جاباما
۴۳۴۷۵۸
۷ نظر
۵۰۱۱
۷ نظر
۵۰۱۱
پ

سلام بمبئی دو روزه میلیاردی شد!

با پایان عزاداری‌های انتهای ماه صفر از روز پنج‌شنبه سه فیلم جدید به چرخه اکران اضافه شدند که از میان آن‌ها «سلام بمبئی» به کارگردانی قربان محمدپور توانست در دو روز اول اکران خود به فروش بسیار بی سابقه‌ای در سینمای ایران دست یابد و بیش از یک میلیارد تومان فروش کند.

وب‌سایت آی سینما: با پایان عزاداری‌های انتهای ماه صفر از روز پنج‌شنبه سه فیلم جدید به چرخه اکران اضافه شدند که از میان آن‌ها «سلام بمبئی» به کارگردانی قربان محمدپور توانست در دو روز اول اکران خود به فروش بسیار بی سابقه‌ای در سینمای ایران دست یابد و بیش از یک میلیارد تومان فروش کند.
سلام بمبئی دو روزه میلیاردی شد!

سلام بمبئی

«سلام بمبئی» ساخته قربان محمد پور که در آن محمد رضا گلزار، دیا میرزا، بنیامین بهادری، شایلی، گلشن گروور و... به ایفای نقش می‌پردازند، در دو روز اول اکران خود توانست به فروش بسیار بالایی در گیشه‌های سینماهای تهران و شهرستان دست یابد. روژین میرزایی از مسئولین فیلمیران فروش «سلام بمبئی» در سینماهای کشور را یک میلیارد و ۱۰ میلیون تومان اعلام می‌‌کند که سهم سینماهای شهرستان از این مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان بوده است. «سلام بمبئی» در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته، تنها در سینماهای تهران به ترتیب ۲۹۰ و ۳۲۰ میلیون تومان فروش کرد.

جنجال در عروسی

فیلم سه بعدی «جنجال در عروسی» به کارگردانی سید رضا خطیبی، با بازی علیرضا خمسه، میرطاهر مظلومی، نعیمه نظام دوست و... از روز پنجشنبه در سینماهای کشور به نمایش درآمد. به گفته محمد احمدی مدیر عامل «کویر فیلم» درآمد این فیلم در دو روز اول اکران را ۳۲ میلیون تومان بوده است.

لاک قرمز

«لاک قرمز» اولین تجربه کارگردانی سید جمال سید حاتمی با بازی پانته‌‌‌آپناهی‌ها، بهنام تشکر، پردیس احمدیه و مسعود کرامتی که برای اولین بار در جشنواره فیلم فجر سال گذشته به نمایش درآمد، از پنجشنبه هفته گذشته در سینماهای تهران و برخی شهرستان‌ها به نمایش درآمد. سعید خانی مدیر پخش «نسیم صبا»، فروش «لاک قرمز» در روزهای پنجشنبه و جمعه را به ترتیب ۲۱ و ۲۴ میلیون تومان اعلام می‌کند.

مشکل گیتی

فیلم سینمایی «مشکل گیتی» ساخته بهرام کاظمی، با بازی رویا نونهالی، حمید فرخ‌ نژاد، یکتا ناصر، امیرحسین رستمی، بهنوش بختیاری، امید روحانی، رامین ناصر نصیر و... با گذشت ۱۰ روز از آغاز نمایش خود، توانسته ۱۴۰ میلیون تومان فروش کند. حبیب اسماعیلی مدیرعامل «رسانه فیلمسازان» فروش «مشکل گیتی» در روزهای پنجشنبه و جمعه را به ترتیب ۲۸ و ۳۰ میلیون تومان اعلام می‌کند.

نفس

فیلم سینمایی «نفس» به کارگردانی نرگس آبیار که سال گذشته سیمرغ بهترین فیلم از نگاه ملی را بدست آورد، از نوزدهم آبان ماه در سینماهای کشور به نمایش درآمده است. این فیلم تا کنون توانسته ۸۶۵ میلیون تومان در سینماهای کشور بفروشد. «نفس» در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته به ترتیب ۴۰ و ۴۵ میلیون درآمد کسب کرد. در جدیدترین ساخته نرگس آبیار، ساره نورموسوی، مهران احمدی، پانته‌آ پناهی ها، گلاره عباسی، سیامک صفری، شبنم مقدمی و جمشید هاشم پور به ایفای نقش پرداختند.

سیانور

«سیانور» به کارگردانی بهروز شعیبی، تهیه کنندگی سید محمود رضوی و بازی مهدی هاشمی، بابک حمیدیان، هانیه توسلی، بهنوش طباطبایی،حامد کمیلی، پدرام شریفی، فرزین صابونی، آتیلا پسیانی و بهروز شعیبی از بیست و هشتم مهرماه در سینماهای تهران و شهرستان به نمایش درآمده است. فیاض هوشیار پارسیان مدیر پخش «سیمای مهر» درآمد این فیلم در سینماهای کشور را ۲ میلیارد و ۵۹۰ میلیون تومان اعلام می‌کند که سهم سینماهای تهران از این مبلغ یک میلیارد و ۶۹۰ میلیون تومان بوده است. «سیانور» در روزهای پنجشنبه و جمعه توانسته به ترتیب ۳۴ و ۲۰ میلیون تومان تنها در سینماهای تهران بفروشد.

یتیمخانه ایران

«یتیمخانه ایران» جدیدترین ساخته ابوالقاسم طالبی با بازی علیرام نورایی، فرخ نعمتی، جعفر دهقان، بهار محمدپور، داریوش اسدزاده، علی شادمان و... با گذشت ۳۸ روز ، توانسته ۵۸۰ میلیون تومان در سینماهای کشور فروش کند که سهم سینماهای تهران از این مبلغ ۴۵۰ میلیون تومان بوده است. «یتیمخانه ایران» در روزهای پایانی هفته گذشته به ترتیب ۲۳ و ۲۱ میلیون تومان فروش کرد.

آس و پاس

«آس و پاس» به کارگردانی آرش معیریان با بازی محمدرضا شریفی نیا، محمدرضا هدایتی، سحر قریشی، حسام نواب صفوی، لیلا بلوکات، بهاره رهنما و مهران غفوریان از بیست هشتم مهرماه در سینماهای کشور به نمایش درآمده است. عبدالله علیخانی مدیر عامل «پویا فیلم» فروش جدیدترین ساخته آرش معریان را ۲ میلیارد و ۵۴۰ میلیون تومان اعلام می‌کند. «آس و پاس» در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته به ترتیب ۴۲ و ۴۴ میلیون تومان فروش کرد.

نیمه شب اتفاق افتاد

دومین ساخته تینا پاکروان که سال گذشته برای اولین بار در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد، از بیست و هشتم مهرماه در سینماهای کشور اکران شده است. این فیلم تا کنون یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان فروخته که سهم سینماهای شهرستان از این مبلغ ۴۷۰ میلیون تومان بوده است. «نیمه شب اتفاق افتاد» در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته هم به ترتیب ۳۵ و ۲۵ میلیون تومان فروش کرد.

فروشنده

آخرین ساخته اصغر فرهادی که چند هفته‌ای است به صورت محدود در سینماهای کشور به اکران خود ادامه می‌دهد ، با توجه به تعداد سالن‌ها و سانس‌هایی که در اختیار دارد، همچنان با فروش نسبتا موفقی مواجه است. این فیلم تا کنون توانسته ۱۵ میلیارد و ۷۸۰ میلیون تومان در سینماهای کشور درآمد کسب کند. «فروشنده» در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته هم توانست به ترتیب ۲۷ و ۲۹ میلیون تومان فروش کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      وای خدا کیا میرن این فیلمو میبینن. ایرانیها خیلی فرهیخته تر از این حرفان که گول تبلیغات این فیلمو بخورن

    • بدون نام

      سلام بمبیی مثل فبلمای هندی رقص و آواز داره واسه همین مردم میرن یه جورایی مثل زمان شا. وگرنه واسه دیدن گلزار نمیرن.

    • بدون نام

      آخه کی میره دیدن همچین مزخرفی....

    • بدون نام

      دوتا بازیگر زپرتی هندی آوردن کنار بازیگرای زپرتی تر خودمون.. ملت هم ندید بدید..

    • بدون نام

      سلام بمبی اینجا سلام بمبی اونجا سلام بمبی همه جااا. بابا چقد تبلیغ میکنید بسه فهمیدیم این فیلم ساخته شده

    • امیرحسین

      بابا این دلواپسا و تندروها کجان؟!ناموسا ایندفعه حمله کنید اینو بکشین پایین از پرده ما هم پشتتونیم...این فیلم یه کم دیگه بفروشه تهیه کننده ها زار و زندگیشونو میفروشن که سلام تایلندو خداحافظ فیلیپینو چطوری آنتالیا بسازن...!

    • بدون نام

      آقا دوستان رکورد فیلم رو میلیاردی کردن به جون خودم راس میگم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج