۴۳۰۴۶۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

معرفی فیس‌لیفت پژو ۳۰۱

پژو ۳۰۱ و سیتروئن سی الیزه سدان‌های ارزان‌قیمت و اقتصادی گروه پژو-سیتروئن هستند که بیشتر بازارهای درحال‌توسعه و رقابت با خودروهایی چون رنو لوگان را هدف قرار داده‌اند.

وب سایت پدال - امیر دهقان: پژو ۳۰۱ و سیتروئن سی الیزه سدان‌های ارزان‌قیمت و اقتصادی گروه پژو-سیتروئن هستند که بیشتر بازارهای درحال‌توسعه و رقابت با خودروهایی چون رنو لوگان را هدف قرار داده‌اند. چند هفته پیش سیتروئن نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ الیزه را معرفی کرد و حال پژو هم ۳۰۱ خود را فیس‌لیفت کرده است. این خودرو پس از چهار سال حضور در بازار توانست بیش از ۳۶۰ هزار دستگاه فروش داشته باشد و حالا نسخهٔ جدید آن با پیشرفت‌هایی در داخل و خارج اوایل سال آینده راهی بازار خواهد شد.

معرفی فیس‌لیفت پژو 301

اول‌ازهمه طراحی جدید قسمت جلویی خودرو جلب‌توجه می‌کند که در حال حاضر مشابه با زبان طراحی جدید پژو شکل گرفته است. یک جلوپنجره عمودی کرومی، چراغ‌های جلوی نوین و سپر تجدیدنظرشده با چراغ‌های روشنایی در روز از تغییرات قسمت جلوی ۳۰۱ جدید هستند. در قسمت عقب هم چراغ‌های بازطراحی‌شده با گرافیک سه‌بعدی به چشم می‌خورند. علاوه بر این، دو رنگ جدید و رینگ‌های ۱۶ اینچی جدید نیز برای این سدان ارزان‌قیمت فرانسوی ارائه شده‌اند.

معرفی فیس‌لیفت پژو 301

پژو ۳۰۱ درست مانند پسرعموی خود، سیتروئن سی الیزه، مجهز به یک سیستم اطلاعاتی-سرگرمی جدید به همراه صفحه‌نمایش لمسی هفت اینچی شده است. بسته به نوع تیپ و آپشن‌های سفارشی، این صفحه‌نمایش نمایش تصاویر دوربین دید عقب و سیستم ناوبری TomTom را به نمایش درمی‌آورد. همچنین می‌توان محتویات گوشی‌های هوشمند را بر روی این نمایشگر مشاهده کرد.

معرفی فیس‌لیفت پژو 301

معرفی فیس‌لیفت پژو 301

معرفی فیس‌لیفت پژو 301

خریداران برای پژو ۳۰۱ جدید در سراسر جهان قادر به انتخاب از میان چهار پیشرانۀ بنزینی و دیزل مختلف هستند. پیشرانهٔ پایهٔ این خودرو یک واحد ۱.۲ لیتری بنزینی با ۸۲ اسب بخار قدرت است که نیروی آن توسط یک گیربکس پنج سرعتهٔ دستی انتقال پیدا می‌کند. گزینهٔ بعدی یک موتور بزرگ‌تر ۱.۶ لیتری بنزینی با ۱۱۵ اسب بخار است که با دو گیربکس پنج سرعتهٔ دستی یا شش سرعتهٔ اتوماتیک ارائه می‌شود. موتورهای دیزل هم شامل یک پیشرانهٔ ۱.۶ لیتری با دو سطح قدرت ۹۲ اسب بخار و ۱۰۰ اسب بخار است که هردو تنها با یک گیربکس پنج سرعتهٔ دستی عرضه می‌شوند. همهٔ این پیشرانه‌ها مطابق با استانداردهای آلایندگی یورو ۶ هستند.

معرفی فیس‌لیفت پژو 301

نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ پژو ۳۰۱ در بسیاری از کشورهای سراسر جهان ازجمله برخی کشورهای با آب‌وهوای گرم عرضه خواهد شد. به همین دلیل دو نسخهٔ بنزینی آن مجهز به یک سیستم تهویه مطبوع خاص با کمپرسورهای ویژه و مدار خنک‌کننده هستند. همچنین یک دکمهٔ اضافهٔ AC هم در آن‌ها تعبیه شده که با لمس آن حداکثر توان سیستم تهویه بکار گرفته می‌شود. از سوی دیگر برای کشورهای سرد نیز پژو یک سیستم حرارتی الکتریکی را توسعه داده است که سریع‌تر سرنشینان را گرم می‌کند. گرم‌کن صندلی و گرم‌کن شیشهٔ جلو هم بخشی از پکیج آب‌وهوای سرد پژو ۳۰۱ هستند.

معرفی فیس‌لیفت پژو 301

پژو ۳۰۱ جدید به همراه فیس‌لیفت سیتروئن الیزه در کارخانۀ پژو-سیتروئن در ویگو اسپانیا و در کنار خودروهای سیتروئن C۴ پیکاسو، گرند پیکاسو، ون پژو پارتنر و سیتروئن برینگو تولید می‌گردد. شرکت ایران‌خودرو نیز قرار است در آینده‌ای نزدیک ۳۰۱ را در کشورمان تولید کند درحالی‌که سایپا هم برنامهٔ تولید سیتروئن الیزه را دارد اما با سابقه‌ای که از خودروسازان وطنی سراغ داریم احتمالاً همان نسخه‌های قدیمی قبل از فیس‌لیفت این دو خودرو در ایران تولید خواهند شد. بااین‌حال اگر پژو ۳۰۱ با قیمت مناسبی به بازار عرضه می‌گردید می‌توانست جایگزین مناسبی برای خودروهای از رده خارجی چون پژو ۴۰۵ و پژو پارس باشد.
معرفی فیس‌لیفت پژو 301
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج