جاباما
۴۳۶۵۶۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

برانکو: نوراللهی نیم فصل به سربازی می رود

سرمربی تیم پرسپولیس گفت:نوراللهی باید برود.او باید به خدمت سربازی برود.این اتفاق در نیم فصل رخ می دهد.

کاپ: برانکو ایوانکوویچ درباره اینکه تمرین امروز پرسپولیس با توجه به تصاویر انتشاریافته پرنشاط بوده است عنوان کرد:از کجا می دانید تمرین بانشاط بود؟تمرین پشت درهای بسته بود و کسی نمی داند بانشاط بود یا نه.شاید چون باران می بارید می گویید که تمرین پرنشاط بود.جدا از شوخی شرایط خیلی خوب است.

وی درباره جلسه امروز در باشگاه پرسپولیس گفت:جلسه روتین ما بود.مسولان باشگاه برای حضور در دوره آموزشی لیگ قهرمانان به مالزی می روند.در جلسه امروز درباره بازیکنان صحبت کردیم.قبل از هر چیز درباره عالیشاه و نوراللهی صحبت کردیم.نوراللهی باید برود.او باید به خدمت سربازی برود.این اتفاق در نیم فصل رخ می دهد.اما وضعیت عالیشاه هنوز قطعی نیست.

سرمربی پرسپولیس درباره وضعیت محمد انصاری و جدایی این بازیکن به کاپ بیان داشت:خوشحالم بازیکنانم پیشنهادات خوب دارند.این یک افتخار برای باشگاه و بازیکنان است.ولی اینجا منافع باشگاه هم در میان است.طبیعی است موضع من را پرسیدند.موضع من این است که در حال حاضر انصاری نمی تواند از پرسپولیس جدا شود.

وی درباره بازی پرسپولیس مقابل پدیده و شرایط جوی در مشهد گفت:آگاهی کامل داریم چه شرایطی قرار خواهیم گرفت.طبیعی است بازی بسیار سختی با پدیده خواهیم داشت.پارسال پدیده ۴ امتیاز از ما گرفت.آگاه هستیم بازی سختی داریم.پدیده مقابل تراکتورسازی کیفیت خود را نشان داد.

سرمربی پرسپولیس درباره وضعیت فرشاد احمدزاده و آسیب دیدگی این بازیکن در تمرین دیروز بیان داشت:او در تمرین روز گذشته مصدوم شد.احمدزاده روی توپ سر خرد و پایش کش آمد.اما فرشاد خیلی خوب آماده است و به خاطر آماده بودنش دچار آسیب دیدگی سخت نشد.امروز هم عادی تمرین کرد.فکر می کنم برای مشهد آماده شود.

وی درباره انگیزه های مهدی طارمی و رامین رضاییان برای بازی جمعه گفت:چرا برای این مسابقه انگیزه داشته باشند و برای سایر بازی ها انگیزه نداشته باشند؟آنها برای همیشه مسابقات انگیزه دارند.انتظار من این است که همه بازیکنانم در همه مسابقات انگیزه داشته باشند.

به گزارش کاپ،سرمربی پرسپولیس درباره انتقادات نسبت به نتایج سینوسی سرخپوشان اظهار داشت:بازی ها در لیگ بسیار نزدیک به هم هستند.طبیعی است که تیم ها با انگیزه بالا به مصاف هم می روند.به هر حال این سرنوشت ماست و گلایه ای نداریم.یک سال و نیم است که فقط مقابل نفت شکست نداشته ایم.

وی درباره اینکه آیا سروش رفیعی پرسپولیسی می شود یا نه به کاپ گفت:اگر بخواهیم درباره بازیکنان دیگر صحبت کنیم خیلی ناعادلانه است.رفیعی بازیکن تراکتورسازی و فولاد است.پس از بازی سیاه جامگان می نشینیم و ببینیم چه بازیکنانی بگیریم.

برانکو درباره اینکه به نظرش مرد سال فوتبال جهان چه کسی خواهد شد اظهار داشت:منطقی این است که رونالدو بهترین بازیکن جهان شود.او سوای بازی خوبش در رئال،در تیم ملی پرتغال هم درخشید.با اینکه برای مسی احترام زیادی قائل هستم اما منطقی این است که رونالدو بهترین بازیکن جهان شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج