۴۳۴۶۳۳
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

انتشار نخستین تیزر رسمی کیا GT سدان

کیا اخیراً تیزری منتشر کرده که به نظر می‌رسد مربوط به مدل GT سدان است. همچنان که می‌دانید این خودرو در نمایشگاه آتی آمریکای شمالی (NAIAS ۲۰۱۷) در دیترویت آمریکا رسماً رونمایی خواهد شد.

وب سایت پدال - امین قوام صفری: کیا اخیراً تیزری منتشر کرده که به نظر می‌رسد مربوط به مدل GT سدان است. همچنان که می‌دانید این خودرو در نمایشگاه آتی آمریکای شمالی (NAIAS ۲۰۱۷) در دیترویت آمریکا رسماً رونمایی خواهد شد.

انتشار نخستین تیزر رسمی کیا GT سدان

ویدئوی مذکور که درواقع اولین قسمت از یک مجموعه تیزر به شمار می‌رود، خودرویی ناشناس حین طی کردن نوربرگ‌رینگ به تصویر می‌کشد. همچنین در مایکروسایتی (microsite) که اخیراً به وب‌سایت اینترنتی این خودروساز اضافه شده، یک شمارنده معکوس در حال شمارش تا ۸ ژانویه ۲۰۱۷، لحظه رونمایی این سدان دیفرانسیل عقب بوده و تصاویر مدل‌های GT مفهومی ۲۰۱۱ و GT۴ استینگِر ۲۰۱۴ اطراف آن خودنمایی می‌کنند.

انتشار نخستین تیزر رسمی کیا GT سدان

انتشار نخستین تیزر رسمی کیا GT سدان

پیش از این تصاویر نمونه پروتوتایپ GT در حال آزمایش در کشور آلمان نیز به بیرون درز کرده بود. همین اتفاق باعث قوت گرفتن این فرضیه می‌شود که خودروی موجود در تیزر همانی است که کمتر از یک ماه دیگر به دیترویت خواهد آمد.

کیا GT نخستین بار به عنوان مدل مفهومی در نمایشگاه 2011 فرانکفورت حضور یافت. مدل تولیدی آن احتمالاً پلتفرمی مشترک با جِنِسیس G70 داشته باشد و در بخش فنی به دیفرانسیل تک (عقب) و دو بلوک V6 موجود در G80 (قبلاً با نام هیوندای جِنِسیس شناخته می‌شد) تکیه کند.
پیشرانه‌های مذکور یکی 3.8 لیتری لامبدا (Lambda) شش سیلندر 311 اسب بخاری و 397 نیوتون‌متری و دیگری 3.3 لیتری شش سیلندر دو توربو با توان و گشتاور به ترتیب 356 اسب بخار و 510 نیوتون‌متر می‌باشد.

انتشار نخستین تیزر رسمی کیا GT سدان

اما این تمامی ماجرا نیست. مجله موتورترِند تصاویری جاسوسی در دست دارد که معتقد است مربوط پروتوتایپ آزمایشی دیگری با قلب هشت سیلندر 420 اسب بخاری و 520 نیوتون‌متری هستند.

تا جایی که می‌دانیم، GT سدان فرم بدنه لیفت‌بکِ مشابه آئودی A۷ داشته و از نظر ابعاد نزدیک به آئودی A۵ اسپورت‌بک و ب‌ام‌و سری ۴ گرن کوپه خواهد بود. به نظر می‌رسد قیمت آن نیز در بعضی بازارها کمتر از ۳۰ هزار دلار تعیین شود.

انتشار نخستین تیزر رسمی کیا GT سدان

انتشار نخستین تیزر رسمی کیا GT سدان

پیش از پایان شما را به تماشای تیزر و مایکروسایت مذکور دعوت می‌کنیم.
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید:
انتشار نخستین تیزر رسمی کیا GT سدان
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج