۴۳۶۶۳۱
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

علی‌اف:

ایران می‌تواند میزبان جام جهانی ۲۰۲۰ باشد

رئیس کمیته فوتسال روسیه تأکید کرد که این کشور از میزبانی ایران برای جام جهانی ۲۰۲۰ حمایت خواهد کرد.

خبرگزاری تسنیم: امیل علی‌اف، رئیس کمیته فوتسال روسیه پس از پایان دیدار دوستانه تیم‌های فوتسال امید ایران و روسیه با شکست ۵ بر ۴ ملی‌پوشان فوتسال کشورمان همراه بود گفت: خوشحالم که تیم امید ما امروز برنده شد و ما از این دو بازی استفاده کردیم. بازی روز گذشته هم برای ما خیلی خوب بود. ما می‌دانیم که ایران تیم بسیار خوبی دارد و فوتسال ایران قدرتمند است.

وی افزود: ایران تیم سوم جهان است و ما تیم دوم هستیم. وقتی تیم دوم و سوم با هم بازی می‌کنند، یعنی تدارکی خوب برای آماده‌سازی هرچه بهتر هر دو تیم است. ما خودمان را برای رقابت‌های اروپایی آماده می‌کنیم و خوشحالم که توانستیم در بازی دوستانه با ایران آماده‌سازی خوبی داشته باشیم.

علی‌اف در پاسخ به این سؤال که ایران نامزد میزبانی جام جهانی ۲۰۲۰ است و باتوجه به اینکه روس‌ها برای بازی دوستانه بارها به ایران سفر کرده‌اند شرایط کشورمان را چقدر برای میزبانی مناسب می‌داند، گفت: بله، ما بارها به ایران آمده‌ایم و به شهرهایی چون قم، ارومیه، تهران، مشهد و... رفته‌ایم و می‌دانیم که ایران امکانات خوبی دارد. ژاپن رقیب ایران برای میزبانی است و اگر ایران بتواند میزبان شود، ما خوشحال می‌شویم. کشور ایران توانایی میزبانی را دارد و اگر این اتفاق رخ دهد برای ما هم خوب است که بتوانیم در ایران بازی کنیم. ما از میزبانی ایران حمایت می‌کنیم.

رئیس کمیته فوتسال روسیه در واکنش به این مسئله که بازیکنی مانند حسین طیبی در تیم غیرت قزاقستان بازی می‌کند و آیا این امکان وجود دارد بین ایران و روسیه تعاملی به وجود بیاید تا بازیکنان دو کشور در باشگاه‌های مختلف مشغول شوند، خاطرنشان کرد: مسلماً اینطور است. همانطور که می‌دانید، شرایط طوری است که پیش از این بازیکنانی مانند طیبی، حسن‌زاده و نظری به روسیه آمدند و بازی کردند. می‌دانیم بازیکنان ایران تا چه اندازه قوی هستند و آنها می‌توانند در تیم‌های مختلف اروپا و حتی روسیه بازی کنند. این تعامل هست که حتی اگر نیاز بود از روسیه بازیکنانی به ایران بیایند تا اینجا بازی کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگه دیوانه باشن میزبانی رو بدن به ما

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج