۴۳۴۰۸۵
۱۸ نظر
۵۰۰۷
۱۸ نظر
۵۰۰۷
پ

کفش کتانی راز جنایت خانوادگی را فاش کرد

کفش های قاتل آشنا راز جنایت را پس از ۱۲ ساعت فاش کرد.

خبرگزاری میزان: کفش های قاتل آشنا راز جنایت را پس از ۱۲ ساعت فاش کرد.

ساعت 22 روز پنجشنبه، وقوع یک جنایت در منطقه فشم - کوچه حسینی به کلانتری 162 فشم اعلام شد.

با حضور مأموران در محل و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد که پدر مقتول در مراجعه به منزل مجردی فرزندش و پس از ورود به داخل خانه، در حالی که چاقویی در داخل سینه ی پسرش بجای مانده بود با جسد فرزندش روبرو شده است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "قتل عمـد" و به دستور قاضی مهرطلب ، رئیس حوزه قضایی رودبار قصران، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

پدر مقتول در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: پسرم به نام زین الدین ۱۸ ساله چند خانه آن طرف تر از خانه ی خودمان ، به همراه تعدادی از بچه های فامیل به صورت مجردی در محل جنایت زندگی می کرد. ساعت ۲۰ به دنبال پسرم رفته بودم که ناگهان پس از ورود به داخل خانه، با جسدش در داخل خانه روبرو شدم.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در بررسی محل جنایت با یک جفت کتانی روبرو شدند که ابتدا تصور می شد متعلق به مقتول است اما با عدم شناسایی کتانی ها توسط اعضای خانواده مقتول ، شناسایی صاحب کتانی ها در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.

همزمان با تحقیقات جهت شناسایی صاحب کتانی ها ، کارآگاهان در تحقیقات میدانی از محل جنایت و با بررسی اظهارات تعدادی از همسایگان اطلاع پیدا کردند که آنها جوانی را در غروب روز جنایت مشاهده کردند که با پای برهنه از محل جنایت خارج و دوان دوان از محل دور شده است.

همین موضوع نیز باعث شده بود تا یکی از همسایگان طی تماس با پدر مقتول این موضوع را اطلاع دهد و او نیز ساعتی بعد و در پی عدم پاسخگویی فرزندش به تماس های تلفنی ، به محل جنایت مراجعه و با جسد فرزندش روبر شود.

در ادامه رسیدگی به پرونده ، کارآگاهان اداره پلیس آگاهی تهران بزرگ با همکاری مأمورین کلانتری ۱۶۲ فشم اطلاع پیدا کردند که "حجت" پسردایی مقتول با پای برهنه در منطقه گیلاوند مشاهده شده است. در ادامه و با شناسایی تصویر بدست آمده از حجت توسط همسایگان ، کارآگاهان به منطقه گیلاوند اعزام و در ساعت ۳بامداد روز جمعه موفق به دستگیری حجت ۱۸ ساله شدند.

حجت در اظهاراتش صراحتا به ارتکاب جنایت و قتل پسرعمه اش اعتراف و در خصوص نحوه ارتکاب آن به کارآگاهان گفت : روز پنجشنبه از طریق لوله ی گاز خودم را به داخل بالکن کشیده و از آنجا وارد خانه شدم. مقتول در حال مشاهده تلویزیون بود ؛ به سمت مقتول حمله ور شدم و در حالیکه بر روی زمین دراز کشیده بود ، خودم را به روی سینه اش رساندم ؛ با چاقویی که از قبل تهیه کرده بودم چند ضربه به او وارد کرده و پس از آن به سرعت از خانه خارج شده و از محل متواری شدم.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت: تحقیقات در پرونده در مراحل مقدماتی قرار دارد و با توجه به وجود برخی ابهامات در پرونده و همچنین برخی تناقضات در اظهارات متهم در خصوص انگیزه واقعی جنایت ، رسیدگی تخصصی جهت شناسایی دقیق نحوه ارتکاب جنایت و انگیزه آن از سوی متهم ، در دستور کار کارآگاهان قرار گرفته و متهم پرونده نیز با قرار بازداشت موقت در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار داده شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • منیژه

      خوب به نظرشمایه بچه ی 18ساله بااین دوره خراب چه لزومی داره که خونه مجردی داشته باشه!!خوب خودمون بچه هاروازادمیزاریم وبعدم که اتفاقی میوفته به سروکلمون میزنیم که دیگه هیچ فایده ای نداره

    • 6adi

      قاتلی با کفش های کتانی !

    • مهتاب

      منیژه خانم درست میگن خونه مجردی واسه نوجون هیجده ساله چه معنی میده ؟ غیر از اینکه پاتوقی بشه واسه دوستان بدون نظارت یه بزرگتر اینا هم جوان و نپخته کافیه کمی با هم بر و بحثشون بشه اون موقع ست که بفکر تلافی میافتن .

    • عسلک

      از قدیم گفتن خون میگیره

    • بدون نام

      مهتاب جون، میگن که من از بیگانگان هرگز ننالم. که بامن هرچه کرد آن آشنا کرد. اگر چه در رفاقت بود یک رنگ. ولی آخر مرا انگشت نما کرد مهدیان اینو میخوند همه قتلها اکثرا توسط یکی آشنا یا به واسطه یک آشنا اتفاق می‌افتد سلامت باشید

    • شراره هدایتی

      خوب که چی ؟؟؟؟
      مثل میمون تارزان خودتو از لوله کشیدی بالا و بچه رو کشتی و رفتی ؟؟؟
      به چه علت ؟؟

    • رضا

      آخه کدام آدم عاقل اجازه میده یه جوون هیجده ساله توخونه مجردی زندگی کنه
      والا ما سی سالمونه با خونوادمون زندگی میکنیم این دیگه چه مدلی هست خدا میدونه

    • رها

      واقعا چه راحت آدم میکشن و شبم ازاون راحت تر میخوابن !!!!
      خدا به دادمون برسه
      خونه ی مجردی هم برای جوان ۱۸ ساله اشتباهه فاحشیه
      یاحق

    • راز

      چرا یه پسر 18 ساله باید خونه مجردی داشته باشه چرا باید جدا از پدر و مادر زندگی کنه اینا دلشون خوشه فرزندشون پسره حق داره یه جا برای خوش گذرانی و الواتی داشته‌ باشه
      متاسفانه تو جامعه ما اگه کنترل درست خانواده روی فرزندان نباشه عاقبت خوبی نخواهند داشت دختر و پسر هم نداره هر کدوم به نوعی در معرض خطر هستن شاید جلوی همه اتفاقات رو نشه گرفت ولی کنترل درست والدین تا حدود خیلی زیادی باعث میشه که بچه ها بیشتر از امنیت برخوردار باشن
      والدین عزیز مراقب بچه هاتون باشین هم دختر هم پسر در معرض خطر هستن کنترل شون کنین و اجازه ندین کار بجایی برسه که قابل جبران نباشه

    • محمدرضا

      قاتل كه گفته بود از لوله گاز امده بود تو خونه و مقتول رو با چاقو زده و فرار كرده !! خب كفش كتونى رو واسه چی دراورده بود كه جا بزاره!!؟؟

    • بیطرف

      دیدین میگن قاتل از خودش ردی بجا میزاره بچه خواسته پشت سرش نگن نامرد رد از خودش بجا نگذاشتو رفت مرامش بالا بوده خواسته کار پلیسا رو راحت کنه

    • بیطرف

      اصلا بعضی بچه ها گوش به حرف خانواده هاشون نمیدن صدمه اش را هم میخورن .قدیمی گفته خود کرده را تدبیر نیست

    • stajdari

      ببخشید اونوقت کتانی ها مگه دم در نبوده چه جوری میشه که طرف از بالکن میاد و قبل حمله هم کفشاشو درمیاره!!!!!
      اطلاع رسانی در حد بنزه.

      پاسخ ها

      • مصی

        کارآگاه خوبی میشی،خوشم اومد

    • بدون نام

      خواسته فرش و خاکی نکنه ....این خبرها نیمه کاره و مسخره است

    • مصی

      احتمالا یه کاری کرده بودن با هم بعد متوجه این قضیه شدن دیگه نتونستن با واقعیت کنار بیان زده کشته ;-)

    • مصی

      احتمالا یه کاری کرده بودن با هم بعد متوجه این قضیه شدن دیگه نتونستن با واقعیت کنار بیان زده کشته ;-)

    • بدون نام

      خبر خوشی در آینده دارم براتون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج