جاباما
۴۳۱۲۳۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

برگزاری هجدهمین جلسه شورای عالی فدراسیون وزنه‎برداری

نصیرشلال مشاور انوشیروانی شد

هجدهمین جلسه شورای عالی فنی فدراسیون وزنه‌برداری برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم: دستور جلسه هجدهمین نشست رسمی شورای عالی فنی که با حضور علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه‎برداری کشورمان در مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

بررسی پیش‎نویس مقررات برگزاری و همچنین آیین‌نامه عقد قراردادهمکاری با (کادر فنی، ورزشکاران، سرپرستان تیم های ملی و سایرعوامل فنی برگزار کننده اردو) با حضور اکثریت اعضای برگزار شد.

برهمین اساس، در پایان این نشست اعضای ضمن بررسی ابتدایی آیین نامه عقد قرارداد با (کادر فنی، ورزشکاران، سرپرستان تیم های ملی و سایرعوامل فنی برگزار کننده اردو) مصوب کردند تا تایید نهایی این آیین‌نامه پس از تحلیل و تفسیر دقیق و ریز این آیین نامه توسط کلیه اعضای شورای عالی فنی تا قبل از شروع اولین مرحله اردوی تیم ملی بزرگسالان قطعی و برای عملیاتی شدن به دبیر فدراسیون وزنه‌برداری تحویل داده شود.

بنابراین گزارش پایان هجدهمین جلسه شورای عالی فنی علاوه بر بررسی ابتدایی آیین نامه عقد قرارداد با (کادر فنی، ورزشکاران، سرپرستان تیم های ملی و سایرعوامل فنی برگزار کننده اردو) مصوبات مهم دیگری نیز به دنبال داشت که اهم آن را در ادامه مرور می‎کنیم.

مقرر شد از این پس در هر جلسه شورا ۲ رئیس از هیئت‎های وزنه برداری سراسر کشور در جلسات رسمی شورای عالی فنی حضور داشته باشند. برهمین اساس در هجدهمین نشست شورا بابک مرادزاده رئیس هیئت وزنه‎برداری استان آذربایجان غربی و مهدی بهرام زاده رئیس هیئت وزنه‎برداری بوشهر دعوت شده بودند که فقط رئیس هیئت وزنه برداری استان آذربایجان غربی در این نشست حضور یافت.

مقرر شد در جلسه بعدی اساسنامه فدراسیون وزنه برداری بابت طراحی و تدوین نهایی مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد.

پس از تبادل نظر کلیات آیین‌نامه اردوهای تیم ملی به تصویب رسید.بنابراین تمامی اعضای تیم‎های ملی موظف هستند از بدو شروع و حضور در اردوهای تیم ملی نسبت به مطالعه و امضای قراردادهای مطروحه در این آئین نامه اقدام و تابع شرایط و مفاد آن باشند.

مقرر شد فدراسیون جهت موارد مندرج در آیین نامه نسبت به تشکیل، معرفی و تعاریف کمیته استیناف جهت رعایت قوانین و مقررات این آیین نامه اقدام نمایید.

نصیرشلال مشاور سرمربی شد، ربیعی کمک انوشیروانی

در خصوص لیست پیشنهادی سجاد انوشیروانی سرمربی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان در خصوص کمک مربیان این رده سنی پس از بحث و تبادل نظر، با حضور وحید ربیعی بعنوان مربی بزرگسالان و نواب نصیر شلال بعنوان مشاور سرمربی تیم ملی موافقت شد.

دعوت ۱۴ وزنه بردار جوان به مرحله نخست اردوی بزرگسالان

لیست پیشنهادی وزنه برداران جهت حضور در مرحله نخست اردوی تیم ملی بزگسالان که از روز جمعه(۱۲ آذرماه ۹۵) مورد تایید اعضای شورا قرار گرفت:

حسین سلطانی(زنجان)، علی داودی(تهران)، وحید خدادادی، یاسین باقری، سیدایوب موسوی،علیرضا دهقان(خوزستان)، حسین بیرانوند رامین ولی پور(مازندران)، علی میری(آذربایجان غربی)، رضا قاسمی(اصفهان)، علیرضا سلیمانی(گیلان)، مجید عسگری(هرمزگان)، رامین ربیعی (چهارمحال و بختیاری) و میثم زارعی(فارس)
لازم به توضیح است؛ در پایان سه هفته اردو از بین این 14 وزنه بردار، با توجه به عملکردشان، کادر فنی تیم ملی 5تا 7 نفراز بهترین های این مرحله از اردو را گزینش کرده تا در مرحله بعدی همراه، با وزنه برداران شاخص کشورمان تمرینات را ادامه می‎دهند.

تجلیل از اسطوره وزنه برداری پس از بازگشت از سوئیس

محمد نصیری مشاور عالی رئیس فدراسیون وزنه برداری و عضو شورای عالی فنی که شب گذشته به همراه علی مرادی رئیس فدراسیون پس از اهدای مدال نقره المپیک 1972 مونیخ خود به موزه بین المللی المپیک (IOC) و ثبت افتخاری بزرگ برای ورزش کشور و وزنه‌برداری ایران از سوئیس به تهران بازگشتند، در هجدهمین جلسه شورای عالی فنی حضور یافت و ضمن ارائه گزارشی مبسوط از این اتفاق ویژه مورد تقدیر و تجلیل اعضای شورا قرار گرفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج