جاباما
۴۲۷۵۸۱
۵ نظر
۵۰۱۱
۵ نظر
۵۰۱۱
پ

کدام شهر ایران هتل های گران تری دارد؟

یک شب اقامت در هتل آپارتمان ۶۵ هزار تومانی را انتخاب می کنید یا با پرداخت سه میلیون و ۵۵۰ هزار تومان به هتل رویایی کیش می روید؟

روزنامه هفت صبح: دست خودتان است؛ یک شب اقامت در هتل آپارتمان ۶۵ هزار تومانی را انتخاب می کنید یا با پرداخت سه میلیون و ۵۵۰ هزار تومان به هتل رویایی کیش می روید؟

هفته دیگر، همین موقع ها یکی از عجیب ترین تعطیلات سال های اخیر را پیش رو داریم. روی تقویم رسمی، تاریخ های هشتم و دهم آذر با رنگ قرمز ثبت شده اند که نشان از تعطیلات رسمی دارند. هر دو تعطیلی طوری در طول هفته خودشان را جا داده اند که از همین حالا به ما چشمک بزنند.
آنهایی که روزهای پرفشار کاری را پشت سر می گذارند و قبلا از روزهای مرخصی شان استفاده نکرده اند، می توانند اول و آخر هفته را هم مرخصی بگیرند و با پیوند آنها به دور تعطیلی رسمی، به سفر خانوادگی بروند. سفری برای تمدد اعصاب و بازسازی جسمی. در جریان که هستید، سفر خرج دارد و اولین هزینه، خرج اقامت است. ما پیش از شما هزینه های اقامت در چند شهر کشور را مرور کرده ایم. هتل هایی با پنج و چهار ستاره و دست آخر هتل آپارتمان هایی با قیمت ارزان. حتی اگر در تعطیلات پیش رو برنامه سفر نداشته باشید، باز هم این گزارش جذاب به نظر می رسد.

ارزان ترین و گران ترین اقامت در هتل های تهران
کدام شهر ایران هتل های گران تری دارد؟

تهران هفت هتل پنج ستاره دارد؛ ارزان ترین اتاق در میان این هتل ها شبی ۴۱۶ هزار تومان خرج روی دست تان می گذارد. تازه این هزینه یک شب اقامت در هتل یک خته هتل استقلال است. یک زوج برای شب اقامت در اتاق دبل این هتل باید حداقل ۵۴۰ هزار تومان بپردازد. کوچک ترین سوییت این هتل اجاره اش، برای یک شب می شود ۹۱۷ هزار تومان و گران ترین سوییت در یک شب دو میلیون و ۷۱۰ هزار تومان خرج دارد.

بیایید هزینه اقامت در گران ترین سوییت هتل استقلال را با گران ترین اتاق در هتل تازه تاسیس اسپیناس پالاس مقایسه کنیم. در این هتل گران ترین اتاق پرزیدنت سه تختهاست که برای یک شب اقامت در آن باید حدود سه میلیون و 215 هزار تومان بپردازید. یک زوج باید برای اقامت در اتاق استاندارد این هتل 744 هزار تومان بپردازند. هتل اسپیناس قدیمی در بلوار کشاورز، هتل لاله، هتل پارسیان آزادی، هتل هما و هتل نووتل، بقیه هتل های پنج ستاره شهر تهران به حساب می آیند.

حالا اگر زیادی سخت گیر نباشد و به اقامت در یک هتل چهار ستاره رضایت دهید، تقریبا ۱۸ گزینه مختلف دارید. کمترین قمیت برای اتاق دوتخته هتل ارم اعلام شده است؛ چیزی در حدود ۴۳۵ هزار تومان. همین هتل یک سوییت چهارنفره رویال دارد که می توان با ۷۳۰ هزار تومان یک شب در آن اقامت کرد.

ارزان ترین اقامتگاه تهران احتمالا هتل اخوت است؛ جایی نزدیک پارک پنجاه و پنج ساله پارک شهر که یک اتاق یک تخته اش را شبی 65 هزار تومان اجاره می دهد و معمولا در بیشتر مواقع ظرفیتش تکمیل است. گران ترین اتاق این هتل شبی 187 هزار تومان خرج دارد.

ارزان ترین و گران ترین اقامت در هتل های مشهدی
کدام شهر ایران هتل های گران تری دارد؟

مشهد 9 هتل پنج ستاره دارد؛ حتی بیشتر از تهران. در هتل قصرالضیافه تقریبا گران ترین قیمت ها را پیدا می کنید اما نکته این است که این هتل اتقا هایش را به شکل سوییت در اختیار میهمان ها می گذارد. مثلا سوییت فدک با گنجایش دو نفر برای یک شب 585 هزار تومان خرج روی دست تان می گذارد. اگر سوییت رویال نو را بگیرید می توانید از چشم انداز حرم امام رضا (ع) نیز برخوردار باشید.

گران ترین سوییت این هتل گنجایش چهار نفر را دارد و یک میلیون و ۲۱۷ هزار تومان خرج روی دست تان می گذارد. ضمن اینکه آن چشم انداز رویایی به حرم همچنان پیش روی شماست.

در این شهر می توان به سراغ هتل های چهارستاره رفت که عددشان به 21 هتل می رسد. ظاهرا ارزان ترین گزینه به هتل میثاق تعلق دارد که برای یک شب اقامت در اتاق یک تخته اش از شما 130 هزار تومان دریافت می کند. هرچند که می توان در سایت های آنلاین رزرو هتل، برای اتاق یک تخته هتل تارا 110 هزار تومان پرداخت. در حالت عادی اجاره این اتاق برای یک شب اقامت 163 هزار توماناست.

ارزان ترین انتخاب ها در مشهد هتل آپارتمان ها هستند که کمترین شان ۶۰ هزار تومان خرج دارد. این قیمت برای یک اتاق دوتخته ارائه شده است. در همین هتل آپارتمان، یک واحد تک خواب با ظرفیت شش تخت وجود دارد که به نظر می رسد برای مسافرت خانوادگی اقتصادی ایده آل باشد. اجاره این اتاق برای یک شب ۱۸۰ هزار تومان است.

ارزان ترین و گران ترین اقامت در هتل های شیراز
کدام شهر ایران هتل های گران تری دارد؟

شیراز شهری است با حداقل 35 هتل که شش تایشان نشان پنج ستاره دریافت کرده اند. گران ترین هزینه ممکن است در هتل بزرگ شیراز روی دست تان بماند. این بهایی است که معمولا مشتری های این هتل بابت چشم انداز دروازه قرآن و آرامگاه خواجوی کرمانی، مقبره باباکوهی و پارک کوهپایه می پردازند. یک شب اقامت در اتاق دبل هتل بزرگ شیراز برایتان 495 هزار تومان هزینه دارد که البته می توانید از راه رزرو آنلاین آن را تا 390 هزار تومان کاهش دهید! قابلیت رزرو آنلاین اینطور جاها به درد می خورد.

همین هتل می تواند یک سوییت با ظرفیت چهار تخت در اختیار خانواده ها بگذارد و بابت یک شب اقامت ۷۲۷ هزار تومان بگیرد. هتل زندیه، هتل چمران، هتل هما، هتل پرسپولیس و هتل پارس بقیه انتخاب های شما در شهر شیراز به حساب می آیند. برای کاهش هزینه ها می توانید روی هتل های چهارستاره شیراز حساب باز کنید که تعدادشان به هشت هتل می رسد. دو هتل آپارتمان هم وجود دارند که یک زوج می توانند ارزان ترین اتاق را در یکی از آنها با قیمت ۱۵۹ هزار تومان به شکل آنلاین رزرو کنند. اگر با خانواده پرجمعیت پنج نفره تان به سفر می روید همین هتل آپارتمان اتاق های سه خوابه با شش و هفت تخت دارد که اجاره شان برای یک شب به ترتیب ۵۰۰ و ۵۴۱ هزار تومان است اما اگر از سایت های آنلاین استفاده کنید می توانید تا ۱۴۰ هزار تومان در هزینه های صرفه جویی کنید.

ارزان ترین و گران ترین اقامت در هتل های کیش
کدام شهر ایران هتل های گران تری دارد؟

کیش ۹ هتل پنج ستاره دارد. اقامت در هتل شایگان از ۴۰۰ هزار تومان، اقامت در هتل پارمیدا از ۴۲۲ هزار تومان، اقامت در هتل داریوش از ۴۳۷ هزار تومان، اقامت در هتل سورینت مریم از ۷۹۰ هزار تومان، اقامت در هتل ایراناز ۷۰۰ هزار تومان، اقامت در هتل شایان از ۴۷۰ هزار تومان، هتل پارمیس از ۶۱۰ هزار تومان و اقامت در هتل مارینا پارک از ۶۱۵ هزار تومان شروع می شود. با این حال ترسناک ترین هتل به لحاظ قیمت هتل پنج ستاره ترنج است با کمینه یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان هزینه اقامت برای یک شب ! هتل ترنج هر چقدر قیمت ترسناکی دارد، ویژگی ها و قابلیت هایش وسوسه انگیز به نظر می رسد. بالاخره اقامت در یک هتل دریایی نباید به جیب تان فشار وارد کند؟
نمونه این هتل در جزایر مالدیو و دریای کاراییب وجود دارد. ترنج در حقیقت هتلی است با دو بخش؛ بخش اول یک هتل ساحلی چهار طبقه است و بخش دوم را کلبه هایی روی آب تشکیل می دهند. همگی این اتاق ها چشم اندازهایی رو به غروب جزیره دارند با کف شیشه ای که کمک می کنند بتوانید ماهی ها و جانوران دریای را در محیط طبیعی زندگی شان تماشا کنید. با این حال پیش از هر اقدامی باید بدانید ارزان ترین اتاق های روی دریای هتل ترنج یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان خرج روی دست تان می گذارد که می توانید با رزرو آنلاین حدود ۴۰۰ هزار تومان تخفیف بگیرید.
گران ترین هزینه را در هتل ترنج باید بابت سوییت امپریال چهار تخته بپردازید؛ حدود سه میلیون و ۵۵۰ هزار تومان که به شرط سفارش آنلاین در ایام کم مسافر سال می تواند به دو میلیون ۴۷۹ هزار تومان به ازای یک شب تنزل پیدا کند.

هتل سورینت مریم، هتل ایران، هتل پارمیس و هتل ماینا پارک هم خیلی ارزان قیمت نیستند. هزینه یک شب اقامت در ارزان ترین اتاق هایشان 600 تا 700 هزار تومان است و به عنوان مثال در هتل ایران باید بابت اجاره یک شب اقامت در سوییت چهارتخته یک میلیون و 200 هزار تومان بپردازید.

سوییت لاکچری هتل سورینت مریم هم که یک اتاق دوتخته با ظرفیت تنها دو نفر است، برایتان در حالت معمولی ۹۹۰ هزار تومان آب می خورد. یا در هتل مارینا پارک باید برای یک شب اقامت در سوییت دوخته یک میلیون و ۱۱۶ هزار تومان بپردازید. اگر برای کاهش هزینه های اقامت در کیش به هتل های چهارستاره فکر می کنید، باید بگوییم تعداد این هتل ها به هشت می رسد و قیمت ها از ۲۰۰ هزار تومان شروع می شود هتل هلیا اتاق دبل خود را برای یک شب با این قیمت در اختیار مسافران می گذارد این هتل برای اقامت خانواده هم گزینه بدی نیست چرا که می توان اتاق چهار تخته اش را به شرط رزرو آنلاین با تخفیف ۲۵۰ هزار تومان برای یک شب کرایه کرد.

ارزان ترین و گران ترین اقامت در هتل های اصفهان
کدام شهر ایران هتل های گران تری دارد؟

اگر به اصفهان سفر کنید، حداقل ۴۶ هتل به عنوان گزینه پیش روی شماست که دست کم دوتایشان نشان پنج ستاره دریافت کرده اند. در هتل عباسی می توانید با ۲۸۸ هزار تومان اتاقی یک تخته کرایه کنید.اگر زوج هستید این هزینه بابت یک شب اقامت در هتل عباسی به ۴۴۶ هزار تومان می رسد.

همین هتل که به ظاهر خیلی گران قیمت نیست، می تواند یک خانواده چهار نفره را با هزینه یک میلیون و 380 هزار تومان پذیرش کند. چه شد؟ حالا بیایید قیمت های هتل کوثر یا شرایتون سابق را مرور کنیم. اگر خودتان باشید و خودتان می توانید در این هتل اتاقی یک تخته به قیمت 253 هزار تومان رزرو کنید. اگر زوج هستید هزینه یک شب اقامت تان در این هتل می شود حدود 412 هزار تومان. آنها سوییت دوبلکس هم دارند که چهار نفر ظرفیت دارد و می تواند 941 هزار تومان خرج روی دست تان بگذارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هانا

      دوماه کارکنی حقوق بگیری خرج دوشب بشه بره

    • بدون نام

      هتل ائل گلی و شهریار و کندوان و کایا لاله تبریز پس کو؟!!!!

    • وحید

      این قیمتها است که همه میرن دبی و ترکیه و ارمنستان حتی اروپا هم قیمت های مناسبتری دارد با خدمات بهتر واقعا یک سفر با ارامش با این هزینه ها و ترافیک جاده و شهرهای ایران کمی دور از دسترس شده

    • بدون نام

      چرا از هتل درویشی مشهد ننوشتین! گرون ترین قیمت مشهدو این هتل داره

    • رضا

      پس هتل های شهر تبریز کجاست ؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج