۴۳۰۳۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

ميثاقيان: این پرسپوليس را قهرمان مي‌کنم!

سرمربي پيشين تيم فوتبال آلومينيوم گفت: اين پرسپوليس را با اين هزينه‌ها به من بدهند قهرمان مي‌کنم.

خبرگزاری فارس: سرمربي پيشين تيم فوتبال آلومينيوم گفت: اين پرسپوليس را با اين هزينه‌ها به من بدهند قهرمان مي‌کنم.

اکبر ميثاقيان در مورد برکناري‌اش از آلومينيوم هرمزگان اظهار داشت: برويد از مديران بپرسيد که چرا چنين تصميماتي مي‌گيرند.مي‌خواهند با آبروي ما بازي کنند، من که اکنون اين صحبت‌ها را انجام مي‌دهم کنار مديرعامل باشگاه آلومينيوم هستم و مشکلي با او ندارم و معتقدم که مديرعامل اين تيم را فريب دادند.

وي افزود: مديرعامل ما جوان است و به قدري اين دلال‌ها به او فشار آوردند که مجبور شد چنين تصميمي بگيرد اما من چون آدم عصباني هستم و دلال‌ها از من مي‌ترسند سراغم نمي‌آيند.

ميثاقيان در پاسخ به اين سؤال که چقدر معتقد است مباحث فني باعث شد تا باشگاه آلومينيوم چنين تصميمي بگيرد اظهار داشت: کدام بحث فني؟ شما اينجا نبوديد ببينيد که من از هفته اول تا بيست و پنجم چه مشکلاتي داشتم ولي با همه اين مسائل تيم را نگه داشته‌ام. مثلاً قرار بود در پايان ليگ چه اتفاقي بيافتد نهايت اين تيم به پلي‌آف مي‌رسيد من که خودم پلي‌آف باز هستم. همين حالا هرجا بروم تيم را نگه مي‌دارم.

وي افزود: بايد اينجا باشيد تا موجه کارهايي که من براي اين تيم انجام دادم بشويد. از دور نمي‌توانيد قضاوت کنيد. من سه ماه اصلا به خانه‌ام در مشهد نرفته‌ام حتي براي تمرينات ريکاوري اينجا بودم. حال مادر خانمم خوب نيست اما من فرصت نکردم به او سر بزنم. با همه فشارها تيم را تنهايي جمع مي‌کردم و بضاعت زيادي نداشتيم.

ميثاقيان ادامه داد: بايد تمام سوابق مربيگري من را به همه دنيا معرفي کنيد. چه کسي مي‌تواند مثل من تيم را از ليگ يک بالا بياورد آن هم در شرايطي که ۶-۷ماه بازيکنان اعتصاب مي‌کردند. برويد رصد کنيد ببينيد کدام تيم ليگ يکي که با مشکلات مالي روبروست توانسته به ليگ برتر بيايد. من يک سؤالي دارم از تيم‌هاي پايين جدول در حال حاضر کدام از همه مهمتر هستند. آيا تيمي مثل ذوب‌آهن که اکنون در پايين جدول است به خاطر شرايطش بايد خودکشي کند؟ حتما مديران آلومينيوم مي‌خواستند به تيم شوک وارد کنند، اميدوارم که اين تيم با پرويز خان مظلومي در ليگ بماند.

سرمربي برکنار شده آلومينيوم ادامه داد: فقط اين حرف را نزنيد که من نمي‌توانم در ليگ برتر کار کنم چون شما نديديد در اين مدت چه زحمتها کشيدم، اين پرسپوليس را با اين هزينه‌ها به من بدهند قهرمان مي‌کنم. من هميشه در تيم‌هاي پرمشغله کار کرده‌ام و کارم را بلدم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج