جاباما
۴۳۴۰۷۵
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

معرفی خودرو ماتزانتی اِوانترا ۷۷۱

از اواخر بهار امسال که نسخه قوی‌تری از اِوانترا با نام میل‌کاوالی (Millecavalli) معرفی شد، خبر تازه‌ای درباره ماتزانتی نشنیده‌ایم. حالا پس از چند ماه باز هم نسخه دیگری از این ایتالیایی جویای نام با پسوند ۷۷۱ متولد شده که قرار است در نمایشگاه بولونا پرده از چهره بردارد.

وب سایت پدال - امین قوام صفری: از اواخر بهار امسال که نسخه قوی‌تری از اِوانترا با نام میل‌کاوالی (Millecavalli) معرفی شد، خبر تازه‌ای درباره ماتزانتی نشنیده‌ایم. حالا پس از چند ماه باز هم نسخه دیگری از این ایتالیایی جویای نام با پسوند ۷۷۱ متولد شده که قرار است در نمایشگاه بولونا پرده از چهره بردارد.

معرفی خودرو ماتزانتی اِوانترا 771

برخلاف اِوانترا میل‌کاوالی که روح وحشی داشته و بعضاً سریع‌ترین سوپراسپورت ایتالیایی دنیا (!) خوانده می‌شود، این‌یکی در عین بازدهی فنی چشمگیر، آرام‌تر به نظر می‌رسد.

معرفی خودرو ماتزانتی اِوانترا 771

عدد ۷۷۱ پس از عبارت اِوانترا به افزایش قدرت ۲۰ واحدی (نسبت به نمونه استاندارد) و رسیدن به بازدهی ۷۷۱ اسب بخار اشاره دارد. اجزای هواسُری خارجی تازه شامل اسپلیتر جلو و باله متفاوت عقب، رنگ‌بندی آبی و طلایی بدنه و بهسازی‌های صورت گرفته داخل اتاق نیز دیگر نقاط تمایز این نسخه نسبت به اِوانترای استاندارد هستند.

معرفی خودرو ماتزانتی اِوانترا 771

آلبوم تصاویر و اطلاعات کامل مربوط به میزان گشتاور و شتاب صفر تا یکصد کیلومتر بر ساعت آن هنوز منتشر نشده و فعلاً نمی‌توان نگاه دقیق‌تری بدان انداخت.

معرفی خودرو ماتزانتی اِوانترا 771

بر اساس صحبت‌های لوکا ماتزانتی (Luca Mazzanti) مؤسس کمپانی، مالکان گونه استاندارد اِوانترا در صورت تمایل از آغاز سال ۲۰۱۷ می‌توانند خودروی خود را به این نسخه ارتقا دهند.
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید:
معرفی خودرو ماتزانتی اِوانترا 771
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج