۴۳۲۶۷۴
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

سارقان منزل در یوسف‌ آباد گم شدند

رییس کلانتری ۱۲۵ یوسف آباد از دستگیری دو سارق منزل پیش از پیدا کردن راه فرار از خیابانهای یوسف‌آباد خبرداد.

خبرگزاری ایسنا: رییس کلانتری ۱۲۵ یوسف آباد از دستگیری دو سارق منزل پیش از پیدا کردن راه فرار از خیابانهای یوسف‌آباد خبرداد.

سرهنگ احمد ناصری در این‌باره گفت: چندی‌ پیش یکی از شهروندان ساکن در محدوده یوسف‌آباد با پلیس تماس گرفته و از حضور دو سارق در خانه‌ای خبر داد و گفت که این افراد با تخریب در ورودی منزل وارد آن شده‌اند.

وی با بیان اینکه تیم‌های عملیاتی کلانتری ۱۲۵ یوسف آباد برای بررسی موضوع و دستگیری متهمان وارد عمل شدند، گفت: با حضور ماموران در محل، دو تن از اهالی محله به آنها مراجعه کرده و اعلام کردند که دو سارق پس از شکستن شیشه منزلشان برای سرقت وارده راهروی خانه شده اند که با حضور اهالی خانه و ایجاد سر و صدای همسایه ها از محل گریخته‌اند.

ناصری ادامه داد: با توجه به اینکه هنوز امکان حضور سارقان در محدوده انتظامی وجود داشت، بلافاصله تیم های عملیاتی سطح محدوده را تحت پوشش انتظامی قرار دادند تا اینکه یکی از گشتهای مستقر در محل موفق شدند این سارقان را که با یک خودرو در حال فرار بوده اما نمی‌توانستند از محدوده یوسف‌آیاد خارج شوند، شناسایی کرد.

وی با بیان اینکه پس از مشاهده خودروی متهمان تعقیب و گریز میان پلیس و این افراد آغاز شد، گفت: پلیس خودروی متهمان را تحت تعقیب قرار داد و با توجه به اینکه متهمان سعی داشتند با انجام حرکات خطرناک از محل دور شوند، پلیس به خودروی آنها شلیک و هر دوی آنها را مجبور به توقف کرد.

رییس کلانتری ۱۲۵ یوسف‌آباد با اشاره به دستگیری متهمان و انتقالشان به کلانتری ادامه داد: این متهمان تحت بازجویی قرار گرفته و از خودریشان نیز بازرسی شد که در بازرسی از خودرو تجهیزات سرقت از منازل از جمله دیلم، شاه کلید و تعدادی لوازم مسروقه منزل و خودرو کشف و ضبط شد.

ناصری با اشاره به انجام بازجویی از دو متهم اظهارکرد: دو متهم پس از انتقال به کلانتری تحت بازجویی قرار گرفتند که طی آن به جرم خود مبنی بر سرقت از منزل شهروندان در این محدوده اعتراف کرده و پس از تکمیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم، روانه پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بابک

      دزدی نکنن از کجا بیارن بخورن بیچاره ها حالا که دگه دختر همسایه آش نظری هم نمیاره

    • بدون نام

      شاید اشتباه می‌کنند اون کلید روحانی بوده! فکر کردن شاه کلیده!!! رییس‌جمهور کلید بوده!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج