جاباما
۴۳۵۳۵۳
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

طنز؛ هواپیما که رفت بفرمایید درشکه!

فریور خراباتی در روزنامه آرمان امروز نوشت:

ظاهرا یک هواپیمایی قرار بوده از فرودگاه مشهد ساعت ده و نیم شب بلند شود و طرف تهران پرواز کند، منتها برنامه‌ریزی واقعا استثنایی و حیرت انگیز مدیران شرکت هواپیمایی باعث شده که این هواپیما چهار ساعت زودتر از زمین بلند شود.بر این اساس نتیجه می گیریم؛ الف- همین جا دور هم نشستید دیگه، چه کاریه برید تهران؟ ب- تهران همینجوریش هم شلوغ هست، بیخیال! ج- دوستان به ساعت ایران بلیت می فروشند، به ساعت اسپانیا پرواز می کنند، د- ممکن است خلبان هواپیما کمی عجله داشته، این اتفاقات طبیعی است. به هرحال امروز در صنعت هوایی خیلی پیشرفت کرده‌ایم.یعنی در گذشته هواپیماهایمان تاخیر داشتند، الان جلو افتاده ایم، یعنی هواپیما زودتر از زمان مقرر پرواز می کند. اصلا این سیستم هواپیمایی ما کلا «زمان و مکان» را به شوخی گرفته است.
اگر نه این اتفاق دلیل دیگری نمی تواند داشته باشد. آن وقت مسئولان فرودگاه بلافاصله تدبیری اتخاذ کرده اند و به مسافران جامانده گفته اند: «هواپیما که رفت، بفرمایید درشکه!».بعد مورد داشتیم یک هواپیمایی از فرودگاه مشهد بلند شده است، ۴۵ دقیقه بعد در همان فرودگاه مشهد فرود آمده. یعنی مبدا و مقصد را دوستان یکی کرده اند، که البته این نشان می دهد که خورشید نمی چرخد بلکه کره زمین دارد می چرخد و نظریه فیزیک‌دان عزیز کشورمان مبنی بر چرخیدن خورشید و ثابت بودن کره زمین منتفی می شود.
هرچند به نظر می رسد حتی کره زمین هم عجله دارد و یک مقدار سریع تر از حالت طبیعی می چرخد، اگر نه آدم بعد از نیم ساعت پرواز قاعدتا نباید به سر جای اول خود برگردد.هرچند سفر با هواپیما این روزها اصلا به کسی توصیه نمی شود، چون شکارچیان زحمتکش این روزها هرچه روی هوا می بینند آن را شکار می کنند، نمونه اش هم یک پرنده فلامینگو بوده که سه هزار کیلومتر صحیح و سالم پرواز کرده و به سواحل شمالی کشورمان رسیده، آن وقت دوستان با شلیک یک گلوله به خستگی سفر او پایان داده اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج