۴۳۵۲۳۴
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

گلر کروات چشم برانکو را گرفت

علیرضا بیرانوند چیزی را دیده بود که می‌دانست شکستن دستش برای او شاید بهای زیادی داشته باشد. او

وطن امروز: علیرضا بیرانوند چیزی را دیده بود که می‌دانست شکستن دستش برای او شاید بهای زیادی داشته باشد. او هم در تیم‌ملی جایش را به سوشا داد و مشخص نیست بعد از بازیابی سلامتش جایگاهش به او بازگردانده می‌شود و هم در پرسپولیس یک کروات بهترین عملکرد را نشان داده است.
برانکو بعد از بازی با ماشین‌سازی با تمجید از رادوشویچ نشان داد از عملکرد هموطنش بسیار راضی است.
علیرضا بیرانوند، سنگربان پرسپولیس با عملکرد درخشانی که بوژیدار رادوشویچ از خود نشان داده است چه‌بسا احساس نگرانی کند که جایگاه خود را در ترکیب اصلی از دست دهد. پرسپولیس در فصل جاری همه شرایط را برای کسب عنوان قهرمانی دارد. تنها نگرانی سرخ‌پوشان خط حمله این تیم است که نمایش ناامیدکننده مهدی طارمی نگرانی‌هایی را به وجود آورده است. شاید اگر پرسپولیس ساسان انصاری را از دست نمی‌داد الان این نگرانی را هم نداشت. پیش‌بینی می‌شد با آسیب‌دیدگی علیرضا بیرانوند پرسپولیس در خط دروازه خود به مشکل بخورد اما نه‌تنها اینگونه نشد بلکه به مراتب قوی‌تر هم شده است. بوژیدار رادوشویچ در غیاب بیرانوند ۳ بازی در ترکیب اصلی پرسپولیس به میدان رفته است و توانسته عملکرد خوبی از خود نشان دهد و در هر ۳ بازی دروازه تیمش را بسته نگه دارد. او در دیدار برابر ماشین‌سازی تبریز باعث اشتباه بازیکن حریف و بیرون رفتن ضربه پنالتی شد تا یک رکورد جدید را از خود به جای گذارد. بوژیدار ثابت کرد نه‌تنها می‌تواند جانشین شایسته‌ای برای بیرانوند باشد بلکه یک رقیب جدی هم برای او به شمار می‌آید و برانکو ایوانکوویچ می‌تواند به این دروازه‌بان اطمینان و از او در ترکیب اصلی استفاده کند.
بیرانوند با عملکرد درخشانی که بوژیدار از خود نشان داد بدون شک خطر را احساس کرده است. حتی اگر برانکو به بیرانوند اعتماد کند این دروازه‌بان ملی‌پوش باید بسیار هوشیار باشد تا جایگاهش در پرسپولیس به خطر نیفتد، چرا که در صورت اشتباه این احتمال زیاد است که سرمربی کروات پرسپولیس به رادوشویچ بازی دهد و این احتمال هم وجود دارد که به صورت چرخشی از این دو دروازه‌بان آماده خود استفاده کند که در این حالت واکنش بیرانوند جالب خواهد بود و بعید است این دروازه‌بان نیمکت‌نشینی را در پرسپولیس دوام آورد. پرسپولیس تیمی پر مهره در فصل جاری است و انتظاری جز قهرمانی از این تیم نمی‌رود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پرسپولیس

      دقت کردین هرچیزی رو ربط میدن به اقای طارمی یکم انصاف داشته باشین استقلال بازیکن بالای یه میلیاردشو گذاشته رو سکو کسی به اونها گیر نمیدن ادینیو مگه چندتا گل زده یا مهاجم های دیگه همشون کولاک کردن ول کنید دست از سر پرسپولیس بردارید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج