۴۳۱۵۵۳
۵۸ نظر
۵۰۷۴
۵۸ نظر
۵۰۷۴
پ

سریال کتک زدن دانش آموزان؛ این قسمت لارستان!

پدر یک دانش آموز در شهرستان لارستان استان فارس اعلام کرد فرزندم را مدیر یک مدرسه کتک زده است که مدیر آموزش و پرورش لارستان در این زمینه گفت: موضوع به صورت جدی در حال پیگیری است و در صورت تائید، با مدیر خاطی طبق قانون برخورد می شود.

خبرگزاری ایرنا: پدر یک دانش آموز در شهرستان لارستان استان فارس اعلام کرد فرزندم را مدیر یک مدرسه کتک زده است که مدیر آموزش و پرورش لارستان در این زمینه گفت: موضوع به صورت جدی در حال پیگیری است و در صورت تائید، با مدیر خاطی طبق قانون برخورد می شود.

پدر یک دانش آموز لارستانی در تماس با ایرنا در لارستان گفت: فرزند ۱۴ ساله ام که در پایه هشتم مقطع متوسطه اول تحصیل می کند، از دست مدیر این مدرسه کتک خورده و گردن و سینه اش آسیب دیده است.
سریال کتک زدن دانش آموزان؛ این قسمت لارستان!

وی افزود: مدیر مدرسه پس از خروج همه دانش آموزان از مدرسه، فرزند مرا کتک زده است.

پیگیری ایرنا مشخص کرد که در پی شکایت پدر این دانش آموز، پزشکی قانونی آثار ضرب و شتم را تأیید و پرونده را به مراجع قضایی ارسال کرده است.

محمد فیاض پور معاون مدیرکل آموزش و پرورش فارس و مدیر آموزش و پرورش لارستان با تایید موضوع گفت: پرونده زیر نظر کارشناسان حراست در آموزش و پرورش در حال بررسی است.

شهرستان لارستان به مرکزیت لار در ۳۷۸ کیلومتری جنوب شیراز واقع است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • وحید

      ای بابا دیگه هر کتک زدنی رو تیتر نکنید

      به خدا ما مدرسه میرفتیم کلاس سوم یه معلم داشتیم (آقای ... ) چنان ما رو کتک میزد که من یه بار خون بالا آوردم تا 3 روز بستری بودم.. بدبختانه اون موقع تلگرام و شبکه های اجتماعی نبود که مث الان سریع تیتر سایت ها بشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        .. هر کی تو سرش زدن باید هیچی نگه
        برو به بابات بگو اینارو

      • بدون نام

        یعنی تا یه خبری میشه سریع این معلما میان میگن سخته و خانوادش نمیتونن یکیرو تحمل کنن چجوری با جهل تا سرو کله بزنیمو ازین حرفا.معلم عزیز یعنی از اول معلوم نبوده باید اینهمه دانش آموز تو کلاس باشه ؟اصلا همه بد و شما خوب توکه نمیتونی چرا معلم شدی؟اینکار همه چیش معلومه اگه شما نمیتونی با دانش آموزا درست رفتار کنی پس فرق تو با من چبه؟تازه منم بچه رو کتک نمیزنم.کتک یعنی بی فرهنگی .این کاملا معلومه وظیفه آموزش فرهنگ کشور دست یه مشت بی فرهنگه که حتی زیر بار اشتباهاتشئن نمیرن و بهونه میارن.شما با توجیه اشتباه فقط خودتو کوچیک میکنی.

    • بدون نام

      به هیچ وجه حق کتک زدن ندارن

    • بدون نام

      پدر مادر دست رو فرزند خود بلند نمیکنن با اجازه کی زده

    • مهدی قویدل

      ایشان مدیر بودن یا گربه وحشی

    • فائزه

      اگه با دو تا از این معلم ها و مثلا فرهنگی ها برخورد هایی مثل زندان و شلاق می کردند دیگه از این خبرها نمی شنیدیم
      #آخه تا کی توهین به دانش آموزان #خسته شدم از این همه توهین

      پاسخ ها

      • جواد

        خانم فائزه
        قبل از هر اظهار نظری باید شرایط رو بررسی کرد. آخه شما دوساعت سر کلاس بودی که بفهمی اداره کلاس و تدریس چجوریه؟
        یه بچه رو شما نمیتونی تو خونه کنترل کنی، بعد انتظار داری چهل بچه تو یه کلاس با چهل نوع تربیت و فرهنگ همون اداره کردن اونا به خدا هنره حالا درس یاددانشون به کنار

    • بدون نام

      شاید معلم فکر کرده ولی نعمت دانش آموزه زهی خیال باطل

    • بدون نام

      معلم و مدیر هم ادم هستند و گستاخی ,پررویی و بی ادبی را تا حدی میتونند تحمل کنند. و نهایتا ممکن است از کوره در برن. شما و سایر رسانه ها هم ناخواسته دارید به این گستاخی ها دامن میزنید. دقیقا پس از موج سواری رسانه ها میتوانید این گستاخی ها. تمسخر ها و بی ادبی معدود دانش اموزان را در مدرسه ببینید. پس لطفا در قضاوت هاتون فکر نکنید معلم یک رباط است که هر گونه با او رفتار شد عکس العملی نشان ندهد. این دانش اموزانیکه معلم با انها برخورد فیزیکی میکند اگر امار بگیرید در اینده جامعه.قاضی و نیروی انتظامی هم با انها برخورد فیزیکی میکنند و شما انها را تقدیر و معلم را نکوهش. میکنید در حالیکه این برخورد از سوی معلم اثر بازدارندگی بیشتری دارد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        انشالله سر پسرت بیاد

      • alirezarahmani

        دقیقا استاد.بعضی بچه های بی تربیت و گستاخ رو ضرورت داره چنانش بکوبی به گرز گران که کم باد نامش ز گردنکشان.خخخخخخخخ

    • بی نظم

      وقتی قوانین مدون درباره برخورد با دانش آموز خاطی و ناهنجار وجود ندارد اینگونه اعمال هم اتفاق می افتد

      پاسخ ها

      • جواد

        دقیقا همینطوره بچه هزار تا جنگولک بازی در میاره و مزاحم بچه های با ادب میشه چرا کسی نمیاد از ضایع شدن حق بچه های منظم و مودب توسط این دانش آموزان خاطی دفاع کنه؟

    • اکبر

      مدیر عقده ای رو باید به سزا اعمالش برسونند.ملت میگن چون دانش اموز سنی بوده از سر عقده بهش زده .و اینجا نباید مسولین کوتاهی کنند باید این مدیر رو به سزاش برسونند .چرا تفرقه میندازه .

      اقای مدیر اگر در زندگیت کم و کسر داری عقدت سر دانش اموز خالی نکن.

    • بدون نام

      رحم نکنید به این معلم و مدیرا باید به نفر شایسته با آستانه تحمل و صبر بالا استخدام بشه

    • بدون نام

      اگه با بچه من این کارو میکرد به مراجع قانونی مراجعه نمیکردم بلکه ...

    • بدون نام

      بخاطر يه چيز كوچيك بچه ١٢ ساله رو دلت مياد اينجوري زخمي كني ؟ نهايتش يه كابل يا چوب رو دستش ميزدي ولي اگه مريضي خاصي داشته باشه اينكارو ميكنه ، يارو مريضه ، وگرنه يه فرد بالغ دلش نمياد بچه ١٢ ساله رو در حد مرگ بزنه .

    • راز

      معلمی که تحمل نداره وبه قول این دوست بدون نام از کوره در میره تغییر شغل بده بره یه مغازه باز کنه که دیگه مجبور نباشه دانش آموزان رو تحمل کنه همه‌ مشاغل سختی های خودشون رو دارن کار آسان و بی درد سر وجود نداره خب اگه هر کسی به علت مشکلات کاری از کوره در بره و عقده شو سر دیگران خالی کنه که واویلاست هیچ چیزی کار این گونه معلمین و مدیر های مدارس رو توجیه نمی کنه و باید با همچین انسان های ظالمی برخورد جدی بشه

    • ساراازاصفهان

      منم کلاس اول چون مدرسم دور بود هر روز از مدیر خط کش میخوردم.یه جورایی سهمیه هرروزم بود.ولی الان اگه بشنوم کسی تو مدرسه بچمو میزنه میرم مدرسه رو رو سرش خراب می کنم.در کل بلاخره یه روزی یه جایی باید جلو این کارا گرفته بشه.

    • بدون نام

      تربیت،تربیت است انسان نیازبه هدایت وراهنمایی داردوگرنه عمرواینده انسان تباه میشود،دانش اموزانی داشتم هم ادب وتربیت داشتندوهم ازجانب خانواده مراقبت میشدنددرتمام سالیان تدریس هرگز اذیتم نکردندسرانجام پیروزی وموفیت آنها رادیدم وازافتخاراتم میباشند وقتی درخصوص آنها صحبت میکنم قلبم پراز شادی میشود،بودنددانش اموزانی که خیلی اذیتم کردندخیلی تلاش کردم تمام راهها رارفتم وقتی نتیجه نداد رهایشان کردم،ناراحت کننده است،بخاطر خودشان بود،چاره ای نداشتم،واکنون وقتی فکرمیکنم اصلا بیادشان نمی آورم. خاطره ای شیرین برآیم خلق نکردند.ولی خودم معلمی جوان وپرشورداشتم دران اوایل انقلاب بخاطر سیاسی بودنش ازاموزش وپرورش پاکسازی شد ولی اکنون که پزشکم ومعلم،موفقیتم را‌مرهون اووسایر معلمان عزیزم هستم حتی آن معلمی که گاهی کتکم زد.گر یادم آوری یانه------من ازیادت نمی کاهم.دستان پر مهر تمام معلمان دنیا رامی بوسم.

      پاسخ ها

      • عباس از شادگان خوزستان

        تربیت دانش آموزان اصلا به شما ربط نداره
        شما فقط پول میگیرید که کتابهای درسی رو آموزش بدهید
        زیاد توهم پدری و تربیت نزنید
        اگر هم دانش آموزی بقول شما خیلی گستاخ باشه میتونید از روشهای قانونی برای مجازات او مثل این که والدین اورا احضار کنید و اگر درست نشد میتونید تبعید کنید و غیره
        اما کتک کاری وحشیانه و خالی کردن عقده های یک معلم روانی به یک کودک بی دفاع و بهانه کردن تربیت یا بی ادب بودن دانش آموز شدیدا محکوم است
        خدا از سر تقصیر شما نمیگذره بخدا شما معلم نیستید بلکه با این جنایت هاتون و شکنجه دادن کودکان معصوم روی داعش و حتی جلادان رو سفید کردید
        امیدوارم هرچه زودتر خدا ازتون انتقام بگیره و اینو بدونید مردم جدید ایران هم دیگه مثل گذشتگان نیستند و با رفتار خشن علیه کودکان شدیدا برخورد میکنند

    • بدون نام

      این دانش اموز حامد فضلی کیفش از نیمکت میفته به پشت سریش میگه کیفم بده و مدیر شاکی میشه چرا داری حرف میزنی اونم میگه بهش گفتم کیفم بده و متاسفانه این مدیر تا حد زیادی کتکش میزنه سرش به میز میزنه و مشت و لگد گردنش میگیره ایا این عمل وحشی گری نیست پس چیه قابل ذکر که این مدیر نه تنها با این دانش اموز سابقه زیادی با بجه های دیگه هم داره

    • بدون نام

      چی شده حالا همه گیر میدن به معلمای بدبخت؟دولت دوباره میخواد سر مردمو به چی گرم کنه؟؟

    • حسین

      اقای مدیر تو واتساپ تهمت زدی به پدر پچه که بین مردم گفته بخاطر اهل تسنن بوده بهش زده.لطفا تهمت نزن و استغلال وظیفه نکن.شایدم هم عقده داشته بوده خدا میداند.شاید هم کم و کسری تو زندگیش بوده که عقدش سر این بچه خالی کرده.یک مدیر باید تحمل دانش اموز داشته باشد اگر میخواهد به اینصورت از کوره در برود و به بچه بزند لطفا برود دنبال گله و تغیر شغل دهد.
      در ضمن من از پدر بچه که دست این عقده ای را رو کرده کم نیاره و سخت پیگیری کنه تا اینا با تشر تهمت زدن که میخواد تفرقه بندازه و به راحتی از این ننگی که گذاشتن فرارکنن.

    • حسن

      کلا همه معلمارو اخراج کنید.چون این قضیه درست نمیشود .

    • محمدرضا

      این مدیر چطور به خودش اجازه داده این رفتار بی شرمانه رو مرتکب شه .
      واقعا جای تاسف داره

    • جعفر

      از روزی تنبیه از مداری حذف شده بی تربیتی به شدت رشد کرده.
      بر چه اساسی تنبیه از مدارس حذف شده؟

    • هادی

      اگه معلم بودیم چه میکردیم؟
      به این سوال فکر کنید.
      کاش معلم بودم تا به همه میفهموندم معلمی یعنی چی.

    • اکبر

      باسلام.این به ظاهر مدیر ولی در اصل وحشیگری بیش نیست پدر ومادر با هزار زحمت فرزند بزرگ میکنه دست به روی بچه بلند نمیکنه من جای پدر دانش اموز بودم دهان مدیر را جر میدادم

    • بدون نام

      متاسفانه هر موقع صدای معلمان برای گرفتن حقشان بلند می سود اینگونه جو جامعه را بر علیه ایشان می شورانند تا جوابی بر عدالتخواهی ایشان داده باشند.هیچ کس موافق تنبیه دانش آموزان نیست و این کار بسیار ناشایستی است اما آیا ما هر روز در مورد رفتارهای بعضا تحقیر آمیز کارمندان شهرداری .بانک و پزشکان می شنویم یا فقط این اطلاع رسانی ها مخصوص معلمان است؟؟ کمی فکر کنیم.

    • بدون نام

      قابل توجه آقای وزیر!،،،،،

    • بدون نام

      حراست ها ضعیف هستن

    • بدون نام

      کی به کیه

    • بدون نام

      نکنه روانیه

    • بدون نام

      موقع استخدام باید ارجاع بشن روانشناس تا این مشکلات پیش نیاد

    • سیاووش

      به به بازم خبر سازی مدیر و معلم های عزیز،،،خیلی دلم میخواست معلم بچه های این معلمهایی باشم که موافق تنبیه بچه های مردم هستند،،!

    • سامان

      پدر ومادر ها که درست تربیت نمیکنندویه بچه بی تربیت رو هل میدن تو مدرسه .حالا اگه تومدرسه بی تربیتی وتخلف کرد تکلیف چیه ؟ اخراج ممنوعه سرزنش ممنوعه تنبیه ممنوعه نمره ندادن ممنوعه!پس بفرمایید با کدام اهرم سازنده ومجاز بایدجلوی سرکشی وبی انضباطی عزیز دردانه های شماگرفته بشه؟!به نظر من باید پدر ومادر دانش آموزان خاطی رو دعوت کنند ودرخواست یک روز مدیریت مدرسه روبه اونها بدهندتا حساب کار بیاد دستشون وبیرون گود ننشینند وکبری صغری ببافند

    • بدون نام

      بايد شلاق بزنند به اين كثافت

    • مجید مقدم

      اینا کجا بودند وختی معلما خودکار لای انگشتمون میکردند،کلاغ پر،پامرغی و ی معلمم داشتیم تسمه پروانه ماشینش که پاره میشد میاورد مارو باهاش میزد .این دهه هشتادیا چقد سوسولند والا ما معلمامون برای توجیح کتک زدنمون ی مثل به کار میبردند که چوب معلم گله هرکی نخوره خله خخخخخ.

    • ع م

      اگه معلما ومدیران مدارس برخورد قانونی کنن در بعض مناطق و مدارس حداقل نصف دانشاموزا باید اخراج بشن . هیچ معلمی و مدیری بی جهت دانش اموزی رو تنبیه نمیکنه هرچند من مخالف تنببه هستم اما متاسفانه قوانین اموزش و پرورش جوری هستن که هیچ شیوه برخوردقهری رو برا معلم و مدیر لحاظ نکرد .

    • خلاقی

      باز این معلمها میان میگن این بحثو ول کنیم بریم دوباره گیر بدیم کارمندهای بانک...
      نصف سال تعطیلن نصف سال هم دارن بچه های مردمو کتک میزنن و همیشه هم صف اول طلبکارهای دیگران هم هستن...پول و حقوق مفت هاری میاره

    • محصل امروزی

      یه وقتهایی باید به معلمها حق داد چون من و خیلی از دوستام یه کارایی توی مدرسه میکنیم که به عقل جن هم نمیرسه و اگه پدر خودم بفهمه واقعا نمیتونه تحمل کنه ، خدا میدونه که ما خیلی وقتها اصلا دلمون نمیخواد این رفتار رو داشته باشیم ولی وقتی که نه سرگرمی درست و حسابی ونه امیدواری به آینده و شغل و تحصیل و از همه بدتر گرفتاریهای پدر و مادرمون برای زندگی ، خب روی ما هم اثر میگزاره و ما هم قطعا هیچ کجا مثل مدرسه نمیتونیم کنار هم با دوستانمون به تلافی تمام سختیهایی که گفتم بپردازیم ، من خودم یه بار پایه صندلی معلم راهنماییمو شکستم و طوری گذاشتم که طفلی افتاد و ما هم خیلی خندیدیم و اون بنده خدا خیلی آدم نجیبی بود که حتی با اینکه میدونست اینکار رو بچه ها بع عمد کردند ولی هماهنگ کرد که فقط صندلی عوض بشه و هیچوقت موضوع رو به دفتر نکشید حالا اگه بابای خودم معلم بود فقط خدا میدونست که چیکار میکنه ، پس پدر و مادرای عزیز لطفا زود احساساتی نشید و اگه راست میگید فقط یه روز بیایید سر همون کلاسی که بچه خودتون توش درس میخونه .

    • مهدی

      از مردم لار اینکارا بعیده

    • خودم

      ازکجامعلوم این بچه توخیابون درگیرنشده بستنش به معلم بدبخت

    • مریم

      کسایی که از معلم کتک زن طرفداری میکنن خیلی عجیبن
      خب اگه کنترل بچه ها سخته معلم نمیشد
      من خودم دبیری قبول شدم نرفتم چون تحمل بچه هارو نداشتم
      هرشغلی مشکلاتی داره
      نمیتونید دیگه بهونه نداره

    • بدون نام

      کار تنبیه بدنی اصلا قابل قبول نیست اما اون آقا که گفته نصف سال تعطیلند بگم از نصفه بیشتر ما معلمان ۴ ماه میریم مدرسه عشق و حال میکنیم بعدش میریم سفر صفا.........

    • بدون نام

      حتی اگه اون دانش اموز قتل هم مرتکب شده باشه این که یه مرد 40 ساله یه بچه 15 ساله رو کتک بزنه خیلی بی فرهنگیه

    • مهر

      آموزش و پرورش داره به قهقرا میره ،چرا کسی به داد این ارگان نمیرسه ؟
      این خبرگزاری ها هم که فقط همین یک خبر را بلدن

    • بدون نام

      آموزش وپرورش بی عرضه که ی مجازات عبرت آنوز درنظر نمیگیره واسه معلمهای عصبی و..

    • بدون نام

      اینکه میگن معلمی شغل انبیاست بیخود نبوده
      به هر حال وظیفه سنگینی به دوش دارن و باید با بچه ها درست برخورد کنن وگرنه تو آینده شون تاثیر وحشتناکی داره و ممکنه پرخاشگر و گوشه گیر و فاقد اعتماد به نفس و . . . بشن
      بچه های الان فردا میخوان مملکت رو اداره کنن
      خواهر و برادر عزیز اگه آستانه تحملت پایینه استعفا بده
      بهتر از اینه که بمونی و با این کارت آینده کشور رو خراب تر از اینی که هست کنی

    • بی نام

      این همه رسانه ها روی آموزش وپرورش زوم کرده اند سه دلیل مسنحکم وجود دارد
      1-با این کار فرهنگ جامعه را زیر سوال میبرندو نوعی بدعت آموزی رواج میدهند
      2-نا توانی وزارتخانه را میرساندکه لیاقت دفاع از کارکنان خود را ندارد ومقصر اصلی هسنند
      3_چرا اینهمه معلمین برای حفظ جان دانش آموزان از خطر جان خود را از دست میدهند ویا کتک میخورند چیزی نمی نویسند رسانه ها بخاطر اینکه عوامل اجرایی آموزشگاهها اجازه ورود به آموزشگاه را نمیدهند چنین بی لیاقتی را از خود نشان میدهند

    • بی نام

      اگردرکشوری آموزش وپرورش آن مورد تحقیر قرار گیرد فساد در آن رواج بیشتری پیدا می کند

    • بی نام

      ای عزیزی که نوشته ای فرق تو با معلمه چیه اگه فرق را خود تشخیص ندهی پس بود و نبودت در کشور یکی است چون به قوه تشخیص نرسیدی که نظر میدهی

    • بی نام

      گربه وحشی اون کس است که اجازه توهین رو داره

    • بی نام

      بنظر نوعی خود زنی است وگرنه چه لزومی داره مدیر بعد از زنگ خانه بزنه برو خدا روزیت رو جای دیگه بده معلم بجز محبت و شخصیت چیزی دیگه نداره

    • بدون نام

      مهدی قویدل خیلی بامزه گفتی

    • بدون نام

      مدیروحشی باید اخراج بشه وکلا بیکارابدشود مردک احمق

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج