۴۳۵۵۳۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

تارقلی‌زاده: با تاج شوخی کردم، جدی نگیرید

رئیس دپارتمان فوتسال گفت: من اطمینان داشتم که بهترین بازیکن فوتسال آسیا از ایران خواهد بود.

خبرگزاری تسنیم: علی تارقلی‌زاده در حاشیه برگزاری کلاس‌های پیشرفته مربیگری فوتسال در جمع خبرنگاران گفت: این اولین دوره کلاس‌های پیشرفته مربیگری فوتسال در آسیا است که در ایران برگزار می‌شود و این خیلی خوب است که کشور ما میزبانی این کلاس‌ها را برعهده گرفته است.

وی افزود: برگزاری کلاس‌های مربیگری فوتسال از سال ۲۰۰۵ در ایران آغاز شد و در دوره‌های دیگر به قاره‌های دیگر رفت، اما این دوره از کلاس‌های پیشرفته برای اولین بار است که در این سطح و در ایران برگزار می‌شود. همانطور که دیدید در این دوره از کلاس‌ها مربیان لیگ برتری و تعدادی از بازیکنان پیشین تیم ملی فوتسال حضور دارند.

مدرس فوتسال آسیا درباره صحبت‌های کنایه‌آمیزی که در حاشیه مراسم با مهدی تاج در خصوص برگزاری دیدار ایران و سوریه در مالزی داشته است، گفت: شوخی‌های من و تاج را جدی نگیرید. ما سالیان سال است که همدیگر را می‌شناسیم. من قبلا هم گفته‌ام در مورد موضعش در قبال مراسم انتخاب برترین‌ها فدراسیون ایران کمی عجله کرد چرا که ما یکی از فوتسالیست‌هایمان را به عنوان کاندیدای برترین‌ها در مراسم داشتیم. من مطمئن بودم که نماینده ایران به عنوان بهترین فوتسالیست آسیا انتخاب خواهد شد. در مورد انتخاب بهترین تیم ملی آسیا هم ۲-۳ سالی است که در انتخاب برترین‌ها هیچ کشوری کاندیدا نمی‌شود و این موضوع فقط مربوط به این دوره نبود. اینکه حالا چرا AFC تصمیم گرفت انتخاب بهترین تیم‌های ملی آسیا را از جمع برترین‌هایش حذف کند دلیلش را نمی‌دانم.

تارقلی‌زاده در پاسخ به این سوال که چرا بازی سوریه و ایران در آن شرایط آب و هوایی برگزار شد، عنوان کرد: مسئله فوتبال به من ارتباطی ندارد، من عضو کمیته فوتسال آسیا هستم و در مسائل مربوط به فوتبال دخالتی ندارم و در مورد این موضوع نمی‌دانم چه چیزی بین فدراسیون فوتبال و AFC می‌گذرد.

رئیس دپارتمان فوتسال در مورد اینکه حسن‌زاده بهترین بازیکن فوتسال آسیا اعلام کرده در دوره قبل هم جایزه‌اش را دریافت نکرده است، گفت: شما از این موضوع مطمئن هستید که این سوال را مطرح می‌کنید؟ تا آنجایی که من می‌دانم او جایزه‌اش را گرفته است. حسن‌زاده جایزه امسالش را هم حتما دریافت خواهد کرد. محل و زمان تحویل جایزه حسن‌زاده به زودی مشخص خواهد شد. به احتمال خیلی زیاد AFC در نزدیک‌ترین مسابقات بین‌المللی جایزه حسن‌زاده را به وی اهدا خواهد کرد. شما می‌توانید از شمسایی هم بپرسید که جایزه سال پیش خود را دریافت کرده است یا نه.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج