جاباما
۴۲۷۰۹
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

زیباترین مقاصد گردشگری جهان

گشت و گذار در نقاط مختلف جهان و بازدید از زیباترین مناظر، دریاچه ها، بناهای تاریخی و ... علاوه بر وقت آزاد، جیب پر پول هم می خواهد. برای ما ایرانی های سفر کردن به کشورهای مختلف کار چندان آسانی نیست. اما دست کم می توانیم از زیباترین مکان های دنیا آگاهی کسب کنیم و بدانیم در کنار زیبایی های بی نظیر ایران، کشورهای جهان چه مکان هایی برای جذب توریست دارند.

زیباترین مقاصد گردشگری جهان

برترین ها: گشت و گذار در نقاط مختلف جهان و بازدید از زیباترین مناظر، دریاچه ها، بناهای تاریخی و ... علاوه بر وقت آزاد، جیب پر پول هم می خواهد. برای ما ایرانی های سفر کردن به کشورهای مختلف کار چندان آسانی نیست. اما دست کم می توانیم از زیباترین مکان های دنیا آگاهی کسب کنیم و بدانیم در کنار زیبایی های بی نظیر ایران، کشورهای جهان چه مکان هایی برای جذب توریست دارند.

چشمه آبگرم مرداب آبی - ایسلند

زیباترین مقاصد گردشگری جهان

یکی از پربازدیدکننده ترین مکان های توریستی در ایسلند، چشمه آب گرم طبیعی مرداب آبی است. این منطقه تجربه ای به یاد ماندنی و عالی برای مسافران بر جای می گذارد. این چشمه آبگرم طبیعی بسیار زیبا در زمین آتشفشانی دورافتاده ای در ریکجانس پنینسولا قرار دارد. فاصله این چشمه از ریکجاویک حدود ۴۰ دقیقه است و از فرودگاه بین المللی کفلاویک حدود ۲۰ دقیقه فاصله دارد. بیشتر مسافرانی که به ایسلند سفر می کنند از این چشمه نیز دیدن می کنند. بهترین مکان برای بیرون کردن خستگی سفر هوایی، ریلکس کردن در این چشمه آب گرم است.


کاخ ورسای - فرانسه

زیباترین مقاصد گردشگری جهان

شاید به نظر برسد بازدید از یک کاخ قدیمی جاذبه چندانی ندارد. اما واقعیت این است که قصر زیبای لوئیس چهاردهم یک ساختمان روستایی نیست. این کاخ موارد بسیاری برای دیدن دارد از جمله باید به تالار آینه پرزرق و برق، باغ ها، کانال بزرگ و ۱۱ فواره پرنقش و نگار اشاره کرد. هر ساله حدود ۶ میلیون گردشگر از کاخ ورسای دیدن می کنند. از بازدید از این بنای تاریخی هرگز پشیمان نخواهید شد.


کولوسئوم - رم، ایتالیا

زیباترین مقاصد گردشگری جهان

این بنا در سال ۸۰ تاریخ مسیحی تکمیل شده است و یکی از مشهورترین جاذبه های گردشگری کشور ایتالیا به شمار می رود. کولوسئوم در واقع استادیومی بزرگ و قدیمی است که در سال های دور محل برگزاری جشن ها و تماشای مبارزات گلادیاتورها بوده است. در سال ۲۰۱۰ میلادی، بازدید از راهروهای زیرزمینی این بنا که محل آماده شدن گلادیاتورها بوده است، برای عموم آزاد شد.


ماچو پیچو - پرو

زیباترین مقاصد گردشگری جهان

تجربه قدم زدن در منطقه افسانه ای اینکاها و ظاهر شدن «شهر گمشده» آنها در میان ارتفاعات خوش آب و هوای آنجا چیزی است که فقط یکبار در زندگی هر کسی رخ می دهد. ماچو پیچو به زبان اسپانیایی یعنی قله قدیمی که در واقع یک مکان باستانی بازمانده از قوم اینکاهاست.

رفتن به این منطقه باعث خستگی و تاول زدن پاهایتان می شود، اما به قدری زیبا و هیجان انگیز است که از رفتن به آنجا پشیمان نخواهید شد. دولت پرو بازدید از این مکان را به ۲۵۰۰ نفر در هر روز محدود کرده است. این مکان که در سال ۱۹۸۳ میلادی در فهرست جهانی یونسکو ثبت شده است در حال حاضر یکی از عجایب هفتگانه جدید به شمار می رود.


پارک ملی گرند کنیون - آریزونا، آمریکا

زیباترین مقاصد گردشگری جهان

این پارک در روزهای تابستان مملو از جمعیت است. جذابیت این پارک در واقع برای دره رنگارنگی است که روی رودخانه کلرادو قرار دارد. تعداد بسیاری گردشگر در طول سال از این دره دیدن می کنند. بازدید از نوار جنوبی دره حدود ۱۵ دقیقه زمان می برد. این پارک را می توان با پای پیاده یا حیوانات باربر گشت. اگر زمان محدودی برای گشتن دارید حتما سفر خود را از نوار جنوبی آغاز کنید تا از زیبایی های این پدیده طبیعی لذت ببرید.


بازار بزرگ - استانبول، ترکیه

زیباترین مقاصد گردشگری جهان

اگر قصد خرید دارید، چرا از بزرگ ترین و قدیمی ترین بازار سرپوشیده جهان خرید نکنید؟ بازار بزرگ استانبول ۶۱ خیابان سرپوشیده و بیش از ۳ هزار مغازه دارد. بازدید از این بازار بسیار زیبا در واقع یک تیر با دو نشان است: هم سوغاتی های زیبا می خرید و هم وارد دنیا و فرهنگی دیگری می شوید که بسیار جذاب است.


آبشار نیاگارا - نیویورک و اونتاریو

زیباترین مقاصد گردشگری جهان

در اطراف آبشار نیاگارا تفرجگاه ها و رستوران های متعددی وجود دارند اما این مسایل باعث جذب توریست نشده اند. چیزی که بیشتر گردشگران جهان را به این منطقه می کشاند، آبشار بسیار بزرگ و قدرتمند نیاگارا و جاذبه طبیعی آن است. این آبشار علاوه بر منظره فوق العاده زیبا، دسترسی آسانی نیز دارد و می توان تا نزدیک ترین فاصله به آن نزدیک شد. منظره این آبشار هنگام شب وقتی آسمان روشن است و نورهای رنگی و آتش بازی های مختلفی وجود دارد، واقعا مسحور کننده است.


دیوار بزرگ - چین

زیباترین مقاصد گردشگری جهان

هر ساله بیش از ۹ میلیون نفر از دیوار بزرگ چین دیدن می کنند. جاذبه این دیوار، طول ۵۵۰۰ مایلی (۸۸۵۱ کیلومتر) آن است. بخش بادالینگ این دیوار بیشترین بازدیدکننده را دارد زیرا به بیجینگ نزدیک است. دیوار بزرگ چین جزو عجایب هفتگانه جدید قرار دارد و تنها سازه بشری است که از کره ماه بدون چشم مسلح قابل دیدن است.


جزیره آلکاتراز - خلیج سان فرانسیسکو

زیباترین مقاصد گردشگری جهان

علاوه بر داشتن زندان بسیار بدنام آمریکایی یعنی آلکاتراز، جزیره آلکاتراز یکی از زیباترین مقاصد گردشگری جهان به شمار می رود. دلیل آن نیز باغ ها، دریاچه ها و دسته پرندگان مهاجر آن است. قایق ها هر نیم ساعت یکبار به مقصد این جزیره در حرکت هستند. بنابراین، می توانید هر چند ساعتی که دوست دارید در آن جزیره بمانید.


مکان های دیدنی دیگر

زیباترین مقاصد گردشگری جهان

علاوه بر مکان هایی که در بالا ذکر کردیم، جاذبه های طبیعی و ساخت دست بشر دیگری نیز در دنیا وجود دارند که بد نیست دست کم یکبار از آنها دیدن کنید. دره پادشاهان در مصر، آکروپولیس در یونان، چیچن ایتزا در مکزیک، جزیره الیس در نیویورک و کانال ونیز نیز از دیگر مقاصد گردشگری جهان هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج