۴۳۳۳۳۷
۷ نظر
۵۰۱۰
۷ نظر
۵۰۱۰
پ

خط و نشان رهبر سنای آمریکا برای ایران

رهبر جمهوریخواه سنای آمریکا ضمن دعوت از قانونگذاران آمریکایی به دادن رای حمایت از لایحه تمدیدلایحه تحریم های ایرانی موسوم به «ایسا» گفت: کنگره تحت کنترل جمهوریخواهان سال آینده در سیاست های واشنگتن نسبت به ایران تجدید نظر کلی خواهد کرد.

خبرگزاری ایرنا: رهبر جمهوریخواه سنای آمریکا ضمن دعوت از قانونگذاران آمریکایی به دادن رای حمایت از لایحه تمدیدلایحه تحریم های ایرانی موسوم به «ایسا» گفت: کنگره تحت کنترل جمهوریخواهان سال آینده در سیاست های واشنگتن نسبت به ایران تجدید نظر کلی خواهد کرد.

«میچ مک کانل» رهبر جمهوریخواه سنای آمریکا در سخنان افتتاحیه نشست روز چهارشنبه سنا ، گسترش نفوذ ایران در منطقه خاورمیانه را یکی از دلائل ضرورت تصویب این لایحه خواند.
وی نفوذ ایران در منطقه را عامل به خطر افتادن منافع کشورش دانست و گفت انتظار دارد در سال آینده سیاست های آینده کشورش نسبت به ایران در دولت ترامپ مورد تجدید نظر کلی و اساسی قرار بگیرد.

لایحه موسوم به «ایسا» یا ماده تحریم های ایرانی که در سال ۱۹۹۶ به تصویب کنگره آمریکا رسید اعمال تحریم های خاصی علیه ایران را به مدت ۱۰ سال مجاز می کند و این اجازه را به دولت های آمریکایی می دهد تا در پایان هر دوره، این تحریم ها برای ۱۰ سال دیگر تمدید شود.

لایحه ایسا که در آغاز ماه جاری در مجلس نمایندگان آمریکا به تصویب رسیده بود در صورت به تصویب رسیدن در سنای این کشور ، برای قانونی شدن بروی میز اوباما خواهد رفت.

دولت اوباما تمدید چنین تحریم هایی ، در شرایطی که ایران پایبندی خود به همه مفاد برجام را به اثبات رسانده غیر ضروری خوانده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سکوت بهتره

    • بدون نام

      ای دادوبیداد

    • بدون نام

      تا حالا ما تحریم بودیم ,چه ه فرقی میکنه ,فقط این اختلاس ها کمر مردم را شکستند

    • نا اشنا

      فرجام پر
      دیگر پایبندی به برجام زانو زدن در مقابل سران کفر است
      و ظلت بر ایرانی حرام است

    • سیدرضا موسوی

      وای به ما که به این دشمن دیرینه و روباه مکاراعتماد کردیم این همه رهبرعزیزمان گفته که نمیشود به آمریکا اعتماد کرد امروزثابت شد که دیگرنبایدفرمایشات ولایت فقیه را حتی شک کرد درودبرخامنه ای مرگ برآمریکا

    • تنها

      این که چیز تازه ای نیست ما ایرانیها هیچ وقت برای حرف و قول شما ارزشی و احترامی نمیگذاشتیم مجلس امریکا بداند به بد عهدی و بیشعوری خود رای داده وگرنه ما از قبل اماده این حرفهای مفت بودیم دولت مردان ایرانی طوری قدم بگیرید که ارزش ایرانی پایمال نشود و مشکلات اولیه مردم را جدی بگیرید تا امریکا و امثال ان نتواند از این طریق مردم کشورم را فشار بیاورد شما در قبال این ملت مسولین تو رو به خاک شهدا ول کنید چپ و راست را به خون شهدا که برای وطن و سربلندی من و شما ریخته شده فکر کنید اونوقت من و تو میشویم ما بعد دیگر چیزی به نام تحریم در کشور معنی پیدا نمیکند

    • مجید

      ما از هیچ چیزی نمیترسیم آمریکا شیطان بزرگ است و خدا با ماست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج