۴۳۶۶۰۲
۶ نظر
۵۰۰۳
۶ نظر
۵۰۰۳
پ

۱۴ استان کشور منتظر کولاک، برف و باران باشند

کارشناس سازمان هواشناسی کشور از ورود موج بارشی به نیمه شمالی کشور خبر داد و گفت: آخر هفته ۱۴ استان نیمه شمالی کشور دچار کولاک، برف، باران و کاهش دما می‌شود.

خبرگزاری تسنیم: کارشناس سازمان هواشناسی کشور از ورود موج بارشی به نیمه شمالی کشور خبر داد و گفت: آخر هفته ۱۴ استان نیمه شمالی کشور دچار کولاک، برف، باران و کاهش دما می‌شود.

امین‌حسین نقشینه درباره وضعیت جوی روزهای آینده کشور اظهار کرد: امروز برای مناطق شمال غرب، سواحل دریای خزر، دامنه‌های زاگرس مرکزی، دامنه‌های جنوبی البرز و شمال شرق، ابرناکی، وزش باد، رگبار باران گاهی با رعد و برق و در ارتفاعات برف پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: شدت بارشها در ۲۴ ساعت آینده در استانهای چهارمحال بختیاری، شمال شرق خوزستان، گیلان، مازندران، گلستان و خراسان شمالی خواهد بود و احتمال رخداد پدیده تگرگ در برخی ساعات در استانهای چهارمحال بختیاری و شمال شرق خوزستان دور از انتظار نیست.

این کارشناس سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: در روز چهارشنبه نیز شمال شرق، شرق و دامنه‌های جنوبی زاگرس بارانی خواهد بود و رفته‌رفته این سیستم بارشی از کشور خارج خواهد شد.

نقشینه از ورود سیستم بارشی جدید و سرد به کشور خبر داد و گفت:‌ این سیستم بارشی و سرد از شمال وارد کشورمان خواهد شد و موجب خواهد شد تا ۱۴ استان نیمه شمالی کشور در روزهای آخر هفته و از پنجشنبه تا یکشنبه آینده دچار کولاک، برف، باران و کاهش دما شود.

وی افزود: شدت بارشهای این سیستم بارشی که با خود کاهش هفت تا ۱۰درجه‌ای دما را به‌دنبال دارد در روزهای پنجشنبه و جمعه به‌روی شمال کشور، سواحل دریای خزر، شمال غرب، دامنه‌های جنوبی البرز و رفته رفته شمال شرق کشور خواهد بود.

این کارشناس سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: استانهای زنجان، قزوین، البرز، تهران، مرکزی، قم، سمنان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، مازندران، گلستان، گیلان و آذربایجانها تحت‌تأثیر سیستم بارشی که از روز پنجشنبه وارد می‌شود، قرار می‌گیرند.

نقشینه اظهار کرد: احتمال افت شدید دما و برخی مشکلات ناشی از بارش برف و کاهش دما در استانهای شمالی دور از انتظار نیست و تذکرات لازم به کشاورزان و مسئولان در این باره داده شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      انشا الله پر بارش باشه

    • بدون نام

      فارس رو هم ببین خدایا

    • بدون نام

      افت دماش واسه استان فارس هست

    • مهدی باقری

      خیلی خوبه که خداوند متعال نعمت های خود رو به ما هدیه میده خدا کنه قدر نعمت هاش رو همه ملت ایران بدونن تا خدا قهرش نگیره

    • بدون نام

      برفها ازچهارمحال وبختیاری رفتندشمال میبارند

    • بدون نام

      انشاالله قم هم بیاد صلوات

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج