جاباما
۴۳۴۸۴۲
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

طنز؛ من از یادت نمی‌کاهم!

فریور خراباتی در روزنامه آرمان امروز نوشت:

رئیس دولت سابق با حضور در اقامتگاه سفیر کوبا در تهران، یاد و خاطره فیدل کاسترو رهبر کبیر انقلاب کوبا را گرامی داشت که بسیار هم کار خوبی است، منتها آنجا یک دفتر یادبود گذاشته‌اند که افراد داخل آن یک چیزی بنویسند. دکتر پنج صفحه یادبود برای فیدل کاسترو نوشته، در حالی که پسر مرحوم اینقدر حرف برای گفتن در مورد پدرش نداشته است.در این نامه فقط در مورد روغن موتور «کاسترو»، نحوه ترکیب چسب دوقلو، میزان ضدیخ موردنیاز در رادیاتور پیکان و نحوه طبخ کتلت و کوکو صحبت نشده است.
بعد در این میان عده‌ای از اهالی دولت سابق هم امضاهایی به یادگار در دفتر یادبود فیدل کاسترو زده‌اند که جای بسی خوشحالی دارد، هرچند ما هرچقدر فکر کردیم که ارتباط سیدشمس الدین حسینی وزیر سابق اقتصاد با فیدل کاسترو چه بوده و چه وجه اشتراکی این بزرگوار میان خودش و کاسترو پیدا کرده، به نتیجه خاصی نرسیدیم.مثلا استاد ثمره‌هاشمی یک طوری برای فیدل کاسترو نوشته که انگار هر روز نهار در جنگل‌های بولیوی با یکدیگر آبگوشت بزباش می‌خورده اند، هرچند به دلیل دستخط ایشان ما متوجه محتوای نوشته ایشان نشدیم و این نشان می‌دهد که ثمره هاشمی اگر پزشک نشده، حداقل دستخطش مانند پزشکان است.
به گزارش یک شاهد عینی رائول کاسترو این دفتر را که به داروخانه برده، مسئول داروخانه پس از خواندن نوشته ثمره هاشمی، سه عدد قرص سرماخوردگی بزرگسالان و شربت دیفن هیدرامین کامپاند به او داده است.در عین حال استاد بقایی، از خوب‌های دولت سابق، هم پایین این نامه نوشته «دینا» به وجود «کاستعرو!» وععععععععععع چه گوارا افتخار می‌کند! علی اکبر جوانفکر نیز پایین این نامه ظاهرا حرف خاصی نداشته و چیزی شبیه «فیدل مواظب خودت باش داداچی!» نوشته است.یعنی دوستان یک کاری می‌کنند که از مراسم یادبود هم اتفاق طنز استخراج شود. دست شما درد نکند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج