جاباما
۴۳۴۳۰۴
۳ نظر
۵۰۰۹
۳ نظر
۵۰۰۹
پ

ظهور یک برند جدید خودروی چینی

خودروساز جدیدی در چین بنام WM Motors تأسیس شده است و قصد ساخت خودروهای الکتریکی مقرون‌به‌صرفه را دارد. این شرکت توسط رئیس پیشین ولوو «Freeman Shen» تأسیس شده است. وی این شرکت را در ماه دسامبر گذشته با نام WM (مخفف Weltmesiter) تأسیس نمود.

وب سایت پدال - امیر دهقان: خودروساز جدیدی در چین بنام WM Motors تأسیس شده است و قصد ساخت خودروهای الکتریکی مقرون‌به‌صرفه را دارد. این شرکت توسط رئیس پیشین ولوو «Freeman Shen» تأسیس شده است. وی این شرکت را در ماه دسامبر گذشته با نام WM (مخفف Weltmesiter) تأسیس نمود.

ظهور یک برند جدید خودروی چینی

WM موتورز با هدف ساخت خودروهای تمام الکتریکی تأسیس شده است که به‌اندازهٔ کافی ارزان باشند که برای قشر متوسط جامعه حتی بدون مشوق‌ها و یارانه‌های دولتی قابل خریداری باشند. این برند در ماه نوامبر نیز برای تأسیس کارخانهٔ خود زمینی را در مرکز چین به قیمت ۱ میلیون دلار خریداری کرد. WM موتورز قصد دارد اولین محصول خود را در این کارخانه در سال ۲۰۱۸ تولید کرده و تا سال ۲۰۲۵ هرسال یک مدل جدید معرفی کند.

ظهور یک برند جدید خودروی چینی

تاکنون چهار کانسپت از این شرکت مشخص شده‌اند که عبارت‌اند از: اولی یک MPV، دومی SUV، سومی کراس استیشن و چهارمی یک سدان. گزارش شده که هر چهار خودروی مذکور طراحی بسیار مشابهی داشته و توسط طراح ارشد شرکت بنام «Sam Sun» طراحی شده‌اند.

ظهور یک برند جدید خودروی چینی

اطلاعات بیشتری از این خودروها در دسترس نیست اما در کنار اینکه همگی تماماً الکتریکی خواهد بود، WM موتورز گفته است که این خودروها دارای ویژگی‌های به‌شدت اتصالی خواهند بود یعنی مشابه اولین محصول برند جدید جیلی و ولوو Lynk & Co. انتظار می‌رود در ماه‌های آینده بیشتر در مورد این شرکت جدید WM موتورز بشنویم.
ظهور یک برند جدید خودروی چینی
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یوسف

      واقعا این چینیها خیلی با عرضه اند.حالا این اجناس درجه چندش به ما میرسه به کنار.

    • حمید

      چین داره چی کار میکنه؟

    • بدون نام

      کاپی کاری

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج