۴۲۷۶۷۶
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

رفع خطر کسر امتیاز از استقلال

باشگاه استقلال به دنبال پولی است که بتواند از طریق آن بدهی بازیکنان خارجی را پرداخت کند.

خبرگزاری تسنیم: باشگاه استقلال پرونده‌های زیادی در فیفا دارد که در آن بازیکنان خارجی پیشین این تیم به دلیل پرداخت نشدن مطالبات‌شان از باشگاه استقلال شکایت کرده‌اند. در زمان بهرام افشارزاده بخشی از این بدهی‌ها مدیریت و طلب بازیکنانی چون آنتونیو کارلوالیهو و رودریگو توزی برزیلی پرداخت شد، اما مطالبات جی لوئید ساموئل، هلمکه و پروپیچ اصلی‌ترین دغدغه این روزهای باشگاه استقلال است.

یکی از بازیکنانی که پرونده‌اش برای استقلال خطرناک شده، ساموئل بازیکن ترینیداد و توباگویی است. این بازیکن که به مدت سه فصل پیراهن استقلال را برتن کرد، از استقلال شکایتی انجام داده و فیفا هم در نامه‌ای از باشگاه استقلال خواسته طلب این بازیکن پرداخت کند تا در خطر کسر امتیاز قرار نگیرند. مسئولان باشگاه استقلال برای اینکه بتوانند منابعی برای پرداخت بدهی‌های بازیکنان خارجی پیدا کنند، به دنبال پولی رفتند که مدت‌هاست در فیفا بلوکه شده است.

طبق قوانین، فیفا به باشگاه‌هایی که بازیکنان‌شان در جام جهانی در تیم ملی کشورشان حضور داشته باشند، مبلغی را پرداخت خواهد کرد. استقلال در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل صاحب ۶ بازیکن ملی‌پوش بود و باید از فیفا ۳۸۰ دلار دریافت می‌کرد، اما به دلیل بلوکه شدن پول ایران، استقلالی‌ها هنوز نتوانسته‌اند به آن دسترسی داشته باشند. مسئولان استقلال برای اینکه بتوانند از این پول استفاده کنند، وکیل ایتالیایی به خدمت گرفته تا از طریق او بتوانند طلب بازیکنان خارجی بدهند. این وکیل رایزنی‌های مختلفی با مسئولان فیفا انجام داده تا بازیکنانی که از استقلال شکایت کرده‌اند، بتوانند طلب‌شان را از این پول برداشت کنند.

پندار توفیقی دبیر هیئت مدیره استقلال با تایید این خبر به خبرگزاری تسنیم گفت: وکیل ایتالیایی رایزنی‌های خود را انجام داده و موافقت ضمنی فیفا را گرفته تا بازیکنانی مانند ساموئل بتوانند طلب‌شان را از این پول برداشت کنند. با این وجود پاسخ کتبی از سوی فیفا به دست باشگاه نرسیده است.

به گزارش تسنیم، اگر استقلالی‌ها بتوانند مسئولان فیفا را برای پرداخت بدهی بازیکنان خارجی راضی کنند، خیال‌شان از این بابت راحت خواهد شد، اما اگر این اتفاق نیفتد، در روزهای آینده با دردسر بزرگی روبه‌رو شده و در خطر کسر امتیاز قرار خواهند گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باز هم فدراسیون کمک کرد دمش گرم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج