۴۳۰۳۰۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

مهران غفوریان: دوست دارم مشکل فیلم کاهانی حل شود

مهران عفوریان بازیگر طنز و پرطرفدار سینما و تلویزیون مهمان این هفته‌ی برنامه‌ی «سی‌وپنج» بود.

وب‌سایت فیلم نت نیوز: مهران عفوریان بازیگر طنز و پرطرفدار سینما و تلویزیون مهمان این هفته‌ی برنامه‌ی «سی‌وپنج» بود. او در این برنامه‌ی اینترنتی مقابل فریدون جیرانی نشست و درباره‌ی ورود به دنیای بازیگری، سریال در حال تولیدش «همسایه‌‌ها»، ساخت یک فیلم‌ سینمایی با فیلم‌نامه‌ی خشایار الوند و بازی در آخرین فیلم عبدالرضا کاهانی گفت.
مهران غفوریان: دوست دارم مشکل فیلم کاهانی حل شود

مهران غفوریان بازیگر «ارادتمند نازنین، بهاره، تینا» درباره‌ی آخرین ساخته‌ی عبدالرضا کاهانی گفت: «کاهانی دوست من است و پیشنهاد بازی در فیلمش را تلفنی به من گفت. قرار بود سوپرایز بازیگر‌های فیلم باشم. رفتم دفتر کاهانی و فیلم‌نامه را خواندم. او می‌خواست شخصیت متفاوت‌تری از خودم را بازی کنم. من چپ دست هستم و کاهانی از من خواست نوشتن با دست راست را شروع کنم. این فیلم نتیجه‌ی تلاش زیاد یک گروه است و دلم می‌خواهد با آمدن وزیر جدید مشکلات اکران فیلم‌ها برداشته شود.»

بازیگر و کارگردان «زیر آسمان شهر» بعد از پانزده سال که از ساخت این سریال پرطرفدار می‌گذرد، درباره‌ی شکل‌گیری این مجموعه گفت: «این سریال اولین کار تلویزیونی من و اولین مجموعه‌ای بود که شخصیت‌های ثابت داشت. تلویزیون پیشنهاد ساخت یک مجموعه‌ی هرشبی را داد و من هم بعد از قرارداد برای متن سراغ رضا عطاران رفتم. او طراحی خیلی خوبی برای شخصیت‌ها انجام داد و می‌شود عطاران را به نوعی خالق این مجموعه دانست.» غفوریان در ادامه گفت که در سری دوم این مجموعه به دلیل خستگی عطاران کمتر با او کار کرد.

فریدون جیرانی از غفوریان درباره‌ی «درحاشیه» مهران مدیری و موفقیت کم این سریال در بین مردم پرسید و او پاسخ داد: «از زمان ساخت «پاورچین» یا دیگر سریال‌های آن دوره سلیقه‌ی مردم فرق کرده و کمدین‌ها هم باید عوض شوند. رقابت با سریال‌های خارجی هم وجود دارد.» غفوریان گفت که البته منظورش از سریال‌های خارجی، سریال‌های شبکه‌هایی مثل جم نیست چون کیفیت آن سریال‌ها در اندازه‌ای نیست که رقیبی برای سریال‌های ایرانی به حساب بیایند.

جیرانی نظر بازیگر «۵۰ کیلو آلبالو» را درباره‌ی سریال‌های مهران مدیری، رضا عطاران و محسن تنابنده پرسید و او پاسخ داد: «مهران مدیری و رضا عطاران دوستان من هستند و انتخاب بین آن‌ها سخت است. مدیری با تجربه‌تر است، ولی کمدی عطاران عالی است. مدیری موفقیت‌های زیادی داشته که عطاران در آن سهیم است. مسن تنابنده هم سریال موفق «پایتخت» را دارد که فضای رئال خوبی داشت. قرار بود من در قسمت‌های دوم و سوم «پایتخت» بازی کنم و حتی تست گریم هم دادم اما نشد. دوست دارم باز ‌هم برای تلویزیون کار کنم.»

بازیگر «آس و پاس» درباره‌ی علت توقف سریال «ورود ممنوع، ممنوع» در سال ۸۲ گفت: «تغییرات مدیریتی در سازمان و صدا و سیما اتفاق افتاد و باوجود این که فشار کار روی‌مان خیلی زیاد بود، هفت قسمت از این سریال بیشتر پخش نشد.» غفوریان ادامه داد که بعد از آن از مسئولان تلویزیون دلخور بود و به همین دلیل سعی کرد از کار در آن فاصله بگیرد. بازیگر فیلم «شارلاتان» درباره‌ی اولین حضورش در سینما گفت: «امین حیایی به من گفت محمدحسین فرحبخش می‌خواهد فیلمی به نام «شارلاتان» به کارگردانی آرش معریان بسازد. بعد از آن از من دعوت شد در آن فیلم بازی کنم، ولی بعد از اتمام فیلم فهمیدم که این فیلم قبلا ساخته شده است.»

مهران غفوریان گفت که در سال ۸۸ با سریال‌ «زن بابا» به کارگردانی سعید آقاخانی به تلویزیون برگشت و در حال حاضر مشغول ساخت سریال «همسایه‌ها» است. سریالی که چند قسمت ابتدایی‌اش به کارگردانی آرش معریان ساخته شد و به دلیل شکستگی پای معریان کارگردانی آن به غفوریان محول شد. کارگردان «همسایه‌ها» درباره‌ی این سریال به فریدون جیرانی گفت: «طراحی سریال را عوض کردم و با کمک مهراب قاسم‌خانی متن را دوباره نوشتیم. بعد از این که پنج قسمت نوشته شد تولید را شروع کردیم. با وجود مشکل دیسک کمر، تلاش زیادی می‌کنم که کار خوبی ساخته شود. جواد رضویان هم با لحن مخصوص به ‌خودش بازی می‌کند. این سریال قرار است از سیزده آذر در ۴۰ قسمت پخش شود. بعد از آن تصمیم دارم دوباره «زیر آسمان شهر» را بسازم که عطاران به عنوان مشاور پروژه در کنارم است. البته بعد از این سریال، «ماه تی‌تی» را برای آقای میرباقری بازی خواهم کرد.»

بازیگر و کارگردان «این چند نفر» در ادامه‌ی گفت‌وگویش با فریدون جیرانی از سختی بازی در نقش‌های کمدی و کمدین‌های محبوبش چارلی چاپلین و رابین ویلیام گفت. غفوریان گفت که طرفدار فیلم‌های اکسن مانند مانند «مردآهنی» است و از فیلم‌های اخیر سینمای ایران «ابد و یک روز» و «لانتوری» را دوست دارد. او در انتها اعلام کرد که ممکن است فیلمی به نویسندگی خشایار الوند بسازد که در این صورت حتما یکی از بازیگرانش رضا عطاران خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج