جاباما
۴۳۰۰۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

خواننده مشهور کلید پیروزی در انتخابات!

به نظر مي‌رسد که خواننده کره‌اي به وسيله‌اي براي پيروزي در انتخابات مالزي تبديل شده است!

خبرگزاری ایسنا: به نظر مي‌رسد که خواننده کره‌اي به وسيله‌اي براي پيروزي در انتخابات مالزي تبديل شده است!

ساي، خواننده کره‌اي که با خواندن تک آهنگي، ره صد ساله را در عرض چند ماه طي کرده، به موضوع مهمي در کارزار انتخاباتي مالزي تبديل شده است و دو حزب مطرح مالزي تلاش مي‌کنند تا با بهره‌گيري از شهرت اين خواننده راه خود را براي پيروزي در انتخبات پيش رو هموار کنند.

چندي پيش حزب مخالف دولت مالزي با نام «اقدام دموکراتيک (DAP)» که يکي از مخالفان جدي دولت کنوني مالزي به شمار مي‌رود و خود را براي انتخابات پيش رو در اين کشور آماده مي‌کند، براي انتقاد از سياست‌هاي دولت «نجيب تون رزاق» به توليد ويدئويي اقدام کرد که با الهام از ويدئوي پربيننده ساي تهيه شده بود و در بخش‌هاي مختلف آن به سياست‌هاي دولت مالزي در بخش‌هاي مختلف انتقاد کرده بود.

اين ويدئو «UBAH Rocket Style» نام داشته و به چهار زبان انگليسي، باهاسا، ماندارين و تاميل منتشر شده بود. «تئو ناي چينگ»، از مقامات بلندپايه حزب DAP در خصوص اين ويدئو گفته بود: ما در اين ويدئو برخي از رسوايي‌هاي موجود در مالزي را نشان داده‌ايم و اميدواريم با انتشار گسترده آن توجه مردم مالزي را به اين رسوايي‌ها جلب کنيم.

خواننده مشهور کلید پیروزی در انتخابات!

وي تصريح کرد: ما اميدواريم با اين ويدئو راي‌دهندگان جوان را با مشکلات و رسوايي‌هاي موجود در مالزي آشنا کرده و آنها را به کنجکاوي در اين خصوص ترغيب کنيم. اين ويدئو در حالي منتشر شده و مورد استقبال مخالفان دولت قرار گرفت که تنها يک ماه پس از آن خبر مي‌رسد که دولت مالزي قصد دارد براي آغاز سال نوي چيني «ساي» را به اين کشور دعوت کند.

اين خواننده توسط حزب باريسان ناسيونال که نجيب تون رزاق از اعضاي آن است به مالزي دعوت شده و قرار است در روز 11 فوريه و همزمان با آغاز سال نوي چيني در شهر پنانگ در شمال مالزي به اجراي برنامه بپردازد، حال آنکه حضور در اين برنامه براي عموم مردم مالزي آزاد و رايگان خواهد بود.

اين در حالي است که اين اقدام دولت مالزي با انتقادات زيادي در اين کشور مواجه شده است و دولت نجيب تون رزاق و حزب باريسان ناسيونال به تلاش براي پيروزي در انتخابات با امکانات دولتي متهم شده‌اند.

برخي ديگر نيز اين اقدام دولت را تلاش براي جذب آراي چيني‌هاي مالزي عنوان مي‌کنند که اگرچه در اقليت قرار دارند اما از نظر اقتصادي در مالزي قدرتمند هستند. در اين راستا تئو کوک، رييس شاخه جوانان حزب DAP گفت: آنها محبوبيت خود را از دست داده‌اند و تلاش مي‌کنند تا با آوردن يک خواننده خارجي جوانان را به سمت خود بکشند.

اين اظهارات و کشمکش‌ها در حالي صورت مي‌گيرد که هنوز زمان انتخابات عمومي در مالزي مشخص نيست اما دولت مالزي چند ماه ديگر بيشتر براي برگزاري اين انتخابات وقت ندارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج