جاباما
۴۳۵۳۰۰
۵۶ نظر
۵۰۰۴
۵۶ نظر
۵۰۰۴
پ

گم شدن جنجالی تلفن همراه مدیر مدرسه

گم شدن تلفن همراه مدیر مدرسه دخترانه در یکی از مناطق محروم اهواز به درگیری شدید والدین دانش‌آموزان ومسئولان مدرسه انجامید وجنجال به پا کرد.

روزنامه ایران: گم شدن تلفن همراه مدیر مدرسه دخترانه در یکی از مناطق محروم اهواز به درگیری شدید والدین دانش‌آموزان ومسئولان مدرسه انجامید وجنجال به پا کرد.
چند روزقبل، دانش‌آموزان یک مدرسه ابتدایی دخترانه به دلیل گم شدن گوشی تلفن همراه مدیر مدرسه، داخل حیاط به صف شدند. در حالی که تا زنگ پایان کلاس‌ها و تعطیلی این مرکز آموزشی چیزی نمانده بود، اما در خروجی قفل شد و خانواده‌ها که در انتظار فرزندانشان پشت در مدرسه بودند بی‌اطلاع از اتفاق های داخل مدرسه تنها صدای هیاهوی فرزندانشان را می‌شنیدند. این بلاتکلیفی طولانی شد و هیچ کس هم پاسخگو نبود تا اینکه صبر خانواده‌ها به سر رسید وچند نفر ازآنها خود را به آن سوی دیوار رسانده و پس از باز کردن در حیاط، والدین نگران به داخل مدرسه سرازیر شدند.
بچه‌ها جیغ می‌کشیدند، خانواده‌ها و مسئولان و دست اندرکاران مدرسه فریاد می‌زدند و در این میان تعدادی نیز شیشه‌ها را شکسته و خساراتی به مدرسه وارد کردند. اما این مشاجرات و آشوب با رسیدن گشت پلیس به پایان رسید و موضوع برای رسیدگی بیشتر به آموزش و پرورش ناحیه ۴ گزارش شد.اما پس از این حادثه اتفاق های زیادی رخ داد.
دختربچه‌های کلاس اولی که حسابی ترسیده بودند، شب ناآرامی را پشت سر گذاشتند و بعضی از خانواده‌ها تأکید دارند پس از این اتفاق همچنان درگیر بیمارستان و دکتر برای درمان فرزندانشان هستند. ضمن اینکه روایت‌های مختلفی نیز دراین باره مطرح است.
برخی خانواده‌ها شکایت شان را به آموزش و پرورش بردند و برخی نیز گفتند ما کسی را نمی‌شناسیم و سکوت کرده‌ایم. به همین خاطر برای روشن شدن موضوع پای صحبت والدین چند نفر از دانش‌آموزان و مسئولان آموزش وپرورش منطقه نشستیم. گرچه داستان در بخش‌هایی متفاوت بود اما در نهایت مشخص شد بی‌تدبیری مدیرمدرسه محرز شده و او به خاطر این سوءرفتار از کارش تعلیق شده است.
دخترم شب‌ها جیغ می‌کشد
پدر یکی از دانش‌آموزان کلاس اولی دبستان دخترانه به خبرنگار «ایران » گفت: «من خودم آن روز دنبال دخترم نرفته بودم اما آن‌طور که همسرم و خانواده‌های دیگر می‌گفتند مدیر مدرسه بچه‌ها را دو ساعت در حیاط نگه داشته بود تا گوشی موبایلش پیدا شود، حتی تعدادی از بچه‌ها می‌گفتند او پلیس خبر کرده بود و بچه‌ها را ترسانده بود، بعد از این اتفاق دخترم مدام گریه می‌کند و شاید باور نکنید اما مدام او را بیمارستان برده‌ایم. بعد از این اتفاق به آموزش و پرورش ناحیه ۴ شکایت کردیم و حالا فقط می‌دانیم که مدیر را برکنارکرده‌اند.»

مادر یکی دیگر از دانش‌آموزان نیز گفت: «۲ فرزند من در این مدرسه درس می‌خوانند که یکی از آنها بزرگتر از دیگری است. بعد از این اتفاق و درگیری که پیش آمده دختر کوچکم شب‌ها کابوس می‌بیند و در خواب جیغ می‌کشد. رفتار آن روز مدیر به قدری دانش‌آموزان بویژه کلاس اولی‌ها را ترسانده که خیلی از خانواده‌ها هنوز درگیر مشکلات روحی فرزندانشان هستند. این در حالی است که مشخص شد گوشی تلفن همراه در کیف خانم مدیر بوده و همه این اتفاقات به خاطر بی‌توجهی او رخ داده است، تا آنجا که پیگیر موضوع شدیم چند خانواده به آموزش و پرورش و دادسرای اهواز هم شکایت کرده‌اند اما قاضی به آنها گفته باید مدرک بیاورند. حالا نمی‌دانیم باید چه مدرکی برای این اتفاق ببریم و شکایت کنیم.»

مدیر مدرسه تعلیق شد
«فاضل خمیسی» مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهوازهم دراین باره به خبرنگار حوادث «ایران» گفت: «این اتفاق کمی بزرگنمایی شده است. در اینکه مدیر بی‌تدبیری کرده شکی نیست اما موضوع نقل به نقل بزرگ شده است. من خودم فردای آن روز به مدرسه رفتم و با معلق کردن مدیر یک روز کامل مدرسه را اداره کردم و از همه دانش‌آموزان نیز دلجویی کردیم. بررسی‌هایی که انجام شد نشان داد این اتفاق ۲ ساعت طول نکشیده اما اولیا مدت زیادی پشت در بسته مدرسه معطل مانده بودند.
این دبستان مدتی قبل هیأت امنایی شده بود و به همین خاطر با ورود خانواده‌ها به مدرسه درگیری و جر و بحث بالا گرفت و خساراتی به مدرسه وارد شد. ما قبول داریم که مدیر بی‌تدبیری کرده و به همین خاطر او را تعلیق از کار کردیم. اما این خانم از مدیران باسابقه منطقه است و ۱۲ سالی دراین مدرسه سابقه معاونت و در ۲ سال اخیرنیز مدیریت مدرسه را برعهده داشت.»
خمیسی درباره حضور مأمور پلیس در مدرسه و وحشت دانش‌آموزان نیز گفت: «مأموری که از آن صحبت می‌کنند از والدین دانش‌آموزان بوده که برای روشن شدن علت معطلی فرزندش وارد ساختمان شده بود و به هیچ عنوان بحث‌های دیگر در این باره را قبول نداریم.
من و همکارانم پس از حضور در مدرسه در گام نخست این دبستان را از حالت هیأت امنایی درآورده و تحت پوشش آموزش و پرورش قرار دادیم و از این پس همه هزینه‌های آن رایگان خواهد بود. مدیر این مدرسه به حالت تعلیق درآمده و با وجودی که تعدادی از خانواده‌ها در حضور امام جمعه منطقه خواستار بازگشت مدیر شده‌اند اما همچنان دراین باره تصمیم‌گیری نکرده‌ایم.

ما وظیفه ذاتی‌مان رسیدگی به مشکلات دانش‌آموزان است و در واقع اگر مشکلی برای دانش‌آموز پیش آید شاکی اول، آموزش و پرورش است. در حال حاضر پرونده‌ای علیه تعدادی از خانواده‌های دانش‌آموزان داریم که برای اینکه جو متشنج نشود مسکوت نگه داشته‌ایم. اما به هر حال به همه خانواده‌ها اطمینان می‌دهیم که ما حامی دانش‌آموزان هستیم و مطمئن باشند با هر بی‌تدبیری برخورد می‌کنیم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عنقا

      چه معنی داره گوشی مدیر گم بشه یقه دانش آموزان بیگناه رابگیرن بچه ها این وسط چه گنا هی دارن خوب الان اینطوری بچه ها ناراحتن خوب شدتعلیق شد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یک بار ماهم برامون پیش اومد روزی که کار نامه ترم اول رو داده بودن و خوشحال بودریم از نمره هامون تو حیاط نگه داشتن چون شیر بی اجازه برداشته بودیم حالا خوبه شیر ها جلوی در گذاشته بودن مبصر اورد تو کلاس حالمون گرفته شد ولی البته این زمانی که این مدیر نگه داشته وای ن ایستادیم ولی بد حالمون رو گرفن

    • 6adi

      همه این ...ها برای یه گوشی؟!

    • بدون نام

      زورشون همیشه به بچه های کوچیک می رسه، آخه یه کلاس اولی چجوری جرات داره بره گوشی مدیر را برداره که اون بدبختارو تا این حد ترسونده
      برگرده سرکار تو همون مدرسه که بدترین تودهنی به اون بچه های بی گناهه

    • والدین

      اخه نفری 500تومان ازوالیدین دانش اموزان می گرفتی تاحالا بهتری گوشی خریده بودی نمی خواست اینکارا کنی

    • دنیا

      عجب!!!!!

    • بدون نام

      خب حالا این مدیر میخواسته دانش آموز خلاف کار رو بگیره این گناهه این همه سر وصدا و جنجال لازمه کسانی که میگن چند بار بچه رو بردن دکتر و بیمارستان مدرک بیارن

    • بدون نام

      واقعا متاسفم برای آموزش و پرورش که مدیرشو معلق میکنه. آیا دیگه دانش آموزی به حرف معلمش گوش میده؟؟مضحکتر اینکه مدرسه از مناطق محروم بود ولی دانش آموزاش شبا جیغ میزنن. بابا مگه کشورهای اروپاییه اونجا.مسخرشو درآوردن

      پاسخ ها

      • تاشناس

        نه راست میگی فقط اروپایی ها هستن که آدمن و اجساسات دارن. بقیه مثل شما بی احساسن.عجب رویی داری بخدا!!!!!! انگار مناطق محروم انسان نیستن!!!!!!!!

      • دریای بیکران

        واقعا جای تاسف داره مگه بچه های منطقه محروم ادم نیستن یعنی چی این حرفت خوبه قبل از حرف زدن یکم فکر کنی

    • بدون نام

      از اول تا آخرش مدام زیرپوستی حامی خانم مدیر بود!!!

    • بدون نام

      آموزش و پرورش ایران با انتخاب مدیران مدارسش

    • موسوی

      دوازده سال رفتم مدرسه یک بار با پدرومادرم کاری نداشتم تازه اونقدر کتک هم میخوردیم

    • بدون نام

      اینا رو ول کنید یکی به خانم مدیره بگه چی تو گوشیت بوده که اینقدر از گم شدنس دستپاچه شدی و این افتضاح رو به بار آوردی؟

    • بدون نام

      علکی شلوغش کردن واسه چی مدیر مدرسه رو اخراج کردن ما قبلنا بدجور تنبیه میشدیم چیزمون نشد الان یه بازجویی این همه مشکلات رو داشت؟

    • مصی

      احتمالا چیزای خوبی توی گوشیش نبوده که انقدر دستپاچه شده

    • بدون نام

      حق نداشته باعث آزارطفلای معصوم به چه جرمی آخه یکی ازکاربران نوشته مگه اینابچه اروپاییان که توخواب جیغ میزنن ومیترسن این حرف واقعابی معنیه چون بچه های مناطق محروم هستن حتی حق ترسیدن ووحشت کردن رونباید داشته باشن بچه بچه است حالادرهرکجا وهرمکانی باشه فقط تأسف به حال همچین مدیر ومعلمینی که رحم حتی به کودکان شش ساله نمیکنن خداوند عاقبت همه روبخیرکنه

    • حمید مقدم

      حالا چون مدیر خانم بوده همه میگن وای دانش آموزا ، تو گوشیش چی بوده و هزار حرف و حدیث دیگه ، اما اگه مدیر آقا بود همه براش دلسوزی میکردن که ای وای تربیت بچه ها بد شده ، حق با مدیر بوده ، کار مدیرها سنگین و سخته حق دارن


      خانم ها شرمسار شما هستیم......


      لطفا چاپ کنید

    • بدون نام

      چقد حساس شدن نسل جدید . گوشی گم شد به درک .این گدا بازی ها چیه

    • بدون نام

      مدیر زیر ابی میرفته حتما تو گوشی
      دست به انتحار زده

    • بدون نام

      آقای مقدم ربطی نداره چه مدیر خانم بود یاآقا این عملش زشت وناپسند بود چراشرمنده ی خانما هستین منم خانمم خانما هم خیلی اشتباهات دارن ومبرانیستن اگر میگن خانما کمتر ظلم کنن یاقتل نکنن ویاباعث آزارکودکان نشن دلیل بربی احترامی نیست اینومیگن چون روحیه وجود وهمه چیز خانم هاباآقایون فرق داره وباید لطافت ومهر بانی وعشق بیشتری در وجودشون داشته باشن.برترین هاممنون نظرمو بذار

    • رضا

      یا حضرت عباس که نمردن چه شد بابا مگه عجوزه دیدن

    • مهتاب

      خدا خیرتون بده آقای مقدم قضاوت شما مثل همیشه درست و بجا بود .
      دوستانی که فرمودن یه گوشی مگه چی داره که این خانم خواسته هر طوریه پیداش کنه ، جوابشون تو همین نظرات نهفته است . مگه نمی بینید چه تهمتهایی بهش زده میشه که این مدیر چنین و چنان .
      اون مدیر اگه دنبال گوشیش بود بخاطر وجود بعضی افراد با شخصیت نادرسته که حتی از یک مطلب یا عکس معمولی یا شماره تلفن دنبال سوء استفاده و آزار دیگرونن . البته تعدادشون هم کم نیست .
      آقای مقدم ، در پی دفاع از یک زن منتظر آماج حملات برخی باشید چون از نظر آنان زن همیشه مقصره .
      در پناه خدا سربلند و موفق باشید .

    • بدون نام

      قبل از استخدام ، از اینها تست سلامت روح روان بگیرید!!!؟

    • خاطره

      پ چخبر بود!!!!! معلما و افراد کادر بیشتر توی دفتر و دور وسایل مدیر هستن....مگه اینکه کیف گذاشته باشه وسط حیاط!!

    • بدون نام

      عجب مدیر ی

    • بدون نام

      باید با مدیر برخورد قضایی بشه

    • بدون نام

      عجب من باشم ...

    • بدون نام

      باید بیاد دادگاه توضیح بده چه برنامه های داشته هدفش چی بود نکنه با داعش در ارتباطه

    • بدون نام

      همونطور که آموزش و پرورش گفته باید علیه خانواده ها شکایت کنن تا دیگه کسی جرات نکنه به مدیرها بگه بالای چشمتون ابروست.

    • بدون نام

      به نظرم بزرگنمایی کردن والا با ما تو مدرسه ی برخوردا میشد هیچ کس هم خبر نشد والا بوخودا

    • ناشناس

      اهوازه دیگه ؛ کم خبر درگیری ازش نشنیدیم . تعجبی نداره .

    • راز

      کار این مدیر صد در صد غلط بوده اولا در مقام مدیر یک مجموعه باید انقدر منظبت می بود که یک وسیله شخصی ومهم خودش رو بتونه نگهداری کنه و بعدش باید از را صحیح و درست اقدام میکرد نه این که به همه بچه ها تهمت دزدی بزنه و اون ها رو در مدرسه زندانی کنه و بد تر از همه این که در آخر مشخص بشه که اصلاً گوشی گم نشده و داخل کیف خودشون بوده اصلا قابل قبول نیست و باید مورد باز خواست قرار بگیره

    • بدون نام

      مگه تو گوشیه چی بوده لابد خیلی چیزه محمی توش بوده اره اره مهم بپده

    • رها

      آلزایمر داشته مدیره
      عجب ندید پدیدی بوده به خاطره یه گوشی اون همه بچه رو ترسونده فقط میشه تاسف خورد
      یاحق

    • بدون نام

      از وقتی یادمه مدیران مدارس عقده ای بودن.خودشون همه کار میکنن بعد میندازن گردن بچه های مردم.مهتاب خانم شما هم ادای فرهنگی هارو در نیار

    • بدون نام

      راز لایک

    • بدون نام

      برخي كاربران ازهرفرصتي استفاده مي كنندتافقط ب مردها حمله كنن وبه نظراتي لايك مي گين موافق انها باشند

    • كريو

      مديرمدرسه واقعا مقصره بايد شكايت بشه‘ناداني كرده

    • بی نام

      خخخخححح!
      "ما وظیفه ذاتی‌مان رسیدگی به مشکلات دانش‌آموزان است و در واقع اگر مشکلی برای دانش‌آموز پیش آید شاکی اول، آموزش و پرورش است! " این حرف رییس اموزش و پرورش دیگه اخر خنده هست! اینهمه اتفاقات تنبیه دانش اموزان و تجاوز به دانش اموزان از معلمها یا سقوط اتوبوس دانش اموزان و غیره... اتفاق افتاده و کک اموزش و پرورش و مدیرانش هم حتی گزیده نشده، اونوقت این جناب چی میگن؟! فک کنم تو باغ نیست !

    • پروين

      بانظرات خانم راز م افقم برخلاف مهتاب كه جانبدارانه است.خانم راز خداخيرت دهد

    • بدون نام

      واگرالان کشور دیگه ای بود بخاطراین اتفاق تلخ که عده ای طفل بیگناه دوساعت کامل درمظان اتهام وبدترین شرایط روحی بودن مدیرآموزش وپرورش استعفاء میداد

    • بدون نام

      نه اینکه مدیران محترم آموزش وپرورش بگن ازخانواده این کودکان شکایت میکنن آخه زن گوشی توکیفت بوده بچه چطور میاد تودفترت وگوشیتو میدزده یه کم فکر وتعقل زیبنده ی هرانسانه

    • بدون نام

      لایک ۸/۵۴

    • بی نام

      خخخخححح!
      "ما وظیفه ذاتی‌مان رسیدگی به مشکلات دانش‌آموزان است و در واقع اگر مشکلی برای دانش‌آموز پیش آید شاکی اول، آموزش و پرورش است! " این حرف رییس اموزش و پرورش دیگه اخر خنده هست! اینهمه اتفاقات تنبیه دانش اموزان و تجاوز به دانش اموزان از معلمها یا سقوط اتوبوس دانش اموزان و غیره... اتفاق افتاده و کک اموزش و پرورش و مدیرانش هم حتی گزیده نشده، اونوقت این جناب چی میگن؟! فک کنم تو باغ نیست !

    • بدون نام

      اون پدر و مادر ی که میان تو مدرسه قشقرق راه می اندازند و شیشه میشکنند باید جوابگو باشند و الا به صف کردن دانش آموزان مگه ترس داره؟ که بچه‌ها کابوس ببینند.

    • حق گو

      خانم مدیر عکسهای خانوادگی البته از اوناش تو گوشیش داشته و نگران لو رفتنشون بود . من و شما هم اگه خانم مدیر اونم از نوع با سابقه بودیم و عکس و فیلم شیطونی هامون تو گوشی بود و گم میشد مجبور بودیم برای لو نرفتنش آدم بکشیم !!! مگه نه ؟

    • فرهاد

      معلوم نیست توگوشیش چی داشته که ازترس ابروش اینکارو کرده ازکجا معلوم یکی از معلمها گوشیش رو ندزد یده باشه وقتی دیده اوضاع قمر در عقربه گذاشته سرجاش تو کیف مدیر

    • k m

      دیگه دارن سوسول بازی در میارن به صف کردن بچه ها اینقدر دردسر نداشته سیر داغ ش رو زیاد کردن اما به نفع شون شد حالا هزینه مدرسه رو اموزش پرورش میده بعد خانم مدیر هم حق داشته داخل گوشی هر شخصی شاید عکس شخصی باشه که دیگران بگیرن و ازش سو استفاده کنن ای همه عکسهایی که تو تلگرام اینستاوجود داره اون ادمها خر نبودن که بزارن تا دیگرانببینند ما که تو دوران دبستان مدیر با شیلنگ آب ما رو تنبیه میکرد ما شبها خواب نمیدیدیم حتما ما کرگردن بودیم یا ادم نبودیم این رو هم بگم الان هم دوست دارم همون مدیر رو ببینم چون واقعا دوستش داریم انشالا هر جا که هست سلامت باشه

    • بدون نام

      قضاوت عجولانه مایه بدبختی است

    • بدون نام

      کدوم قضاوت عجولانه؟؟یه اتفاق واقعی وحقیقت محضه کسی که برای قضاوت دیگران ناراحت میشه مرتکب همچین کاری بامشتی کودک نمیشد

    • بدون نام

      با این رفتاری که با معلمین می کنیم آینده فرزندانمان به کجا میرود خدا می داند

    • مهتاب

      کاربرk m خدا خیرتون بده تمام حرف منم همین بود ولی به مذاق بعضی خوش نیومد .
      ممنون که واقع بین هستید .
      در پناه خدا باشید .

    • حمید مقدم

      کاش یک روز رو روز جهانی حقوق زنان قرار میدادن تا حد اقل‌ تو اون یک روز کسی به فکر این بیگناهان همیشه محکوم می افتاد

      لطفا چاپ کنید

    • بدون نام

      کدوم بیگناهان آقای مقدم؟؟؟درسته زن بیگناه هم وجودداره ولی همه زنان بیگناه نیستند شماهم طرفداری کورکورانه ازکسانی که مرتکب اشتباه میشن نکنید

    • بدون نام

      من فکر کنم حمید مقدم داره مسخرمون میکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج