۴۳۳۶۳۴
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

۳ نامزد نهایی بهترین بازیکن و مربی سال فیفا

مطابق انتظار، کریستیانو رونالدو، لیونل مسی و آنتوان گریزمان، به عنوان سه نامزد نهایی انتخاب بهترین بازیکن سال ۲۰۱۶ از سوی فیفا معرفی شدند.

ورزش سه: پس از جدایی فرانس فوتبال و فیفا، از امسال جایزه توپ طلا به بهترین بازیکن سال دنیا و جایزه بازیکن برتر سال از سوی فیفا، با یکدیگر تفاوت خواهند داشت. عنوان جایزه بهترین فوتبالیست سال فیفا "The BEST" خواهد بود.
فیفا اعلام کرده است که 9 ژانویه(19 دی ماه) در مراسمی ویژه، بازیکن و مربی سال دنیا را معرفی خواهد کرد. تقریبا یک ماه پیش از سوی فیفا، نام 23 بازیکن به عنوان نامزدهای بهترین بازیکن سال اعلام و دقایقی پیش، 3 نامزد نهایی برترین فوتبالیست سال 2016 اعلام شد.
3 نامزد نهایی بهترین بازیکن و مربی سال فیفا

کریستیانو رونالدو، فوق ستاره رئال مادرید و تیم ملی پرتغال که بهترین سال فوتبالی خود را پشت سر می گذارد، با رئال توانست در لیگ قهرمانان عنوان قهرمانی را کسب کند و آقای گل این رقابت ها نیز شد. او با تیم ملی پرتغال نیز در یورو 2016 قهرمان شد و به عنوان کاپیتان، جام را بالای سر برد.
لیونل مسی هرچند در عرصه ملی نتوانست با تیم ملی آرژانتین توفیقی در سال 2016 کسب کند؛ اما در لالیگا و کوپا دل ری کمک کرد تا بارسلونا عنوان قهرمانی را به دست بیاورد. او البته در کورس آقای گلی قافیه را به سوارز و رونالدو باخت. مسی در سال 2016، بدون شک مثل تمام سال های اخیر، بهترین بازیکن بارسلونا بود.
3 نامزد نهایی بهترین بازیکن و مربی سال فیفا
آنتوان گریزمان دیگر گزینه ای است که شانس دریافت جایزه THE BEST را دارد. او با اتلتیکو تا فینال لیگ قهرمانان صعود کرد؛ اما در آنجا مغلوب رئال شد. در یورو ۲۰۱۶ نیز او با تیم ملی فرانسه به فینال رسید؛ اما با شکست از پرتغال به نایب قهرمانی رضایت داد. گریزمان البته توانست عنوان آقای گلی یورو ۲۰۱۶ را کسب کند.
برنده نهایی بر اساس آرای کاپیتان ها و مربیان تیم های ملی، ۲۰۰ خبرنگار برجسته از کشورهای مختلف و نیز نظرسنجی اینترنتی مشخص خواهد شد.

معرفی 3 نامزد نهایی مربی برتر سال

ورزش سه: زیدان، سرمربی رئال مادرید، فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال و کلودیو رانیری، سرمربی لسترسیتی به عنوان سه نامزد نهایی بهترین مربیان سال معرفی شدند. وجه مشترک هر سه مربی در این است که عملکرد فوق العاده تیم‌هایشان در طول سال، کاملا بر خلاف انتظارات بوده است.

3 نامزد نهایی بهترین بازیکن و مربی سال فیفا

لسترسیتی با رانیری موفق شد برای اولین بار در طول تاریخ ۱۳۰ ساله باشگاه قهرمان لیگ برتر شود و این در حالیست که در ابتدای فصل، شانس قهرمانی آنها ۱ به ۵ هزار بود. کاری که رانیری کرد بیشتر به یک معجزه شباهت دارد. او توانست با تیمی که فصل قبلش در آستانه سقوط بود و جذب بازیکنانی ناشناخته، با رقبای متمول و قدرتمندی نظیر سیتی، آرسنال، منچستریونایتد، لیورپول و تاتنهام بجنگد و در نهایت قهرمان لیگ شود. این اولین جام قهرمانی لیگ رانیری در ۳۰ سال کارنامه ورزشی اش بود.

3 نامزد نهایی بهترین بازیکن و مربی سال فیفا

سانتوس نیز با پرتغال فوق العاده کار کرد و موفق شد جام قهرمانی یورو ۲۰۱۶ را بالای سر ببرد. تیم سانتوس که به سختی به رقابت‌ها صعود کرده بود، در مرحله گروهی در آستانه حذف قرار داشت ولی به سختی به دور بعد صعود کرد، سپس کرواسی، لهستان و ولز را از پیش رو برداشت و در فینال موفق به شکست فرانسه شد و جام قهرمانی را در حالی بالای سر برد که هیچکس هیچ شانسی برای آنها قائل نبود و به علاوه در بازی فینال، کریستیانو رونالدو، کاپیتان تیم مصدوم شده بود و تیم را همراهی نمی‌کرد. در نهایت پرتغال با سرمربی گری سانتوس جام قهرمانی یورو را برای اولین بار در تاریخش در مقابل چشم فرانسوی ها بالای سر برد و عملکرد فوق العاده این مربی باعث شد تا در این فهرست قرار بگیرد.

3 نامزد نهایی بهترین بازیکن و مربی سال فیفا

نفر سوم لیست زین الدین زیدان است که فصل گذشته به عنوان جانشین رافا بنیتس در ژانویه هدایت رئال را برعهده گرفت. زیزو که برای اولین بار هدایت یک تیم بزرگسال را برعهده داشت، در نهایت موفق شد یازدهمین قهرمانی اروپایی رئال را برای آنها کسب کند. تیم او در ۳۲ بازی اخیرش شکست نخورده و در حدود یک سالی که او روی نیمکت رئال نشسته، سپیدپوشان تنها ۲ باخت به ثبت رسانده اند. در حال حاضر نیز رئال با ۶ امتیاز اختلاف صدرنشین لالیگا است و زیدان در اولین تجربه مربی گری اش به خوبی نشان داده که چه توانایی هایی دارد.

در روز نهم ژانویه، برندگان تمامی بخش ها معرفی خواهند شد و بدین ترتیب بهترین مربی سال نیز در آن روز مشخص خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • SADEGH

      یعنی خدا وکیلی از هر نظر نگاه کنیم رونالدو از همشون بهتره...بعدشم گریژمان.....سومم مسی البته هنوزم فکر کنم بهتر از مسی باشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        .مزخرف نگوووووووووووووووووووووووو داداش
        هر وقت تونست 3تا توپ طلای بهترین بازیکن رو دوباره بگیره و بتونه حالا اگه بتوووووووووووونه از مسی جلو بیفته اونوقت فک بزن کله پووووووووووووووووووووووووک

    • بدون نام

      فقط فرهاد مجیدی
      قاتل لنگیا

    • بدون نام

      قطعا رونالدو بهترینه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج