این پرسش که آیا موتلفه در اجماع بر روی قالیباف شرکت می‌کند؟ گفت: در حال حاضر راجع به هیچ شخصی بحث نمی‌کنم.

وی تأکید کرد: ولی به هر حال باید به طرف یک نامزد پیش برویم و این فرد هم باید به ائتلاف اصولگرایان معرفی شود. در حال حاضر تشکل‌های اصولگرا در حال انتخاب گزینه خود هستند و موتلفه هم همین روند را طی می‌کند. مهم این است گزینه‌هایی که معرفی می‌شوند، نظر جمع را بر نظر خود ترجیح دهند تا در نهایت به یک گزینه واحد برسیم.

دبیرکل موتلفه در پایان در پاسخ به این پرسش که چرا جلسه مشترک جامعه روحانیت با اصولگرایان برای ایجاد ائتلاف تشکیل نمی‌شود، گفت: تاریخ این جلسه هنوز مشخص نیست و دلیل آن را هم از خود آنها بپرسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج