۴۳۳۸۰۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ال‌کلاسیکویی دیگر از راه رسید

تیم‌های بارسلونا و رئال‌مادرید روز شنبه ساعت ۱۸:۴۵ به مصاف هم می‌روند.

خبرآنلاین: صحبت از ال‌کلاسیکو و جذابیت ها و حساسیت هایش در قالب یک متن نمی گنجد. مسابقه ای که حامل صدها سال تاریخ است و نمادیست برای مبارزه همیشگی جدایی طلبان کاتالان و پایتخت نشینان طرفدار حکومت. امروزه اما در هزاره سوم رنگ و بوی فنی و فوتبالی بازی به وجهه سیاسی-اجتماعی اش غلبه دارد. مسابقه امروز قرار است در استادیوم نوکمپ و در حضور بیش از ۹۰ هزار هوادار پر شور بارسلونایی برگزار شود.

جدول رده بندی لالیگا حکم به برتری شاگردان زین الدین زیدان می دهد. آن ها با 6 امتیاز بیشتر نسبت به بارسا صدر جدول را مال خود کرده اند و اگر فاتح ال‌کلاسیکو باشند، اختلاف امتیازی اطمینان بخش را با رقیب دیرینه خود ایجاد می کنند. اما در سوی دیگر میدان بارسای انریکه با تمام قوا می آید که جبران مافات کند. بازی های منتهی به ال‌کلاسیکو برای بارسا نتایج جالبی را در پی نداشته. از شکست مقابل منچستر سیتی در لیگ قهرمانان گرفته تا تساوی مقابل مالاگا و سوسیه داد در لالیگا و توقفی عجیب مقابل هرکولس در جام حذفی.

اما ال‌کلاسیکو بهترین فرصت برای جبران و فراموشی همه ناکامی های فصل است. خبر خوب برای هر دوتیم آماده شدن مصدومان است. اینیستا و اومتیتی از سوی آبی اناری ها و کاسمیرو از اردوی کهکشانی ها مجوز حضور در میدان را دریافت کرده اند تا دو تیم تقریبا با تمام قوا پا به میدان بگذارند. امشب البته یکی از اضلاع مثلث خط حمله رئال نمی تواند این تیم را همراهی کند.

گرت بیل به سبب آسیب دیدگی حداقل 3 ماه دور از میادین خواهد بود و بزرگترین غایب میدان است اما MSN سالم و سر حال بازی را در کنار هم آغاز خواهند کرد. آخرین تقابل دو تیم، فصل قبل و در همین نوکمپ انجام شد که با برد 2-1 رئال مادرید با گل های بنزما و رونالدو در مقابل تک گل پیکه رقم خورد. باختی که بارسا را در افتی بد فرو برد و نزدیک بود که قهرمانی لالیگا را از بلوگرانا بگیرد.

شنبه عصر دو تیم از ساعت ۱۸:۴۵ به وقت تهران به مصاف هم می روند. این مسابقه فارغ از هرگونه تعصب و علاقه به تیمی، با کیفیت ترین و پر ستاره ترین مسابقه فوتبال جهان است. مسابقه ای که عملا پیشبینی دقیق آن غیر ممکن است چون ۲۲ سوپر استار در زمینند که به ثانیه ای می توانند همه معادلات را برهم بزنند. شاید تنها می توان به صراحت گفت که بازی امروز ۰-۰ نمی شود!در پایان مروری خواهیم داشت بر برخی از به یاد ماندنی ترین لحظات و عکس های ال‌کلاسیکوهای چند سال اخیر که قطعا حاوی خاطرات تلخ و شیرین بسیاری برای دوست داران ایرانی دو تیم است:
ال‌کلاسیکویی دیگر از راه رسید
ال‌کلاسیکویی دیگر از راه رسید
ال‌کلاسیکویی دیگر از راه رسید
ال‌کلاسیکویی دیگر از راه رسید
ال‌کلاسیکویی دیگر از راه رسید
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج