۴۳۵۳۹۷
۴۹ نظر
۵۰۰۶
۴۹ نظر
۵۰۰۶
پ

بحث روز؛ میزان افزایش حقوق کارمندان کافی است؟

با این اوصاف افزایش ده درصدی میزان حقوق کارمندان متناسب با قدرت خرید است؟ آیا سال بعد کارمندانی متمکن تر خواهیم داشت؟ یا روز به روز توانایی خرید این قشر وسیع از جامعه پایین خواهد آمد؟ شما چه فکر می کنید؟ چه دیدگاهی نسبت به آینده ی اقتصادی خود و خانواده تان در سال آینده دارید؟

برترین ها: طبق اعلام دولت حقوق کارمندان در سال آینده ده درصد افزایش خواهد داشت و این در حالی است که به عنوان مثال بنزین به عنوان یک فاکتور عرفی تعیین کننده در تورم پنج درصد تورم خواهد داشت و می دانیم که افزایش بنزین به طور زنجیر وار حمل و نقل و به تبع آن دیگر مقولات هزینه بر روزمره را متورم خواهد کرد. البته بنزین یک جز از یک کل وسیع است.
نوبخت هم طی صحبت هایی تورم احتمالی را چیزی حدود هشت درصد بیان کرد و حال این افزایش حقوق و این تورم احتمالی را متناسب و واقعی می دانید؟ با این اوصاف افزایش ده درصدی میزان حقوق کارمندان متناسب با قدرت خرید است؟ آیا سال بعد کارمندانی متمکن تر خواهیم داشت؟ یا روز به روز توانایی خرید این قشر وسیع از جامعه پایین خواهد آمد؟ شما چه فکر می کنید؟ چه دیدگاهی نسبت به آینده ی اقتصادی خود و خانواده تان در سال آینده دارید؟
ارقام بودجه امیدوارکننده بود؟ یا نا امیدتان کرد؟ برای ما بنویسید
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • الهام

      کاملا مشخص است که کافی نیست اما چرا صدای اعتراضی از کارمندان نمی شنویم؟؟این هم کاملا مشخص است .اکثر کارمندان با ناامیدی از اصلاح وضعیف حقوق و دریافتی ها،اقدام به گرفتن رشوه از مراجعین می کنند چون چاره ای ندارند .مسئله ای که بیش از حد تصور به یک عرف و رویه ی بسیار معمولی در ادارات تبدیل شده طوری که شخصی مثل من که فقط به حقوقم قناعت می کنم و پولهای اضافی نمی گیرم به یک ساز مخالف و بیگانه در اداره تبدیل شده و به گوشه ای رانده می شوم و چاره ای جز سکوت ندارم.زیرا فساد اداری در ایران به نحو وحشتناکی سیستماتیک و صدای اعتراض به جایی نخواهد رسید!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اولا کارمندا یه ساعتم کار مفید نمیکنن.دوما انقد رشوه و پول .... که آخر ماه ده تا پول کارمندی درآوردن.شما نگران کارگرا باشین که هیچکدوم ازین آپشن هارو ندارن

    • بدون نام

      اف به این دولت

    • سوت سوتک

      آقا دست از این حقه بازی ها بردارید اگه تورم پایین باشد(آن هم به گفته خودشان) حقوق ها را به میزان تورم زیاد میکنند پس چرا چندین سال تورم سی چهل درصدی داشتیم به همان میزان حقوقها را اضافه نکردید جبران این همه عقب ماندگی کی می خواهد بشود

    • حامد

      من یک کارمند هستم با 11 سال سابقه و حقوق ماهی یک میلیون و پانصد هزار تومان . یک خانواده 4 نفره دارم . خدا شاهده که همیشه هشتم گرو نه ام است . واقعا با این حقوق نمیشه زندگی کرد . نصف این حقوق برای اقساط وام مسکن و غیره میره . واقعا با نصف باقی مونده چطور باید خرج زندگی با دوتا بچه مدرسه ایی رو داد . ما چه گناهی کردیم که تو این مملکت به دنیا اومدیم . ما چه گناهی کردیم که بابا مون آقا نبوده تا ما آقا زاده باشیم . ما چه گناهی کردیم که باید اینطوری زندگی کنیم .

    • شاهرخ خلیلی

      باتوجه به اینکه اعلام تورم رسمی.هیچوق ت واقعی نبوده.وتورم واقعی بسیاربالاترمیباشد.پس کارگران وکارمندان؛مانندتمام سالهای گذشته بازهم فقیرترمیشوند،وخانوادهای آنهابدبخترمیشوند.وکشورنیزازکارآنهابهروری خوبی نخواهدداشت.مثل سالیان گذشته.واین مداربسته همچنان چون گذشته می چرخد.

    • محمد

      چه سئوال مسخره ای !!آقا اضافه هم هست دستتون درد نکنه خدا خیرتون بده البته برای من که ماهیانه دویست میلیون میگیرم عالیه با بقیه هم که کاری ندارم اصلا بما چه مربوط که بقیه ندارن اصلا برن بمیرن!!!!!!!

    • محسن امیری

      وقتی صحبت از کاهش نرخ تورم و افزایش همزمان قیمت ها میشه مسولین میگن که کاهش تورم به معنی ارزان شدن اجناس نیست اما موقع افزایش حقوق ها که میشه میشه بر اساس نرخ تورم. آخه مگه ما این پولو کجا میخوایم خرج کنیم. که بی ربط شده. چرا سر خودمون کلاه میزارید. فکر اون دنیا هم باشید . روز به روز سفره ها کوچکتر میشه. صله ارحام از بین رفته. مادر به بچه نمیتونه رحم کنه . تا کجا میخواین ادامه بدید. چرا مثل کبک سرتون زیر برفه مسولین محترم .شما اگه راست میگفتین به راهنمایی های رهبر توجه میکردین. واقعا متاسفم .

    • بدون نام

      رسما در آستانه ی خودکشی ایم.

    • مهرداد

      خدااف کنه هر چی ادم دروغگو و ریاکاره همه بگین امین

    • گرفتار

      چون آقای روحانی ودولت محترم شکسته نفسی کردن وتورم یک درصدی راهشت درصداعلام کردندماهم راضی هستیم اصلاًچراافزایش حقوق؟یه چیزی هم میدیم ببرن.
      حالا نمایندگاااااان مردم هم که تصویب کردن دیگه چه نیازی به نظرسنجی هست؟

    • بدون نام

      حقوق اکثر کارمندان زیر خط فقر است. افزایش 10 درصدی حقوق، کارمندان را به عمق بیشتری از زیر خط فقر می برد

    • گرفتار

      اصلاً امسال بیان یک طرح جدیدمصوب کنن.مثلاًکاهش حقوق کارمندان دولت..واللا .کی به کیه ؟
      ملت هم که معترض نمیشن.فوقش اعتراض کنن بگن چرااحکام کاهش حقوق رو دیرصادرمیکنید.تکلیف زودترمعلوم شه.

    • بدون نام

      قبوض را جمع بزنید بعد مقایسه کنید.باافزایش حقوق.
      دولت مسوول سرو سامان دادن به معیشت مردم است و بیان مشکلاتش توجیه پذیر نیست.
      اگر نمیتوانید چرا کاندید میشوید.پس باید بتوانید.

    • آرام

      بنده باز نشسته هستم و در این یکماه گذشته اقلام مصرفی که مایحتاج روزانه ما را تشکیل میدهد حدود 10 درصد افزایش داشته .
      در این مملکت در هر دوره 3 ماهه یا اجناس افزایش قیمت داره یا با کاهش کیفیت و کم فروشی مواجه هستیم که در پایان سال چیزی حدود حداقل 30 درصد میشود .
      حالا دولت محترم به ما رحم کرده و قراره 10 درصد درسال افزایش حقوق داشته باشیم .
      خدا وکیلی دیگر سفره ای برایمان نمانده که کوچکتر بشود .
      فقط امیدمان به خداست که او را وکیل خود قرار داده ایم .

    • بدون نام

      از ماست که بر ماست...

    • عنقا

      بایدیه جوری افزایش میدادند که دیگه کسایی که حقوق میگیرند مالیات ندن حالا اون یه ضره حقوقیم که میگیرندبایدخرج همه چیزشون بشه بااین وضع نابسامان اقتصادی مردم اگر دوست هم داشته باشن پس انداز کنن نمی تونن خدا به همه مردم صبر بده

    • عبداله

      با سلام ، دولت و دولتی ها همیشه قیمت بنزین یا برق و غیرو را با سایر کشورها مقایسه می کنند ولی هیچ وقت نیمادند بگویند حداقل حقوق و دستمزد کارمند یا کارگر در فلان کشور چقدر است ، این یعنی صداقت!!!!!!!

    • کارمندمیلیاردر

      حدس میزنم دولت تحقیق کرده فهمیده که چون درآمدکارمندان ازمشاغل کاذب مثل مسافرکشی و.. بیشتزشغل کارمندیشونه پس دیگرنیتزی به افزایش حقوق کارمندی ندارند.خیلی هم خوب وهوشمندانه .اصلاًچرامردم به خاطرندانم کاری دولت تبدیل به مرفهین بی دردبشن؟

    • کاربر

      دو ماه کار داشت که بودجه را تقدیم کنند از طرف دولت بیان شد که تورم تک رقمی شد به دوستان عرض کردم که اقای نوبخت نقشه ای برای اینکار دارد و ما حصل ان شد که بودجه تک رقمی است پس افزایش حقوق 10 در صد خیلی خوبه و دولت لطف کرده اما این تریبون یکطرفه است و صدای مردم را نمیشنوند که کجا تورم تک رقمی شده از گوشت ماست و غیره بگیر الی اخر همه گران شدن اما متاسفانه شنیده نمیشود

    • fafa

      از سرشون هم زیادتره !!! خیلی کار میکنن همش علاف از این اتاق به اون اتاق وقت تلف میکنن تا ظهر بشه برن خونشون آمار کار مفید مبین همین تلاش عزیزانه کارمنده.

    • زرشک

      خزانه خالی بود,,حالا پرمیشه:-*T_T

    • افشین

      واقعا اعلام ده درصد شرم اوره چون در هر جنس وخدماتی که حساب کنید حداقل ده درصد گران خواهند شد .دراب .برق .مخابرات .شهرداری ها .دارایی ها .ارایشگرها .خوردنی ها .پوشاک .بیمه ماشین .شهریه دانشگاههای فرزندان .
      کارمندان وکارگران وبازنشستگان واقعا استثمار می شوند وهیچ فریاد رسی هم ندارند .بسیاری از شرکت بابت هر کارگر ۲/۵تا ۳میلیون به پیمانکار می دهند وپیمانکار فقط به کارگر ۸۰۰تا ۱میلیون میدهد ومابقی را بین خود و....تقسیم می کنند .
      دولت لطف کند اجناس وکالاها وخدمات را به قبل طرح هدفمندی یارانه ها برساند ما همین ۴۵۰۰۰تومان را که با هزار منت وجیب پدرشان بما می دهند را دیگر ندهند .

    • کارمند

      آقای نوبخت مچکریم!!!!!!!! من و این همه خوشبختی محاله محاله
      دیگه وقتشه تمامی کارکنان دولت مثل نهنگ ها دست به خودکشی دسته جمعی بزنن

    • کاوه

      چرا قانون غیر مترقی مدیریت خدمات کشوری که هر سال بیشتر از قبل بی عدالتی را بین حقوق بگیران خصوصا باز نشستگان گسترش می دهد با قانون قبل از ان که بسیار عادلانه بود عوض نمیکنند؟چرا بودجه اضافه حقوق ها را بالسویه بین حقوف بگیران تقسیم نمی کنند که شکاف تولید شده بین حقوق بگیران همین حد بماند ومدام اضافه نشود ؟دراین صورت خدا وبنده او هم راضی خواهند شد قبول کنید که اگر بخواهید گره را اسان باز خواهید کرد نمیخواهید....

    • بدون نام

      مارابیچاره کردند این چه حقوقی است آقای روحانی کو قولهایی که برای حقوقها دادی چرا حرف نمیزنی آقای نوبخت که غم نداشتن میخورد ولی برای اصحاب زیر دستش اضافات آنچنانی در نظر میگیرد 10درصد هم بدهید بهسازمان برنامه وبودجه

    • علی

      تورم تک رقمی اعلام شده خیانت بزرگی از سوی دولت به قشر کارگر میباشد

    • بازنشسته اموزش وپرورش

      اقای نوبخت چندی قبل در جراید و سایر رسانه های گروهی فرمودند که دولت طرحی در دست دارد که فاصله تفاوت حقوق شاغلین و بازنشستگان را کم کند با تصویب ده در صد اضافه شدن حقوق شاغلین فاصله حقوقی بین این دو قشر حقوق بگیر بر قرار میباشد ایا هدف طرح دولت همین بود یا که یک مشت دروغ تحویل ما میدهند برای دل خوش کردن ما تا جایی که همه میدانند دروغ از جمله گناهان کبیره است

    • سوفيا

      واقعا شرم آوره. آخه چرا دولت کاری برای همسان سازی حقوق بازنشتگان قبل نمي کنه، این بیچاره ها ديگه سال های آخرشان هست اما هنوز این قانون اجرا نشده، بابا این برنامه چهارم توسعه بوده، چرا حق بازنشستگان رو میخورند. خجالت داره. مگه چقدر بودجه لازم داره. این وظیفه دولت هست، ماشاالله هر دولت مياد از اونیکی بیشتر ظلم میکنه.

    • بدون نام

      اضافه شدن ده دردصد یعنی کشک

    • بدون نام

      شاید برای عده ای ازکارمندان ازمابهترون خوب باشه ولی برای بعضی کارگروبازنشسته نوچ یعنی نه

    • بدون نام

      نوبخت دوستت داریم,!!!!!!!!!!!!!!

    • بدون نام

      الهام خانم مرحبا دست مریضاد اصل مطلب رابیان داشتی بخدا ما مردم روراست بودیم ظرف این سالها اول دروغ امد توی زندگیمون و بانسبت از خودم شروع کنم اگر دروغ نگیم میگن یارو ( هالو ) بعدش دزدی و رورااست بگم همان که گفتی ( رشوه ) حلال شد خوردنش چون ارباب رجوع خودش عنایت میکنه وراضیه که کارش راه بیافته سر کیسه رو شل کنه من یک پسر خاله داشتم دوسال قبل مرحوم شد خودش برام تعریف کرده گفت ما 3 نفر در اطاقی از ترخیص کالا بودیم حالا نمیگم کجا خدا بیامرز گفت ما 3 کارمند باهم قرارمون بود اون میز اخریه که ( کاسبی خوبی ) را همیشه کشواش را جلوی ارباب رجوع بلز وبسته وتوشو نشونش بدیم که تراول وپول توش بود یعنی !!!! اره بسلوف خالصه هرچی که میدادن ساعت 4 بعداز ظهر شمرده تقسیم به سه هرکه سهمش گرفته میرفتیم میگه من ودوستم اغلب باون کارمندمان شک داشتیم چون زیر چشمی میدیدیم کلی تراول وپول گرفت گذاشته تو کشو اما موقع تقسیم کم میشد بالاخره اعتراض کردیم اون با قیافه حق بجانب گفت مرا دزد میکنید !!!!! اسغفرلله ……که توبا دونفر دیگر یعنی همون پسر خاله ناتنی من همگی بله دزدید بماند _ گفت ما دونفر از فردا صبح هرچه میدادن مینوشتیم عصر مچشو گرفتیم ورفیقم یک چک ابدار زد توگوشش میدونید چطوری ؟؟ دزد از دزد اون اقا یک چسب بسیار بزرگ زده بود زیر میز بالای کشو هرچه میدادن چند تاشو میزد اون بالا روی چسب وکشو را کشیده خالی میکردیم وتقسیم !!!!!! اره گفتم دزد از دزد کی باعث این وضع نا بسامانه زندگی گرفتار کارمندان که با سیلی صورتشان را قرمز نگهمیدارن بخدا درصدی از طلاقها فقط از روی نداشتن هاست وبسیاری کجروی ها هم از نا علاجیه

    • بدون نام

      چرا همش کارمندا!!!!چرا کسی از حقوق زیر یک میلیونی قشر زحمت کش و محروم کارگر که جونش رو سرمایه کرده و داره توی شرایط سخت کارگا ها و کارخانه ها عرق میریزه حرفی به میون نمیاره؟ اکثرشون دارند با قرارداد سفید امضا کار میکنند.

    • بدون نام

      نوبخت دوستت داریم!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!

    • حسن

      سخنگوی دولت همیشه دروغهای بزرگ و باورنکردنی را برای مردم اعلام میکند مثلا تورم زیر ده درصدی که بزرگترین دروغ تاریخ ایران محسوب میشود.طی سالیان زیاد تورم بسیار زیاد بوده و حقوق کارمندان متناسب با واقعیت افزایش پیدا نکرده و علت آنهم دروغهایی بوده که عمدا تورم را پایین اعلام میکردند پس کارمندان و کارگران روزبه روز فقیرتر شده اند دولت اگر راست میگوید حقوق کارمندان را به واقعیت نزدیک کند الان که هزینه ها بیشتر از درآمد کارمندان میباشد و پس اندازی هم صورت نمیگیرد.سخنگوی دولت حتما و قطعا حقوق کلان دریافت میکند که واقعیت ها را احساس نمیکند و تورم برای ایشان اثر نمیکند که آنرا ناچیز اعلام میکند او حتما فکر میکند که همه کارمندان هم مثل ایشان حقوق دریافت میکنند.خود مردم میزان و معنی تورم را خیلی بهتر از شما که برخلاف علم اقتصاد و دانشگاه بیان میکنید متوجه میشوند.شما حتی دربیان تورم علم را هم لگدمال میکنید چون منافع دولت شما با تورم پایین گره خورده و محکوم به بیان آن بصورت غیرواقعی و پایین میباشید.

    • علی

      نوبخت خدا جوابتو بده واگذارت کردیم به امام حسین به حضرت ابالفضل العباس که کودک شش ساله هم از دروغگوییهای تو به خنده می افته.اگه مقام دولتی نداشتی انوقت معنی تورم را بهتر متوجه میشدی چون منافعت بستگی به این دارد مجبوری تورم را بسیار ناچیز اعلام داری با این حرفت علم و دانش را لگد مال کردی و داری به شعور مردم اهانت میکنی.

    • حسن

      سلام
      آقای روحانی و آقای نوبخت راست میان که تورم هفت یا هشت درصد هست به خاطر اینکه خودشون که نمیرن خرید کنن بفهمند قیمت ها چطور سیر صعودی داره من هم اگه بودم همین نظر داشتم فقط به جیب خودشون نگاه میکنند

    • جمشید

      هر سال بدبخت تر از پارسال !

    • بدون نام

      آقا این ده درصد هم که اضافه کردن پول بیمه و مالیات که از ما می گیرند افزایش نداریم همه سرکاریم ۱۷ سال داریم ما می کنیم حقوقمان از۱۵۰۰۰۰۰تومان بالاتر نمی رود

    • حسین

      واقعا دولت نمیخواهد واقعیات زندگی مردم را ببیند، نمیدانم چه کسانی آمار و ارقام به آقای رییس جمهور ارایه میدهند،شما ببینید، همین برنجی که سال گذشته کیلویی هشت هزار تومن بود، امسال باید بخرید کیلویی سیزده هزار تومن، شکر چند بود، و حالا چقدر است،همه چیز همینطوره، بعد میگویند، تورم اومده پایین!!!!!! چرا باید دروغ گفت؟ سال گذشته قبوض آب و برق و گاز، چقدر بود و الآن چقدر است؟!!! دست رو هرچی بگذارید، همین وضعه، بعدش بالاترین بیچارگی اینه که بازنشسته باشی، اونم بازنشسته آموزش و پرورش!!!!!!!؟ این دیگه واویلا، آخه ده درصد افزایش حقوق یک کارمند، اونم بازنشسته آموزش و پرورش، چه دردی دوا میکنه، من به نوبه خودم بعنوان یک بازنشسته آموزش و پرورش، که لیسانس راه و ساختمان داشتم و به امیدی رفتم در این وزارت خانه استخدام شدم، به درد چکنم چکنم دچار شدم، و اون دنیا جلوی این آقایون را میگیرم و نمیگذرم، حالا هی بگن تورم را آوردیم پایین، والسلام

    • بدون نام

      دولت از اول عمر خودش تا الان کدام حرف راست رو بیان کرده؟
      ما چیزی جز دروغ از به اصطلاح دولتمردان نشنیده ایم.
      تورم تا همین الان زیر 35 درصد نیست.بازار رو ببینید همه چیز آشکار هست ولی دولتمردان مثل کبک سر زیر برف دارند.
      اینها مردم را......فرض کرده اند.
      البته جای تعجب نداره.
      افزایش حقوق ده درصدی برای رییس دولت و سایر دولتمردان یعنی یه رقم بالا اما برای من کارمند چیزی حدود 100 تا 150 هزار تومان هست.
      آقای رییس دولت و تمامی دولتمردانش تا همین الان بازار یرای خرید نرفته اند تا همه چیز برایشان مشخص شود.
      اینها حق الناس است و من در قیامت از همه شون تقاص پس میگیرم.

    • رضا رضائی

      کافی نیست
      امارواقعی نیست وهمواره کارمند چه تخصصی
      وچه غیرتخصصی زیرخط فقرخواهد بود....

    • بدون نام

      سلام ما ارتشیها همهمین مشکل رو داریم نمیدونیم چکار کنیم تو تمام دنیا رو نگاه کنی بالاترین حقوق مال ارتش هستش ولی تو ایران پایین ترین حقوق مال ارتشیها هستش

    • بدون نام

      سلام خدمت شما خواننده گرامی
      متاسفانه مسئله ای که در این مورد به آن توجه نشده است نسبت بین سطح رفاه و درآمد یک کارمند سطح متوسط به پائین است.
      معمولا کسانی بودجه را تهیه و تصویب می کنند که از اشل حقوقی بالایی برخوردارند و به جرعت عرض میکنم که اصلا حقوق 1.200.000 ماهیانه یک کارمند متخصص را درک نمی کنند که یعنی چه، آنها کسانی هستند که فقط پرکردن رزومه برای خودشان مهم است مثلا در محافل مختلف بشینند و اعلام بکنند که " من هزینه های فلان جا را اینقدر ... کاهش دادم" اما نمی دانند که این کاهش هزینه یعنی پا روی گلوی کارمند گزاشتن.
      نمی دانند که دغدغه قسط و بدهی داشتن مانع از کار کردن کارمند می شود.
      حاصلش می شود این که طبق آمار خودشان هر کارمند کمتر از یک ساعت در روز کار می کند.
      سخن پایانی : تا کی قرار است آدم ها درست قیمت بخورند ؟ تا کی قراره آدم های بی ارزش با ارزش تر شوند ؟
      یا حق
      باتشکر از توجه شما

    • بدون نام

      سلام خدمت شما خواننده گرامی
      متاسفانه مسئله ای که در این مورد به آن توجه نشده است نسبت بین سطح رفاه و درآمد یک کارمند سطح متوسط به پائین است.
      معمولا کسانی بودجه را تهیه و تصویب می کنند که از اشل حقوقی بالایی برخوردارند و به جرعت عرض میکنم که اصلا حقوق 1.200.000 ماهیانه یک کارمند متخصص را درک نمی کنند که یعنی چه، آنها کسانی هستند که فقط پرکردن رزومه برای خودشان مهم است مثلا در محافل مختلف بشینند و اعلام بکنند که " من هزینه های فلان جا را اینقدر ... کاهش دادم" اما نمی دانند که این کاهش هزینه یعنی پا روی گلوی کارمند گزاشتن.
      نمی دانند که دغدغه قسط و بدهی داشتن مانع از کار کردن کارمند می شود.
      حاصلش می شود این که طبق آمار خودشان هر کارمند کمتر از یک ساعت در روز کار می کند.
      سخن پایانی : تا کی قرار است آدم ها درست قیمت بخورند ؟ تا کی قراره آدم های بی ارزش با ارزش تر شوند ؟
      یا حق
      باتشکر از توجه شما

    • حسن

      بسیار ناامیدکننده است !!!!!!

    • امین

      چیزی که نوبخت فکر مبکنه :10% ,250میلیون تومن میشه 25 میلیون تومن !!!
      چیزی که مردم فکر میکنن : 10%, 1 میلیون تومن میشه 100 هزار تومن !!!
      جناب نوبخت ! میان ماه من تا ماه گردون ***تفاوت از زمین تا آسمان است

    • احمد

      هدف حذف شغل کارمندی است .چون ناراحت هستند دستمزدی به کارمند میدهند.وخساستشان را نشان میدهند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج