۴۳۳۶۲۶
۳۶ نظر
۵۰۰۵
۳۶ نظر
۵۰۰۵
پ

امام جمعه موقت اصفهان:

تحریم آمریکا هیچ تاثیری بر قدرت ملت ایران ندارد

امام جمعه موقت اصفهان گفت:ملت ایران سالها در برابر تحریمهای دشمنان ایستادگی و به دستاوردهای بزرگی دست پیدا کرد و دشمنان بدانند این تحریم‌در برابر قدرت ملت ایران هیچ تاثیری ندارد.

خبرگزاری مهر: حجت الاسلام سید مجتبی میردامادی در نماز جمعه این هفته اصفهان با اشاره به بدعهدی‌های آمریکا در ارتباط با برجام اظهار داشت: تمدید تحریم‌های ده ساله بر علیه ایران با اکثریت آراء در مجلس سنای آمریکا نقض آشکار برجام است چراکه مطابق مذاکرات تحریم‌ها برعلیه ایران به جای تمدید باید حذف می‌شد.

وی افزود: اگر آمریکا بخواهد به نقض برجام ادامه دهد ما نیز پرونده‌هایی برای مقابله با این بدطینتی‌ و دشمنی‌های فاحش روز میز داریم.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به اینکه دل بستن به وعده دشمنان اشتباه است، ابراز داشت: دشمنان از ابتدای انقلاب تنها و تنها به دنبال این هستند که ارزش‌های انقلابی و اسلامی ما را از میان ببرند و به شکل‌های گوناگون در پی تسلیم این ملت در برابر خواسته‌های نابجای خود هستند.

ملت ایران اهل مذاکره و نه تسلیم است

وی با بیان اینکه ملت ایران اهل مذاکره هست و اهل تسلیم‌شدن نیست، تاکید کرد: دولت‌های استکباری تنها ذلت ملت ایران و سرفرودآوردن در برابر خود را خواهان هستند و این در حالی است که ملت ایران با سرسپردگی به امر ولایت همچون ۳۷ سال گذشته در برابر خواسته‌های خودخواهانه و ذلت‌بار کشورهایی مانند آمریکا مقاومت می‌کنند.

حجت الاسلام میردامادی با تاکید بر اینکه مطابق رهنمود رهبر معظم انقلاب نباید عجله در مذاکرات ما را از توجه به جزئیات غافل کند، بیان داشت: باید همواره با هوشیاری و روشن‌بینی در مذاکره وارد شویم چراکه گاهی یک غفلت کوچک روزنه‌های رخنه دشمن را می‌گشاید.

آزادگان دنیا منتظر ظهور امام زمان (عج) هستند

وی با اشاره به اینکه ملت ایران به دشمنان اعتماد نداشته و ندارند، تصریح کرد: ملت ایران سال‌ها در برابر تحریم‌های دشمنان ایستادگی کرد و به دستاوردهای بزرگی که در تصور دشمنان نمی‌گنجید دست پیدا کرد بنابراین دشمنان بدانند که این تحریم‌ها در برابر قدرت ملت ایران هیچ تاثیری نخواهد داشت.

امام جمعه موقت اصفهان به شهادت امام حسن عسگری (ع) در هشتم ربیع‌الاول اشاره کرد و گفت: مطابق وعده الهی زمین را وارثان شایسته الهی به ارث می‌برند، ملت ایران و آزادگان جهان سال‌هاست منتظر امام زمان (عج) فرزند امام عسگری هستند تا خط بطلانی بر جنایات ظالمان و مستکبران دنیا بکشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کارشناس تحريم

      بيچاره ميدونى بخاطر همين تحريمها هستش که خيلى از آدما بخاطر نرسيدن داروى مناسب درمانشون عقب افتاده و به همين دليل از دنيا رفتن !
      و فکر کنم حتما ميدونى که بدليل همين تحريمها هستش که صنعت نفت ايران بدليل فرسودگى سيستمش قادر به توليد بنزين مرغوب نيست در نتيجه بنزين بى کيفيت داخل خودرو هاى غير استاندارد با آلودگى که ايجاد ميکنن پدر مردم رو در آوردن !
      فکر نمى کنم شما اينو متوجه بشين چون آقا زاده هاتون احتمالا تو همون آمريکاى جنايت کار زندگى ميکنن !

    • داریوش

      مردم داغونند چطور تاثیر نداره . درست گفتید برای شما تاثیر نداره . لطفا از طرف مردم حرف نزنید

    • رضا

      نه که تاثیر ندارهملت تحمل میکنند ولی نباید بزار ن مثل دورههای قبل کسانی سو استفاده کنند وباید با امریکا مقابله به مثل کرد.همین امکاناتی که در کشور داریم به اندازه بیست سال میتونه با مرز بسته ایران را حفظ بکنه اگه اقازادهها سواستفاده نکنند .چهارتا اختلاس کننده وغارت کننده بیتالمال اعدام بشه چهار تا محتکر ودلال قاچاقچی واقعا زندان بیافته مردم دلگرم میشن .فقط نگین ز م یا الف م مفسد .نام اعلام کنید اگر خودتون شریک نیستین .کسی که مال مردم را میخورد .دزد وباید رسوا بشه نه با احترام تو زندان بافته وازش شاهانه پذیرایی بشه .به فرمایسات امیر موءمنین علی ع رجوع کنید شما که دم از شیعه خاص علی میزنید .ونگاهی به زنوگی ودرامد خود بیاندازید ببینم حقتون هست یا توجیه میکنید ورد میشبن .مرگ نزدیک است .وخدا داوری خواهد کرد.

    • بدون نام

      .........تحریما پدرمردمودرآورده شماهاهیچ مرگیتون نمیشه...........

    • بدون نام

      برادر من سر ملت را به شیره نمالید .تحریم ها پدر ملت را دراورده.با مردم صادق باشید

    • بدون نام

      تاثیر بر قدرت خرید و قدرت جیب و همه چیز ملت داره اما شاید بر قدرت امثال شما تاثیر نداشته باشه

    • بدون نام

      ما که نفهمیدیم آخرش تحریم چیه,برجام چیه,زندگیه ما هرروز بدتراز دیروزه,تحریم وبرجامی که سودی واسه مانداره بذار هرجورمیخوادبشه

    • بدون نام

      پس چرا ناراحتین؟!!

    • بدون نام

      کدوم قدرت این مردم دیگه اه ندارن ک با ناله سودا کنن از بس زیر بیکاری گرانی ان پدرشون دراومده

    • شیری

      شما چرا آمریکا را تحریم نمی کنید مثلا دلار آن ها به مردم به قیمت 4000 تومان بفروشید یا خودروهای ان ها را به چند میلیارد بفروشید . اصلا تحریم آمریکا چه اثری در زندگی مسئولین داره . بی خیال ملت

    • بدون نام

      بله بازم پرآمدهای نجومی و بی تاثیری تحریم بر زندگیشون

    • خاسر

      ازمسئولین مملکتی اصلن راضی نیستیم، امااگرکسی به مردم وکشورماچشم طمعه داشته باشه باجان دل همانندگذشته درخدمتیم.پس با قدرت جلوشون بایستید.نیروگاههای هسته ای رابهترازگذشته بسازید.

    • آرش

      جای تعجب داره، کدوم قدرت؟ مردم دیگه به آخر خط رسیدن، گرانی و بی بندو باری بازار، فقر، فحشا، درآمد نا هماهنگ با سطح درآمد منطقه و هزاران موضوع دیگه دست به دست هم داده که زندگی در این شرایط را تبدیل به برزخ نماید و در این حال آقایان دم از قدرت و اقتدار میزنند

    • آرش

      چقدر جنس این حرفها آشنا است، یادم میاد یه دکتری هم این حرفهارو میزد و میگفت اینا یه مشت کاغذ پاره بیش نیست! به نظر شما این حرفای این آقا بیش از حد شبیه حرفای اون آقا نیست؟

    • بدون نام

      بابا کمر ملت خم شده
      کمتر از ملت مایه بزارید

    • بدون نام

      من نمیدونم اینا چرا همیشه از جیب ملت مایه میذارن؟!! شاید نمیدونن ملت از این همه فقر و بیکاری و گرانی و فساد و دزدی خسته شدن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • بدون نام

      مرسى سانسور چى

    • بدون نام

      آخه برای مردم حالی مونده که بخواد تاثیر گذار باشه . تحریم ها برای خودشون که خوبه و فقط ماییم که باید تاوان دزدی اینا را بدیم .

    • ایرانی

      واسه تو و امثال تو نداره ملت بدبخت کردین از طرف ما صحبت نکنید

    • بدون نام

      خیالبافی نکنید خیلی هم تاثیر داره!

    • واقع بین

      حاجی...دیگه به قول خودتون...تحریم کارساز نیست...ولی این دولت مردان جدید همگی نظر بر این دارند که گزینه ی نظامی را به مرحله ی اجرا در آورند...اونوقت...دیگه...چی میشه...خودتون...حدس بزنید...

    • بدون نام

      ای خدا همه میگن تو داد مظلوم رو میشنوی،پس چرا صدای مارو نمیشنوی؟چرا مارو از دست اینا نجات نمیدی؟آخه ما چه گناهی کردیم؟!!!!

    • بدون نام

      پس چرا چند روزه همه فشفشه تو تون افتاده

    • کامران

      دوست عزیز دیگه مردم نایی ندارند برای تحمل تحریم الان شما از جانب کدوم مردم حرف میزنید؟!

    • بدون نام

      خودشون اون بالا نشستن هیچ دردی هم ندارن به فکر قشر ضعیف هم نیستن

    • بدون نام

      خخخخخخ فقط باید خندید

    • هرمز

      اینو راست میگه تحریمها درقدرت ملت ایران تاثیری نداره اما تو قدرت گردن کلفتا خیلی تاثیر داره وگردنشونو کلفتر میکنه ! نمونه بارزش بابک زنجانی و دار و دسته شه که الآن مثلا زندان تشریف دارن!!!!!

    • خسرو

      آقای خاسر قبل از ساختن مجدد نیروگاهها اول باید 500تا کارگر قلچماق بفرستند اون سیمانها رو از نیروگاه اراک بیرون بیارن!! توحاضری بری؟!

    • امیر

      ..............بچه هامون نمیتونن ازدواج کنن .بیکاری جونا....اجاره خونه عقب افتاده....وهزاران بدبختی وفقر....لطفا از طرف آقا زاده ها وکاسبان تحریم حرف نزنید...بزارید از طرف مردم ..خجالت بکشید.....همه بریدن..........بخدا عین حقیقته...من یکی که از مرگ نمیترسم و میدونمدبقیه هم ......

    • یک ایرانی

      راست میگه, تحریمای آمریکا هیچ تأثیری رو ما نداره اینهمه فقر و بدبختی و عقب موندگی هم علتش فقط بی لیاقتی مدیران ماست نه تحریما...

    • بدون نام

      همین تحریم کمر مردم خورد کرده ،اونننوووققققتتت میگی تاثیری نداره ...

    • بدون نام

      ما میتوانیم رو پای خود بایستیم اما اگر آقازاده های دزد بگذارن ....
      و اختلاس و حقوق نجومی و وام های میلیاردی نگیرند و .... دیگر هیچ کشوری نمی تواند حمله کند و یا نفوذ !
      معادن کل دنیا در کشور ایران
      نفت و گاز دنیا رو ایران داره
      نخبه و دانشمند و جنگجو رو ایران داره ...
      به چیزم داره دزد ...........

    • امیری

      من نمیدنم این کنترل چی چرابامن لج کرده من تاحالاتوهین نکردم وفقط درددل خودمو نوشتم،حق مردم،حق مردمه خوردن نداره تاوانش سخته،،وسلام،ما ارامش میخایم،ثبات میخایم ،گداهم نیستیم کسی ازکشوردیگه کمکمون کنه،درامدکشورمونوکه داخل کشورخودمون خرج کنیدهمه چی درست میشه،حالاهی پاکش کن،

      پاسخ ها

      • ارش

        اونکه بیشتر حرفش حق باشه و بیشتر واقعیتهای کشور را بگه کامنتش سانسور میشه

    • بدون نام

      از ایرانی پوست کلفت ترنیست

    • بدون نام

      اصلا تاثیری روی مردم نداره ؟ مثل اینکه ما رو دیگه جزو مردم حساب نمیکنن . احتمالا مردم اقازاده ها و فک و فامیلاشون تو امریکا و اروپا هستن که خودشونو تا هفت نسل بستن و خیالشون تخته و هیچ تحریمی تکونشون نمیده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج