۴۲۶۷۹۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

قدرت نمایی تیم زیدان با هت تریک رونالدو

از هفته دوازدهم رقابت های لالیگا، دو تیم رئال مادرید و اتلتیکو مادرید در دربی حساس مادرید به مصاف هم رفتند که در نهایت شاگردان زیدان با درخشش رونالدو از سد رقیب همشهری عبور کردند و با اقتدار به صدرنشینی ادامه دادند.

وبسایت نود: تیم زیدان موفق شد در ورزشگاه ویسنته کالدرون برای اولین بار پس از فصل ۲۰۱۲/۱۳ یک پیروزی ارزشمند و مهم به دست آورد و با ۳۰ امتیاز به تنهایی صدرنشین باقی بماند. اتلتیکو نیز با ۲۱ امتیاز در رده پنجم باقی ماند.

دقیقه '۹: پاس پشت دفاع خوب کوکه با فرار سائول همراه شد اما ضربه پای چپ این بازیکن در شرایطی نامتعادل به شکلی خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه '۱۲: ارسال بلند مارسلو از سمت چپ با ضربه سر عالی رونالدو روی سر مدافعان اتلتیکو همراه شد که اوبلاک با واکنشی تماشایی از روی خط دروازه توپ را برگشت داد تا جدی ترین موقعیت بازی نصیب میهمان شود.

دقیقه '۲۱: طی یک رفت و برگشت پشت محوطه جریمه اتلتیکو، مودریچ در موقعیتی مناسب صاحب توپ شد اما شوت پای چپ زمینی این بازیکن را اوبلاک به شکلی درازکش در اختیار گرفت.

دقیقه '۲۳ (۱-۰)(کریستیانو رونالدو): ضربه ایستگاهی به دست آمده برای رئال مادرید پشت محوطه با شوت تماشایی رونالدو همراه شد که توپ در میانه میدان به یکی از بازیکنان برخورد کرد و با تغییر مسیر جزئی درون دروازه اوبلاک قرار گرفت تا ششمین گل فصل وی ثبت شود.

قدرت نمایی تیم زیدان با هت تریک رونالدو

نیمه اول این دیدار حساس با برتری رئال مادرید به پایان رسید و این طی سال های اخیر جزو معدود دربی هایی بود که رئال مادرید بر بازی مسلط بود و اجازه خودنمایی چندانی به حریف نمی داد.

دقیقه '۴۸: در حالیکه اتلتیکو نیمه دوم را هجومی آغاز کرده بود، شوت کات دار و فنی کاراسکو از پشت محوطه با اختلاف بسیار کم و به شکلی خطرناک از بالای دروازه ناواس به بیرون رفت.

دقیقه '۶۸: ارسال مارسلو و دفع توپ ناقص مدافعان اتلتیکو پشت محوطه روی پای ایسکو فرود آمد اما شوت زمینی این بازیکن را اوبلاک با شیرجه ای بلند به کرنر فرستاد.

دقیقه'۷۱ (۰-۲)(کریستیانو رونالدو): کریستیانو رونالدو در محوطه جریمه با تکل بلند ساویچ نقش بر زمین شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد؛ ستاره پرتغالی پشت توپ قرار گرفت و خلاف جهت حرکت اوبلاک برای دومین بار دروازه اوبلاک را باز کرد تا با رکورد دی استفانو نیز برابری کند.

قدرت نمایی تیم زیدان با هت تریک رونالدو

دقیقه '۷۷ (۰-۳)(کریستیانو رونالدو): و هت‌تریک و رکورد شکنی اعجوبه پرتغالی در آخرین دربی لالیگایی در ویسنته کالدرون؛ پاس پشت دفاع ایسکو با فرار بیل از سمت چپ همراه شد و پاس این بازیکن به مقابل دروازه را رونالدو با یک بغل پا وارد دروازه کرد تا در کنار مسی و سوارز آقای گل لالیگا باشد و ۳۹ـمین هت‌تریک خود با پیراهن رئال مادرید را ثبت کند.

قدرت نمایی تیم زیدان با هت تریک رونالدو

دقیقه '۷۹ و '۸۳: ایسکو به عنوان اولین تعویضی تیم زیدان، جای خود را به کریم بنزما داد و رونالدو نیز با تکمیل کار خود با خامس تعویض شد.

دقیقه '۸۸: روی اشتباه گریزمن، مودریچ توپ ربایی کرد و آن را به کارواخال سپرد اما روی ارسال این مدافع، ضربه سر هافبک کروات به شکلی خطرناک از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه '۲+۹۰: کاراسکو در حالیکه دفاع رئال مادرید را بهم ریخته بود، در موقعیت تک به تک نتوانست ناواس را مغلوب کند تا این پیروزی حساس برای تیم زیدان با حفظ یک کلین شیت دیگر همراه شود.

در نهایت بازی با پیروزی قاطعانه تیم اول پایتخت اسپانیا به پایان رسید تا ویسنته کالدرون خاطره تلخی از آخرین دربی لالیگایی مادرید به خاطر بسپارد و در مقابل هم رونالدو بعد از تمدید قرارداد، شبی به یاد ماندنی را برای خود و هواداران رئال مادرید رقم زد تا نشان دهد که هنوز هم در اوج به سر می برد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج