۴۳۵۳۳۱
۱۳ نظر
۵۰۰۲
۱۳ نظر
۵۰۰۲
پ

«بحث روز»؛ فساد و تجاوز در مدارس فوتبال، واقعیت یا سیاه نمایی؟

آیا تا به حال با چنین تجربیاتی (تعرض جنسی در مدارس فوتبال و آکادمی های ورزشی) از دور یا نزدیک (خودتان، فرزندان یا دوستان و آشنایان) مواجه بوده اید؟ آیا به نظر شما امکان تعرض به کودکان و نوجوانان فوتبال دوست وجود دارد؟ شما با این بخش از حرف های مسعود شجاعی موافقید؟ یا معتقدید در مدارس فوتبال چنین اتفاقاتی نمی افتد؟ نظرها و تجربیاتتان درباره این آسیب را برای ما بنویسید.

برترین ها: آیا به نظر شما امکان تعرض به کودکان و نوجوانان فوتبال دوست وجود دارد؟ شما با این بخش از حرف های مسعود شجاعی موافقید؟ یا معتقدید در مدارس فوتبال چنین اتفاقاتی نمی افتد؟ نظرها و تجربیاتتان درباره این آسیب را برای ما بنویسید.
مسعود شجاعی در گفت و گو با خبرنگار یک رسانه ی معاند حرف های به زبان آورده که شوکه کننده است. با آن بخش از حرف هایش که مربوط به اجتماع و سیاست است، کاری نداریم، اما حرف های او در مورد مدارس فوتبال کمی نگران کننده به نظر می رسد.

نقل به مضمون مصاحبه ی اخیر مسعود شجاعی: « من اگر این حرف ها را نزنم به نسل جوان تر از خودم که بعد از من می آیند خیانت کرده ام. وقتی در مدرسه فوتبال به بچه 8 یا 9 ساله تجاوز می شود به چه کسی مربوط می شود؟ مدیر باشگاه باید پاسخگو باشد. تا الان مدیری را بابت این موضوع باز خواست کردند؟»
ای کاش که هافبک تکنیکی این سال های تیم کی روش این حرف های چالش برانگیز را که خبر از یک آسیب احتمالا جدی و هزینه بر می دهد را با یک رسانه ی داخلی در میان می گذاشت. اما فارغ از این مباحث نظر شما در رابطه با فساد احتمالی در مدارس فوتبال چیست؟
آیا تا به حال با چنین تجربیاتی (تعرض جنسی در مدارس فوتبال و آکادمی های ورزشی) از دور یا نزدیک (خودتان، فرزندان یا دوستان و آشنایان) مواجه بوده اید؟ آیا با توجه ساختار مدارس فوتبال امکان تعرض به کودکان و نوجوانان فوتبال دوست وجود دارد؟ شما با این بخش از حرف های مسعود شجاعی موافقید؟ یا معتقدید در مدارس فوتبال چنین اتفاقاتی نمی افتد؟ نظرها و تجربیاتتان درباره این آسیب را برای ما بنویسید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حتما چیزی دیده که گفته

    • علی

      خدا در قرآن میفرماید ما انسان را در مقابل شهوت ناتوان آفریدیم....و ما انسان ها هم معصوم که نیستیم...پس این ها واقعیت جامعه هست...

    • علی

      بنده شخصا شاهدچنین پیشنهادی بودم که به دوست من شد.مربی بابت بازی دادن به یکی از دوستانم ازش باج جنسی میخواست

    • عباسی

      تواین دنیای شیر تو شیر هرچیزی امکان داره وای به حالمان که به چه قهقرائی داریم میریم آخرش چی شود خدا داند و بس

    • بابک

      شک نکنید حرفهای شجاعی درست است.حتی توی دهاتهاوشهرستانهای کوچک هم اینجور فسادها وجود دارد.

    • جهان پهلوان

      دومسئله روباید گفت یکی اینکه نه تنها فوتبال بلکه ورزشهای دیگر نیز احتمال چنین چیزی وجود دارد.ونباید نه جوسازی الکی شود ونه ازاین مسئله براحتی عبورکرد .دوم مسئله تمرین همزمان جوانان ونوجوانان وکودکان درخیلی از سالن های ورزشی در وورزش های مختلف ‌(به دلیل کمبود جا وامکانات) است.که این باعث ارتباط ودوستی نوجوانان وکودکان با شاگردان بزرگسال می شود .واین خود باعث انحراف وفتنه برای بزرگسالان می شود واحتمال سواستفاده از بچه بالا می رود.

    • امیرحسین

      فضای دوستانه و نزدیک ورزش بسیار باعث بروز اینگونه انحرافات میشه مخصوصا بجز فوتبال در رشته های انفردای مثل کشتی و ژیمیناستیک هم ب دلیل پاره ای از موارد این انحرافات بیشتر وجود داره البته این دلیل نمیشه ک دیگه کسی ورزش نکنه بلکه باید ب مربیان و خانواده ها اموزش های کامل داده بشه وهمچنین تست های لازم از اون ها گرفته بشه و ب این راحتی ها ب هرکسی مدرک و پروانه مدرسه فوتبال و اینا ندن

    • محسن

      بله همچین چیزی در ورزش هست باید به شدت برخورد کنن مسولین

    • میٹم

      واویلا.اون از حج.اونم از مدرسه اینم از اکادمی فوتبال...ادم باید با بادیگارد بیاد بیرون

    • بدون نام

      تانباشد چیزکی مردم نگویند چیز را احتمال هست وگرنه مسعود شجاعی بیکارنیست ک بگه وباید جلوش گرفت

    • hadi

      واقعا شرم آوره که این مسائل در فوتبال ما وجودداره و از جوانان ونوجوانان علاقمندبه فوتبال سواستفاده میشه .این کارا باعث میشه والدین به آکادمی ها اعتمادنکرده وجوانان مستعدرا به فوتبال معرفی نکنن وفوتبالمان در فقر استعداد بسوزه.

    • سعادت

      اقا با هر کی حرف زده کاری نداریم . ایا منکر این حرکت ها هستین ایا میگین در مدارس فوتبال از این اتفاقات نمیوفته

    • سادی

      به چشم خودم که ندیدم .ولی بودن افراد خیلی زیادی که خودشو از این کارهای خودشون تعریفاتی میکردند. کسی هم بخواد کاری کنه که جلوی چشم جمع کاری نمیکنه . عرف حاکم بر جامعه هم به خانواده ها اجازه گفتن این موضوع رو نمیده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج